Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

20-minutowy gameplay z Dead Space 3

33 postów w tym temacie

1) Po cholerę on sobie zasłania oczy ręką, skoro ma HEŁM?
2) Czy ja dobrze widziałem? Universal Ammo? Taa, czyli to tyle, jeśli chodzi o gorączkowe poszukiwanie amunicji, oraz ucieczki. Szykuje się wesoła sieczka.
3) Isaac zachowuje się jak twardogłowy, wyszkolony żołnierz. On był inżynierem, to, że dwa razy sobie powalczył z Necromorphami nie czyni z niego żołdaka ani wojownika. Za szybki, zbyt zwinny, zbyt dobrze radzi sobie z bronią (choć to już w Dead Space 2 było, w jedynce to jeszcze jakiś "sztywny" oraz "nieporadny" był)
4) Lokacja wygląda fajnie, to muszę przyznać, że widoczek ze słoneczkiem zrobił na mnie wrażenie.
5)QTE - dobra. Nieważne.
6) Towarzysz murzyn - kolejny żołnierzyk z powołaniem. Poza tym lepiej Isaacowi samemu, bo tak już atmosfera prysła nawet z tego gameplaya.
7) za dużo oskryptowanych akcj i chamsko wyskakujących potworów, za mało tego strachu jak z 1 - dźwięki, szepty itp. Tutaj jest to za bardzo nachalne.
8) Przewroty. Srsly. Czyli po ME kolejny Gears of something. Isaac nie dość, że podstarzały, inżynier, po przejściach i emocjonalnych traumach oraz problemach psychicznych - ot tak, będzie sobie wywijał koziołki z bronią niczym napakowany żołdak. Bitch, please.
9) Poziom trudności pominę, bo pewnie dostosowane do dema, ale wysokiego się nie spodziewam.
10) Zero klimatu, zero atmosfery zaszczucia... Nic, co by przywodziło mi na myśl najlepszą, do tej pory, pierwszą część.

Ergo - raczej nie kupię, jakoś niespecjalnie mnie obchodzi w tej chwili, co się stanie z Isaaciem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 15:54, Leos8 napisał:

8) Przewroty. Srsly. Czyli po ME kolejny Gears of something. Isaac nie dość, że podstarzały,
inżynier, po przejściach i emocjonalnych traumach oraz problemach psychicznych - ot
tak, będzie sobie wywijał koziołki z bronią niczym napakowany żołdak. Bitch, please.

Zapomniałeś o ciężkim kombinezonie :) Skacz sobie w czymś takim... z resztą w jedynce to nawet "tupnięcie" przychodziło Isaacowi z trudem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomnieliście , że akcja teraz dzieje się w zupełnie innym środowisku , inny klimat , inna grawitacja , inny rozdział , został tylko ten sam cel : Zniszczyć marker i wszystki chodzące mięsiste cholerstwa razem z kościelnymi fanatykami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 15:54, Leos8 napisał:

1) Po cholerę on sobie zasłania oczy ręką, skoro ma HEŁM?


a co wycieraczki domenotwali dla tej wersji DEAD SPACE??:D

super, już nie mogę się doczekać:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 15:54, Leos8 napisał:

1) Po cholerę on sobie zasłania oczy ręką, skoro ma HEŁM?
2) Czy ja dobrze widziałem? Universal Ammo? Taa, czyli to tyle, jeśli chodzi o gorączkowe
poszukiwanie amunicji, oraz ucieczki. Szykuje się wesoła sieczka.
3) Isaac zachowuje się jak twardogłowy, wyszkolony żołnierz. On był inżynierem, to, że
dwa razy sobie powalczył z Necromorphami nie czyni z niego żołdaka ani wojownika. Za
szybki, zbyt zwinny, zbyt dobrze radzi sobie z bronią (choć to już w Dead Space 2 było,
w jedynce to jeszcze jakiś "sztywny" oraz "nieporadny" był)
4) Lokacja wygląda fajnie, to muszę przyznać, że widoczek ze słoneczkiem zrobił na mnie
wrażenie.
5)QTE - dobra. Nieważne.
6) Towarzysz murzyn - kolejny żołnierzyk z powołaniem. Poza tym lepiej Isaacowi samemu,
bo tak już atmosfera prysła nawet z tego gameplaya.
7) za dużo oskryptowanych akcj i chamsko wyskakujących potworów, za mało tego strachu
jak z 1 - dźwięki, szepty itp. Tutaj jest to za bardzo nachalne.
8) Przewroty. Srsly. Czyli po ME kolejny Gears of something. Isaac nie dość, że podstarzały,
inżynier, po przejściach i emocjonalnych traumach oraz problemach psychicznych - ot
tak, będzie sobie wywijał koziołki z bronią niczym napakowany żołdak. Bitch, please.

9) Poziom trudności pominę, bo pewnie dostosowane do dema, ale wysokiego się nie spodziewam.
10) Zero klimatu, zero atmosfery zaszczucia... Nic, co by przywodziło mi na myśl najlepszą,
do tej pory, pierwszą część.

Ergo - raczej nie kupię, jakoś niespecjalnie mnie obchodzi w tej chwili, co się stanie
z Isaaciem.


1. Żeby taki gość jak Ty mógł się czepiać takiego szczegółu.
2. Akurat tu przyznam Ci rację. Mnie się to też nie podoba i mam nadzieję,że dodadzą opcję wyłączenia tej uniwersalnej amunicji.
3. A czy nie przyszło Ci do głowy, że na przestrzeni czasu 2 poprzednich części po prostu nabrał wprawy i ma już doświadczenie w walce z tymi stworami? Nie przyszło Ci do głowy, że może kombinezon który teraz nosi jest zrobiony z lżejszych materiałów? Pewnie, że nie przyszło! Inaczej byś takich zarzutów nie miał. Człowiek jeśli wykonuje jakąkolwiek pracę nabywa wprawy i doświadczenia. I akurat to co Tobie przeszkadza tak bym wytłumaczył.
4. Już poprzednie części stały na wysokim graficznie poziomie. Tak, że przyznaję racje. Ładnie to wygląda.
5. QTA były w obu poprzednich odsłonach w tym w Twojej umiłowanej jedynce, więc w czym problem?
6. Na prawdę nie wiem gdzie Ty tam widzisz jakiegoś murzyńskiego towarzysza. Polecam wybrać się do okulisty.
7. Bo rzeczywiście Jedynka i/lub Dwójka to były sandboxy. Chyba graliśmy w dwie różne serie.
8. Patrz punkt 3.
9. Owszem, lepiej pomiń. Każde pokazowe demo ma mocno zaniżony poziom trudności.
10. I właśnie to uwielbiam. Oceniać całą grę - do której premiery zostało 8 miesięcy - przez pryzmat 20 minutowego dema.
You make my day.

A od siebie dodam tylko tyle, że już teraz jestem pewien - w lutym jednym z zakupów będzie Dead Space 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 15:54, Leos8 napisał:

1) Po cholerę on sobie zasłania oczy ręką, skoro ma HEŁM?
2) Czy ja dobrze widziałem? Universal Ammo? Taa, czyli to tyle, jeśli chodzi o gorączkowe
poszukiwanie amunicji, oraz ucieczki. Szykuje się wesoła sieczka.
3) Isaac zachowuje się jak twardogłowy, wyszkolony żołnierz. On był inżynierem, to, że
dwa razy sobie powalczył z Necromorphami nie czyni z niego żołdaka ani wojownika. Za
szybki, zbyt zwinny, zbyt dobrze radzi sobie z bronią (choć to już w Dead Space 2 było,
w jedynce to jeszcze jakiś "sztywny" oraz "nieporadny" był)
4) Lokacja wygląda fajnie, to muszę przyznać, że widoczek ze słoneczkiem zrobił na mnie
wrażenie.
5)QTE - dobra. Nieważne.
6) Towarzysz murzyn - kolejny żołnierzyk z powołaniem. Poza tym lepiej Isaacowi samemu,
bo tak już atmosfera prysła nawet z tego gameplaya.
7) za dużo oskryptowanych akcj i chamsko wyskakujących potworów, za mało tego strachu
jak z 1 - dźwięki, szepty itp. Tutaj jest to za bardzo nachalne.
8) Przewroty. Srsly. Czyli po ME kolejny Gears of something. Isaac nie dość, że podstarzały,
inżynier, po przejściach i emocjonalnych traumach oraz problemach psychicznych - ot
tak, będzie sobie wywijał koziołki z bronią niczym napakowany żołdak. Bitch, please.

9) Poziom trudności pominę, bo pewnie dostosowane do dema, ale wysokiego się nie spodziewam.
10) Zero klimatu, zero atmosfery zaszczucia... Nic, co by przywodziło mi na myśl najlepszą,
do tej pory, pierwszą część.

Ergo - raczej nie kupię, jakoś niespecjalnie mnie obchodzi w tej chwili, co się stanie
z Isaaciem.



to co chciales zobaczyc twoim zdaniem wszystko złe . Jak dla mnie gra super nowy klimat nowe bronie nie wszystkie ale nowe tez sa nowa fabuła potwory bedzie fajna gra na pewno nowośći nie pokazali na filmikach bo bedzie to pewnie i w grze do odkrycia . jak narazie 10.10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czego nie lubie to ludzi ktorzy mowia mi ze jak gra jeszcze nie wyszla to nie mam prawa jej oceniac. Skoro pokazali gameplay albo jakas zajawke to znaczy ze uwazaja iz maja sie czym pochwalic a takze ze przedstawia ona w jakims stopniu jakosc rozgrywki. Kazdy kto ma rozum potrafi ocenci to co widzi, slyszy i czuje podczas ogladania np gameplaya. Odczucia podczas gry samemu beda inne to jasne ale zwykle wystarczy spojrzec na zajawke filmu\gry etc. aby wiedziec czy nam to pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

1. Żeby taki gość jak Ty mógł się czepiać takiego szczegółu.


A no, może. Bo on, bądź co bądź, coś na tych oczach ma i jak już, to niech sobie przetrze od czasu do czasu.

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

3. A czy nie przyszło Ci do głowy, że na przestrzeni czasu 2 poprzednich części po prostu
nabrał wprawy i ma już doświadczenie w walce z tymi stworami? Nie przyszło Ci do głowy,
że może kombinezon który teraz nosi jest zrobiony z lżejszych materiałów? Pewnie, że
nie przyszło! Inaczej byś takich zarzutów nie miał. Człowiek jeśli wykonuje jakąkolwiek
pracę nabywa wprawy i doświadczenia. I akurat to co Tobie przeszkadza tak bym wytłumaczył.


Świetnie. Więc z bronią też się zapoznał po mistrzowsku i z inżyniera przekwalifikował się na żołdaka. Hell yes. Moze mieć wprawę z walczeniem z necromami, ale bez przesady, żeby robić z niego żołdaka. Jakoś nie wierzę, by w przerwach między seriami sobie "ćwiczył walkę oraz strzelanie z broni palnej". I nie walczył z nimi przez dwa lata tylko przez parę dni w ciągu tych dwóch lat.

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

5. QTA były w obu poprzednich odsłonach w tym w Twojej umiłowanej jedynce, więc w czym
problem?


A gdzieś napisałem, że jest problem?

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

6. Na prawdę nie wiem gdzie Ty tam widzisz jakiegoś murzyńskiego towarzysza. Polecam
wybrać się do okulisty.


Nie wiem, dla mnie ten ciemnoskóry to murzyn. No chyba, że mamy różne definicja murzyna - tak czy owak, jest tam towarzysz. A do okulisty i tak muszę być, ale dziękuję za troskę.

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

7. Bo rzeczywiście Jedynka i/lub Dwójka to były sandboxy. Chyba graliśmy w dwie różne
serie.


Przeczytaj jeszcze raz i spójrz, co mi dokładnie nie pasuje, a potem wyskakuj z tekstami o sandboxach. Tylko jakoś to logicznie powiąż, ok?

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

8. Patrz punkt 3.


Dalej tego nie kupuję. Jak dla mnie nieporadność oraz sztywność ruchów Isaaca była jedną z cech tej gry. Zaś sam Inżynier w CIĘŻKIM, bo to nadal jest CIĘŻKI kombinezon, nie będzie się przewracał z bronią niczym wyszkolony żołdak. No chyba, że odbył szkolenie, ALE WĄTPIĘ, FACET JEST PO 40!

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

9. Owszem, lepiej pomiń. Każde pokazowe demo ma mocno zaniżony poziom trudności.


U don''t say...

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

10. I właśnie to uwielbiam. Oceniać całą grę - do której premiery zostało 8 miesięcy
- przez pryzmat 20 minutowego dema.
You make my day.


Tak, naprawdę sądzisz, że cokolwiek zmienią i gra niby będzie tym survival-horrorem, a nie zwykłą młócką na jaką się zapowiada? ^^ You made my day

Dnia 16.06.2012 o 17:31, Ekonochrist napisał:

A od siebie dodam tylko tyle, że już teraz jestem pewien - w lutym jednym z zakupów będzie
Dead Space 3.


No to powodzenia, średniawych gier akcji jest sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Weź słownik, postaraj się napisać poprawnie. Ja też święty w tych sprawach nie jestem, ale przynajmniej moje posty da się zrozumieć. Twoich, niestety, nie mogę rozszyfrować, ale spróbuję:

Moim zdaniem złe jest robienie z tej gry kolejnej młóćki akcji z "noffymi broniaaami!!!!!" Co z tego, że w grze będzie dużo nowości, jak robią z tego kolejną młóćkę, nie zaś survival-horror jak zapowiadali. A to z tego 20-minutowego gameplayu da się wyczytać spokojnie. Jak dla mnie nie jest super - ale co ja tam wiem, przecież ja wymagam. A dzisiaj się łyka jak pelikan, nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.06.2012 o 18:41, Leos8 napisał:

No to powodzenia, średniawych gier akcji jest sporo.

Już cię lubię gościu. :)
Problem leży jednak też po stronie prasy growej, która tym średniawym grom akcji daje po 8-9/10. Ogólnie prasa growa sprawia wrażenie jakby była od podniecania się każdym zapowiadanym tytułem, nie zaś od surowego ich oceniania :/. Gram.pl nie stanowi wyjątku...

Wprowadzane zmiany w dzisiejszych grach nie mają na celu rozwijania mechaniki rozgrywki, tylko upraszczanie jej. To jest jedna z najbardziej żałosnych stron tej branży w dzisiejszych czasach - kapitalizm i to skrajny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli ostatecznie EA odeszło od tematu horroru w swoich grach... po kiego grzyba wprowadzili tyle akcji do gry?! Teraz cała gra przypomina ostatnie rozdziały z Dead Space 2. Zero strachu, maks wydarzeń... Nawet muzyka już nie tak klimatyczna co kiedyś... O grafikę póki co się nie czepiam, bo jeszcze nie jest do końca gotowa. A już nie wspomnę o mroku w grze... tę sprawę pozostawię bez komentarza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W COOPie nie da się zrobić dobrego horroru. Nikomu się to jeszcze nie udało i nie uda, bo gdy mamy kogoś pod ręką to nie ma tego uczucia. A nawet jak nikt nam do gry nie wejdzie, to sceny będą dostosowane do tych z kooperacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować