Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Doom 3: BFG Edition początkowo miało zostać zmienione w znacznym stopniu

17 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Eric Webb, producent Doom 3: BFG Edition, powiedział, że jego ekipa zrezygnowała z pomysłu wprowadzenia radykalnych zmian, by wraz z unowocześnieniem tytułu rozgrywka jak najbardziej przypominała tę z oryginalnej gry.

Przeczytaj cały tekst "Doom 3: BFG Edition początkowo miało zostać zmienione w znacznym stopniu" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko mam nadzieję, że id nie chce wyciągnąć więcej kasy ze starego tytułu i ludzie którzy mają już grę na Steamie dostaną ten update za darmo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to się narobili :P roboty dla modera na dwie godziny :P i co i cena 30$.... żal d... ściska jak się słyszy o takich pracach... zwłąszcza w kontekście np. ostatniego konkurus dla twórców indie gdzie robuli grę fpp w 7 dni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2012 o 10:12, Azvar napisał:

Po co wy cały czas uparcie tłumaczycie nazwy gier i dodatków na polski, nawet jeżeli
to nie wyjdzie po polsku?


Bo mieszkamy w Polsce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czegoś nie rozumiem:

"/.../pierwsze dwie części z serii Doom są bezpośrednimi portami, ale działają płynnie, przy 60 klatkach na sekundę, nawet przy ekranie podzielonym na cztery części."

Jak pierwsze 2 części (Doom 1 i Doom 2) są bezpośrednimi portami (czyli bez zmian) to jest to tak wielkie osiągnięcie, że gra sprzed 20 lat działa płynnie w 60 klatkach na sek.?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2012 o 15:56, Volvox napisał:

Jak pierwsze 2 części (Doom 1 i Doom 2) są bezpośrednimi portami (czyli bez zmian) to
jest to tak wielkie osiągnięcie, że gra sprzed 20 lat działa płynnie w 60 klatkach na
sek.?!

Jak na ten silnik, to tak, jest to osiągnięcie. Zresztą Carmack mówił o tym przy okazji filmiku z Wolfensteina na 20 rocznicę gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.06.2012 o 16:24, Henrar napisał:

Jak na ten silnik, to tak, jest to osiągnięcie. Zresztą Carmack mówił o tym przy okazji
filmiku z Wolfensteina na 20 rocznicę gry.


To chyba źle o nim świadczy żeby na maszynach, kilka tysięcy razy szybszych niż w czasach jak gra była robiona, trudno było osiągnąć 60 fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pani Małgosiu, w tłumaczenie wkradł się mały, ale bardzo znaczący błąd.
Zdanie: "Zintegrowanie latarki z główną bronią zdawało się być chorym pomysłem" jest totalną odwrotnością tego co mówi Eric Webb. W oryginale jest: "So integrating the flashlight into your main weapon seemed like a no-brainer" co oznacza "Zintegrowanie latarki z główną bronią zdawało się być czymś oczywistym".
W innym przypadku zdanie kompletnie nie ma sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować