Zaloguj się, aby obserwować  
IlMOD

DayZ - zombie survival mod do ArmA II

249 postów w tym temacie

Potrzebujesz arma 2 z dodatkiem.
Zainstaluj dayzcommandera. Przez niego możesz ściągać mody i szukać serwerów.

Co do kompa to trudno mi powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2013 o 09:02, NuuGGet napisał:

Mógłby mi ktoś tutaj wypisać czego potrzebują żeby zagrać w DayZ? I czy jest sens na
moim komputerze to instalować w ogóle?

C2Q6600
GF8800GS
2GB RAM

Potrzebujesz jakiekolwiek wersji ARMA 2 (może być demo) i pełnej wersji Operation Arrowhead.
Na taki komputerze jaki masz powinno to być grywalne, ale nie nastawiaj się na zbyt wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.12.2013 o 17:14, mr-nadol napisał:

Standalone działa mi lepiej niż mod, a wygląda o wiele, wiele lepiej.


Możesz napisać coś więcej? Bo czytałem komentarze, że gra wygląda biedniej niż mod w obecnej chwili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj kupilem, sciagnalem. gdy probuje dolaczyc na polskie servery pisze ze wersja niepoprawna. przeciez wszystko sie apdejtuje samo, wiec o co kaman ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

udalo mi sie dolaczyc, ale sa nadal te problemy z wersja.

tragedia ten standalone. parametry kompa w opisie a dalej gra chodzi jak mod, poprostu przegiecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2013 o 16:33, SirGracz napisał:

Przecież to wczesna alpha, musiałeś wiedzieć na co się piszesz kupując tą wersję, sam
"Rocket" odradza na dzień dzisiejszy kupowanie.


poltora roku moda, w koncu wychodzi standalone i FPS sie nie zmienia. nie tedy droga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2013 o 17:00, meryphillia napisał:

Nadal chyba nie rozumiesz, że uzyskałeś dostęp do praktycznie prototypu gry...

Czyli wychodzi na to, że przez ostatnie półtora roku nie zrobili praktycznie nic, ale chcieli żeby troszkę dolarów wpadło do kieszeni więc wrzucili na stima wersję, która średnio się nadaje do gry.
Jak myślę od DayZ to aż mi się smutno robi - rewelacyjna idea a którą stoi tragiczne wykonanie.

Dodatkowo ta obietnica dotycząca ceny - na początku tanio a potem coraz drożej. no rzeczywiście, 24 euro to jak za darmo.

Aha, i terminy - ta gra wersji grywalnej miała się ukazać już jakiś czas temu. Ale dev team wolał jeździć na wycieczki i robić zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że może drażnić leniwe podejście twórców do swojego dzieła, ale na taki rozwój sytuacji często składa się ogromna liczba róznych czynników, więc IMO nieco głupawe jest ferowanie wyroków na wyrost.
To raz.

Dwa natomiast, od wielu miesięcy można było się domyśleć czym będzie alfa i na serio nie rozumiem tak wielkiego butthurtu co niektórych fanów.
Ci którzy odkryli ogromną grywalność moda spokojniutko sobie czekają na pełną wersję, testując obecną alfę i najzwyczajniej w świecie nie mają o co marudzić, nie licząc może faktycznie ślamazarności w kreowaniu gry, ale przecież tworzenie tego rodzaju gry, to nie jest "pięć minut roboty i gotowe".

Płacze o cenę natomiast, są totalnie dla mnie niezrozumiałe, bo nie jest to żaden majątek w porównaniu do funu jaki w przyszłości zapewni ta gra i ile ten "fun" będzie trwał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2013 o 22:43, meryphillia napisał:

Dwa natomiast, od wielu miesięcy można było się domyśleć czym będzie alfa i na serio
nie rozumiem tak wielkiego butthurtu co niektórych fanów.

Owszem, już od jakiegoś czasu wiadomo było, czym będzie ta gra. Ale to nie ma znaczenia.
Od początku było wiadomo, że będzie to na silniku, który średnio nadaje się na tę grę. Można było jednak mieć nadzieję, że stanie się cud i ta gra będzie dobrze działała. Ale taki cud się nie stał i już się nie stanie.

Dnia 20.12.2013 o 22:43, meryphillia napisał:

Płacze o cenę natomiast, są totalnie dla mnie niezrozumiałe, bo nie jest to żaden majątek
w porównaniu do funu jaki w przyszłości zapewni ta gra i ile ten "fun" będzie trwał.

Płacze sracze, wycieczki osobiste zachowaj dla siebie i swojej rodziny.
Tu nie chodzi o cenę ale o to, jak rocket wywiązał się ze swojej obietnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.12.2013 o 22:58, krl_krl napisał:

Płacze sracze, wycieczki osobiste zachowaj dla siebie i swojej rodziny.


Lel?
Jakie znowu wycieczki?

Prawda jest i taka że 100zł za wczesny dostęp do gry, która po opracowaniu do końca i wydaniu, najprawdopodobnie przyniesie minimum kilkaset godzin dobrej zabawy raczej nie jest wygórowaną ceną.

Dnia 20.12.2013 o 22:58, krl_krl napisał:

Tu nie chodzi o cenę ale o to, jak rocket wywiązał się ze swojej obietnicy.


A kogo tak na prawdę to obchodzi?
Nikt nie zmusza do zakupu ostatecznie.
Wyniki sprzedaży jasno dowodzą, że ci którzy czekają na grę, zapłaciliby za ten wcześniejszy dostęp do niej znacznie więcej... bez żadnych oporów...
Miał świadomość, że nie ważne są wcześniejsze obietnice i nie ważne jest że wypuszcza praktycznie prototyp gry, bo doskonale zdawał sobie sprawę, że ludzie zapłacą praktycznie każdą cenę jaką poda.
Można się na coś takiego bulwersować i olaćcałkowicie grę, ale jeśli ma się świadomość ilę potencjalnej radochy może dać ten tytuł, nie ma innego legalnego wyjścia niż zapłacić.
I tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i w dayz i w arma 3 za kazdym razem gdy wychodze z gry badz w trakcie alt tabuje nie moge nic nacisnac w windowsie, ruszam kursorem ale nie idzie nic zrobic. zeby odzyskac kontrole musze wlaczyc menadzera (alt ctrl del). bardzo mi to przszkadza. tez tak macie ? jak temu zaradzic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować