Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Krater: Shadows over Solside - recenzja

10 postów w tym temacie

Kupiłem tą grę kilka tygodni temu i z oceną całkowicie się zgadzam, gra jest niezła ale czegoś jej brakuje, a dokładnie sprawia wrażanie trochę niedokończonej jak by za wcześnie ją wydali, naszczęście regularnie wychodzą aktualizacje więc za jakiś czas powinno być lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pogram bo mam nadal windowsa XP- Z resztą wymaganie dx10 przy takiej grze jest IMO kretyńskim posunięciem bo wynika z... No właśnie? Z czego wynika?

Tak czy inaczej zostanę póki co przy Diablo 3 i poczekam na Torchlighta 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2012 o 00:24, Antosz napisał:

Nie pogram bo mam nadal windowsa XP- Z resztą wymaganie dx10 przy takiej grze jest IMO
kretyńskim posunięciem bo wynika z... No właśnie? Z czego wynika?

Tak czy inaczej zostanę póki co przy Diablo 3 i poczekam na Torchlighta 2


Ano z przepięknej grafiki jak na tego typu grę. Po drugie DX10 -> DX9 pod względem łatwości programowania a że robi grę małe niezależne studio to jest im to na rękę. Nie raz pisałem, że nowsze wersji DX to nie tylko nowe efekty, ale także nowe możliwości dla programistów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, lubię tych gości coraz bardziej. Kolejny dzień, kolejny patch. Tym razem między innymi utrudniający rozgrywkę.

No i można po ludzku? Można.

20120706180349

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.07.2012 o 18:05, Myszasty napisał:

Dobra, lubię tych gości coraz bardziej. Kolejny dzień, kolejny patch. Tym razem między
innymi utrudniający rozgrywkę.

No i można po ludzku? Można.


Yep. Aktualnie średnio co kilika dni wychodzą nowe aktualizacje. Postawa godna pochwały...podobnie jak i recenzja :] Najnowszy patch mocno spowolnił walkę i podniósł poziom trudności. Ale jest też niestety smutna nowina - coop się spóźni, niestety: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2788352

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 06.07.2012 o 06:46, TobiAlex napisał:

Ano z przepięknej grafiki jak na tego typu grę. Po drugie DX10 -> DX9 pod względem
łatwości programowania a że robi grę małe niezależne studio to jest im to na rękę. Nie
raz pisałem, że nowsze wersji DX to nie tylko nowe efekty, ale także nowe możliwości
dla programistów.


Przepięknej grafiki? Żartujesz sobie? To Wiedźmin 2, Diablo 3, Skyrim i inne rpgi jakoś mogą dobrze wyglądać BEZ dx10/11 a Krater nie? Proszę Cię... Ja rozumiem, że taki Battlefield 3 wymaga nowego ditecta ale h''n''s ?

Co to łatwości programowania to dziwna sprawa. Jakoś Runic games sobie poradziło w Torchight z dx9. Podobnie jak maleńkie studio Cimenax Games z rpgiem Inquisitor itp. itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Antosz

Czytales to co cytujesz? CHYBA NIE.. DX10 jest prostsze w programowaniu ma lepsze rozwiazania i nowsza technologie(tak w wielkim skrocie) czytaj ze zrozumieniem..

@Myszasty

Recka jak zawsze na pozomie:) nie spoczywaj na laurach;p Az prawie mnie namowiles na kupno;p Choc wole testowac Salem:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem kupić, nawet załapałem się na klucz do bety, ale na XP nie działa. XP będzie wspierany łatkami bezpieczeństwa do 8 kwietnia 2014 roku, choć prawdopodobnie wcześniej przesiądę się na wyższy system, żeby zagrać w kilka gier, które mam na oku i obsługują DX10. Nim się to stanie, dzięki postawie ekipy Fatshark, Krater będzie jeszcze lepszą grą. KUDOS!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować