Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz, jak wygląda Survarium, sieciowa strzelanka od twórców serii S.T.A.L.K.E.R.

15 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Vostok Games wrzuciło do sieci kolejne dev diary oraz pierwsze screeny przedstawiające Survarium, FPS-a free-to-play, który jest promowany jako duchowy następca gry S.T.A.L.K.E.R. 2.

Przeczytaj cały tekst "Zobacz, jak wygląda Survarium, sieciowa strzelanka od twórców serii S.T.A.L.K.E.R." na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nieźle, nieźle. Dla każdego coś dobrego. Szkoda tylko, że taki niski limit graczy we Free Play Mode (MMO to to nie będzie;) ale jako potencjalny coop zrywa czapki z głów, oby technikalia były dopracowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie - wygląda jak podrasowany stalker. Ale co z tego, skoro to sieciówka. Nie mam ochoty stawać w szranki z cyber-maniakami, którzy wszystkich załatwiają w kilka sekund jednym head shotem. Żadna przyjemnośc, człowiek nawet sobie nie pogra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2012 o 17:08, majkel666 napisał:

no faktycznie - wygląda jak podrasowany stalker. Ale co z tego, skoro to sieciówka. Nie
mam ochoty stawać w szranki z cyber-maniakami, którzy wszystkich załatwiają w kilka sekund
jednym head shotem. Żadna przyjemnośc, człowiek nawet sobie nie pogra.

Jeśli mechanika przypomina choć w części S.T.A.L.K.E.R.''a to w dobrych rekach byle kałach będzie równie niebezpieczny co FN2000. A poza tym nie wszystkie tryby są nastawione na rywalizację, ba 2 to czysty coop, więc przynajmniej nie będziesz sam;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu bardziej chodzi o to, że ci bardziej doświadczeni gracze zawsze będą biec do przodu szybciej, pewniej, będą wiedzieli, jak się zachować, by efektywniej zabić, skąd nadejdzie zagrożenie itp. Odbiorą radość z gry tym, którzy przysiadają na kilkanaście minut dziennie i czerpią przyjemność z odkrywania tego wszystkiego samemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 07.07.2012 o 19:37, Jave napisał:

Tu bardziej chodzi o to, że ci bardziej doświadczeni gracze zawsze będą biec do przodu
szybciej, pewniej, będą wiedzieli, jak się zachować, by efektywniej zabić, skąd nadejdzie
zagrożenie itp. Odbiorą radość z gry tym, którzy przysiadają na kilkanaście minut dziennie
i czerpią przyjemność z odkrywania tego wszystkiego samemu.

To akurat problem wszystkich gier multi. Jeśli dotychczas casuale dawali jakoś radę to tu nie powinno być problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Max Payne 3 nie ma wcale takich wysokich wymagań. Co więcej, jest świetnie zoptymalizowany, więc owszem NIECH ma takie wymagania jak MP3 i niech będzie tak samo zoptymalizowany, to normalnie wyślę im schłodzoną flaszkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominaj, że to stalkerowskie klimaty. Że tak to ujmę, są dość "ciężkie", a to nie zachęca do gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2012 o 13:53, Jave napisał:

Nie zapominaj, że to stalkerowskie klimaty. Że tak to ujmę, są dość "ciężkie", a to nie
zachęca do gry.

Ciężkie? Zależy dla kogo. Pokolenie CoD można skreślić, ale dla kogoś szukającego wyzwań i "odmiany" będzie w sam raz. Sama gra -piszę o S.T.A.L.K.E.R.''ach - nie była aż tak wymagająca: w zasadzie sam sobie wybierałeś poziom trudności, mogłeś też olać co większe wyzwania (kampanie była przesadnie trudna, sporo było pomocników etc), gra był też na tyle elastyczna, że można było wybrać podejście do problemu:
-słaby ogólnie? Bierz tłumik i apteczki/artefakty regeneracyjne
-słaby w zwarciu? Łap snajperkę
-headshoty nie wchodzą? łap shotgun i sporo apteczek
-za dużo ich? Łap granat itd.
Trzeba totalnej ofermy by gra sprawiała trudność.
Byle komu nie polecał bym Operation:Flashpoint albo Cryostasis, ale S.T.A.L.K.E.R.''y to tylko odmienne podejście do klasycznej strzelaniny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.07.2012 o 21:43, zadymek napisał:

Ciężkie? Zależy dla kogo. Pokolenie CoD można skreślić, ale dla kogoś szukającego wyzwań
i "odmiany" będzie w sam raz.

A jak się nazywa pokolenie CoD, które nie szuka wyzwań? To ci ludzie, których jest najwięcej - casuale.
>S.T.A.L.K.E.R.''y to tylko odmienne podejście do klasycznej strzelaniny.
O ile cenię sobie pierwszego stalkera, a w szczególności Zew Prypeci, o tyle wiem, że do tych gier nie wrócę właśnie z uwagi na te inne podejście. Magia CoDów i trzeciego ME polega na tym, że tam wchodzisz na serwer, naparzasz z broni przez 10/15 minut i wychodzisz: odreagowany, zadowolony. Do stalkerów trzeba przysiąść, jak sam pisałeś, dostosowywać swój model rozgrywki do zmieniających się warunków: na atakujące w zwarciu mutanty niezbędny jest shotgun, na oddalonych najemników w egzoszkieletach - dobra snajperka itp. To jak granie... w rpg, a na granie w rpg po prostu wielu nie ma czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować