Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Klejnoty i inne towary dostępne w walutowym domu aukcyjnym Diablo III

16 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Po wprowadzeniu patcha 1.0.3b do Diablo 3, poprawiającego niektóre błędy, w walutowym domu aukcyjnym można już sprzedawać i kupować klejnoty, barwniki, materiały rzemieślnicze, schematy dla kowala i złotnika oraz karty szkolenia.

Przeczytaj cały tekst "Klejnoty i inne towary dostępne w walutowym domu aukcyjnym Diablo III" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niech popracują nad end gamem, bo nuda straszna w D3 jak się juz poznało wszystkie elementy.
Zostaje tylko walenie głową o ścianę dla nolifów na inferno.
Obecnie da radę grać w co-opie jeszcze jako tako przyjemnie. Samemu to nuda i frustracja (na inferno z elitami).

P.S. Nie porównujcie Diablo 3 z innymi grami (np tymi na kilka godzin), bo Diablo 3 miał być na lata ciekawego grania, inne gry pod takimi hasłami się nie marketingowały.
Poza tym inne gry na PC nie kosztują 189 zł, lecz o połowę mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta rzadkie błędy naprawiają, tak jak ostatnio , grałem sobie cały czas w Diablo III nic mi nie przeszkadzało a tu nagle wychodzi patch naprawiający rzadki błąd zawieszania gry, pograłem parę godzin i nagle zawiecha, no rzeczywiście naprawili przed patchem ani razu mi się nie zawiesiła gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2012 o 12:31, thiefi napisał:

Poza tym inne gry na PC nie kosztują 189 zł, lecz o połowę mniej.


Od kiedy ? Przecież teraz praktycznie wszytko w dniu premiery kosztuje 149zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety uwaga bli$$a krąży wokół domu aukcyjnego. Cała ekonomia D3 napędzana jest przez farmerów i lawinę gold botów - w sumie mam to głęboko gdzieś, sam nie używam domu aukcyjnego i jadę tylko na własnych dropach ale wiele moich znajomych gania jak opętana za tym goldem żeby sobie tylko na coś uzbierać i kupić na aukcji. Bli$$ sam przyznał, że mu ten end game nie wyszedł i jest nudny, do dzieła więc chłopcy i dziewczęta pierdzący jak narazie w złote bli$$ krzesła, zostawcie w cholerę odnogę domu aukcyjnego i bierzcie się za konkretne interesujące end gamowe systemy bo niedługo zostaną Wam sami farmerzy w tej gierce. Dla mnie po prostu przykre i smutne, że gra na którą czekałem blisko 12 lat i która była zapowiadana jako tytuł który ma zapewnić rozrywkę na lata, znudziła mnie po nie całych 2ch miesiącach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.07.2012 o 12:31, thiefi napisał:

Niech popracują nad end gamem, bo nuda straszna w D3 jak się juz poznało wszystkie elementy.
Zostaje tylko walenie głową o ścianę dla nolifów na inferno.
Obecnie da radę grać w co-opie jeszcze jako tako przyjemnie. Samemu to nuda i frustracja
(na inferno z elitami).

P.S. Nie porównujcie Diablo 3 z innymi grami (np tymi na kilka godzin), bo Diablo 3 miał
być na lata ciekawego grania, inne gry pod takimi hasłami się nie marketingowały.
Poza tym inne gry na PC nie kosztują 189 zł, lecz o połowę mniej.


End game? Chłopie to nie mmo. Coś Ci się pomyliło. A Diablo II to niby co było? Od zawsze wiadomo było, że seria Diablo to wciąż powtarzanie tego samego na najwyższym poziomie trudności. Jeżeli myślałeś, że to będzie co innego to pomyliłeś się i to gra na pewno nie dla Ciebie. Stwierdzenie, że gry są o połowę tańsze... gdzie? Na zachodzie? Są takie same zarówno na PC jak i konsole. W Polsce? Cóż, tak nas przyzwyczaili. Zresztą ja mam ponad 70h w Diablo III (30h po pierwszym przejściu), która gra tańsza o połowę oferuje coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.07.2012 o 14:02, TobiAlex napisał:

Zresztą ja mam ponad 70h w Diablo III (30h po pierwszym przejściu), która gra tańsza o połowę oferuje
coś takiego?


Titan Quest chociażby.
Owy TQ może tez idealnie posłużyć za przykład skonstruowania dobrego rozległego świata.
Moim zarzutem względem Diablo 3 jest głównie straszne skrócenie aktów 3-4 i pewna sterylność lokacji, ich rozmiar jak dla mnie jest nieco zbyt mały. Mogli się pokusić w Blizzie o dużo większe obszary.
Liczę, że dodatek przyniesie bardziej rozległe i zróżnicowane tereny.
Przyjemnym bonusem było by też zrobienie tego co miał chociażby Torchlight - czyli nieskończonego lochu w którym idziemy coraz niżej, bez końca, trafiając na coraz trudniejszych wrogów.
Np na pierwszych poziomach spotykalibyśmy tylko moby z aktu 1, potem stopniowo pojawiały by się mieszane moby z aktu 1 i 2, potem te z 1szego całkiem by znikały i pojawiały by się tylko te z aktu 2 itp itd...
Daje można by było sobie farmeriade robić a jednocześnie gra miała by pewien "end game" bo taki nieskończony loch miał by cel - zejść jak najniżej.
Z racji częstych cyrków z serwerami mogli by tam tylko dać zasadę 2-3 zgonów, tzn możemy paść 2-3 razy i nie wrócimy do punktu startowego, ale 3-4 dead był by już permanentny i resetował by nasz cały progres.

Był by wilk syty i owca cała.
Kto by wolał farmic sobie do znudzenia akty 1-2-3-4, jego wola. Kto wolał by siedzieć w infinity dungeonie ten by siedział.
A cały patent do implementacji jest raczej banalnie prosty.

Takich bajerów mi w D3 brakuje. Czegoś co napędzało by replayability tej gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.07.2012 o 14:02, TobiAlex napisał:

Zresztą ja mam
ponad 70h w Diablo III (30h po pierwszym przejściu), która gra tańsza o połowę oferuje
coś takiego?


Ja mam 160 godzin i dalej gram :P.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.07.2012 o 12:55, palpatine napisał:

> Zresztą ja mam
> ponad 70h w Diablo III (30h po pierwszym przejściu), która gra tańsza o połowę oferuje

> coś takiego?

Ja mam 160 godzin i dalej gram :P.

nadal widzę dla Ciebie nadzieję byś zmądrzał i zajoł się czymś bardziej konstruktywnym ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takeo, widzę, że Ty ''zajołeś'' się konstruktywnym mądrzeniem :P

Swoją drogą nie rozumiem czemu tyle osób nadal uważa inferno za ''walenie głową w ścianę'', za niecałe 500tys można złożyć gear, na którym zaczynają się problemy dopiero w okolicach trzeciego aktu. Przejdziesz jeszcze raz czwarty akt na Hell (45min zaraz po zdobyciu 60tego?) i jesteś gotów na Inferno.

Narzekacie na end-game, a kto z ręką na sercu może powiedzieć, że jest wystarczająco przygotowany do zabicia Diablo na inferno bez tej kropelki potu na skroni? Udało Ci się? Gratulacje, czas na wersję hardcore ;) Blizz w blue postach wspomniał o pracach nad rozwinięciem end-game''u, ale nie dziwcie się, że wyjdzie znacznie później niż wszystkie kosmetyczne zmiany AH/hot-fix''y. Jednak wymaga więcej czasu na przygotowanie :)

Jeżeli chcecie korzystać z AH to nie patrzcie na przedmioty po kilka milionów, ograniczcie sobie wyszukiwanie do kilkudziesięciu tysięcy. Uwierzcie, znajdziecie bardzo podobne przedmioty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.07.2012 o 08:04, Sagittarius1444 napisał:

Takeo, widzę, że Ty ''zajołeś'' się konstruktywnym mądrzeniem :P

Swoją drogą nie rozumiem czemu tyle osób nadal uważa inferno za ''walenie głową w ścianę'',
za niecałe 500tys można złożyć gear, na którym zaczynają się problemy dopiero w okolicach
trzeciego aktu. Przejdziesz jeszcze raz czwarty akt na Hell (45min zaraz po zdobyciu
60tego?) i jesteś gotów na Inferno.

Narzekacie na end-game, a kto z ręką na sercu może powiedzieć, że jest wystarczająco
przygotowany do zabicia Diablo na inferno bez tej kropelki potu na skroni? Udało Ci się?
Gratulacje, czas na wersję hardcore ;) Blizz w blue postach wspomniał o pracach nad rozwinięciem
end-game''u, ale nie dziwcie się, że wyjdzie znacznie później niż wszystkie kosmetyczne
zmiany AH/hot-fix''y. Jednak wymaga więcej czasu na przygotowanie :)

Dnia 14.07.2012 o 08:04, Sagittarius1444 napisał:


Jeżeli chcecie korzystać z AH to nie patrzcie na przedmioty po kilka milionów, ograniczcie
sobie wyszukiwanie do kilkudziesięciu tysięcy. Uwierzcie, znajdziecie bardzo podobne
przedmioty ;)


Zgadzam się ze wszystkim.
Można znaleźć całkiem tanio dobre itemy. Dziwi mnie tylko że patch tak naprawdę nie poprawił dalej tego Bugu z odświeżaniem ofert w Domu aukcyjnym. Powinno być to na bieżąco widoczne że ktoś przebija kwotę. Jeszcze wiele rzeczy można by wprowadzić. Np dodatkowy filtr wyszukiwania wg czasu zamieszczenia. W twoich aukcjach powinien być też podgląd na itemy (a przynajmniej na te ostatnio sprzedane)
Drop też na razie jest fatalny. Zacząłem robić drugą postać do golda i MF (co ponoć niewiele daje) ale większość co narzeka na MF, nie wie chyba nawet że funkcjonuje to tak samo jak w dwójce (co z resztą jest wyraźnie wytłumaczone na stronie społecznościowej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.07.2012 o 09:39, Artmaster88 napisał:

Drop też na razie jest fatalny. Zacząłem robić drugą postać do golda i MF (co ponoć niewiele
daje) ale większość co narzeka na MF, nie wie chyba nawet że funkcjonuje to tak samo
jak w dwójce (co z resztą jest wyraźnie wytłumaczone na stronie społecznościowej)


Jest jedno ale. Gdyby Blizz dla każdej klasy postaci i jej "głównej" broni zrobił stałą statystykę, która jest zawsze w broni dla tej klasy (np. czarownik - kostur i gwarantowany stat do inteligencji, barb i gwarantowany stat do siły, itd) i w sprzęcie dla danej klasy (powiedzi mi na co barbowi w pasie i w broni tylko dla niego 200 do inteligencji?, czy czarownikowi w kosturze 200 do siły?) to byłoby to znacznie lepsze rozwiązanie od obecnego. Napewno tobie też nie raz wypadała całkiem dobra broń z niezłym dpsem i zwalonymi statystykami (broń drzewcowa dla barba z 200 do inteligencji i 150 do zręczności! LOL), której praktycznie nie można było sprzedać na AH, bo np. broń z dpsem o 300 mniejszym miała jakimś cudem statystyki dobrane do danej klasy, przez co dawała znacznie większy dps ogólny.I ani tego używać, ani sprzedać. I tutaj jest główny problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ceny produktów to może poczekajmy do premiery TORCHLIGHT2 i wtedy będziemy mogli dyskutować ile powinna kosztować nowa gra na pc (przy okazji będzie można obalić argument pt. "D3 jest drogie bo masz 70 czy 120 godzin zabawy). Moim zdaniem gra jest mocno przeszacowana cenowo a obserwowanie jak łatają produkt nad którym pracowali tak długo jest swego rodzaju pocieszeniem dla tych, których nie stać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować