Zaloguj się, aby obserwować  
Liqid

Stwórz własny świat RPG - gra.

28 postów w tym temacie

Ave Sizar & Rpg otaku.
Gra polega na stworzeniu własnego, bogatego świata, w którym bohaterowie (albo złoczyncy ) walczą (lub nie) przeciw ( lub ramie w ramię) potworom. Myrthana? Tamriel? Faerun? Może macie coś lepszego ? Masz pomysł?
Jeśli nie lubisz dużo pisać możesz tylko podzielic się pomysłem np. na nową rasę.
Świat powinien zawierać: [nie musi, może nie tylko]
- historię
- główne siły, walczące ze sobą (lub żyjące w sojuszu),
- rasy zamieszkałe & pomysły potworów.
- opis miast,
- co chcecie.
Zachęcam wszystkich do brania udziału. Wysilcie wyobraźnię. Oczywiście nie musisz tyle pisać, ale już się przekonałem, że dużo przy takim czyms frajdy. Dla utalentowanych : można tworzyć mapy lub projekty miejsc lub stworzeń. Hej!

[mam nadzieję, że pomysł się przyjmie].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.05.2006 o 15:26, Liqid napisał:



To fajnie by bylo, jesli sam bys cos zaproponowal na zachete ;) A ja od jakiegos czasu pracuje nad gra figurkowa, ktora dzieje sie w zniszczonej wojna europie, jak sklece cala historie to chetnie wrzuce. Pomysl dobry, pod warunkiem, ze komus zachce sie pisac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ŚWIAT : Aelion

HISTORIA STWORZENIA KRAINY ORAZ HISTORIA PIERWSZYCH WŁADCÓW TEJ KRAINY :
Bardzo dawno temu , gdy kontynenty były ze sobą połączone w jedną spójną ziemię wyszedł z podziemi Utifanus. Postanowił władać na nowo odkrytym świecie. Chwycił swoje berło ciemności i zaczął przywoływać najrozmaitsze budynki , stwory i ludzi. Gdy skończył swoją ślamazarną pracę (a było to wtedy , gdy stwierdził , że już starczy) przywołał do siebie nowo powstały lud. Postanowił być władcą okrutnym i rozkazał chłopom pracować , a bestiom poganiać chłopów. Tak toczyło się przez kilka dni życie. Lecz ambitny władca chciał stworzyć coś jeszcze. Postanowił , że stworzy swego brata bliźniaka , by panował podczas jego nieobecności. Zebrał swoją całą manę w jedną wielką kulę energii i począł tworzyć brata. Długo to trwało , lecz było warto. Efektem końcowym był doskonale odwzorowany brat w najmniejszym calu. Utifanus nazwał go Voltar. Nakazał mu rozsądnie panować nad jego królestwem podczas jego podróży. Po chwili Utifanus zniknął za drzwiami po czym wybiegł ze swego zamku. Chwilę zastanawiał się co zrobić. Wpadł na wspaniały pomysł. Postanowił stworzyć dziewięć smoków , które będą jego sługami. Stworzył je szybko , gdyż idea wydawała mu się wspaniała i chciał czym prędzej zobaczyć swoje sługi. Wszystkim nadał coś , czym by władały. Nazwał je zgodnie z jego intuicją – smoka ognia nazwał Furial , smoka wody nazwał Oxinus , smoka lodu nazwał Davius , smoka lasu nazwał Eurian , smoka powietrza nazwał Sirfax , smoka ziemi nazwał Godanus , smoka śmierci nazwał Morthius , smoka światła nazwał Livian , zaś smoka ciemności nazwał Curvalir. Wszystkie były potężne zgodnie z jego przewidywaniami , lecz nie przewidział jednego – gdy dał smokom wolną wolę podczas tworzenia nie pomyślał , że mogą mu się sprzeciwić. Tak zrobiły. Sprzeciwiły się okrutnemu władcy i odleciały , rozdzieliły się i odleciały w inne strony świata. Jeden ze smoków jednak pozostał. Wierny mu był Morthius , któremu nie dał wolnej woli , gdyż był za silny. Okrutny władca ruszył ku puszczom Aldinaru , krainy mrocznych elfów. Ich władcą był Muvis , był on dobrym i rozsądnym władcą. Utifanus poszedł naprzód by spotkać się z nim.
Próbował nabyć w nim sojusznika , lecz to mu się nie udało. Odtrącony władca postanowił wrócić do zamku , po męczącym dniu. Nazajutrz , gdy wstał dowiedział się , że jego brat bliźniak nieźle namieszał w jego zamku. Wszystko co było mroczne zamienił na świetliste , każdy przejaw zła karał , a potwory , które pilnowały chłopów wygnał na pastwiska Gondrilu -pewnego miasta na północ od zamku Utifanusa. Voltar pozbawił go tronu i wygnał , ponieważ jego rządy mu się nie podobały , a Utifanus , gdy go tworzył dał mu więcej mocy niż on sam miał. Kilka dni później Utifanus osiedlił się na zachód od zamku i słuch po nim zaginął , lecz krążyły plotki , że założył tam swoje demoniczne królestwo.

GŁÓWNE SIŁY , SOJUSZE , WROGIE STOSUNKI :
Rasa : / Sojusz : / Wróg :
Smoki Arkelionu / brak / brak (wszyscy się ich boją)
Krasnoludy Farilu / Tytani Vorgii / Wysokie Elfy Wschodu , Mroczne Elfy Zachodu , Demony Archeonu
Ludzie Tandarenu / Barbarzyńcy Gorgolmu / Demony Archeonu , Orkowie Północy , Nieumarli Splugawionych Ziem
Demony Archeonu / Orkowie Północy , Nieumarli Splugawionych Ziem / Ludzie Tandarenu , Krasnoludy Farilu , Wysokie Elfy
Orkowie Północy / Barbarzyńcy Gorgolmu , Harpie Mrocznych Gór / Ludzie Tandarenu , Demony Archeonu , Wysokie Elfy
Minotaury Safaxu / Mroczne Elfy Zachodu , Harpie Mrocznych Gór / Wysokie Elfy , Ludzie Tandarenu
Nieumarli Splugawionych Ziem / Demony Archeonu , Tytany Vorgii , Żywiołaki Atilanu , Mroczne Elfy / Wysokie Elfy , Ludzie
Wysokie Elfy Wschodu / Ludzie Tandarenu , Żywiołaki Atilanu / Minotaury Safaxu , Demony Archeonu , Orkowie Północy
Mroczne Elfy Zachodu / Demony Archeonu , Nieumarli Splugawionych Ziem / Ludzie Tandarenu , Barbarzyńcy Gorgolmu
Harpie Mrocznych Gór / Mroczne Elfy Zachodu , Minotaurt Safaxu / Barbarzyńcy Gorgolamu , Orkowie Północy
Barbarzyńcy Gorgolmu / Orkowie Północy / Krasnoludy Farilu , Ludzie Tandarenu , Wysokie Elfy Wschodu
Tytani Vorgii / Żywiołaki Atilanu , Minotaury Safaxu / Orkowie Północy , Nieumarli Splugawionych Ziem
Żywiołaki Atilanu / Wysokie Elfy Wschodu , Tytani Vorgii / Orkowie Północy , Demony Archeonu , Minotaury Safaxu

LISTA POTWORÓW , WROGICH LUDZI (CZARODZIEJÓW ITD.) :

Wilk | Siła : 6 | Obrona : 4 | Obrażenia : 5-10 | Punkty Życia : 40 | Doświadczenie : 30 | Przedmioty , które mogą wypaść : skóra wilka (często) , mięso (często) , ząb wilka (często) , 5-10 sztuk złota , ostry pazur (zwykle)

Troll | Siła : 4 | Obrona : 10 | Obrażenia : 2-7 | Punkty Życia : 50 | Doświadczenie : 25 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (często) , 3-7 sztuk złota , maczuga (zwykle) , głaz (zwykle) , hełm (rzadko) , wielka maczuga (rzadko)

Cyklop | Siła : 15 | Obrona : 12 | Obrażenia : 20-35 | Punkty Życia : 200 | Doświadczenie : 200 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (zawsze) , 30-50 sztuk złota , wielki głaz (często) , zamknięty hełm (zwykle) , kirys (rzadko) , oko cyklopa (bardzo rzadko) , wielka kolczasta maczuga ognia (prawie nigdy)

Robak | Siła : 2 | Obrona : 2 | Obrażenia : 2-3 | Punkty Życia : 15 | Doświadczenie : 10 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (zwykle) , 4-15 sztuk złota , pancerzyk robaka (rzadko) , serce robaka (bardzo rzadko)

Szczur | Siła : 1 | Obrona : 1 | Obrażenia : 1 | Punkty Życia : 7 | Doświadczenie : 5 | Przedmioty , które mogą wypaść :
mięso (często) , ser (zawsze) , pazur (zwykle) , 3-4 sztuk złota , skóra szczura (zwykle) , ogon szczura (rzadko)

Większy Wilk | Siła : 8 | Obrona : 7 | Obrażenia : 7-13 | Punkty Życia : 55 | Doświadczenie : 50 | Przedmioty , które mogą wypaść : skóra większego (zwykle) , mięso (zawsze) , 8-12 sztuk złota , ostry pazur (zwykle)

Troll-Berserker | Siła : 8 | Obrona : 9 | Obrażenia : 8-13 | Punkty Życia : 60 | Doświadczenie : 55 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (często) , 5-10 sztuk złota , bojowy topór (rzadko) , większy hełm (rzadko) , zbroja pierścieniowa (bardzo rzadko)

Większa Morska Meduza | Siła : 7 | Obrona : 14 | Obrażenia : 10-16 | Punkty Życia : 80 | Doświadczenie : 70 | Przedmioty , które mogą wypaść : skorupa meduzy (rzadko) , mięso (bardzo rzadko) , perła (bardzo rzadko) , czarna perła (prawie nigdy) , większa perła (prawie nigdy) , 10-20 sztuk złota , mały brylant (prawie nigdy)

Mroczek | Siła : 6 | Obrona : 5 | Obrażenia : 5-11 | Punkty Życia : 35 | Doświadczenie : 30 | Przedmioty , które mogą wypaść : skrzydła (rzadko) , 5-12 sztuk złota

Meduza | Siła : 7 | Obrona : 8 | Obrażenia : 11-15 | Punkty Życia : 60 | Doświadczenie : 55 | Przedmioty , które mogą wypaść : gruba skóra meduzy (bardzo rzadko) , wężowy warkocz (bardzo rzadko) , błyskające ślepia (bardzo rzadko) , 10-15 sztuk złota , łuk (rzadko) , harfa (bardzo rzadko)

Bagienny Troll | Siła : 6 | Obrona : 9 | Obrażenia : 5-12 | Punkty Życia : 55 | Doświadczenie : 45 | Przedmioty , które mogą wypaść : bagienna skóra trolla (zwykle) , mięso (często) , 5-11 sztuk złota , maczuga (często)

Królewska Meduza | Siła : 8 | Obrona : 10 | Obrażenia : 13-17 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 70 | Przedmioty , które mogą wypaść : gruba skóra królewskiej meduzy (prawie nigdy) , wężowy warkocz (rzadko) , błyskające ślepia (rzadko) , 12-16 sztuk złota , mocniejszy łuk (rzadko) , harfa (bardzo rzadko)

Czarodziej | Siła : 7 | Obrona : 4 | Obrażenia : 12-19 | Punkty Życia : 45 | Doświadczenie : 50 | Przedmioty , które mogą wypaść : czarodziejska laska (rzadko) , kula magii (bardzo rzadko) , magiczny płaszcz (bardzo rzadko) , 10-25 sztuk złota , skórzane buty (zwykle) , skórzane spodnie (rzadko)

Rok | Siła : 8 | Obrona : 7 | Obrażenia : 14-18 | Punkty Życia : 85 | Doświadczenie : 90 | Przedmioty , które mogą wypaść : większe skrzydła (rzadko) , ostry dziób (bardzo rzadko) , większe pazury (bardzo rzadko) , mięso (często) , 12-20 sztuk złota

Ork | Siła : 6 | Obrona : 6 | Obrażenia : 10-15 | Punkty Życia : 50 | Doświadczenie : 50 | Przedmioty , które mogą wypaść : topór (zwykle) , maczuga (często) , mięso (bardzo często) , kolczuga (bardzo rzadko) , szyszak (zwykle) , hełm (rzadko) , nagolenniki (bardzo rzadko) , skórzane buty (często) , stalowe buty (prawie nigdy) , skórzane rękawice (często) , kolczaste rękawice (bardzo rzadko) , 10-15 sztuk złota

Ogr | Siła : 8 | Obrona : 8 | Obrażenia : 12-19 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 65 | Przedmioty , które mogą wypaść : kamienna maczuga krwi (prawie nigdy) , symbol zwycięstwa (prawie nigdy) , 14-20 sztuk złota , mięso (zwykle) , zbroja z drzewa dębowego (rzadko)

Zjawa Rycerza Śmierci | Siła : 16 | Obrona : 10 | Obrażenia : 25-35 | Punkty Życia : 220 | Doświadczenie : 180 | Przedmioty , które mogą wypaść : zbroja zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , hełm zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , miecz zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , nagolenniki zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , buty zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , rękawice zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , tarcza zapomnianego wojownika (prawie nigdy) , proch (często) , plazma (rzadko) , 10-100 sztuk złota

Banita | Siła : 5 | Obrona : 3 | Obrażenia : 5-10 | Punkty Życia : 35 | Doświadczenie : 25 | Przedmioty , które mogą wypaść : nóż (zwykle) , kozik (bardzo rzadko) , płaszcz (często) , kaptur (rzadko) , opaska na oczy (rzadko) , skórzane buty (często) , 3-10 sztuk złota , skórzana zbroja (często)

Goblin | Siła : 6 | Obrona : 2 | Obrażenia : 8-16 | Punkty Życia : 20 | Doświadczenie : 20 | Przedmioty , które mogą wypaść : kamień (często) , mięso (często) , 6-8 sztuk złota , skóra goblina (często)

Plugastwo | Siła : 12 | Obrona : 8 | Obrażenia : 15-28 | Punkty Życia : 140 | Doświadczenie : 120 | Przedmioty , które mogą wypaść : flaszka z trucizną (rzadko) , zatęchła skóra (rzadko) , mięso (zawsze) , 10-30 sztuk złota , wielki topór (bardzo rzadko)

Szkielet | Siła : 6 | Obrona : 6 | Obrażenia : 7-10 | Punkty Życia : 40 | Doświadczenie : 34 | Przedmioty , które mogą wypaść : kość (często) , czaszka (rzadko) , 7-12 sztuk złota , proch (rzadko) , szabla (zwykle) , drewniana tarcza (zwykle)

Zombie | Siła : 7 | Obrona : 8 | Obrażenia : 7-11 | Punkty Życia : 47 | Doświadczenie : 39 | Przedmioty , które mogą wypaść : toporek (rzadko) , cep (często) , sierp (zwykle) , skórzane szmaty (często) , skażone mięso (często) , 7-16 sztuk złota , zgniły mózg (bardzo rzadko)

Mumia | Siła : 8 | Obrona : 9 | Obrażenia : 11-14 | Punkty Życia : 55 | Doświadczenie : 48 | Przedmioty , które mogą wypaść : zatęchłe bandaże (często) , 10-20 sztuk złota , czarodziejskie oko zmumifikowanego (prawie nigdy)

Gnom | Siła : 3 | Obrona : 4 | Obrażenia : 3-5 | Punkty Życia : 23 | Doświadczenie : 18 | Przedmioty , które mogą wypaść : proca (rzadko) , kamienie (często) , 2-6 sztuk złota , mały hełm (często) , szmaty (zwykle)

Niziołek | Siła : 4 | Obrona : 5 | Obrażenia : 4-7 | Punkty Życia : 27 | Doświadczenie : 22 | Przedmioty , które mogą wypaść : proca (zwykle) , kamienie (często) , 3-8 sztuk złota , hełm (często) , wzmocnione szmaty (zwykle)

Dżin | Siła : 9 | Obrona : 6 | Obrażenia : 9-17 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 65 | Przedmioty , które mogą wypaść : lampa dżina (rzadko) , magiczny turban (bardzo rzadko) , niebieski proch (rzadko) , diament (prawie nigdy) , 20-30 sztuk złota , pas dżina (bardzo rzadko)

Sukkub | Siła : 9 | Obrona : 6 | Obrażenia : 8-18 | Punkty Życia : 65 | Doświadczenie : 62 | Przedmioty , które mogą wypaść : 20-30 sztuk złota , piekielna zbroja (prawie nigdy) , piekielny pas (prawie nigdy) , rubin (prawie nigdy) , hełm sukkuba (prawie nigdy)

Ifrit | Siła : 12 | Obrona : 10 | Obrażenia : 15-30 | Punkty Życia : 105 | Doświadczenie : 95 | Przedmioty , które mogą wypaść : magiczny turban ifrita (prawie nigdy) , tarcza ognia (bardzo rzadko) , kryształ (bardzo rzadko) , 10-65 sztuk złota , ognisty pas (bardzo rzadko) , laska ognia (bardzo rzadko) , ognisty proch (bardzo rzadko)

Demoniczny Ifrit | Siła : 13 | Obrona : 11 | Obrażenia : 18-32 | Punkty Życia : 120 | Doświadczenie : 130 | Przedmioty , które mogą wypaść : sułtański turban ifrita (prawie nigdy) , płomień piekieł (prawie nigdy) , miecz piekielnego ognia (bardzo rzadko) , hełm piekielnego ognia (bardzo rzadko) , zbroja piekielnego ognia (bardzo rzadko) , 20-70 sztuk złota , ognisty proch (bardzo rzadko)

Hydra | Siła : 15 | Obrona : 14 | Obrażenia : 25-30 | Punkty Życia : 140 | Doświadczenie : 160 | Przedmioty , które mogą wypaść : przyłbica za skóry hydry (prawie nigdy) , zbroja z łusek hydry (prawie nigdy) , paszcza hydry (bardzo rzadko) , wężowe buty (prawie nigdy) , mięso (zwykle) , 10-80 sztuk złota

Królewska Hydra | Siła : 16 | Obrona : 16 | Obrażenia : 28-36 | Punkty Życia : 160 | Doświadczenie : 180 | Przedmioty , które mogą wypaść : nagolenniki ze skóry hydry (prawie nigdy), przyłbica za skóry hydry (prawie nigdy) , pas z łusek (bardzo rzadko) , zbroja z łusek hydry (prawie nigdy) , paszcza hydry (bardzo rzadko) , wężowe buty (prawie nigdy) , mięso (zwykle) , 10-85 sztuk złota

Wampir | Siła : 10 | Obrona : 8 | Obrażenia : 15-24 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 65 | Przedmioty , które mogą wypaść : płaszcz wampira (bardzo rzadko) , kaptur wampira (bardzo rzadko) , zbroja śmierci (prawie nigdy) , nagolenniki wampira (bardzo rzadko) , fiolka z osoczem (rzadko) , buty ze skóry wampira (rzadko) , 20-50 sztuk złota

Potomek Draculi | Siła : 12 | Obrona : 10 | Obrażenia : 18-27 | Punkty Życia : 85 | Doświadczenie : 80 | Przedmioty , które mogą wypaść : płaszcz potomka Draculi (prawie nigdy) , kaptur potomka Draculi (bardzo rzadko) , wzmocniona zbroja krwi (prawie nigdy) , nagolenniki potomka Draculi (bardzo rzadko) , fiolka z osoczem (zwykle) , buty ze skóry potomka Draculi (bardzo rzadko) , 25-60 sztuk złota

Behemot | Siła : 25 | Obrona : 20 | Obrażenia : 40-55 | Punkty Życia : 250 | Doświadczenie : 300 | Przedmioty , które mogą wypaść : pazur behemota (prawie nigdy) , skóra behemota (prawie nigdy) , zaprawiona zbroja ze skóry behemota (prawie nigdy) , naszyjnik z pazurów behemota (prawie nigdy) , nagolenniki z kości behemota (prawie nigdy) , buty ze skóry behemota (prawie nigdy) , pas z kości behemota (prawie nigdy) , hełm z kości behemota (prawie nigdy) , mięso (zawsze) , 100-200 sztuk złota

Prastary Behemot | Siła : 30 | Obrona : 35 | Obrażenia : 50-75 | Punkty Życia : 350 | Doświadczenie : 500 | Przedmioty , które mogą wypaść : pazur prastarego (prawie nigdy) , skóra prastarego (prawie nigdy) , zaprawiona skóra prastarego (prawie nigdy) , naszyjnik z zębów prastarego (prawie nigdy) . nagolenniki z kości prastarego (prawie nigdy) , buty ze skóry prastarego (prawie nigdy) , pas z kości prastarego (prawie nigdy) . hełm ze skóry prastarego (prawie nigdy) , mięso (zawsze) , rękawice ze skóry prastarego (prawie nigdy) , 150-300 sztuk złota

Jeździec Smoka | Siła : 20 | Obrona : 20 | Obrażenia : 30-60 | Punkty Życia : 200 | Doświadczenie : 250 | Przedmioty , które mogą wypaść : płaszcz z łusek smoka (prawie nigdy) , hełm ze smoczej skóry (prawie nigdy) , naszyjnik z zębów smoka (prawie nigdy) , zbroja z łusek smoka (prawie nigdy) , kaptur z łusek smoka (prawie nigdy) , tarcza z kości smoka (prawie nigdy) , miecz przyozdobiony rubinami (prawie nigdy) , nagolenniki ze smoczych łusek (prawie nigdy) , buty ze skóry smoka (prawie nigdy) , rubin (bardzo rzadko) , mięso smoka (bardzo rzadko) , fiolka z krwią smoka (bardzo rzadko) , 25-175 sztuk złota

Elf Łucznik | Siła : 7 | Obrona : 5 | Obrażenia 7-20 | Punkty Życia : 75 | Doświadczenie : 85 | Przedmioty , które mogą wypaść : delficki płaszcz (bardzo rzadko) , łuk elfów (bardzo rzadko) , złoty łuk (prawie nigdy) , strzały (często) , trujące strzały (rzadko) , ogniste strzały (bardzo rzadko) , 10-30 sztuk złota

Kamienny Gargulec | Siła : 15 | Obrona : 20 | Obrażenia : 20-40 | Punkty Życia : 150 | Doświadczenie : 150 | Przedmioty , które mogą wypaść : kamienny posążek (bardzo rzadko) , szpony gargulca (prawie nigdy) , łańcuch (rzadko) , głaz (rzadko) , kamienna tarcza z ciała gargulca (prawie nigdy) , 50-100 sztuk złota

Obsydianowy Gargulec | Siła : 20 | Obrona : 30 | Obrażenia : 30-50 | Punkty Życia : 220 | Doświadczenie : 300 |
Przedmioty , które mogą wypaść : obsydianowy posążek (prawie nigdy) , szpony obsydianowego gargulca (bardzo rzadko) , łańcuch wojenny (bardzo rzadko) , głaz (rzadko) , obsydianowa tarcza (prawie nigdy) , 75-175 sztuk złota

Złe Oko | Siła : 8 | Obrona : 6 | Obrażenia : 9-20 | Punkty Życia : 80 | Doświadczenie : 90 | Przedmioty , które mogą wypaść : złe oko (prawie nigdy) , macki złego oka (prawie nigdy) , 20-30 sztuk złota

Lisz | Siła : 10 | Obrona : 7 | Obrażenia : 12-24 | Punkty Życia : 55 | Doświadczenie : 100 | Przedmioty , które mogą wypaść : korona (rzadko) , 20-55 sztuk złota , berło (rzadko) , kościana zbroja (rzadko) , czaszka lisza (rzadko) , kość lisza (rzadko) , proch (rzadko)

Arcylisz | Siła : 11 | Obrona : 9 | Obrażenia : 14-25 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 135 | Przedmioty , które mogą wypaść : korona arcylisza (bardzo rzadko) , płaszcz śmierci (bardzo rzadko) , berło arcylisza (bardzo rzadko) , kościana zbroja (zwykle) , kościane nagolenniki (rzadko) , kość arcylisza (rzadko) , 25-60 sztuk złota , proch (rzadko)

Nietoperz | Siła : 4 | Obrona : 4 | Obrażenia : 4-9 | Punkty Życia : 30 | Doświadczenie : 20 | Przedmioty , które mogą wypaść : skóra nietoperza (rzadko) , 1-12 sztuk złota , mięso (zwykle)

Niedźwiedź | Siła : 13 | Obrona : 15 | Obrażenia : 18-30 | Punkty Życia : 125 | Doświadczenie : 160 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (zawsze) , 5-75 sztuk złota

Minotaur | Siła : 10 | Obrona : 11 | Obrażenia : 14-26 | Punkty Życia : 105 | Doświadczenie : 105 | Przedmioty , które mogą wypaść : buty minotaura (bardzo rzadko) , zbroja minotaura (bardzo rzadko) , nagolenniki minotaura (bardzo rzadko) , mały rubin (bardzo rzadko) , mały brylant (bardzo rzadko) , 40-75 sztuk złota

Królewski Minotaur | Siła : 12 | Obrona : 13 | Obrażenia : 17-32 | Punkty Życia : 145 | Doświadczenie : 150 | Przedmioty , które mogą wypaść : królewskie buty (prawie nigdy) , królewskie nagolenniki (prawie nigdy) , królewska zbroja (prawie nigdy) , królewskie naramienniki (prawie nigdy) , królewski topór (prawie nigdy) , królewskie rękawice (prawie nigdy) , królewska tarcza (prawie nigdy) , brylant (prawie nigdy) , rubin (prawie nigdy) , szmaragd (prawie nigdy) , szafir (prawie nigdy) , 50-100 sztuk złota

Maniktora | Siła : 14 | Obrona : 12 | Obrażenia : 15-40 | Punkty Życia : 165 | Doświadczenie : 165 | Przedmioty , które mogą wypaść : fiolka z jadem maniktory (bardzo rzadko) , skóra maniktory (bardzo rzadko) , skrzydła maniktora (bardzo rzadko) , 65-115 sztuk złota

Chimera | Siła : 18 | Obrona : 20 | Obrażenia : 25-55 | Punkty Życia : 250 | Doświadczenie : 300 | Przedmioty , które mogą wypaść : fiolka z jadem chimery (prawie nigdy) , skrzydła chimery (prawie nigdy) , skóra chimery (prawie nigdy) , szpony chimery (prawie nigdy) , srebrna tarcza ze skóry chimery (prawie nigdy) , złoty napierśnik ze skóry chimery (prawie nigdy) , 115-215 sztuk złota

Dwugłowy Olbrzym | Siła : 27 | Obrona : 24 | Obrażenia : 35-80 | Punkty Życia : 350 | Doświadczenie : 450 | Przedmioty , które mogą wypaść : stalowa maczuga olbrzyma (prawie nigdy) , topór dwugłowego (prawie nigdy) , uszkodzony szkielet wojownika (prawie nigdy) , olbrzymia tarcza potęgi (prawie nigdy) , stalowy hełm (prawie nigdy) , wysadzana rubinami zbroja (prawie nigdy) , 100-120 sztuk złota

Krzyżowiec | Siła : 40 | Obrona : 50 | Obrażenia : 60-120 | Punkty Życia : 450 | Doświadczenie : 700 | Przedmioty , które mogą wypaść : platynowe nagolenniki (prawie nigdy) , rogaty hełm (prawie nigdy) , talerzowe naramienniki (prawie nigdy) , rękawice krucjaty (prawie nigdy) , księżycowa zbroja (prawie nigdy) , diamentowa bohatera (prawie nigdy) , miecz kapitana (prawie nigdy) , tytanowe buty (prawie nigdy) , 250-400 sztuk złota

Banshee | Siła : 20 | Obrona : 12 | Obrażenia : 26-54 | Punkty Życia : 145 | Doświadczenie : 175 | Przedmioty , które mogą wypaść : płaszcz banshee (prawie nigdy) , proch (często) , plazma (rzadko) , korona mrocznej poświaty (prawie nigdy) , 50-200 sztuk złota

Imp | Siła : 6 | Obrona : 4 | Obrażenia : 5-12 | Punkty Życia : 45 | Doświadczenie : 50 | Przedmioty , które mogą wypaść : malutki trójząb impa (rzadko) , 5-18 sztuk złota , bardzo mały ametyst (prawie nigdy)

Chochlik | Siła : 6 | Obrona : 6 | Obrażenia : 6-11 | Punkty Życia : 55 | Doświadczenie : 55 | Przedmioty , które mogą wypaść : skrzydełka chochlika (rzadko) , 6-20 sztuk złota , bardzo mały szmaragd (bardzo rzadko)

Chowaniec | Siła : 7 | Obrona : 6 | Obrażenia : 8-12 | Punkty Życia : 70 | Doświadczenie : 65 | Przedmioty , które mogą wypaść : skrzydła chowańca (bardzo rzadko) , 12-20 sztuk złota , mały rubin (bardzo rzadko)

Czart | Siła : 12 | Obrona : 9 | Obrażenia : 12-25 | Punkty Życia : 120 | Doświadczenie : 110 | Przedmioty , które mogą wypaść : bat (rzadko) , bicz (prawie nigdy) , opończa zła (bardzo rzadko) , szafir (prawie nigdy) , 20-60 sztuk złota

Demon | Siła : 90 | Obrona : 70 | Obrażenia : 150-340 | Punkty Życia : 1000 | Doświadczenie : 1600 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (zwykle) , perfekcyjny topaz (zwykle) , perfekcyjny rubin (zwykle) , perfekcyjny szafir (zwykle) , perfekcyjny ametyst (zwykle) , perfekcyjny brylant (zwykle) , perfekcyjny diament (zwykle) , naszyjnik z dusz cyklopów (prawie nigdy) , piekielny pierścień (prawie nigdy) , tytanowy trójząb (prawie nigdy) , naszyjnik ze szponów wilkołaka (prawie nigdy) , lustrzany miecz piekielnej zagłady (prawie nigdy) , 600-1400 sztuk złota , adamentowe ostrze (prawie nigdy)

Cerber | Siła : 15 | Obrona : 13 | Obrażenia : 25-35 | Punkty Życia : 150 | Doświadczenie : 160 | Przedmioty , które mogą wypaść : obroża zniewolenia (rzadko) , mięso (zawsze) , smycz zniewolenia (zwykle) , 40-70 sztuk złota

Ożywiona Zbroja Adamentowa | Siła : 17 | Obrażenia : 30-40 | Punkty Życia : 200 | Doświadczenie : 185 | Przedmioty , które mogą wypaść : adamentowy hełm (prawie nigdy) , adamentowa zbroja (prawie nigdy) , adamentowe nagolenniki (prawie nigdy) , adamentowe naramienniki (prawie nigdy) , adamentowe rękawice (prawie nigdy) , adamentowe buty (prawie nigdy) , adamentowy naszyjnik (prawie nigdy) , adamentowa tarcza (prawie nigdy) , adamentowy pierścień (prawie nigdy) , adamentowy miecz (prawie nigdy) , adamentowy topór (prawie nigdy) , adamentowa maczuga (prawie nigdy) , adamentowa różdżka (prawie nigdy) , 50-100 sztuk złota

Pająk | Siła : 4 | Obrona : 3 | Obrażenia : 4-7 | Punkty Życia : 30 | Doświadczenie : 20 | Przedmioty , które mogą wypaść : 2-7 sztuk złota

Pająk-Olbrzym | Siła : 20 | Obrona : 14 | Obrażenia : 30-50 | Doświadczenie : 225 | Przedmioty , które mogą wypaść :
60-110 sztuk złota , hełm herosa (prawie nigdy) , tarcza herosa (prawie nigdy) , zbroja herosa (prawie nigdy) , miecz herosa (prawie nigdy)

Heros | Siła : 25 | Obrona : 25 | Obrażenia : 25-75 | Punkty Życia : 250 | Doświadczenie : 275 | Przedmioty , które mogą wypaść : tarcza herosa (prawie nigdy) , pęk winogron (rzadko) , nagolenniki herosa (prawie nigdy) , naramienniki herosa (prawie nigdy) , peleryna herosa (prawie nigdy) , hełm herosa (prawie nigdy) , buty herosa (prawie nigdy) , rękawice herosa (prawie nigdy) , naszyjnik herosa (prawie nigdy) , pierścień herosa (prawie nigdy) , 75-125 sztuk złota

Hiena | Siła : 9 | Obrona : 8 | Obrażenia : 10-20 | Punkty Życia : 85 | Doświadczenie : 80 | Przedmioty , które mogą wypaść : mięso (często) , 10-40 sztuk złota , skóra hieny (rzadko)

Kościany Smok | Siła : 45 | Obrona : 40 | Obrażenia : 100-150 | Punkty Życia : 400 | Doświadczenie : 500 | Przedmioty , które mogą wypaść : napierśnik z kości smoka (bardzo rzadko) , nagolenniki z kości smoka (bardzo rzadko) , naramienniki z kości smoka (bardzo rzadko) , hełm z kości smoka (bardzo rzadko) , naszyjnik z zębów smoka (bardzo rzadko) , tarcza z kości smoka (bardzo rzadko) , buty z kości smoka (bardzo rzadko) , 100-350 sztuk złota

Smok Ciemności | Siła : 50 | Obrona : 45 | Obrażenia : 110-165 | Punkty Życia : 450 | Doświadczenie : 575 | Przedmioty , które mogą wypaść : kirys z kości smoka ciemności (prawie nigdy) , nagolenniki strachu (prawie nigdy) , naramienniki strachu (prawie nigdy) , rogaty hełm z kości czaszkowej smoka ciemności (prawie nigdy) , naszyjnik z zębów smoka ciemności (prawie nigdy) , tarcza ciemności (prawie nigdy) , buty z kości smoka ciemności (prawie nigdy) , 150-375 sztuk złota , miecz śmierci wysadzany klejnotami (prawie nigdy) , wstęga ciemności (bardzo rzadko)

Biały Smok | Siła : 70 | Obrona : 70 | Obrażenia : 130-190 | Punkty Życia : 550 | Doświadczenie : 700 | Przedmioty , które mogą wypaść : smoczy naszyjnik (prawie nigdy) , jajo smocze (prawie nigdy) , skóra białego smoka (bardzo rzadko) , smocze mięso (prawie nigdy) , 200-500 sztuk złota , starożytna zbroja z łusek białego smoka (prawie nigdy) , platynowe nagolenniki wysadzane perfekcyjnymi rubinami (prawie nigdy) , fiolka z krwią białego smoka (bardzo rzadko) , perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) ,

Zielony Smok | Siła : 50 | Obrona : 50 | Obrażenia : 115-160 | Punkty Życia : 450 | Doświadczenie : 575 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (bardzo rzadko) , perfekcyjny topaz (bardzo rzadko) , perfekcyjny ametyst (bardzo rzadko) , perfekcyjny brylant (bardzo rzadko) , perfekcyjny diament (bardzo rzadko) , perfekcyjny rubin (bardzo rzadko) , perfekcyjny szafir (bardzo rzadko) , kirys ze smoczych łusek (bardzo rzadko) , skóra zielonego smoka (bardzo rzadko) , fiolka z krwią zielonego smoka (bardzo rzadko) , 150-400 sztuk złota , smocze mięso (prawie nigdy) , cudowne nagolenniki wysadzane perfekcyjnymi diamentami (prawie nigdy)

Czerwony Smok | Siła : 60 | Obrona : 60 | Obrażenia : 120-180 | Punkty Życia : 500 | Doświadczenie : 625 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (bardzo rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (bardzo rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (bardzo rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (bardzo rzadko) , skóra czerwonego smoka (rzadko) , fiolka z krwią czerwonego smoka (bardzo rzadko) , 150-450 sztuk złota , rogaty hełm z łusek czerwonego smoka (prawie nigdy) , tytanowa zbroja chaosu (prawie nigdy) , smocze mięso (prawie nigdy)

Niebieski Smok | Siła : 65 | Obrona : 70 | Obrażenia : 125-185 | Punkty Życia : 525 | Doświadczenie : 650 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) ,
smocze mięso (prawie nigdy) , 175-475 sztuk złota , fiolka z krwią niebieskiego smoka (bardzo rzadko) , jajo niebieskiego smoka (prawie nigdy) , skóra niebieskiego smoka (bardzo rzadko) , tytanowe nagolenniki zwycięstwa (prawie nigdy)

Czarny Smok | Siła : 80 | Obrona : 80 | Obrażenia : 150-200 | Punkty Życia : 750 | Doświadczenie : 1200 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) , fiolka z krwią czarnego smoka (prawie nigdy) , skóra czarnego smoka (prawie nigdy) , smocze mięso (bardzo rzadko) , mirlithowy hełm zagłady (prawie nigdy) , buty ze skóry czarnego smoka (prawie nigdy) , 250-550 sztuk złota

Złoty Smok | Siła : 90 | Obrona : 90 | Obrażenia 200-275 | Punkty Życia : 900 | Doświadczenie : 1600 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) ,
fiolka z krwią złotego smoka (prawie nigdy) , skóra złotego smoka (prawie nigdy) , smocze mięso (prawie nigdy) , jajo złotego smoka (bardzo rzadko) , zbroja ze skóry złotego smoka (prawie nigdy) , diamentowy hełm krwi (prawie nigdy) , 300-600 sztuk złota

Srebrny Smok | Siła : 85 | Obrona : 80 | Obrażenia : 180-260 | Punkty Życia : 850 | Doświadczenie : 1400 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) ,
fiolka z krwią srebrnego smoka (prawie nigdy) , skóra srebrnego smoka (bardzo rzadko) , smocze mięso (bardzo rzadko) , jajo srebrnego smoka (bardzo rzadko) , płytowa zbroja ze skóry srebrnego smoka (prawie nigdy) , żelazny hełm wysadzany rubinami (prawie nigdy) , diamentowy miecz (prawie nigdy) , 275-575 sztuk złota

Diamentowy Smok | Siła : 120 | Obrona : 120 | Obrażenia : 350-500 | Punkty Życia : 1250 | Doświadczenie : 2000 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (często) , perfekcyjny topaz (często) , perfekcyjny ametyst (często) , perfekcyjny brylant (często) , perfekcyjny diament (zawsze) , perfekcyjny rubin (często) , perfekcyjny szafir (często) , 1000-1600 sztuk złota , złota fiolka z krwią diamentowego smoka (prawie nigdy) , złote jajo diamentowego smoka (prawie nigdy) , mięso diamentowego smoka (prawie nigdy) , skóra diamentowego smoka (prawie nigdy) , diamentowy naszyjnik potęgi (rzadko) , tytanowa zbroja wysadzana perfekcyjnymi diamentami (rzadko) , złoty miecz zwycięstwa (rzadko) , skrzydlaty hełm ze skóry diamentowego smoka (bardzo rzadko) , diamentowe nagolenniki (bardzo rzadko) , złote buty wysadzane perfekcyjnymi diamentami (bardzo rzadko) , złota peleryna (bardzo rzadko) , tytanowy pas życia (bardzo rzadko) , złote rękawiczki szczęścia (bardzo rzadko) , smoczy pierścień odwagi (bardzo rzadko) , diamentowa tarcza (bardzo rzadko) , diamentowy miecz zniszczenia (bardzo rzadko)

Gigant | Siła : 80 | Obrona : 90 | Obrażenia : 150-300 | Punkty Życia : 800 | Doświadczenie : 1350 | Przedmioty , które mogą wypaść : berło piorunu (bardzo rzadko) , perłowy hełm zwycięstwa (bardzo rzadko) , 250-600 sztuk złota , złoty kirys zręczności (bardzo rzadko)

Tytan | Siła : 90 | Obrona : 100 | Obrażenia : 200-350 | Punkty Życia : 950 | Doświadczenie : 1600 | Przedmioty , które mogą wypaść : piorunowe perło tytana (bardzo rzadko) , tytanowa zbroja siły (bardzo rzadko) , tytanowe nagolenniki chwały (bardzo rzadko) , diamentowy naszyjnik tytana (bardzo rzadko) , 300-650 sztuk złota

Gromowładny | Siła : 100 | Obrona : 110 | Obrażenia : 250-400 | Punkty Życia : 1100 | Doświadczenie : 1850 | Przedmioty , które mogą wypaść : diamentowe berło niepokonanego piorunu (prawie nigdy) , złota zbroja starożytna gromowładnego (bardzo rzadko) , srebrne buty podróżnika obsadzane perfekcyjnymi rubinami (bardzo rzadko) , 400-1000 sztuk złota

Feniks | Siła : 90 | Obrona : 75 | Obrażenia : 200-350 | Punkty Życia : 850 | Doświadczenie : 1400 | Przedmioty , które mogą wypaść : jajo feniksa (prawie nigdy) , ognista zbroja płytowa życia (prawie nigdy) , ognisty miecz terroru (bardzo rzadko) , tarcza wiecznego płomienia (bardzo rzadko) , 350-800 sztuk złota , topazowy naszyjnik (bardzo rzadko) , ogniste buty „wszędołazy” (prawie nigdy)

Królewski Feniks | Siła : 110 | Obrona : 100 | Obrażenia : 300-450 | Punkty Życia : 1100 | Doświadczenie : 1900 | Przedmioty , które mogą wypaść : jajo królewskiego feniksa (prawie nigdy) , ognista zbroja gotycka ochrony (prawie nigdy) , kusza na ogniste strzały wiecznego płomienia (bardzo rzadko) , pochodnia wiecznego płomienia (bardzo rzadko) , ogniste buty grozy (prawie nigdy) , ognista tarcza smutku (prawie nigdy) , ognisty młot nadziei (bardzo rzadko)

Kryształowy Smok | Siła : 100 | Obrona : 100 | Obrażenia : 250-375 | Punkty Życia : 1000 | Doświadczenie : 1750 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) , fiolka z krwią kryształowego smoka (bardzo rzadko) , skóra kryształowego smoka (bardzo rzadko) , jajo kryształowego smoka (bardzo rzadko) , kryształowa zbroja (bardzo rzadko) , kryształowe nagolenniki (bardzo rzadko) , kryształowy naszyjnik (bardzo rzadko) , 500-750 sztuk złota

Czarodziejski Smok | Siła : 95 | Obrona : 95 | Obrażenia : 225-325 | Punkty Życia : 950 | Doświadczenie : 1700 | Przedmioty , które mogą wypaść : perfekcyjny szmaragd (rzadko) , perfekcyjny topaz (rzadko) , perfekcyjny ametyst (rzadko) , perfekcyjny brylant (rzadko) , perfekcyjny diament (rzadko) , perfekcyjny rubin (rzadko) , perfekcyjny szafir (rzadko) , skóra czarodziejskiego smoka (bardzo rzadko) , jajo czarodziejskiego smoka (bardzo rzadko) , fiolka z krwią czarodziejskiego smoka (rzadko) , czarodziejskie buty podróżnicze (bardzo rzadko) , czarodziejski hełm mądrości (bardzo rzadko) , 400-850 sztuk złota


Władca Smoków | Siła : 100 | Obrona : 100 | Obrażenia : 250-375 | Punkty Życia : 850 | Doświadczenie : 1600 | Przedmioty , które mogą wypaść : złoty hełm ze smoczej skóry (bardzo rzadko) , srebrna tarcza z łusek smoka (bardzo rzadko) , kryształowa starożytna zbroja obsadzana białymi perłami (bardzo rzadko) , tytanowe buty szybkości (bardzo rzadko) , diamentowe nagolenniki siły (bardzo rzadko) , rękawice z łusek białego smoka (bardzo rzadko) , 500-900 sztuk złota

ARTEFAKTY , PRZEDMIOTY , UZBROJENIE :

TARCZE :
Puklerz | +7 obrony
Drewniana tarcza | 10 obrony
Duża tarcza | 15 obrony
Żelazna tarcza | 18 obrony
Stalowa tarcza | 21 obrony
Ogromna tarcza | 26 obrony
Rycerska tarcza | 32 obrony
Orkowa tarcza | 35 obrony
Wyborna tarcza | 40 obrony
Ognista tarcza | 45 obrony
Tarcza krasnoluda | 46 obrony
Kościana tarcza | 50 obrony
Tarcza paladyna | 57 obrony
Królewska tarcza | 65 obrony
Szklana tarcza | 76 obrony
Tarcza wampira | 80 obrony
Ebonowa tarcza | 94 obrony
Deadryczna tarcza | 100 obrony
Heraldyczna tarcza | 112 obrony
Srebrna tarcza | 116 obrony
Smocza tarcza | 120 obrony
Mirlithowa tarcza | 139 obrony
Złota tarcza | 155 obrony


MIECZE :
Nóż | 4 ataku
Kozik | 6 ataku
Sztylet | 7 ataku
Krótki miecz | 9 ataku
Sejmitar | 12 ataku
Szabla | 14 ataku
Maczeta | 16 ataku
Zatruty sztylet | 17 ataku
Miecz | 20 ataku
Dwuręczny miecz | 22 ataku
Kościany miecz | 23 ataku
Ciężka maczeta | 25 ataku
Długi miecz | 27 ataku
Serpentynowy miecz | 29 ataku
Claymoure | 33 ataku
Ognisty miecz | 35 ataku
Lodowy miecz | 35 ataku
Katana | 40 ataku
Wielki miecz | 48 ataku
Ostrze dżina | 52 ataku
Lodowy sztylet | 56 ataku
Ognisty sztylet | 56 ataku
Samurajski miecz | 62 ataku
Miecz krzyżowca | 67 ataku
Faraoński miecz | 76 ataku
Miecz paladyna | 81 ataku
Magiczny miecz | 88 ataku
Długi magiczny miecz | 95 ataku
Królewski miecz | 105 ataku
Ostrze krwi | 112 ataku
Szklane ostrze | 116 ataku
Deadryczny kozik | 118 ataku
Deadryczny sztylet | 120 ataku
Ebonowe ostrze | 132 ataku
Mirlithowy miecz | 140 ataku
Deadryczne ostrze | 146 ataku
Platynowy miecz | 147 ataku
Adamentowe ostrze | 152 ataku
Złote ostrze | 158 ataku
Smocze ostrze | 167 ataku
Miecz aramgeddonu | 174 ataku
Ostrze blasku | 186 ataku

TOPORY :
Sierp | 4 ataku
Toporek | 5 ataku
Topór | 8 ataku
Złoty sierp | 12 ataku
Wojenny topór | 16 ataku
Wielki topór | 20 ataku
Topór barbarzyńcy | 23 ataku
Orkowy topór | 27 ataku
Lanca | 30 ataku
Dwuręczny topór | 34 ataku
Podwójny topór | 38 ataku
Lanca wojownika | 40 ataku
Halabarda | 45 ataku
Rycerski topór | 48 ataku
Ognisty topór | 55 ataku
Lodowy topór | 55 ataku
Obsydianowi lanca | 60 ataku
Halabarda strażnika | 66 ataku
Smocza lanca | 75 ataku
Smoczy topór | 82 ataku
Orkowa lanca | 86 ataku
Wielka halabarda | 91 ataku
Topór krasnoluda | 97 ataku
Królewska lanca | 102 ataku
Smocza halabarda | 110 ataku
Ognisty sierp | 112 ataku
Topór minotaura | 119 ataku
Lanca krwi | 125 ataku
Szklany topór | 133 ataku
Mirlithowy sierp | 136 ataku
Mirlithowa lanca | 142 ataku
Deadryczna lanca | 146 ataku
Mirlithowa halabarda | 150 ataku
Szklana halabarda | 154 ataku
Deadryczna halabarda | 160 ataku
Topór krwi | 162 ataku
Mirlithowy topór | 165 ataku
Deadryczny topór | 167 ataku
Wspaniała halabarda | 172 ataku
Topór blasku | 182 ataku

BUŁAWY / OBUCHOWE BRONIE :
Maczuga | 5 ataku
Kosa | 7 ataku
Kolczasta maczuga | 10 ataku
Laska | 14 ataku
Buława | 17 ataku
Kościana maczuga | 22 ataku
Żelazny młot | 24 ataku
Bitewny młot | 28 ataku
Wielka maczuga | 31 ataku
Żelazna buława | 36 ataku
Korbacz | 40 ataku
Maczuga kleryka | 44 ataku
Maczuga orka | 50 ataku
Wojenny młot | 57 ataku
Żelazna laska | 59 ataku
Poranna gwiazda | 63 ataku
Buława orka | 66 ataku
Smocza buława | 74 ataku
Wielki korbacz | 77 ataku
Czaszkowa laska | 85 ataku
Młot zgubienia | 92 ataku
Szklana buława | 100 ataku
Szklana maczuga | 107 ataku
Maczuga krwi | 112 ataku
Srebrny korbacz | 119 ataku
Buława krwi | 122 ataku
Smoczy młot | 126 ataku
Szklany młot | 132 ataku
Smoczy korbacz | 137 ataku
Kryształowa maczuga | 140 ataku
Wojenny młot | 143 ataku
Deadryczna maczuga | 146 ataku
Deadryczna buława | 150 ataku
Deadryczny korbacz | 154 ataku
Deadryczny młot | 160 ataku
Smocza buława | 162 ataku
Magiczna laska | 165 ataku
Zaginiony korbacz | 167 ataku
Złota maczuga | 169 ataku
Złoty korbacz | 174 ataku
Złoty młot | 177 ataku
Wspaniała laska | 180 ataku
Korbacz blasku | 184 ataku
Młot blasku | 185 ataku

BRONIE DYSTANSOWE / POCISKI
(STRZAŁA = +ATAK DLA ŁUKU , BEŁT = +ATAK DLA KUSZY):
Łuk | 25 ataku
Kusza | 35 ataku
Wielki łuk | 40 ataku
Wielka kusza | 50 ataku
Ognisty łuk | 55 ataku
Ognista kusza | 65 ataku
Łuk krwi | 70 ataku
Kusza krwi | 80 ataku
Smoczy łuk | 85 ataku
Smocza kusza | 95 ataku
Srebrny łuk | 100 ataku
Srebrna kusza | 110 ataku
Kryształowy łuk | 115 ataku
Kryształowa kusza | 125 ataku
Złoty łuk | 130 ataku
Złota kusza | 140 ataku
Szklany łuk | 145 ataku
Szklana kusza | 155 ataku
Deadryczny łuk | 160 ataku
Deadryczna kusza | 170 ataku
Łuk blasku | 175 ataku
Kusza blasku | 185 ataku
Zwykła strzała | 5 ataku
Zwykły bełt | 8 ataku
Trująca strzała | 10 ataku
Trujący bełt | 13 ataku
Ognista strzała | 15 ataku
Ognisty bełt | 18 ataku
Lodowa strzała | 20 ataku
Lodowy bełt | 23 ataku
Srebrna strzała | 25 ataku
Srebrny bełt | 28 ataku
Srebrna strzała | 30 ataku
Srebrny bełt | 33 ataku
Szklana strzała | 35 ataku
Szklany bełt | 38 ataku
Deadryczna strzała | 40 ataku
Deadryczny bełt | 43 ataku
Potężna strzała | 45 ataku
Potężny bełt | 48 ataku
Smocza strzała | 50 ataku
Smoczy bełt | 53 ataku
Złota strzała | 55 ataku
Złoty bełt | 58 ataku
Strzała blasku | 60 ataku
Bełt blasku | 63 ataku

PANCERZE :
Płaszcz | 4 obrony
Peleryna | 6 obrony
Tunika | 7 obrony
Skórzana zbroja | 10 obrony
Wzmocniona zbroja skórzana | 12 obrony
Dębowa zbroja | 16 obrony
Żołnierska zbroja | 18 obrony
Pierścieniowa zbroja | 24 obrony
Kirys | 29 obrony
Kolczuga | 33 obrony
Stalowy pancerz | 38 obrony
Orkowa zbroja | 42 obrony
Płytowa zbroja | 49 obrony
Napierśnik | 55 obrony
Pancerz rycerza | 60 obrony
Kościany pancerz | 63 obrony
Wyborna zbroja | 64 obrony
Mroczna zbroja | 67 obrony
Ognista zbroja | 71 obrony
Lodowa zbroja | 76 obrony
Krasnoludka zbroja | 82 obrony
Niebieska szata magiczna | 87 obrony
Stalowa zbroja płytowa | 93 obrony
Szklana zbroja | 99 obrony
Czerwona szata magiczna | 106 obrony
Srebrna kolczuga | 111 obrony
Pancerz paladyna | 118 obrony
Zbroja wampira | 122 obrony
Królewska zbroja | 127 obrony
Tytanowa zbroja | 134 obrony
Gotycka zbroja | 137 obrony
Złota zbroja | 140 obrony
Pancerz demona | 146 obrony
Gotycka zbroja płytowa | 152 obrony
Smocza zbroja | 159 obrony
Adamentowy kirys | 166 obrony
Cesarski napierśnik | 171 obrony
Zbroja krwi | 176 obrony
Ebonowy pancerz | 182 obrony
Korpus mistrzów miecza | 184 obrony
Deadryczna kolczuga | 189 obrony
Wspaniała zbroja | 195 obrony
Magiczna zbroja | 202 obrony
Platynowa zbroja | 205 obrony
Zbroja smoczych lordów | 212 obrony
Magiczna zbroja płytowa | 218 obrony
Zbroja blasku | 226 obrony
Starożytna zbroja magiczna | 230 obrony
Diamentowa zbroja | 238 obrony
Legendarna zbroja | 247 obrony

HEŁMY :
Kaptur | 4 obrony
Skórzany hełm | 5 obrony
Turban | 7 obrony
Szyszak | 9 obrony
Kaptur rozbójnika | 11 obrony
Łańcuchowy hełm | 15 obrony
Hełm legionisty | 18 obrony
Żelazny hełm | 22 obrony
Stalowy hełm | 25 obrony
Dziwny hełm | 29 obrony
Żołnierski hełm | 33 obrony
Hełm wikinga | 36 obrony
Zamknięty hełm | 40 obrony
Orkowy hełm | 45 obrony
Hełm krasnoluda | 51 obrony
Czako | 54 obrony
Żelazna maska | 56 obrony
Magiczny turban | 59 obrony
Mroczny hełm | 63 obrony
Kościany hełm | 66 obrony
Stalowa maska | 68 obrony
Mistyczny turban | 74 obrony
Rogaty hełm | 77 obrony
Diabelska maska | 81 obrony
Hełm wojownika | 87 obrony
Rycerski hełm | 92 obrony
Hełm kawalerzysty | 96 obrony
Srebrna maska | 100 obrony
Hełm krzyżowca | 107 obrony
Królewski hełm | 112 obrony
Zaginiony hełm | 118 obrony
Hełm paladyna | 123 obrony
Skrzydlaty hełm | 129 obrony
Szklany hełm | 135 obrony
Smoczy hełm | 142 obrony
Ebonowy hełm | 147 obrony
Maska śmierci | 155 obrony
Tytanowy hełm | 160 obrony
Hełm krwi | 163 obrony
Adamentowy hełm | 166 obrony
Hełm demona | 173 obrony
Deadryczny hełm | 178 obrony
Wspaniały turban | 181 obrony
Złota maska | 184 obrony
Złoty hełm | 190 obrony

NAGOLENNIKI :
Skórzane spodnie | 4 obrony
Kolczaste nagolenniki | 7 obrony
Żelazne nagolenniki | 11 obrony
Łańcuchowe nagolenniki | 15 obrony
Stalowe nagolenniki | 20 obrony
Orkowe nagolenniki | 26 obrony
Nagolenniki legionisty | 30 obrony
Rycerskie nagolenniki | 35 obrony
Kościane nagolenniki | 39 obrony
Ebonowe nagolenniki | 42 obrony
Królewskie nagolenniki | 47 obrony
Nagolenniki paladyna | 53 obrony
Adamentowe nagolenniki | 57 obrony
Srebrne nagolenniki | 64 obrony
Tytanowe nagolenniki | 70 obrony
Nagolenniki krwi | 75 obrony
Nagolenniki demona | 82 obrony
Wspaniałe nagolenniki | 88 obrony
Deadryczne nagolenniki | 95 obrony
Złote nagolenniki | 100 obrony

NARAMIENNIKI :
Żelazne naramienniki | 10 obrony
Naramienniki legionisty | 14 obrony
Stalowe naramienniki | 22 obrony
Rycerskie naramienniki | 27 obrony
Naramienniki paladyna | 34 obrony
Adamentowe naramienniki | 40 obrony
Srebrne naramienniki | 46 obrony
Cesarskie naramienniki | 50 obrony
Ebonowe naramienniki | 56 obrony
Tytanowe naramienniki | 62 obrony
Naramienniki krwi | 69 obrony
Wspaniałe naramienniki | 75 obrony
Deadryczne naramienniki | 82 obrony
Naramienniki demona | 90 obrony
Złote naramienniki | 100 obrony

BUTY :
nima??
RĘKAWICE :
nima??

P.S.Sporo dałem kategorii , a już butów i rękawic nie chciało mi się robić , poza tym temat przymiera , to wolę już zamieścić , może się cośtam ożywi , liczę , że choć jedna osoba doceni moją pracę:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zapożyczaj z TES... bo to wieś tak trochę :P
daedryczne i ebonowe klamoty nie świadczą dobrze o wyobraźni... poza tym ok... znaczy, nie wiem, bo za długie żeby czytać dokładnie :)

Nieźle się narobiłeś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Daj linka do twojego posta do dobrego ''''tworzyciela'''' gier RPG,a niezle zarobisz:)
Albo tak szybko piszesz,albo masz czas:)
Pomysł jest super,duzo kategorii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.06.2006 o 21:04, Liqid napisał:

Dobra, Akshi, rządzisz. To jest coś. Gratuluję. Jakim cudem?



Akshi ma średnią ilosc postów 1000 i ilosć textu 300kb.
Naprawde wymiata.Niech idzie do CDA i pisze dla nas texty:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Że ja też się wtrące:
Czy macie zamiar ciągle chwalić Akshi''ego ( wiem, dobra praca :-) ), czy samemu spróbować? Szczerze to taką pracę musiał bym wsadzić na ok. 40 - 50 postów, bo nie mogę pisać dużej ilości znaku w jednym poście (ale czemu to nie wiem..). Ale moze kiedyś też coś wymyśle :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kharta - Ghina :>

Historia świata:
Planeta Kharta - Ghina jest odpowiednikiem naszej Ziemi, istniejącym jednak w innym czasie i przestrzeni. Kiedyś, gdy cały glob był pokryty wodą, z jej odmętów wyłoniła się dziwna istota. Wzniosła się kilkaset metrów nad powierzchnię planety i wykonała kilka gestów. Wtem z wody wyłonił się ląd. A potem następny. I następny. Tak powstało 5 kontynentów Kharta - Ghiny: Lumbur, Elion, Sak''Rast, Theatomia oraz Vulpis. Istota jednym ruchem ręki sprawiła, iż nowo powstały świat został zaludniony, zakrasnoludzony, zaelfiony, zajaszczurzony i tak dalej. Po tym zabiegu istota zajęłą się stworzeniem warunków odpowiednich dla życia. Zajęło jej to kilka sekund. I nagle zniknęłą, zostawiająć nowy świat samemu sobie. Jednak po pewnym czasie globem owym zainteresowali się "bezrobotni" bogowie, którzy wreszcie mieli możliwość sprawować gdzieś władzę. Tabuny pomniejszych bóstw przybyły, by zabrać jak najwięcej dla siebie. Czasami walczą o wyznawców, czasami zawierają sojusze i pomagają sobie nawzajem, ale najczęściej tylko pływają po niebie na chmurkach... [Ciąg dalszy nastąpi, także możliwe (a raczej pewne :>) zmiany w dotychczasowym tekście].

Bogowie:
Kazgarul - Bóg pustyni, śmierci z głodu, pragnienia i wycieńczenia, wyznawany głównie przez wojowniczych jaszczuroludzi.
Lavender - Bóg roślin, kwiatów, odrodzenia, ukojenia, wyznają go głownie elfy, choć ma swoich piewców także wśród ludzi i niziołków.
Doniu den Haag - Bóg muzyki, przyjemności, sportu, zabawy, głupoty, lekkomyślności, ma wyznawców wśród wszystkich ras.
Goomie - Bóg owoców leśnych, napojów, fermentacji, alkoholu, opiekun niedźwiedzi, wyznawany przez zwierzoludzi.
Alathor - Bóg nauki, odkryć, wynalazków, opiekun nauczycieli i wynalazców.
Grumph - Bóg siły, przemocy, wojny,ślepej furii, opiekun wojowników i barbarzyńców, czczony głównie przez orków.
Fallen - Bóg śmierci, nicości, zniszczenia.
Anark - Bóg chaosu, przypadkowości, losowości, opiekun hazardzistów.
Gestia - Bogini miłości, płodności, spokoju, opiekunka dzieic i ciężarnych kobiet.
Fugtan - Bóg czasu i snu.
Dak''Tan - Bóg nocy, ciemności, cieni, opiekun zwiadowców, złodziei i skrytobójców.
Ferran - Bóg słońca, dnia, światła, ognia, ciepła.
Yarp''An - Bóg złota, pieniędzy, opiekun górników i bankierów.
[Ciąg dalszy niewątpliwie nastąpi, musicie mi na razie wybaczyć, bo mam jeszcze lekcje do zrobienia :>. Jutro postaram się zrobić spory (a nawet bardzo duży) update :>].

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam niezły pomysł na świat. Niedługo go wcielę w życie. Fabuła:
W pewnej krainie , i pewnym królestwie. Sprawy nie mają się dobrze. Ludność podzieliła się na 2 grupy społeczne wrogie sobie ze względu na wyznania. Jedni, prawi czczą Boga, któremu służą Anioły. Drudzy, mroczni i sekciarscy wierzą w potęgę pradawnych, złych smoków. Spory coraz większe. By skończyć konflikt trzeba zrobić cos na górze. Dlatego Dragony wypowiadają wojnę Angelom. I tu zaczyna się historia.

Mam tylko problem z hierarchią smoków. O ile u aniołów mam wszystko, to nie wiem jakie jednostki dać do smoków, jako te słabsze. Nie chciałbym przy okazji sprofanować ich potęgi. Trochę porozmyślam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować