Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

CDP RED: Połowa graczy nie wiedziała, że Wiedźmin 2 ma różne zakończenia

70 postów w tym temacie

Patryk Purczyński

Tylko co drugi gracz odkrył rozwidlenia w fabule Wiedźmina 2. Szefowie CD Projekt RED winę za taki stan rzeczy biorą na siebie i zapowiadają, że poprawią ten element w kolejnych swoich tytułach.

Przeczytaj cały tekst "CDP RED: Połowa graczy nie wiedziała, że Wiedźmin 2 ma różne zakończenia" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile. Przecież to chyba jasne, że skoro w grze trzeba samemu podjąć jakieś różniące się od siebie decyzje, to są w niej różne ścieżki. Już nawet nie wspominając o tym, że na pudełku jest napisane, że gra jest nieliniowa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 16:35, Moooras napisał:

To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile. Przecież to chyba jasne,
że skoro w grze trzeba samemu podjąć jakieś różniące się od siebie decyzje, to są w niej
różne ścieżki. Już nawet nie wspominając o tym, że na pudełku jest napisane, że gra jest
nieliniowa...


Oj , od razu " debile " ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem... skoro cały drugi akt się różnił (w końcu mogliśmy zdecydować Z KIM pójdziemy), to skąd zaskoczenie graczy, że zakończenia mogą się różnić? Co prawda, mnie nie chciało się jeszcze sprawdzić drugiej scieżki, ale pewnie się kiedyś za nią wezmę, bo dla mnie to nic fajnego przechodzić RPG od razu, gdy jeszcze pamiętam o co chodziło we wszystkich questach..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziala albo nie chciala, a to jest spora roznica. Sam przeszedlem gre tylko raz i jak narazie nie chce mi sie do niej wracac, w przeciwienstwie do takiego Wiedzmina 1.

I nie sadze ze jest to wina graczy. Nawet w samej grze jest wyraznie napisane w pewnym momencie, ktora sciezke chcesz obrac.

> To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile.
Napewno debilami sa ludzie, ktorzy slepo wierza w gadanie Piarowcow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 16:35, Moooras napisał:

To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile.


Sam chciałem to napisać. Jeśli ktoś nie zauważył, że w grze pojawiły się wybory, które mogą mieć istotny wpływ na następne akty, musi był niepełnosprytny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 16:40, fenix00 napisał:

> To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile. Przecież to chyba jasne,

> że skoro w grze trzeba samemu podjąć jakieś różniące się od siebie decyzje, to są
w niej
> różne ścieżki. Już nawet nie wspominając o tym, że na pudełku jest napisane, że
gra jest
> nieliniowa...

Oj , od razu " debile " ?

myślę że to wina ostatniego mass efecta w którym większość jakich kolwiek odpowiedzi prowadziła do tego samego korytarza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 16:40, Nagaroth napisał:

Czyli CDPR w ładny sposób mówi nam że połowa graczy to idioci.


Skoro komuś umknął oczywisty fakt rozwidlenia fabuły to widocznie nie zadał sobie trudu czytania dialogów. Automatycznie biegnąc z punktu A do B.

Znam takich graczy, teraz widocznie liczy się efektowne machanie mieczem i rzucanie czarów nie głębia fabuły czy postaci. Cóż poradzić takie czasy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko, jak kilku poprzedników, zastanawia, czy ci gracze rzeczywiście nie wiedzieli o możliwości drugiego przejścia gry w inny sposób, czy po prostu nie chcieli tego robić z takich czy innych powodów. Ja choćby nie lubię przechodzić danego cRPG, by dokonać innych wyborów - bo podczas grania mocno się wczuwam w postać i dokonuję takich wyborów, jakie "czuję". Dla mnie drugie granie byłoby bezsensowną ciekawostką, graniem przeciw sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A niby skąd mogli wiedzieć? Grę z reguły przechodzi się raz. Mnie W2 ostatecznie tak znudził, że ledwo przeszedłem grę jeden raz a zakończenie jakie dostałem... co to miało być - Wiesiek stał na wzgórzu i spojrzał na jakąś arenę... koniec. Jak pozostałe są takie to ja dziękuję. To zakończenie z ME3 dało mi już o wiele więcej frajdy, bo dało do myślenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha, czyli te wszystkie trailery i newsy przed premierą na nic się niektórym nie zdały?
Nie wiem kim trzeba być żeby nie zajarzyć wtedy w lesie że przyszedł czas na podjęcie decyzji...
To co teraz CDP będzie chciał z tym zrobić? Bardziej uprościć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 16:40, Nagaroth napisał:

Czyli CDPR w ładny sposób mówi nam że połowa graczy to idioci. W sumie nie dziwne, dziwi
mnie w zasadzie że tylko połowa.
To nie jest niczyja wina, po prostu połowa graczy to debile.


Wybitne jednostki się znalazły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 17:05, TobiAlex napisał:

A niby skąd mogli wiedzieć? Grę z reguły przechodzi się raz. Mnie W2 ostatecznie tak
znudził, że ledwo przeszedłem grę jeden raz a zakończenie jakie dostałem... co to miało
być - Wiesiek stał na wzgórzu i spojrzał na jakąś arenę... koniec. Jak pozostałe są takie
to ja dziękuję. To zakończenie z ME3 dało mi już o wiele więcej frajdy, bo dało do myślenia.



Nie prowokuj bo zaraz znowu powstanie kłótnia jakie to super hiperowe było zakończenie ME3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Cdpr stwierdziło, że będą dalej robić wymagające gry. Przez wymagające rozumie się także takie, które wystawiają inteligencję gracza na jakąś tam próbę, także nie róbcie z Waszych kolejnych rpgów gier, które prowadzą za rączkę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.07.2012 o 17:05, TobiAlex napisał:

A niby skąd mogli wiedzieć? Grę z reguły przechodzi się raz. Mnie W2 ostatecznie tak
znudził, że ledwo przeszedłem grę jeden raz a zakończenie jakie dostałem... co to miało
być - Wiesiek stał na wzgórzu i spojrzał na jakąś arenę... koniec. Jak pozostałe są takie
to ja dziękuję. To zakończenie z ME3 dało mi już o wiele więcej frajdy, bo dało do myślenia.


Tego "zakończenia" ze staniem na wzgórzu i spoglądaniem na Loc Muinne (nie żadną arenę) nie ma od patcha 3.0 (edycji rozszerzonej). Teraz są plansze podsumowujące historię na modłę falloutową i outro będące tak na prawdę wprowadzeniem do Wiedźmina 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować