Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Blizzard wymaga stałego połączenia z siecią w Diablo III, by zapewnić "długofalową jakość wrażeń z rozgrywki"

38 postów w tym temacie

"długofalową jakość wrażeń z rozgrywki"
Ta... jasne. Jaka to przyjemność z grania przy pingach powodujących lagi?! Zaznaczę, że gram sam.

@TobiAlex Zauważ, że może ktoś nie mieć wyboru dostawcy połączenia internetowego niż tepsa czy netia. Klapki z oczu zdejmij...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał aope ładny kawał bullshitu.
Przynajmniej w koncu na amen upada mit gry singlowej ;)
Poza tym RMAH też odpowiednich warunkow wymaga do normalnego dzialania :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

\ Mając u siebie całkiem niezłe

Dnia 19.07.2012 o 17:54, aope napisał:

łącze (150 Mbit na pobieranie i 10 Mbit na wysyłanie) mam w tej grze lagi. Animacja szarpie
(i nie jest to wina sprzętu), gubi klatki, przeskakiwanie postaci (tak charakterystyczne
dla opóźnień) jest na porzadku dziennym. \


^^ Hehe, ostatnio pięknie nam szło, bo gralem magiem z "piekła" na koszmarze ;-) To, rzeczywiście była niesamowita i długofalowa jakość rozgrywki - czarowanie wizardem "na pałę", bo akurat tego dnia serwery lagowały wyjatkowo i animacja wynosiła w porywach 10 FPS ;-) W żadnej innej grze OD LAT czegoś takiego nie doświadczyłem. To zapewne ta słynna jakość Blizzarda :D

ps. Gdyby wspomniany pan z Bli$$arda wciskał ten bulshit bezpośrednio przy mnie, to skończyło by się to dla niego źle - przy tego kalibru kłamstwach to ręka świerzbi niesamowicie, ciśnieni skacze i "w ryj dać, mogę dać ;-) "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co on za bzdury gada...? WTF w ogóle? Przecież to oczywiste, że chodzi tylko i wyłącznie o AH. I oto, żeby każdy, za każdym razem i obojętnie w jakim trybie musiał z niego korzystać. Załóżmy, że jestem totalnym i absolutnym lamerem, królem noobów i cesarzem luserów i... gram na singl''u. I co kogo obchodzi, czy używam kodów, trainerów i cholera jedna wie czego jeszcze? Ano nic, ale teraz - muszę iść do AH i nabijać kabzę Blizzardowi. W związku z czym, dziękuje, postoje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry, że się wtrącę, ale dlaczego podajecie prędkość (down/up) waszego łącza? Co to ma do lagów? W grach sieciowych liczy się ping, a nie prędkość ściągania/wysyłania. Sprawdźcie sobie jaki maci ping do serwerów Diablo, bądź waszego ISP. Druga sprawa to jakość łącza. Taka "pomarańcza" lub pomarańczopodobny ISP głównie dostarcza Internet po łączach miedzianych, a co za tym idzie już od ok 1 km od centrali zaczynają się problemy (sam mam 6 km i brak alternatywy). A do tego często ISP świadomie przeciąża łącza, żeby więcej zarobić.

Co do Blizza, to go nie poznaje od wydania "Diabolo czy". A samo mówienie o tym, że stałe połączenie z Internetem w trakcie gry jest złe. Mogliby zrobić tak, że udostępniliby singla bez sklepu i przenoszenia itemków i postaci do multi, to wszyscy byliby zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak mnie wku... takie marketingowe pieprzenie. Powody zmuszania gracza do stałego dostępu do internetu w singlu są dwa:

Zapobiec piractwu
Zapewnić sobie zyski z Auction House.

Sami są długofalą... Ech, kto im w ogóle wierzy w te ich brednie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 18:16, Vivek1 napisał:

@TobiAlex Zauważ, że może ktoś nie mieć wyboru dostawcy połączenia internetowego niż
tepsa czy netia. Klapki z oczu zdejmij...


I co w związku z tym? To, że ktoś jest "zmuszony" do korzystania z TPSA i ma przez to lagi (nie mówię tu już teraz o DIII) to co to obchodzi producenta gry???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 19:34, czaczi87 napisał:

Sami są długofalą... Ech, kto im w ogóle wierzy w te ich brednie?

"Amerykanie" (w cudzysłowie, bo to nie jest naród). :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Blizzard spieprzył sprawę. Czemu nie zrobią tak jak Ubisoft? Jesteś pod netem masz szmery-bajery. Nie masz neta to grasz bez "bonusów". Zamiast kija użyjcie marchewki panowie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 16:58, TobiAlex napisał:

Czas w końcu wywalić neo stradę czy inne netio podobne (a tak naprawdę tepso podobne)
syfy i będzie ok. Poważnie...

120 MB/s od UPC grając w wersję starter trafiają się lagi więc serio kończ waść, wstydu oszczędź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O ile rozumiem marudzenie o to, że gra laguje (bo laguje, nie ma się co oszukiwać), o tyle z drugiej strony w pełni rozumiem wymaganie stałego połączenia. Zauważcie, (no Ameryki w sumie nie odkryję...) że D3 jest w dużej meirze oparta na przedmiotach i handlu z innymi graczami. Może się to komuś podobać lub nie (mi akurat pasuje), ale tak własnie jest. Tak pomyślano mechanikę, pod to zbalansowano grę (lepiej czy gorzej - też inna kwestia). Zrobienie trybu single wymagałoby nie tylko prostych programistycznych zabiegów, ale przemodelowania całej rozgrywki, całego balansu gry, mocy rpzedmiotów, zasad ich wypadania z mobów/skrzyń etc etc. Słowem, zrobienie mechaniki praktycznie od zera. Nie dziwię się, że Blizzard nie bawił się w robienie dwóch osobnych gier, tylko skupił się na wersji ze stałym połączeniem do netu.

Z drugiej strony, Blizzard mógłby teoretycznie zrobić tak, jak z D2, czyli dać możliwość grania offline i wchodzenia on-line kiedy się chce. Ale każdy, kto grał na otwartym BN w D2 wie, co się tam działo. Cheaty, hacki, boty i cała masa innego śmiecia. Nie dało się tam sensownie grać.

Tak więc ok, rozumiem narzekania na lagi, ale rozumiem też decyzję Blizzarda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.07.2012 o 09:31, L33T napisał:

120 MB/s od UPC grając w wersję starter trafiają się lagi więc serio kończ waść, wstydu
oszczędź.


Ja bym sie spodziewał, że do spokojnego grania 1mb/s powinno byc az nadto.
Jak widze czasy sie zmieniaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.07.2012 o 21:52, Dadziol20 napisał:

Dla mnie Blizzard spieprzył sprawę. Czemu nie zrobią tak jak Ubisoft? Jesteś pod netem
masz szmery-bajery. Nie masz neta to grasz bez "bonusów". Zamiast kija użyjcie marchewki
panowie...


A potem by się na BN szwędali cheaterzy z bronią +1000000 do STR. Nie, dzięki, po open-BN w D2 nie chcę widzieć na oczy trybu, w którym możesz grać tą samą postacią online i offline. To się kompletnie mija z celem.

EDIT:

Z drugiej strony, w D2 wkurzało mnie to, że nie mogłem jedną postacią grać i single (offline) i komfortowo w multi (na CBN). Tutaj problem się sam rozwiązał, bo zawsze grasz na odpowiedniku dawnego CBN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eee, zakładam, że temu panu chodzi o content poza-growy: lagi i disconnecty i związane z nimi emocje;)
Bo nijak nie mogę sobie wyobrazić jak zmuszanie ludzi do bycia on-line wpływa na jakość rozrywki.
Jak to ma działać: mam lagi i jestem on-line to co mi szkodzi zagrać coopa i może nawet korzystać z innych opcji społecznościowych?
A może raczej: zagram jedną kampanię bo zapłaciłem a potem rzucę to w -nomen omen- diabły, bo mi net nie wyrabia?
Diablo 2 mi świadkiem, że obecne rozwiązanie jest [w tym punkcie] nielogiczne: i taki PR dla opóźnionych sprowadzi tylko gromy na głowy Zamieciowców- i będzie Storm Blizzard;)
Try harder.

PS Oczywiście możliwe, że to tylko kolejny zabieg marketingowy w myśl zasady, że nie ważne co mówią byle głośno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować