Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwsze dwie części Dead Space były zbyt straszne

96 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Według badań przeprowadzonych na rynku przez Electronic Arts, dla większości graczy Dead Space i Dead Space 2 były zbyt straszne. To skłoniło twórców gry, by w „trójce” skupić się na akcji i trybie kooperacji.

Przeczytaj cały tekst "Pierwsze dwie części Dead Space były zbyt straszne" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WTF? To właśnie wyróżniało te gry i najbardziej mi przypadło do gustu, samo strzelanie nie byłoby juz taka atrakcja i raczej nie wybilo by sie ponad przecietnosc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zbyt straszne??? omg przecież to ma być straszne w końcu to survival horror był...klimat ma być taki, żeby ludzie "walili w gacie" w biały dzień i serducho nie zwalniało. Trójeczka to już będzie poprostu strzelanka, ale cóż tak to już bywa, sami swoją markę niszczą, a szkoda bo takioch gier brakuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze taka refleksja. We wszystkim słuchają fanów. Więc albo fani to kompletni idioci, albo robią sobie koło ratunkowe w razie gdyby gra okazała się gniotem. Pamiętam jak "gracze" narzekali, że Dragon Age było za trudne, więc postanowili DA 2 uprościć. Co z tego wyszło wszyscy wiedzą. To samo chyba czeka DS3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli zabijamy kolejny tytuł by się stał strzelankowo/akcjowo (woot?) Mass bullsh*t Stormem na skale światową. :) Dzięki EA! Zabijamy tytuły już od 2010 roku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak gra może być zbyt straszna ? Teraz EA zrobi z kolejnej świetnej serii strzelanke (nie zdziwiłbym się jeśli byłby to FPS) bo horrory są za straszne... może zamiast normalnych przeciwników będą nas atakować króliczki, przecież one prawie nie są straszne i ludzie czują się z nimi komfortowo, i po co komu przestrzeń kosmiczna, przenieśmy miejsce akcji do ogródka i walczmy wśród kwiatków z robaczkami, horror 2013 roku, w pierwszym dniu po premierze będzie bestsellerem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Kończ waść, wstydu oszczędź" kolejna fajna seria, upada pod skrzydłami EA, oni chyba zachęcają swoich developerów żeby tworzyli jakieś ciekawe gry tylko po to żeby je potem zniszczyć :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają, to chyba miał być survival horror i miało być strasznie. A i tak po max godzinie grania już się człowiek przyzwyczajał i grało się bardziej jak w shooter. Resident Evil już dawno przestał być survival horrorem to chyba jedyna nadzieja gatunku w postaci Dead Space idzie własnie do piachu....

Obecne pokolenie to są jakieś tłuki straszne, gry i tak są już cieniem tego co kiedyś a ciągle gadanie że trudne, straszne że za skomplikowane... To niech sobie kupią film, wcisną play i niech idzie... czy to tez za trudne ? Ale jak sie dzieci na smartfonach chowają to nic dziwnego że potem wszystko co bardziej skomplikowane niż gra na telefon jest trudne... pokolenie idiotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jak, tryb kooperacji, chowanie się za osłonami i masa przeciwników?
Ktoś naprawdę kupi ten generic shit?
niestety znam odpowiedź...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grałem tylko w jedynkę i... Miała niezły klimacik, ale straszna? W ogóle nie była straszna. Może obrzydliwa czasami. Kaman, skoro ma być jeszcze "lżejsza", to sobie daruję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Coś mi sie wydaje że ankietowani mieli namyśli odpowiadając ze gra jest straszna, to ze raczej odbierają to jako pozytywną cechę. Tak jak każdy wie ze, gdy jedzenie jest zbyt ostre, kiedy w danej potrawie chodzi o to żeby była ostra i sobie na nią ponarzekać ,albo z wódką każdy wie ze jest nie dobra ale i tak większość lubi wypić :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze wychodziłem z założenia, że czym straszniejsza gra, tym lepsza. Więc nie rozumiem tego, jak horror może być zbyt straszny O_o A CO-OP to fajna sprawa, tylko że wtedy horrory tracą swój urok, bo już nie jesteśmy sami i nie boimy się wtedy tak bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować