Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Kłopoty z kluczem Steam do Batman: Arkham Asylum

19 postów w tym temacie

Valve przez blisko tydzień nie odpowiadało na zgłoszenia.

^^ Widać Gabe & company mają swoich klientów głęboko w dupie. Zrozumiałe, że problemy mogą się zdarzyć, jak to przy DRM jest w zwyczaju, ale brak reakcji przez tydzień ? Takie rzeczy to można zrozumieć (ale nie wybaczyć) w wypadku jakiejś firmy krzak, ale nie molocha cyfrowej dystrybucji jakim jest Valve. Rzetelni dziennikarze powinni teraz ostro pojechać :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 08:16, Lordpilot napisał:

^^ Widać Gabe & company mają swoich klientów głęboko w dupie. Zrozumiałe, że problemy
mogą się zdarzyć, jak to przy DRM jest w zwyczaju, ale brak reakcji przez tydzień ? Takie
rzeczy to można zrozumieć (ale nie wybaczyć) w wypadku jakiejś firmy krzak, ale nie molocha
cyfrowej dystrybucji jakim jest Valve. Rzetelni dziennikarze powinni teraz ostro pojechać
:D


Widać nie czytałeś dokładnie, problem był z SecuROM firma 3rd party która potrafi mieć problemy.
https://www2.securom.com/Home.7.0.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


> Widać nie czytałeś dokładnie, problem był z SecuROM firma 3rd party która potrafi mieć

Dnia 31.07.2012 o 08:20, L33T napisał:

problemy.


^^ Czytałem bardzo dokładnie. Problem dotyczy wersji steamowej. Valve ma więc obowiązek wypowiedzieć się. Wystarczy głupie - "pracujemy nad tym, nie zostaniecie na lodzie", "prawdopodobnie jest to wina securoma", "problem leży po stronie Warner Bros/Eidosa, już pracują nad łatką", etc. Cokolwiek. Zlanie userów i trzymanie ryja na kłódkę przez tydzień, to jest zwyczajny skandal. Dziwne w wypadku takiej firmy, bo zazwyczaj jakiekolwiek info o problemach podawano dość szybko. Możliwe, że kasa zrobiła swoje i zwyczajnie obrośli już w piórka :)

ps. Samą grę kupiłem właśnie na steam podczas wyprzedaży, tyle, że zeszłorocznej. W moim przypadku na szczęście obyło się bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co ma valve do aktywacji securom ? Wystarczy napisać do securom (okienko błędu aktywacji posiada odpowiedni odnośnik), zgłosić problem i dostajesz nowy klucz aktywacji.
A samo valve mogło by w końcu zmienić ten DRM to chyba jeden z mniej udanych tego typu programów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas letniej wyprzedaży przecież mieli wzmożony ruch na serwerach. Tydzień to spora niedogodność, też bym się zdenerwował, że mi kupiona gra nie działa. Dobrze, że w końcu rozwiązali ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

L33T---> Sorry chłopie ale gracza tak naprawdę mało obchodzi kto jest odpowiedzialny za ten bałągan, żeby przez tydzień nie dostać żadnej informacji od sklepu w którym kopiłeś dany produkt to kpina, przypominam STEAM nie należny do WB ani do SecuROM tylko do Valve

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 10:20, L33T napisał:

A SecuROM nie jest zależny od Valve i koło się zamyka.


Ale jest zależny od Warner Bros który podpisał umowę z Valve na sprzedasz swojej gry, wiec w pierwszej kolejności Valve po informacjach o wadliwych kluczach powinien pisać w tej sprawie do WB, który jest odpowiedzialny za działanie owego zabezpieczania, tylko proste pytanie do Valve dlaczego przez tydzień nic o tym nie napisali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh, też kupiłem AA na wyprzedaży bo odsprzedałem płytkę, ale nie instalowałem jeszcze...
Po kiego wała oni robią jeszcze ten limit aktywacji? Gra kupiona przez Steam, który jest DRMem i jeszcze takie coś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 11:05, Sebo1020 napisał:

Ale jest zależny od Warner Bros który podpisał umowę z Valve na sprzedasz swojej gry,
wiec w pierwszej kolejności Valve po informacjach o wadliwych kluczach powinien pisać
w tej sprawie do WB, który jest odpowiedzialny za działanie owego zabezpieczania, tylko
proste pytanie do Valve dlaczego przez tydzień nic o tym nie napisali


A teraz mi powiedz, gdzie w artykule masz informacje, że nic nie pisali do WB? Hm?

Poza tym, support od zawsze długo odpisuje na zgłoszenia, może po prostu nie było sensu odpisywać, skoro wszyscy mają ten sam problem?
Lepiej późno niż wcale.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 11:30, beziko napisał:

Poza tym, support od zawsze długo odpisuje na zgłoszenia, może po prostu nie było sensu
odpisywać, skoro wszyscy mają ten sam problem?


I to ma być wymówka?
- Odpisz userowi, ma problem taki i taki.
- Ale zgłosiło to kupa ludzi.
- A to olej.

Dnia 31.07.2012 o 11:30, beziko napisał:

Lepiej późno niż wcale.


Oczywiście, że tak, ale i tak trwało to za długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 09:35, darthork napisał:

implementacja dodatkowych systemów drm w gry sprzedawane przez steam jest dla mnie skrajną
głupotą.


Oczywiscie, ze jest. Problem w tym, ze to wydawcy danej gry decyduja jakie zabezpieczenia umieszcza. Valve oferuje jedynie platforme cyfrowej dystrybucji i ewentualnie SDK dla firm, ktore chca uzyc pelnej integracji ze Steam jako systemem autoryzacji.

Osobiscie uwazam, ze Steam ma tak sinla pozycje na rynku, ze powinni wprowadzic zapis do regulaminu zabraniajacy umieszczania dodatkowych systemow DRM. Ja staram sie omijac wszystkie tego typu pozycje szerokim lukiem. Choc trzeba przyznac, ze SecuROM poki co dziala dosc przyzwoicie, pod warunkiem ze nie zainstalujemy gry na milionie kompow jednoczesnie i nie zablokuje nam aktywacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 12:30, Boro666 napisał:

Ja staram sie omijac
wszystkie tego typu pozycje szerokim lukiem.


Ja robię to samo. Na forum steam coraz częściej pojawiają się wątki typu "DRM - do not buy", więc coraz więcej osób zaczyna czasowo bojkotować gry z idiotycznymi zabezpieczeniami. Jeśli ten ruch stanie się naprawdę popularny, to wydawcy z własnej (choć przymuszonej) woli zrezygnują z tego typu badziewi w grach w dystrybucji na Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 22:33, Vojtas napisał:

Dla mnie skandaliczne jest już samo dodawanie do DRM-u kolejnego DRM-u

A dla mnie największym absurdem były wyskakujące podwójne achievementy w Arkham City - jeden na Steam, jeden na GfWL. xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 22:38, Kadaj napisał:

> Dla mnie skandaliczne jest już samo dodawanie do DRM-u kolejnego DRM-u
A dla mnie największym absurdem były wyskakujące podwójne achievementy w Arkham City
- jeden na Steam, jeden na GfWL. xD


Hmm... Ja tego nie miałem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować