Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Grać taniej już się nie da

35 postów w tym temacie

Dnia 31.07.2012 o 19:45, zadymek napisał:

ME (zakładam, ze chodzi o Mass Effect) i PoP to darmówki?

chodzilo mi raczej o to, ze sie da na takie przerobic tak, by sie zwrocily

Dnia 31.07.2012 o 19:45, zadymek napisał:

Railworks''y to zdecydowanie nie f2p, powiedział bym że to DLC z dołączoną płatną grą;]

racja, my bad, nie wiem skad mi sie wzielo ze podstawka darmowa jest.

Dnia 31.07.2012 o 19:45, zadymek napisał:

No właśnie, "coś w stylu darmowego dema" i już RoF jest szumnie zwane f2p;]

wolałbyś kolejne sequele o tym samym z tymi samymi maszynami? RoF jak najbardziej jest w tym kontekście F2P, bo masz jakąs-tam podstawową grę i opcję premium (czyli nowe maszyny) jeśli ci się spodoba i chcesz więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.07.2012 o 22:45, dark_master napisał:

> ME (zakładam, ze chodzi o Mass Effect) i PoP to darmówki?
chodzilo mi raczej o to, ze sie da na takie przerobic tak, by sie zwrocily

O! To ciekawe. Jak to działa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 01.08.2012 o 11:06, zadymek napisał:

O! To ciekawe. Jak to działa?

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, chodzi mi o to, że można by je uczynić darmowymi a i tak by na siebie zarabiały, a nie, że już tak jest. Weźmy takiego ME3 - ma multi, gdzie odblokowuje się bronie, ale zamiast mozolnie zbierać expy można kupić coś a''la znane z karcianek "booster packi" gdzie losowo znajduje się zestaw giwer. Niektórzy wydali na to już ponoć małe fortuny.. A teraz dodajmy do tego pierdyliard bzduraśnych DLC jak to było przed premierami ME3 czy DA2 (tu to ich chyba 20 dało się zebrać przed samą premierą) i zaimplementujmy to do modelu f2p - grę da się przejść bez tego, ale ludzie i tak wywalą sporą kasę na takie pierdółki. Problem na razie polega tylko na tym, że dalej opłaca się sprzedać najpierw pudło a potem jeszcze DLC, ale wszystko zmierza do wyeliminowania tego pierwszego i utrzymywania się tylko z tego drugiego, tworząc różne bzdurne abonamenty na przyszłe dodatki, skóreczki, mounty za 20 dolców itd.
Albo zrobić jak z PoPem 2008 - najpierw zrobić "normalną grę" (wszystko jedno czy ją sprzedać czy dać za darmo), a następnie rzucić DLC "prawdziwe zakończenie" za kolejne 10 baksów. Z f2P problem jest taki, że możliwości dojenia są nieograniczone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 19:40, dark_master napisał:

Nie wiem czy się dobrze zrozumieliśmy, chodzi mi o to, że można by je uczynić darmowymi
a i tak by na siebie zarabiały, a nie, że już tak jest.

No to się źle zrozumieliśmy;)
Ale [teraz] rozumiem, że chodzi ci o to, że nawet bez modelu f2p to maszynki do wyciskania pieniędzy.

Dnia 02.08.2012 o 19:40, dark_master napisał:

Weźmy takiego ME3 - ma multi, gdzie odblokowuje się bronie, ale zamiast mozolnie zbierać expy można kupić coś
a''la znane z karcianek "booster packi" gdzie losowo znajduje się zestaw giwer.

Rozumiem, że teraz z kolei jedziesz po ME3 za to co :mogło by być"? Jest taka postać w serialu Friends...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 02.08.2012 o 20:42, zadymek napisał:

Ale [teraz] rozumiem, że chodzi ci o to, że nawet bez modelu f2p to maszynki do wyciskania
pieniędzy.

raczej, że pewne elementy modelu f2p mamy już teraz w grach, za które płacimy.

Dnia 02.08.2012 o 20:42, zadymek napisał:

Rozumiem, że teraz z kolei jedziesz po ME3 za to co :mogło by być"? Jest taka postać
w serialu Friends...

nie, akutrat ten motyw z booster packami w ME3 już jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 21:11, dark_master napisał:

raczej, że pewne elementy modelu f2p mamy już teraz w grach, za które płacimy.

A konkluzja z tego: nie takie straszne to f2p;)

Dnia 02.08.2012 o 21:11, dark_master napisał:

nie, akutrat ten motyw z booster packami w ME3 już jest.

No, mnie wystarczą twoje własne słowa

Dnia 02.08.2012 o 21:11, dark_master napisał:

grę da się przejść bez tego, ale ludzie i tak wywalą sporą kasę na takie pierdółki.

Dopóki tak jest wszystko jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opróczy wyżej wymienionych gier polecam Symulator Kota. Kompletnie za darmo, wystarczy wziąć kotka z ulicy. Następnie występują nieuniknione mikro-płatoności w postaci karmy i konieczności zakupu kuwety. Jeśli jednak chcecie zdobyć wyoki level to oprócz karmienia, należy kota głaskać i prztulać. Aktywuje to ''cuteness attack'', ''fluff unlimited'' itp. Polecam, koty są zdecydowanie ciekawsze od wszelakich gier :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.08.2012 o 03:14, KeyserSoze napisał:

KannX --> masz całkowitą rację, tyle że chodzi o psa a nie kota. Pies > kot :)


Uważaj, bo rozpętasz wojnę fanboyów obydwu modeli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chociaż gram we F2P to jednak staram się ich unikać z jednego, prostego powodu - w większości tych gier żeby sobie przyzwoicie pograć trzeba wydać wielokrotnie więcej niż na pełnoprawną, pudełkową wersję gry. A to co EA robi ze swoimi "darmowymi" grami to jest już przegięcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

> Jak dla mnie f2p ma jedną poważną i dyskwalifikującą już na starcie wadę: brak singla.
>
>
> Dziękuję, dobranoc. ;p

Mądry Komentarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po latach widać jak w Unity czy Syndicate, że gry nie przejdą na f2p, tylko do raz zakupionych gier jest dorabiany sklepik w grze + beznadziejna waluta Helix czy inne diamenciki czy kryształki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować