Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Testy obciążeniowe serwerów Guild Wars 2 rozpoczną się dziś o 21:00

24 postów w tym temacie

cudownie! będzie można chociaż na kilka chwil powąchać znów świat Tyrii w oczekiwaniu na wielki dzień premiery! No i zaczną się dylematy znów jaka rasa, jaka klasa bo wszystkim tam się gra świetnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To będzie mój pierwszy bezpośredni kontakt, a już jestem podjarny i czekam na premierę - a właściwie headstart - jak głupi: obawiam się, że po dzisiejszej rozgrywce będzie tylko gorzej... A 25 tak blisko, a jednak tak daleko... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Zapomnieliście dodać, że stress test tylko dla posiadaczy pre-purchase. Preorderowcy i ludzie z kodami do bet sobie nie pograją niesttey.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie pojmuję zbytnio tego zachwytu nad tą grą. Pograłem w beta-testy i jestem bardzo zawiedziony. Jakkolwiek oprawa audiowizualna jest ładna, tak gameplay to porażka. Rozumiem, że miało być dynamicznie i w ogóle, ale panom z ArenaNet wyszedł najnormalniejszy H&S... O wiele bardziej podobała mi się jedynka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@MacJak, ciężko to nazwać Hack & Slash. A dynamizm jest gdzieś pomiędzy The Old Republic a TERA Online. Najbardziej mi się podoba to że prawie do wszystkich umiejętności nie musimy się zatrzymywać :)

@ShaggY73, jaką Ty masz konfiguracje ? Zarówno grając w PVP jak również biorąc udział w eventach gdzie na ekranie miałem z 30 graczy i pewnie tyle samo albo więcej potworów gra mi nawet nie przycięła. A gram na sprzęcie który rok temu kosztował niecałe 2000zł.

AMD Phenom II X4
4GB RAM DDR3 1600Mhz
ATI Radeon HD 6850

Rozdzielczość 1360x720 albo jakoś tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłbym, ale mimo wszystko cena jest po prostu zaporowa. W erze coraz lepszych gier F2P (nawet nie tych P2W) i półdarmowych do 50 zł max, żądanie blisko 4 razy tyle to jakaś pomyłka. Jeszcze trochę i gry na PC będą kosztowały po 250 zł - a twórcy będą płakali, że albo im się gra nie sprzedała tak, jakby tego oczekiwali, albo jest piracona na potęgę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakim świecie żyjesz ale gry online praktycznie zawsze kosztowały więcej, niezależnie od wydawcy.
Wszystkie gry MMORPG kosztowały 150+ zł w chwili premiery.
Cena jest zaporowa dla 12-latków.

Trzymam kciuki za Twoje doskonale wydane 50zł :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 12:08, dariuszp napisał:

@ShaggY73, jaką Ty masz konfiguracje ? Zarówno grając w PVP jak również biorąc udział
w eventach gdzie na ekranie miałem z 30 graczy i pewnie tyle samo albo więcej potworów
gra mi nawet nie przycięła. A gram na sprzęcie który rok temu kosztował niecałe 2000zł.

AMD Phenom II X4
4GB RAM DDR3 1600Mhz
ATI Radeon HD 6850


To, że u ciebie wszystko było OK, nie znaczy, że problem optymalizacji nie występuje. Szczególnie, ze silnik graficzny GW2 opiera się na mocy CPU a nie GPU. W 2012 roku. Biegając po świecie miałem jakieś 40+ FPS - wchodzę w obszar global eventa i nagle mi się robiło 10 - 15 FPS. Bez względu na ustawienia. A na sprzęcie idzie mi wszystko na full z AA w 768p. Więc mimo wszystko jakiś tam problem jest, bo miałem go nie tylko ja, ale i kumple z którymi prawie codziennie gramy w MMO i sprzęty nam kąsają absolutnie wszystko. A net mam 10Mb na śiatłowodzie, latencja była rzędu 60 - 65 milisekund.

Jak tego nie poprawią, to - przynjamniej ja - sobie odpuszczam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 12:24, Selv napisał:

Nie wiem w jakim świecie żyjesz ale gry online praktycznie zawsze kosztowały więcej,
niezależnie od wydawcy.

Nie wiem też na jakim ty świecie żyjesz, ale ostatnio rynek dąży w kierunku F2P i coraz niższych cen, co pokazują wyniki sprzedaży na Steam w czasie promocji czy sukcesy gier takich jak World of Tanks czy będąca jeszcze w fazie bety, a już bardzo popularna Dota 2.

Dnia 02.08.2012 o 12:24, Selv napisał:

Wszystkie gry MMORPG kosztowały 150+ zł w chwili premiery.

To dla mnie żadne wytłumaczenie, cena gry jest dalej zawyżona i oderwana od rzeczywistości.

Dnia 02.08.2012 o 12:24, Selv napisał:

Cena jest zaporowa dla 12-latków.

Czyli jeśli nie pasuje mi to, że ceny gier są sztucznie zawyżane to jestem 12 latkiem? Kultura wypowiedzi, mówi ci to coś?

Dnia 02.08.2012 o 12:24, Selv napisał:

Trzymam kciuki za Twoje doskonale wydane 50zł :)

A dziękuję, ostatnio kupiłem sporo dobrych gier za dużo mniej niż te 50 zł/sztuka na ostatniej wyprzedaży Steam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mercuror biorąc pod uwagę fakt, że nie rozumiesz słowa "wyprzedaż" to chyba jednak masz 12 lat. Drugie, co to potwierdza, to właśnie F2P - nie ma gier darmowych! Kolejny przykład szykuje się w związku z SWTOR. Co to za F2P skoro i tak za podstawowe rzeczy związane z mmo trzeba będzie zapłacić?
Co do GW2. Co za problem zapłacić 180 zł za grę, w którą będzie się grało latami? Ja ostatnio kupiłem lifesub do TSW i to kosztowało mnie 4x tyle, co GW2. Tylko co z tego, skoro po roku gry będę na plusie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile z tych gier to są gry online? MMORPGi?
Ani DOTA2 ani World of Tanks ani cokolwiek kupiłeś na Steamie to nie są MMORPGi więc z czym chcesz porównywać?

Nie wiem na ile cena gry ( która jest normalnym MMO) BEZ abonamentu jest zawyżona.
Zawyżona w stosunku do czego swoją drogą? Masz może przykłady innych gier opartych na tym modelu ale tańszych? Konkurencja ma ciągle abonament a pograć za darmo możesz farmiąc mobki w Aionie, L2 czy pobiegać też po garstce lokacji w D&D /LOTRO. Za całą resztę musisz zapłacić - wcale nie mało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 11:47, MacJak napisał:

Nie pojmuję zbytnio tego zachwytu nad tą grą. Pograłem w beta-testy i jestem bardzo zawiedziony.
Jakkolwiek oprawa audiowizualna jest ładna, tak gameplay to porażka. Rozumiem, że miało
być dynamicznie i w ogóle, ale panom z ArenaNet wyszedł najnormalniejszy H&S... O wiele
bardziej podobała mi się jedynka.

GW2 ma być easy to play, difficult to master. Sprawdz jak się gra pvp 5 na 5 i przekonasz się, że to nie jest H&S, żeby coś wygrać, trzeba ogarniać i myśleć, tu nie wystarczy grind i kupa kasy. Owszem gra jest dynamiczna, ale nie przesadzajmy, przez jakieś 20h gry w ostatniej becie trafiłem na masę różnych zadań, które nijak mają się do H&S. W grze jest masa elementów zręcznościowych, łamigłówki, partyzantka (Ash legion) itp. itd. Nie będę oceniał czy pierwsza część była lepsza, czy gorsza, wiem jedno: była inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 12:29, Mercuror napisał:

Czyli jeśli nie pasuje mi to, że ceny gier są sztucznie zawyżane to jestem 12 latkiem?
Kultura wypowiedzi, mówi ci to coś?


Sztucznie zawyżane ? Rozwiń myśl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Imeilic ale po co Ty tłumaczysz. Nie zauważyłeś tego, że duża grupa ludzi myśli, iż GW2 to następny WoW? I to właśnie ci ludzie najbardziej płaczą. Przejrzyj sobie fora, to zobaczysz w czym rzecz. Inna grupa ludzi to ubzdurała sobie, że GW2 to nie wiadomo co miałaby być za gra. Ja śledziłem informację od ArenaNet i po zagraniu we wszystkie beta weekendy stwierdzam, że gra jest tym, czym miała być i to jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem gry F2P zawsze zatrzymują się na pewnym poziomie. Niestety każda gra F2P jest zazwyczaj albo nieudanym P2P albo zaczyna od darmówki i nie oferuje za dużo. Jedyne co mi przydchodzi na myśl to nieśmiertelny LOL który mimo tego że praktycznie od 2 lat nie wprowadzono za wiele to grywalność ma cacy.
Nad Guild Wars 2 pracuje cały sztab ludzi, cała firma która ma już na koncie kilka MMO i wie co robić. Mam tylko nadzieję że GW nie zachoruje na mikrotranskacje (mają być ale nie przeszkadzać w grze).
Jeżeli przyjmiemy że dużo z was grało w wowa to wie jaki to jest wydatek. Tutaj płacisz raz 180 zł (potem pewnie dodatki) a w wowie co miesiąc się płaciło kiedyś po 60 zł.
Mam nadzieję, że GW2 po prostu będzie starało się udowodnić, że jest lepsze od F2P (tych wszystkich gier które uwielbiają sobie przypisywać ten znaczek) a będzie również potrafiło konkurować z pozostałymi MMO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.08.2012 o 12:48, TobiAlex napisał:

Imeilic ale po co Ty tłumaczysz. Nie zauważyłeś tego, że duża grupa ludzi myśli, iż GW2
to następny WoW? I to właśnie ci ludzie najbardziej płaczą. Przejrzyj sobie fora, to
zobaczysz w czym rzecz. Inna grupa ludzi to ubzdurała sobie, że GW2 to nie wiadomo co
miałaby być za gra. Ja śledziłem informację od ArenaNet i po zagraniu we wszystkie beta
weekendy stwierdzam, że gra jest tym, czym miała być i to jest ok.

Musiałem to napisać, bo mam dość komentarzy ludzi, którzy przeklikuja wszystkie dialogi, pomijają filmiki, jednym słowem olewają całą stronę fabularną, tylko po to, żeby napierniczać mobki (bo tylko tego nauczyły ich inne MMO), a później narzekają, że to kolejny H&S. W tej grze naprawde wiele zależy od naszych wyborów i fabuła nie jest liniowa. Peace...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dzibrill, dlatego pytałem o konfigurację. A kwestia optymalizacji będą poruszane aż do wydania gry. W końcu od tego jest beta.

@Mercuror, GW2 jest grą B2P (buy to play). Tzn kupujesz grę i grasz bez limitu. Jak np Diablo 3 tyle że GW2 to porządne i pełnokrwiste MMO. Jak by mieli jeszcze dawać grę za bezcen to jak myślisz płacili by ekipie i utrzymywali serwery ? Gra nie ma abonamentu.
Gry F2P tak na prawdę nie są darmowe. World of Tanks o którym wspominałeś jest doskonałym przykładem. Kupujesz jakieś super czołgi, złotą amunicję i inne głupoty i masz gigantyczną przewagę nad innymi. A gra jest tak przygotowana że tak czy siak będziesz płacił jeżeli chcesz coś osiągnąć. W końcowym rozrachunku te gry to po prostu P2W (pay to win).
Od badziewia F2P trzymam się z daleka.

Ceny nie są sztucznie zawyżane. Mało tego, na polskim rynku gry PC są tańsze niż na zachodzie. W przeliczeniu na złotówki premierówki kosztują 180-250zł. W Polsce te same gry kosztują 120-150zł.

@TobiAlex, wiesz jak poznać gracza WoW / Rift / TOR w takich grach jak DCUO, TERA i GW2 ? Na ogół stoją jak sieroty w miejscu odpalając umiejętności w ogóle nie zdając sobie sprawy że ciosów należy unikać zamiast brać je na klatę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować