Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Need for Speed: Most Wanted - już graliśmy

30 postów w tym temacie

Wszyscy płaczą o ten tuning, a większość nawet nie potrafi się nim posłużyć ;P
Bardzo dobrze, że w nowym MW nie ma tuningu - przecież to gra sieciowa - ja, jeżdżąc sobie spokojnie po mieście, nie chciałbym zwymiotować na widok czyjegoś różowo zielonego Golfa z felgami od czołgu, niebieskim neonem i lądowiskiem dla promów kosmicznych na klapie bagażnika. Nie wiem jak Wy.
A tak poważnie, tuning nie jest już modny baaardzo dawno, to tylko "fani" (w cudzysłowie, bo ciężko nazwać fanem kogoś, kto hejtuje serie od 3-4 lat) NFS ubzdurali sobie, że musi być tuning, a to tylko dlatego, że Underground 2 miał tuning i był fajny. Czasy tuningu w NFS już minęły, teraz trzeba liczyć, że Most Wanted będzie dobrą grą dzięki jakimś innym rozwiązaniom. Na przykład dzięki otwartemu światu, który będzie skłaniał gracza do eksploracji jak w kochanym U2, a nie pozwalał przeskakiwać gdzie się chce jak w starym, równie uwielbianym MW?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nazywajmy rzeczy po imieniu. Wszystko co wyszło po oryginalnym (pierwszym) Most Wanted to po prostu ŚMIEĆ. Szkoda na to wydawać pieniądze i tracić czas.

Kupiłem kiedyś "nowe" Hot Pursuit bo akurat była promocja i przy kupnie Bad Company 2, NFS: HP był za 1 zł. Zainstalowałem, ustawiłem przyciski, grafikę, dźwięk... Włączyłem kampanię - czy coś tam - i totalne załamanie. Model jazdy strasznie skopany, dziwne ładowanie nitro itp. (nie pamiętam już teraz ale trochę tego było). Więcej czasu zajęła mi instalacja i zabawa opcjami niż sama gra i odinstalowanie tego syfu. ;D

Nie zrozumiem nigdy dlaczego zamiast wydać porządną grę w którą będą grały zyliony ludzi to wydawać co roku gry typu: Syf 3: Tralala, Syf 3: tralalala: ejjeje a za pół roku Syf 4. Tak jak np. z Call of Duty, Fifa, NfS.
Dlaczego producenci, wydawcy itd. nie przyłożą się do tego. Wystarczy spojrzeć na Blizzard. Mają gdzieś wydawanie co roku kolejnego patcha nazywając go kolejną częścią którejś tam gry. Zagrywamy się ich grami przez 10 lat a oni nadal trzepią na niej kasę. A taki HP czy MW? Kto to kupi za rok? Chyba, że będzie w Biedronce za 10zł.

Rozbudowany tuning, kreowanie indywidualności, otwarte miasto, multiplayer z prawdziwego zdarzenia, model jazdy, jakieś info o samochodach (Porshe 2000) i można świat doganiać. Kij z grafiką, kogo ona obchodzi? Liczy się 3218 ton grywalności, której NFSom od jakichś dobrych 6 lat brakuje, albo wcale jej nie mają.

Dziękuję, dobranoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.08.2012 o 18:58, Pustelnik_88 napisał:

Nie zrozumiem nigdy dlaczego zamiast wydać porządną grę w którą będą grały zyliony ludzi
to wydawać co roku gry typu: Syf 3: Tralala, Syf 3: tralalala: ejjeje a za pół roku Syf
4. Tak jak np. z Call of Duty, Fifa, NfS.

Bo i tak grają w to zyliony ludzi? Po co robić przez 4 lata grę, której 90% i tak sprzeda się w ciągu 4 miesięcy od premiery, skoro można zrobić w tym czasie 4 gry, których 90% sprzeda się w ciągu 4 miesięcy od premiery. Maksymalizacja zysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje TOP3 NFS''ów.

1. Porsche
2. Hot pursuit z 1998 roku
3. Most Wanted

I już tak od dobrych kilku lat TOP3 bez mian ;) Nowe wersje kompletnie mnie nie brały chociaż Shifty były bardzo zacne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MW jako Most Wanted - nie, dzięki..,
MW jako Burnout - dawałoby radę.

Niestety, ja tej gry nie kupię, bo nie jest t Most Wanted, jaki powinien być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować