Zaloguj się, aby obserwować  
kaczek93

Lords of the Fallen - Temat ogólny

136 postów w tym temacie

Postanowiłem założyć temat o tej grze, gdyż jest raczej pewne, że będzie się o niej dużo mówić.
Wypunktuje to co już na temat tej gry wiadomo:
- Nad grą pracuje studio Deck13 wraz z City Interactive i Tomaszem Gopem na czele.
- Roboczy tytuł gry brzmiał "Project Human"
- Gra ma być dynamicznym action - rpg z wyraźnym naciskiem położonym na walkę.
- Dużą rolę w grze odgrywały będą umiejętności i postępy z nimi związane.
- System walki będzie silnie inspirowany tym co znamy między innymi z Dark/Demon''s Souls, Kingdoms of Amalur i obu Batmanów.
- Produkcja ta ma zadowolić "hardkorowych" graczy.
- Każdy rodzaj przeciwników będzie posiadał charakterystyczne i unikalne dla siebie zachowania.
- Fabuła gry skupi się na wydarzeniach mających miejsce 1000 lat po śmierci Boga, którego poległe ciało podzieliło świat na dwie części o wyraźnie zróżnicowanych poglądach. W pewnym momencie gry będziemy musieli opowiedzieć się po jednej ze stron.
- Klimat produkcji to typowe średniowieczne fantasy.
- Fabuła ma się dynamicznie zmieniać w zależności od naszych postępów i decyzji.
- Premiera gry zaplanowana jest na drugą połowę 2013 roku na PC, X360 i PS3.

To wszystko co na razie wiadomo. Załączam również jedyny udostępniony jak na razie art z gry.

Co myślicie o tej produkcji? Czy Tomasz Gop zdoła wypromować ją tak jak zrobił to w przypadku Wiedźmina?
Osobiście czekam na więcej szczegółów (mają się pojawić w ciągu najbliższych miesięcy) bo duża część udostępnionych informacji to bardzo ogólnikowe rzeczy, które tak na prawdę niewiele mówią.
Podoba mi się to, że gra ma stawiać silny nacisk na walkę i posiadane umiejętności. Nie jestem fanem przegadanych rpgów więc może gra zdołałaby mnie zadowolić dynamiczną i dopracowaną walką.
Zobaczymy jak ten projekt się rozwinie. Trzymam kciuki.


20120802193317

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak obejrzałem sobie jakiś gameplay 4h skokami i powiem szczerze, że... ta gra to bezczelna zrzynka z serii DS :D. Przeciwnicy zachowują się wręcz identycznie! Mają te same ślamazarne ruchy, odepchnięcie tarczą, zajście od tyłu z efektownym cięciem, turlanie się na potęgę itd. Pewnie ameryki nie odkryłem i gracze zauważyli to już wcześniej. Ja dopiero teraz i nie miałem pojęcia, że będzie to aż tak mocno inspirowane serią DS. Czy to źle? Myślę, że i tak i nie. Ciekawią mnie pierwsze recenzje tej gry. Japońskie studio ma to do siebie, że potrafiło stworzyć naprawdę ciekawe lore, pełne tajemnic i postaci. Czy uda się to Lords of the Fallen?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo to właśnie ma być zrzynka z Dark Soulsów, takie było założenie. Gop jest mega fanem Dark Soulsów i całkiem nieźle mu w nie idzie, chciał zrobić własne podejście do tematu. I zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sobotę byłem na imprezie urodzinowej GOLa i miałem okazję zobaczyć Lords of the Fallen na żywo. Nie mam za bardzo do czynienia na co dzień z tego typu grami, ale gra wygląda ładnie. Powiem nawet, że mnie urzekła. :) Twórcy obiecują, że spokojnie będzie można się bawić w grę nawet po 100+ godzinach. :P To co mnie zraziło (zresztą spytałem się o to) to nagrody za pokonanie bossów. Wygląda to tak, że z bossa wypada jakaś broń. Jeśli pokonamy go pod pewnymi warunkami (np. nie odnosząc obrażeń) dostaniemy ten sam miecz, ale z dodatkowym power-upem, np. od ognia. Z tymże to zawsze będzie ten sam miecz. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.10.2014 o 19:25, Accid napisał:

Jakby to był ds z funkcją zapisu wszędzie grałbym.


Gra ma być znacznie łatwiejsza od tytułu który chce udawać, więc może nie będzie to konieczne. Mnie raczej nie porywa, zagrać - zagram, ale niezbyt szybko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę ciężko mi uwierzyć, że ta gra ma raptem 8 komentarzy...

Ja jestem właśnie po pierwszej walce z minibossem (First Warden). Muszę przyznać, że walka wzbudziła niemałe emocje. Do tej pory do gier podchodziłem tak trochę na zasadzie czołgu Stalina (wsiegda wpieriod i jakoś to będzie), nawet w Assassin''s Creedach czasem tak grałem, ale tu... Tu było ciężko. Dawno już tak mną nie miotało przed monitorem ("w lewo, uciekaj w lewo, sp[ustawa o cenzurze]!" itp). Jeśli tak będzie dalej, to chyba czeka mnie przy tej grze zawał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fajnie jest tak się podenerwować : P. Masz to uczucie, że gra stawia jakieś wyzwanie. Nie wiem czy grałeś w serię Souls, ale np dla mnie takie Lords of the Fallen nie będzie już tak stresujące bo jakby nie patrzeć jest to takie nasze polskie Dark/Demon Souls, które mam już za sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 10:59, Damianuss1 napisał:

Fajnie jest tak się podenerwować : P.


Oj fajnie :) Nawet nie przypuszczałem, że mogą powstać jeszcze gry, które wywołują taką reakcję. Ostatni raz próbowałem pomóc bohaterowi wijąc się przed monitorem... hmm... gdzieś za czasów TIE Fightera, gdy próbowałem samotnie zniszczyć jakiś krążownik :D

Dnia 31.10.2014 o 10:59, Damianuss1 napisał:

Nie wiem czy grałeś w serię Souls


Nie, do tej pory myślałem, że tego typu gry nie są dla mnie, teraz zmieniam zdanie. Gra miażdży i pozwala na nowo odkryć frajdę, jaką kiedyś dawały gry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 11:07, Ring5 napisał:

Nie, do tej pory myślałem, że tego typu gry nie są dla mnie, teraz zmieniam zdanie. Gra
miażdży i pozwala na nowo odkryć frajdę, jaką kiedyś dawały gry.


Soulsy są zdecydowanie trudniejsze i mniej wybaczają niż Lordsy. Ale jeżeli polska produkcja już ci przypadła do gustu to polecam po jej przejściu zaopatrzyć się w Dark Souls 1. Tam dopiero emocje sięgają zenitu.

Co do gry, to sam też jestem nieco po Pierwszym Strażniku, zdobyłem Rękawicę. Niesamowicie przyjemna gra. Udana każualizacja Soulsów do takiego stopnia gdzie gra nadal stanowi solidne wyzwanie, ale nie jest tak frustrująca jak Dark Souls przy pierwszym przejściu. I do tego wygląda strasznie dobrze.
Parę wpadek technicznych, choćby optymalizacja czy kamera. Poza tym kawał solidnej giery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 12:22, Sipso napisał:

polecam po jej przejściu zaopatrzyć się w Dark Souls 1.


Może kiedyś. Raczej nie jestem ogromnym fanem gier, w których jeśli zrobię coś nie tak, jak twórcy to przewidzieli, to ginę. Jeśli DS wybacza mniej, niż LotF, to boję się, że bardzo szybko przyjemność zmieniłaby się we frustrację :(

Dnia 31.10.2014 o 12:22, Sipso napisał:

Niesamowicie przyjemna gra.

Dnia 31.10.2014 o 12:22, Sipso napisał:

Parę wpadek technicznych, choćby optymalizacja czy kamera.


Ja akurat na optymalizację nie narzekam, bo zgodnie z minimalnymi wymaganiami (oraz System Requirements Lab), ta gra w ogóle nie powinna się uruchomić na moim laptopie, a działa, i to nawet na średnich. Wprawdzie musiałem wyłączyć trochę wodotrysków graficznych, ale przynajmniej mogę grać. Na kamerę też nie narzekam, przyzwyczaiłem się już do "skupiania wzroku" na przeciwniku i w najmniejszym stopniu mi to nie przeszkadza. Jedno, do czego mógłbym się przyczepić, to oskryptowana zawartość skrzyń :( Jeśli ktoś liczy na jakikolwiek losowy loot, mając nadzieję, że może tym razem ze skrzyni wypadnie coś ciekawego, to srogo się zawiedzie. Każda skrzynia zawiera dokładnie ten sam sprzęt za każdym razem, podobnie jest chyba (podkreślam - chyba!) z lootem wypadającym z wrogów. Liczyłem na odrobinę losowości (może nie na poziomie Borderlands, ale jednak), ale nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.10.2014 o 14:13, Ring5 napisał:

Może kiedyś. Raczej nie jestem ogromnym fanem gier, w których jeśli zrobię coś nie tak,
jak twórcy to przewidzieli, to ginę. Jeśli DS wybacza mniej, niż LotF, to boję się, że
bardzo szybko przyjemność zmieniłaby się we frustrację :(


Warto spróbować. Jedynka jest teraz tania, a na 100% będzie niedługo na wyprzedaży na Steamie. Warto zainteresować się "oryginałem". Mimo frustracji, przejście jedynki daje ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia :) Pomyśl, jeżeli będzie tanio to bierz.

Dnia 31.10.2014 o 14:13, Ring5 napisał:

Ja akurat na optymalizację nie narzekam, bo zgodnie z minimalnymi wymaganiami (oraz System
Requirements Lab), ta gra w ogóle nie powinna się uruchomić na moim laptopie, a działa,
i to nawet na średnich. Wprawdzie musiałem wyłączyć trochę wodotrysków graficznych, ale
przynajmniej mogę grać. Na kamerę też nie narzekam, przyzwyczaiłem się już do "skupiania
wzroku" na przeciwniku i w najmniejszym stopniu mi to nie przeszkadza. Jedno, do czego
mógłbym się przyczepić, to oskryptowana zawartość skrzyń :( Jeśli ktoś liczy na jakikolwiek
losowy loot, mając nadzieję, że może tym razem ze skrzyni wypadnie coś ciekawego,
to srogo się zawiedzie. Każda skrzynia zawiera dokładnie ten sam sprzęt za każdym razem,
podobnie jest chyba (podkreślam - chyba!) z lootem wypadającym z wrogów. Liczyłem na
odrobinę losowości (może nie na poziomie Borderlands, ale jednak), ale nie można mieć
wszystkiego :)


Kamera kuleje gdy szybko biega się wokoło wrogów. Takim łotrem praktycznie nonstop gałka w lewo i kite''uje. Przy nagłych atakach przy ścianach potrafi mi kamera olać wroga i totalnie wyłączyć skupenie na nim :/
Skrzynie w Soulsach też nie są losowe. Dropy z wrogów są już losowe. Rozpoczynam już 3 postać na której właśnie poleciały mi jakieś kosmiczne rzeczy z tych całych Rhogarów, gdzie na dwóch poprzednich nie wypadło mi nic poza jakimiś okruchami.

Soulsy to w dużej mierze znajomość gry. Stałe elementy jak zawartość skrzyń czy umiejscowienie wrogów wpływają na to jak rozegrasz każde kolejne przejście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moj laptop chyba nie wytrzymal emocji zwiazanych z gra. W pewnym momencie sie wylaczyl i od 10 minut nie daje sie wlaczyc :( Czesc jego pamieci :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.11.2014 o 15:04, Ring5 napisał:

Moj laptop chyba nie wytrzymal emocji zwiazanych z gra. W pewnym momencie sie wylaczyl
i od 10 minut nie daje sie wlaczyc :( Czesc jego pamieci :(

Szkoda. Chciałem poczytać więcej co masz do powiedzenia o tej grze. Sam właśnie zaczynam przygodę za jakieś 10min.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O grze mam do powiedzenia same dobre rzeczy (poza faktem, ze zabila mi laptopa). Pomysl swietny, wykonanie jeszcze lepsze. Walki z bossami (ubilem juz/dopiero trzech) trudne, ale nie na tyle, by zniechecac. Wprost przeciwnie, kazda porazka sprawia, ze chce sie probowac dalej, kombinowac z innymi taktykami, zmieniac ekwipunek itp. Przygotuj sie na to, ze bedziesz ginal. Czesto. Dopoki nie ogarnie sie dobrze gry, pierwszy lepszy przeciwnik jest wyzwaniem (o bossach nie wspominajac). Potem robi sie lepiej, nabierasz wprawy i zaczyna isc coraz sprawniej.

O oprawie graficznej sie nie wypowiadam, bo gralem na srednioniskich ustawieniach, ale nawet na nich gra wygladala ladnie.

Jedna rzecz, ktorej mi brakuje (o czym juz pisalem), to losowy loot. Obejrzalem pare gameplay''ow i w 90% przypadkow ludzie mieli identyczny ekwipunek. Wiem, ze w takich grach nie to jest najwazniejsze, ale jakas roznorodnosc by sie jednak przydala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam się z twierdzeniem, że Soulsy są grą trudniejszą. Mając do dyspozycji 10-15 estusów gra sprawiała komukolwiek jakieś trudności? Trudne jest zawsze wejście w DS, ale to jak w każdej tego typu grze ze względu na mały pasek życia/wytrzymałości. Po przejściu serii DS i LotF muszę powiedzieć, że grało mi się w Soulsy o wiele łatwiej niż w Lordsy. Do tego dochodzą słynne buildy, które są naprawdę receptą na spokojne przejście DS.
Ktoś powie, że w Soulsach walczy się z większą liczbą przeciwników jednocześnie, że bossowie trudniejsi. Ja odpowiem- masz większą ilość buteleczek życia, broń możesz cholernie ulepszyć i dopakować do +10/+15, łatwiej też o farmę (słysznne miejsca, gdzie nabijało się poziomy w tempie ekspresowym).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować