Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Plotka: Czy tak wyglądają wymagania sprzętowe Assassin`s Creed III?

34 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W sieci pojawiły się rzekome wymagania sprzętowe Assassin’s Creed III. Jeśli są one prawdziwe, posiadacze systemów Windows XP będą musieli zastanowić się nad przejściem na Windows Vista/7.

Przeczytaj cały tekst "Plotka: Czy tak wyglądają wymagania sprzętowe Assassin's Creed III?" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ah tyle było gadania na temat wsparcia DX 11 dla AC. Nigdy do tego nie doszło, choć Ubik ciągle o tym gadał i to też dlatego były opóźnienia (podobno). Nie są to oficjalne wymagania tak więc, możemy sobie gdybać. Chciałbym, żeby zajęli się też trochę optymalizacją :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymagania okażą się prawdziwe i porównamy je do obecnego stanu gry z filmików i screenów to niech panowie z ubi zaczną prace optymalizacyjne bo jest kiszka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 16:12, Eguroll napisał:

Jeśli wymagania okażą się prawdziwe i porównamy je do obecnego stanu gry z filmików i
screenów to niech panowie z ubi zaczną prace optymalizacyjne bo jest kiszka.

Po pierwsze filmiki były z wersji konsolowych, bo pecetowej wersji po prostu nie ma - właśnie będzie optymalizowana i właśnie przez to są te wszystkie obsuwy wersji pecetowej względem konsolowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 16:07, vegost napisał:

Ah tyle było gadania na temat wsparcia DX 11 dla AC. Nigdy do tego nie doszło, choć Ubik
ciągle o tym gadał i to też dlatego były opóźnienia (podobno). Nie są to oficjalne wymagania
tak więc, możemy sobie gdybać. Chciałbym, żeby zajęli się też trochę optymalizacją :)


O ile dobrze pamiętam, to pierwszy AC korzysta z bibliotek DX10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 16:34, lis_23 napisał:

O ile dobrze pamiętam, to pierwszy AC korzysta z bibliotek DX10.


Niemożliwe... Nie pamiętam, żeby można było w ogóle zmienić na DX10.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 16:46, Henrar napisał:

Na 100% pierwszy AC to wykorzystuje.


Nie było tego widać specjalnie... Poza tym w 2007 dopiero co wyszedł MS Vista, który by ten DX 10 obsłużył. Ale może.. wtedy używałem XP 32x ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 16:25, Mercuror napisał:

Po pierwsze filmiki były z wersji konsolowych, bo pecetowej wersji po prostu nie ma -
właśnie będzie optymalizowana i właśnie przez to są te wszystkie obsuwy wersji pecetowej
względem konsolowych.


Mówili, że wersja PC nie jest portem, i jest już robiona przez osobny zespół.

A i tak, AC jak najbardziej obsługiwał Dx10, były dwa osobne launchery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.08.2012 o 17:31, kesik93 napisał:

A i tak, AC jak najbardziej obsługiwał Dx10, były dwa osobne launchery.


Ano tak były dwa launchery.. Całkowicie o tym zapomniałem DX9 i DX10. Ale teraz to nie za bardzo wygląda bo żadna część AC od pierwszej części nie wspiera nowego DX.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować