Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Znamy wymagania sprzętowe Counter-Strike: Global Offensive

18 postów w tym temacie

Dnia 09.08.2012 o 12:20, rammi napisał:

Czy gram.pl wie może coś o edycji pudełkowej? Chciałbym postawić ten tytuł na półce obok
pozostałych gier Valve.


Zapowiedziano jedynie wersje cyfrowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2012 o 12:20, rammi napisał:

Czy gram.pl wie może coś o edycji pudełkowej? Chciałbym postawić ten tytuł na półce obok
pozostałych gier Valve.


Postawisz, na półce cyfrowej steam''a. :D

A co do wymagań, nie są wysokie. Ciekawe czy na GeForce 7300 GT pójdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CS nigdy nie była grom wymagającą nie wiadomo jakiej maszyny. Wyjątkiem była tylko wersja Source, ale też nie były jakieś wysokie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, słuchajcie użytkownicy Gramu. Ogłasza się co następuje: dysponuję jedynie laptopem ( 2GHz, dwa rdzenie, GF 310m 1GB, 4GB RAM) i grałem w betę na full detalach... a gra jest naprawdę ładna w porównaniu do 1.6 ;-P a nawet do Source''a. Pozdrawiam, śpijcie spokojnie, nie bójcie się o waszego PieCa - uwierzcie, że da radę! ;-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2012 o 12:26, Harpen napisał:

Zapowiedziano jedynie wersje cyfrowe.


Szkoda trochę. Byłbym usatysfakcjonowany nawet samym kodem w pudełku ;) Może rodzime EA coś wymyśli jednak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2012 o 13:57, vergilpoznan napisał:

Pixel Shader 3.0 to są jakieś jaja xD

Co w tym złego, że pograją również XP''kowcy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi na lapie 2x2Ghz, 2GB RAM, GF 8400 M GS poszło na średnich, także komuś kto ma kompa 2,3, a nawet 4 letniego pójdzie na spokojnie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2012 o 12:30, vegost napisał:

CS nigdy nie była grom wymagającą nie wiadomo jakiej maszyny. Wyjątkiem była tylko wersja
Source, ale też nie były jakieś wysokie.

tyle że source wtedy miał takie wymagania bo jeszcze jechali w większości na 1 rdzeniu obsługa więcej niż 1 zaczęła się testowaniu opcji multicore w TF2 potem zaimplementowali to do wszystkich gier na source.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.08.2012 o 12:26, Harpen napisał:

Zapowiedziano jedynie wersje cyfrowe.

No to wiedzą jak zniechęcić do gry potencjalnych klientów.Widać za dużo kasy maja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.08.2012 o 20:39, calwert napisał:

> Zapowiedziano jedynie wersje cyfrowe.
No to wiedzą jak zniechęcić do gry potencjalnych klientów.Widać za dużo kasy maja.

No błagam. Masz pretensje, że grę online-only sprzedają tylko przez internet. Come on.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować