Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zobacz gameplay z Dark Souls: Prepare to Die Edition

10 postów w tym temacie

Adam Berlik

Redaktor serwisu GamesRadar, w towarzystwie człowieka z Namco Bandai, miał okazję zapoznać się z dodatkową zawartością do Dark Souls. Efekt? Kilkunastominutowy gameplay, w którym – a jakże – nie zabrakło słynnego ”You Died”.

Przeczytaj cały tekst "Zobacz gameplay z Dark Souls: Prepare to Die Edition" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda smakowicie, tylko przydałoby się, żeby pokazali np. Blighttown, co by ocenić wydajność na PC. A no i fajnie by było nie wpadać pod podłogę podczas walki z bossem :)

W dodatku oszukiwali... błe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:
- dostajemy stałe 30 fps.. woot
- dostajemy rozdzielczość 1024x768... wtf (oczywiście będzie można ustawić np.1600x900, ale co z tego?)

a podczas gry w prawym górnym rogu często pojawia się napisać LOADING??? Co to ma być? Niech ktoś zweryfikuje ten napis, może się mylę...

Edit:
ano dobrze widzę - Loading [jakieś cyferki]. A przecież tereny w tej grze nie są ogromne i przy tej grafie w ogóle nie powinno być jakiegoś doczytywania. Już widzę jak to będzie działało na słabszym sprzęcie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda dość normalnie, praktycznie identycznie jak na konsolach. Zauważalnych lagów nie widać, nawet podczas walk z bossami. Ale chętnie bym zobaczył wydajność, podczas chodzenia po miastach + walka w nich z grupą przeciwników. To by rozwiało moje wątpliwości co do płynności gry. Nie znam nazw miast, ale było jedno takie, gdzie spadki było widoczne gołym okiem. Miasto pełne lawy ? Latały tam jakieś dziwne bestie. Podobne do ważek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 12:56, vegost napisał:

Wygląda dość normalnie, praktycznie identycznie jak na konsolach. Zauważalnych lagów
nie widać, nawet podczas walk z bossami. Ale chętnie bym zobaczył wydajność, podczas
chodzenia po miastach + walka w nich z grupą przeciwników. To by rozwiało moje wątpliwości
co do płynności gry. Nie znam nazw miast, ale było jedno takie, gdzie spadki było widoczne
gołym okiem. Miasto pełne lawy ? Latały tam jakieś dziwne bestie. Podobne do ważek ?


Zapewne masz na myśli Blighttown.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To był pokaz z dema? Może dadzą wersję demo na Steamie :] nadzieja...

Wygląda względnie w porządku. Prawdziwy sprawdzian będzie oczywiście w Blightttown.
Przeglądałem też instrukcję gry ze Steama. Sprawdziłem sterowanie i... prócz menu pod klawiszem End wygląda w porządku. Nic w porównaniu z Ultima Underworld (nie rozglądało się tam myszą tylko Q/E oraz 1/3. Poważnie).

Błędy? Jak na pierwszą ich grę na PC ujdzie. No ale nie jestem rozpieszczony więc siedzę cicho...

@TobiAlex
pewnie, jakby to robiła to Bethesda to był przymknął oko nie raz :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 13:49, Harpen napisał:

Zapewne masz na myśli Blighttown.


Nie mam pojęcia, ale pewnie masz rację. Na tvgry wylądował dzisiaj materiał z trybu pvp :) Wygląda tak sobie, jedna arena i czterech graczy, którzy się nawzajem naparzają. Czyli standardowy deadmatch. Oczywiście to coś nowego, bo normalnie mieliśmy tylko 1 na 1 i to w Inwazji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować