Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gamescom 2012: Crysis 3 na PC bez żadnych kompromisów. Gra stopi nam komputery

100 postów w tym temacie

Dnia 17.08.2012 o 00:00, dark_master napisał:

"- W przypadku produkcji na wiele platform zawsze musimy niestety iść na kompromis, a
jednocześnie staramy się tego uniknąć. Chcemy się upewnić, że wersja na PC wygląda fantastycznie
i gra się w nią fantastycznie. Tym razem mówimy: nie idźmy na kompromis z wersją PC,
postarajmy się zamiast tego popchnąć konsole, by móc doprowadzić do powstania wersji
PC
"


Ja tłumaczeniem Pepsiego bym sie nie sugerował :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

Podpowiedź 2 - w obu taktowanie będzie takie samo. I popatrz, masz różnicę.

Taktowanie akurat zalezy od trybu pracy. Różnica obciazenia jest minimalna.
No chyba, że karta wyciaga dużo ponad +60. A taki sprzet to rzadkosc (przy rozdzielczosci FHD).

Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

Pytanie - czy napisałem gdzieś coś innego? Ty mi nie musisz wrzucać filmu z C2, bo ja
tą grę dobrze znam - teselacja jest w niej zrobiona tragicznie.

Z drugim nie polemizuje. Z pierwszym już tak.

Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

Napisałem na czym powinni się skupić, a nie że nie w C2 nie mam tess kamienia.
Zresztą w tych benchmarkach teseluje się widocznie (!) elementy otoczenia bez (!) mnożenia wielokątów.

Ech. Odejmijmy spieprzone wykonanie teselacji z rozwazan, ok? :)
Twierdze, że za pomocą teselacji można zbudować całą scenę. A skupianie sie na czyms, co bez tego wyglada, dobrze. Nie koniecznie uwazam, za swietny pomysl ;p [tech demo Crysis 3]

Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

Crytek musi się jeszcze sporo nauczyć w tej kwestii,
choć może to wina tego, że C2 jest portem, a DX11 wrzucono na siłę po premierze.

Nikt im nie kazał. Sami obiecali. Jak to zrobili? Ich sprawa. Port nie port. Zrobili kaszane.
Konsola akurat nie ma tu nic do tego.

Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

generalnie... "wszystko na dluzsza mete ma znaczenie" - sam sobie odpowiedziałeś. Teselowanie
kamieni z factorem, którego nie potrafią pociągnąć nawet mocne maszyny jest głupim marnowaniem
zasobów. W shooterze się strzela, a nie zwiedza.

Ciągnąc dalej. Jeżeli sie strzela, a nie zwiedza. To generalnie w ogole nie potrzeba teselacji ;)

Dnia 16.08.2012 o 23:50, BlindObserver napisał:

Tak, na pierwszy rzut oka tess w C2 nie jest niczym szczególnym. Już w Metro 2033 było
to bardziej widać, choć dotyczyła tylko kilku elementów.

Nie komentuje, bo kompletnie nie znam tytułu. Widzialem 2 ss.
Postać i jakieś drzewo(?) z gałęziami. Nic specjalnego w kazdym razie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 00:08, ZubenPL napisał:

Ja tłumaczeniem Pepsiego bym sie nie sugerował :)

Wzłaszcza, że chodzi o "Tym razem mówimy: nie idźmy na kompromis z wersją PC" ;d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Zgreed66
No zależy od trybu pracy i co z tego, skoro w grze przełącza się w tryb 3D i w FurMarku przełącza się (w uwaga) tryb 3D... Taktowanie w kartach, które nie mają trybu Turbo Boost (który jest jedynie w najnowszych Keplerach i po aktualizacji BIOSu w Radosławach HD7900) jest niezmienne w czasie gry. Nie pisz mi, że jest minimalna, bo widzę na co dzień jak to wygląda testując karty - nie jest taka "minimalna", potrafi być czasem ogromna. Jeśli zbyt trudne było pobranie tego FurMarka i sprawdzenie samemu, to dlaczego ja mam się produkować. Masz sprzęt - sprawdź. Nie masz - nie twórz chorych teorii.A jak znowu nie wierzysz to może pobierz Afterburnera, włącz sobie monitoring w grze i wtedy napisz, co widzisz.
Wyciągnięcie powyżej 60 FPS wcale nie jest trudne, nawet w Crysis 2. Szczególnie bez tess.
Włącz sobie jeden z tych benchmarków - co widzisz? Czy teselacja nie jest przypadkiem na całej scenie (niepoprawne jest stwierdzenie o zbudowaniu sceny z teselacji tak swoją drogą). Po co dawałem przykład benchmarka? Żeby zaprzeczyć temu, że teselację dobrze wykorzystaną można użyć wszędzie?
Jeśli ma być tak zrobiona jak w C2 to może lepiej, żeby jej w grach Cryteku nie było. Po co się stresować przez złą implementację czegoś, co nie wpływa w żaden sposób na rozgrywkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pokazie EA grali tylko na x360 a na E3 2012 tylko na ps3 wiec crytek ma pc gdzieś bo wiadomo taki GF690GTX to jak igły wstogu siana szukać w kompie gracza pc , a konsola to konsola żadnych wymagań kazdy zagra na maxa bez ograniczen własnych bo na konsolach musi się deweloper wykazać a nie jak na pc hardware zrobi za nich robotę i stąd kiepska optymalizacja itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 23:37, ZubenPL napisał:

Tak to jest ta podkręcona do 900MHz od Gigabyte , nie polecam po roku pojawiły się artefakty
niby po miesięcznym pobycie w serwisie naprawili je ale za to dali taką słabą pastę
że temperatura karty wzrosła o ponad 10 stopni , przez co pod obciążeniem karta ma 80stopni
choć wcześniej zaledwie 65-70 stopni.

Witaj.

Sam jestem użytkownikiem właśnie tejże karty od stycznia tego roku gdzie składałem nowy PieC. [Dlatego zapytałem dla pewności :P] Jak do tej pory nie zauważyłem żadnych mankamentów czy problemów podczas grania w cokolwiek.
Mógłbyś rozjaśnić co miałeś na myśli mówiąc "Artefakty" ? ;-).

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już 4 lata temu dałem sobie spokój z wyścigiem zbrojeń , który jest na PC.
Efekt taki, że nie zmarnowałem mnóstwa kasy i nerwów, do tego nie mam jakiś wielkich rachunków za prąd (przy zasilaczach 500-750W).

Zwłaszcza, że dziś znów wydajne komputery kosztują sporo. Sam GF GTX 660 kosztuje ok 1400 zł, kto to widział, by jakiś kawałek krzemu na płytce kosztował tyle co dwie konsole razem kupione (PS3 za 800 zł, Xbox 360 za 600).
Chyba kogoś zdrowo [M].

Pamiętam, że się kupowało kartę graficzna za 600 zł i ciągnęła wszystko na full przez rok lub dwa. Dziś to już wydatek 2-3x większy.
No i ten pobór prądu, prąd podrożał , a na jeszcze być 2x droższy. Prądożernych komputerów nie powinno się kupować lecz już złomować.

Samochód i pecet to dwie skarbonki bez dna, niewdzieczne i wiecznie wołające "więcej".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 09:15, Braveheart napisał:

Sam jestem użytkownikiem właśnie tejże karty od stycznia tego roku gdzie składałem nowy
PieC. [Dlatego zapytałem dla pewności :P] Jak do tej pory nie zauważyłem żadnych mankamentów
czy problemów podczas grania w cokolwiek.
Mógłbyś rozjaśnić co miałeś na myśli mówiąc "Artefakty" ? ;-).

Pozdrawiam.


Migające modele 3d i tekstury podczas gry , dziwnie rozciągnięte modele , ogólnie wszelkiej maści błędy graficzne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 21:16, ZubenPL napisał:

> Nie kłam. Nie myślisz. A co do tesselowanego oceanu pod mapami crysis 2 - wklep
to sobie
> w google o ile potrafisz. Fakty są takie, że spora część mocy obliczeniowej peceta
szła
> na teselację takiego obiektu...którego nie było nawet widać. Dokształć się zanim
zaczniesz
> spamować znowu, chłopcze. Tak jak i reszta gimbusów zresztą...

Wpisałem w google i wyszukał mi jedynie twój komentarz :) A tak na serio to jest tylko
siatka teselacji oceanu i tylko na mapach na których skrawek oceanu występuje.


Serio wpisałeś to po polsku? Czy może masz bana na google, chłopcze? Dokształć się w temacie, a potem spamuj dalej...
Byle do września - skończy się najazd gimbusów.

Oświecę się - pod mapami crysis 2 twórcy umieścili w pełni tesselowany ocean tylko po to, by zarzynać karty graficzne. Nawet go nie widać. Wniosek? Badziewny port z konsoli z dodaną na szybko byle jaką tesselacją. Fabuła denna, polegająca na zbieraniu chmurek po zdechłych kosmitach. Do tego porażka graficzna/ optymalizacyjna. To samo szykują w crysis 2.5...ekhm, sorry, crysis 3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

Pamiętam, że się kupowało kartę graficzna za 600 zł i ciągnęła wszystko na full przez
rok lub dwa. Dziś to już wydatek 2-3x większy.
No i ten pobór prądu, prąd podrożał , a na jeszcze być 2x droższy. Prądożernych komputerów
nie powinno się kupować lecz już złomować.


WTF ? O jakich ty Czasach mówisz ? Jeszcze 7 lat temu kupowało się kartę za 2000zł i nie była wstanie uciągnąć ogromnej ilości gier na maksymalnych detalach w dniu premiery.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 09:53, bugmenot2 napisał:

Serio wpisałeś to po polsku? Czy może masz bana na google, chłopcze? Dokształć się w
temacie, a potem spamuj dalej...
Byle do września - skończy się najazd gimbusów.


Wiem że czytanie że zrozumieniem jest niezwykle trudne ale mogłeś się bardziej postarać a i bardzo mię cieszy twoja deklaracja że od września znikasz :P

Dnia 17.08.2012 o 09:53, bugmenot2 napisał:

Oświecę się - pod mapami crysis 2 twórcy umieścili w pełni tesselowany ocean tylko po
to, by zarzynać karty graficzne. Nawet go nie widać. Wniosek? Badziewny port z konsoli
z dodaną na szybko byle jaką tesselacją. Fabuła denna, polegająca na zbieraniu chmurek
po zdechłych kosmitach. Do tego porażka graficzna/ optymalizacyjna. To samo szykują w
crysis 2.5...ekhm, sorry, crysis 3.


Sama gra była dobra więc nie wiem skąd twój trolling. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 09:54, ZubenPL napisał:

WTF ? O jakich ty Czasach mówisz ? Jeszcze 7 lat temu kupowało się kartę za 2000zł i
nie była wstanie uciągnąć ogromnej ilości gier na maksymalnych detalach w dniu premiery.

Przecież to czysty malkontent.. Ostatnio wszędzie i we wszystkim coś mu się nie podoba... IMO daj sobie spokój.
Co do tego o czym wspomniałeś:

"Migające modele 3d i tekstury podczas gry , dziwnie rozciągnięte modele , ogólnie wszelkiej maści błędy graficzne."

Dobrze wiedzieć. Dam kiedyś tam znać jak dopadną mnie tego typu "dolegliwości" oby nie ;-)

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 10:01, ZubenPL napisał:

> /cut/
Wiem że czytanie że zrozumieniem jest niezwykle trudne ale mogłeś się bardziej postarać
a i bardzo mię cieszy twoja deklaracja że od września znikasz :P
> /cut/
Sama gra była dobra więc nie wiem skąd twój trolling. :)


Naucz się pisać, chłopcze. W sumie z czytaniem też widać masz spory problem, no ale czego się spodziewać po gówniarzu...i daruj sobie żałosne pseudoriposty "nie bo ty", gimbusie. Samopozamiatałeś się :]

Sama gra była słabiutka, a do czasu patcha DX11 i tekstur była wręcz żenująca. Czułem się jakbym grał na konsoli, czyt. chciało mi się haftać. Grafika bardzo słaba, DX11 dodany na siłę. Badziewny port z konsoli.

Płacz dalej :] Ale pompa z gimbusa! :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hehe, dobre :) Już widzę te płonące komputery. Widziałem ostatnie gameplaye i ta gra graficznie nie różni się od Crysis 2 praktycznie w ogóle, więc jeśli będzie topiła komputery, to jedynie przez skaszanioną optymalizację :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 10:10, bugmenot2 napisał:

Naucz się pisać, chłopcze. W sumie z czytaniem też widać masz spory problem, no ale czego
się spodziewać po gówniarzu...i daruj sobie żałosne pseudoriposty "nie bo ty", gimbusie.
Samopozamiatałeś się :]

Sama gra była słabiutka, a do czasu patcha DX11 i tekstur była wręcz żenująca. Czułem
się jakbym grał na konsoli, czyt. chciało mi się haftać. Grafika bardzo słaba, DX11 dodany
na siłę. Badziewny port z konsoli.

Płacz dalej :] Ale pompa z gimbusa! :]


Życzę miłego proszenia o myto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No 4 lata minęły i widać że masz sklerozę totalną bo w tamtych czasach to trzeba było zabulić 2000-3000 tyś złotych albo po prostu żyjesz w innej tak zwanej rzeczywistości. Druga sprawa wtedy karta nie była zdolna odpalić wszystkiego na full oraz żywotność karty (czytaj na ile starczyła by pograć w odpowiedniej detalach/rozdzielczości) na przykładzie 6600GT a potem wyszedł 7600GT i pozamiatane. Z serią GF 8000 też tak było i nie wyjeżdzaj z 8800GT bo sporo czasu minęło zanim się pojawił a mieliśmy cyrk 8600 GT vs 8800 GTS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2012 o 00:08, ZubenPL napisał:

Ja tłumaczeniem Pepsiego bym sie nie sugerował :)

dlatego napisałem "może coś źle przetłumaczono" ;) co nie zmienia faktu, że ten tekst trąci bullshitem mającym chyba uzasadnić to, że nie chce im się pracować nad optymalizacją, a nie, że wersja PC to de facto zupełnie inna gra pisana tylko pod tę platformę by maksymalnie ją wykorzystać (pamiętajmy, xbox ma 7 lat, a na PC od tego czasu doczekaliśmy się już 5 generacji samych kart graficznych), bo to byłoby ekonomicznie bezzasadne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

Zwłaszcza, że dziś znów wydajne komputery kosztują sporo.

przejrzyj jak się zmieniał kurs dolara i euro przez ostatnie 7 lat a potem pieprz głupoty dalej.

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

Sam GF GTX 660

chyba GF 660 Ti, bo zwykły 660 ma mieć premierę dopiero we wrześniu

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

kosztuje ok
1400 zł,

"ok 1400 zł" to kosztują wersje autorskie ze zmienionym chłodzeniem, podbitymi zegarami i borderlands 2 na dokładkę. Wg benchmarka kartę idzie dostać już za 1300 zł (wersja MSI, również modyfikowana przez producenta, ale bez gry)
kto to widział, by jakiś kawałek krzemu na płytce kosztował tyle co dwie konsole

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

razem kupione (PS3 za 800 zł, Xbox 360 za 600).

dodajmy, dwie siedmioletnie konsole, gdy za rok ujrzymy nowe, znowu pewno za co najmniej dwa tysiące w dniu premiery (pozdrawiamy PS2 i PS3). A jeśli czekają je takie cyrki jak np. xboxa w tej generacji (awaryjnośc na poziomie 33% która nie jest problemem tylko do czasu zakończenia dwuletniej? gwarancji, bo potem to możesz kupować nową, czy inne jajca z dyskami, które najpierw miały nie być wymagane, a teraz się okazuje że bez nich ani rusz, a te 20 Gb które było na samym początku to dzisiaj może na dwie gry wystarczy - już zupełnie pomijając że przez kilka lat mogłeś kupić tylko specjalny dedykowany HDD droższy od normalnego tak ze trzy razy przy tej samej pojemnosci) to już w ogóle kapitalny biznes.

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

Pamiętam, że się kupowało kartę graficzna za 600 zł i ciągnęła wszystko na full przez
rok lub dwa. Dziś to już wydatek 2-3x większy.

patrz wyżej fragment o kursie dolara.

Dnia 17.08.2012 o 09:39, thiefi napisał:

No i ten pobór prądu, prąd podrożał , a na jeszcze być 2x droższy. Prądożernych komputerów
nie powinno się kupować lecz już złomować.

1. ostatnia generacja akurat z tym się poprawiła, żre tyle samo co poprzednia, a jest dwa razy wydajniejsza
2. mistrzu złoty, jakim cudem sprzęt który jest 5x bardziej wydajny ma mieć identyczny pobór prądu? Na Ps3 czy co tam masz też jęczysz, że ciagnie więcej niż PS2?

ogarnij się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować