Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Gamescom 2012: Crysis 3 na PC bez żadnych kompromisów. Gra stopi nam komputery

100 postów w tym temacie

Dnia 17.08.2012 o 10:25, bugmenot2 napisał:

Naucz się pisać, chłopcze. W sumie z czytaniem też widać masz spory problem, no ale czego się spodziewać po gówniarzu...
Grzeczny piesek, płacz dalej, gówniarzu :]

Degrad -1 za brak szacunku dla rozmówców.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i Crytek poszedł za namowami graczy. Dla tych wszystkich co to pieklili się przy premierze Crysisa 2 że nie ma pełnej obsługi dx11, ma niskie tekstury, itd. Crytek wyszedł naprzeciw i stworzy nowego Crysisa 1, czyli wszystkie nowinki techniczne w nowej grze. I pewnie minimum będzie 4 rdzeniowiec i GeForce GTX460.
Macie nauczkę, trzeba było nie obskakiwać Cryteka że robi konsolowe wersje na PC, teraz będzie wersja robiona pod PC z wymaganiami godnymi komputera prawdziwego gracza, znowu trzeba będzie czekać 2 lata aby grę płynnie po premierze odpalić, ech ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 16.08.2012 o 21:49, Geeko napisał:

> Kiedyś twórcy gier starali się wycisnąć co tylko mogli z dostępnego sprzętu, a dzisiaj?

> Gra działa za wolno? Kup lepszy hardware. Każdy głupi potrafi zrobić grę z dużymi
wymaganiami.
>
> Co za czasy.
Yhym, np. taki Unreal :D. Albo Far Cry. Pierwszy Crysis? Doom 3 też o ile pamiętam wymagania
miał sporawe. Wymagania przebijające aktualne sprzęty to akurat w FPSach nie nowina.

Aha, ja rozumiem że dla ciebie 10 lat to zamierzchła historia. Ale wyobraź sobie, że gry komputerowe powstawały sporo wcześniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 14:48, Grey_Wolf napisał:

Aha, ja rozumiem że dla ciebie 10 lat to zamierzchła historia. Ale wyobraź sobie, że
gry komputerowe powstawały sporo wcześniej.

Od tego czasu tworzenie gier. Jednak troszke sie zmienilo; p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to, co piszesz, się sprawdzi, to... EKSTRA! Wiesz, dlaczego? Bo jeżeli mój komp będzie za słaby, by to udźwignąć, zmniejsze sobie detale i co zobaczę? Crysis 3 takiego samego, jakby był robiony pod konsole. A jak będę miał odpowiedni komp, to zobaczę o niebo więcej i lepiej. A co było z C2? Owszem, każdy komp to uciągnął, ale jeśli miałeś mega-uber-kombajn, to i tak wyglądał tak samo nędznie.

Wniosek: wolę nie mieć możliwości odpalenia na max detalach ślicznej gry ze względu na zbyt słaby komp (bo ten zawsze mogę ulepszyć) niż nie mieć tej możliwości "bo tak", bo twórcy poszli w konsole (a tu już nic nie zrobię, choćbym sobie sprawił czołgoPCta z NASA).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 14:48, Grey_Wolf napisał:

Aha, ja rozumiem że dla ciebie 10 lat to zamierzchła historia. Ale wyobraź sobie, że
gry komputerowe powstawały sporo wcześniej.


Ale problemy z wymaganiami zaczęły się dopiero kiedy porządnie ogarnięto grafikę 3D. Przy wcześniejszych grach technologia szła na tyle szybko, że ciężko było jej osiągi przebić... chyba, że ktoś skopał optymalizację ale to zupełnie inna bajka. Nie wspominając już o tym, że poza PCtami twórcy musieli wykorzystywać to co dawał im sprzęt bo inne komputery był zamkniętymi konstrukcjami. I jakie 10 lat? 10 lat temu był 2002 rok, Unreal wyszedł w 1998 i tak, dla branży gier to są zamierzchłe czasy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oho Crysis 3 i nowinki śmiechu warte. Pamiętam jakie rzeczy miały być super ultra nowościami w DX11 upgrade do Crysis 2. Mianowicie contact shadows i real time reflections to bajery dla DX9 nie DX11 jakby ktoś zapomniał. Nie wspomnę o idiotyźmie z Parallax Occlusion Mappingiem że niby DX11 to specjalnie wymaga...

kolejny spierdzielony port i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co będzie, jak grę kupi tylko bardzo mała ilość osób, bo będzie się ona cięła nawet na mocnym sprzęcie. :)
Nie no raczej na minimalnych ruszy na dużej liczbie pecetów, ale to by było śmieszne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.08.2012 o 18:05, Geeko napisał:

Ale problemy z wymaganiami zaczęły się dopiero kiedy porządnie ogarnięto grafikę 3D.
Przy wcześniejszych grach technologia szła na tyle szybko, że ciężko było jej osiągi
przebić... chyba, że ktoś skopał optymalizację ale to zupełnie inna bajka. Nie wspominając
już o tym, że poza PCtami twórcy musieli wykorzystywać to co dawał im sprzęt bo inne
komputery był zamkniętymi konstrukcjami. I jakie 10 lat? 10 lat temu był 2002 rok, Unreal
wyszedł w 1998 i tak, dla branży gier to są zamierzchłe czasy.

W przypadku PCtów to do czasu pojawienie się procesorów Pentium też raczej ciężko mówić o możliwościach jakiegoś "apgrejdu".

Jeżeli chodzi o Unreala, to porównanie tutaj ma się nijak, bo mając obrazek z wersji z programowym rendererem (który był nawiasem mówiąc rezultatem sporych zdolności twórców) i obrazek z wersji z akceleratorem, różne są widoczne gołym okiem. Nawet gdyby wziąć grę DX9 i porównać z DX11 (chociaż żadnej jeszcze nie ma) to nie byłoby tak oczywistej różnicy, a też wymagałaby karty z kompletnie nową technologią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie powrót Crysisa, a nie okrojonego konsolowego badziewia. (nie to żeby coś bo sam mam konsole, ale to nie jest dom i miejsce dla serii Crysis)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2012 o 11:40, MKRaven napisał:

Wreszcie powrót Crysisa, a nie okrojonego konsolowego badziewia. (nie to żeby coś bo
sam mam konsole, ale to nie jest dom i miejsce dla serii Crysis)

tylko potem nie marudź że coś okrojonego graficznie wyszło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 19.08.2012 o 15:14, Numenpl napisał:

> Wreszcie powrót Crysisa, a nie okrojonego konsolowego badziewia. (nie to żeby coś
bo
> sam mam konsole, ale to nie jest dom i miejsce dla serii Crysis)
tylko potem nie marudź że coś okrojonego graficznie wyszło.


A konkretnie to o co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I fajnie. Jęczeli, że C2 to chłam z konsoli? No to będzie super gra z takimi wymaganiami, że sobie nie pograją... ale właśnie - gra będzie miała małą sprzedać pewnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.08.2012 o 12:15, Numenpl napisał:

> A konkretnie to o co chodzi?
Bo to samo pieprzyli przy Crysis 2 a co wyszło wszyscy wiemy.


Gra gorsza graficznie od swojego poprzednika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.08.2012 o 13:18, Numenpl napisał:

> Gra gorsza graficznie od swojego poprzednika?
+ gameplay tez gorszy


No to już kompletnie nierozumiem o co Ci chodziło z uwagą do mojego posta ;) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować