Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Data premiery Torchlight II zostanie ujawniona jeszcze w tym miesiącu

22 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Dziś Runic Games potwierdziło swą obecność na imprezie PAX 2012. Twórcy zaprezentują najbardziej kompletną wersję Torchlighta II oraz ujawnią dzienny termin wydania tego hack’n’slasha.

Przeczytaj cały tekst "Data premiery Torchlight II zostanie ujawniona jeszcze w tym miesiącu" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 22:13, najlepszestwory napisał:

Lepszy obsuw i dopracowana gra,niż wykorzystywanie klientów,którzy okazują się betatesterami
za własne pieniądze.


Skąd wiesz że będzie dopracowana ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 22:36, ZubenPL napisał:

> Lepszy obsuw i dopracowana gra,niż wykorzystywanie klientów,którzy okazują się betatesterami

> za własne pieniądze.

Skąd wiesz że będzie dopracowana ?

Bo gdyby chodziło tylko o skok na kasę,to już by wydali.
Starają się wg mnie nie popełnić błędów/problemów,które się pojawiły w przypadku Diablo III.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Freszcie :] Wygląda na to, że Runic robi tę grę tak, jak powinno się gry robić, czyli beta a następnie czas na wprowadzenie poprawek/zmian i wypuszczenie produktu w wersji finalnej. W przeciwieństwie do innych - nie będe wskazywał palcem - beta nie ograniczyła się jedynie do zamydlenia oczu, a przyniosła realne korzyści. O tym jak dopieszczaja tę gre można poczytać w wątkach Not A Blog Redux.
Podsumowując - za cenę poniżej $20 dostaniemy dopracowaną, długą grę, kompletny modkit, popremierowe wsparcie od Runic w postaci darmowych dodatków + multiplayer na 6 osób, z sesjami, które można sobie dowolnie dopasowywać + obsługa LAN. Wspomniany modkit umożliwi tworzenie kompletnych map i przygód, ponieważ będą to te same narzędzia, z których korzystali developerzy. Dobranoc diablo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 23:13, najlepszestwory napisał:

Bo gdyby chodziło tylko o skok na kasę,to już by wydali.
Starają się wg mnie nie popełnić błędów/problemów,które się pojawiły w przypadku Diablo
III.


No z Diablo 3 blizzard się nie spieszył. :)

Dnia 24.08.2012 o 23:13, najlepszestwory napisał:

Freszcie :] Wygląda na to, że Runic robi tę grę tak, jak powinno się gry robić, czyli
beta a następnie czas na wprowadzenie poprawek/zmian i wypuszczenie produktu w wersji
finalnej. W przeciwieństwie do innych - nie będe wskazywał palcem - beta nie ograniczyła
się jedynie do zamydlenia oczu, a przyniosła realne korzyści. O tym jak dopieszczaja
tę gre można poczytać w wątkach Not A Blog Redux.
Podsumowując - za cenę poniżej $20 dostaniemy dopracowaną, długą grę, kompletny modkit,
popremierowe wsparcie od Runic w postaci darmowych dodatków + multiplayer na 6 osób,
z sesjami, które można sobie dowolnie dopasowywać + obsługa LAN. Wspomniany modkit umożliwi
tworzenie kompletnych map i przygód, ponieważ będą to te same narzędzia, z których korzystali
developerzy. Dobranoc diablo.


Szkoda tylko że niezamierzaną nic robić z oszustami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 23:31, ZubenPL napisał:

Szkoda tylko że niezamierzaną nic robić z oszustami.


No cóż, widocznie - słusznie - uznali, że nie ma sensu. Ludzie będą zakładac sobie sesje z hasłem, hostujący będą wywalać z sesji oszukujacych. Niestety, ale oszustwa na pc to standard i nie da się tego wyeliminowac, to jak walka z wiatrakami. Nawet Blizz poległ w Diablo III, ludzie zawsze znajda sposób. Niemniej obstawiam, że niedługo po premierze pojawią się autorskie mody przeciw oszukującym, a same zgłoszenia poparte dowodami będa przez Runic w jakiś sposób rozpatrywane :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 23:40, aope napisał:

No cóż, widocznie - słusznie - uznali, że nie ma sensu. Ludzie będą zakładac sobie sesje
z hasłem, hostujący będą wywalać z sesji oszukujacych. Niestety, ale oszustwa na pc to
standard i nie da się tego wyeliminowac, to jak walka z wiatrakami. Nawet Blizz poległ
w Diablo III, ludzie zawsze znajda sposób. Niemniej obstawiam, że niedługo po premierze
pojawią się autorskie mody przeciw oszukującym :]


Może powstaną jakieś prywatne serwery , bo nie wyobrażam sobie normalnej gry na multi w towarzystwie , wykoksowanych w edytorze postaciach(będzie można do multi przenieść postać z singla) , nieograniczonym dupowaniem itemów i inny podobnymi rzeczami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 23:45, ZubenPL napisał:

Może powstaną jakieś prywatne serwery , bo nie wyobrażam sobie normalnej gry na multi
w towarzystwie , wykoksowanych w edytorze postaciach(będzie można do multi przenieść
postać z singla) , nieograniczonym dupowaniem itemów i inny podobnymi rzeczami.


W becie można było postawić sobie dosyc mocno spersonalizowaną sesję (ilośc graczy, ich poziom, trudność, hasło), IMO to wystarczy :) Ludzie będa po prostu organizowali sie w gildie i tyle :) Generalnie rozumiem Twoje zarzuty, ale powiedz, tak szczerze - czy to naprawdę coś zmienia? Ludzie nawet przy "zamkniętych" produktach, do których nie są dostępne narzędzia, "koksują" sobie postać jakimiś trainerami/cheatami/itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.08.2012 o 23:51, aope napisał:

W becie można było postawić sobie dosyc mocno spersonalizowaną sesję (ilośc graczy, ich
poziom, trudność, hasło), IMO to wystarczy :) Ludzie będa po prostu organizowali sie
w gildie i tyle :) Generalnie rozumiem Twoje zarzuty, ale powiedz, tak szczerze - czy
to naprawdę coś zmienia? Ludzie nawet przy "zamkniętych" produktach, do których nie są
dostępne narzędzia, "koksują" sobie postać jakimiś trainerami/cheatami/itd.


No cóż przynajmniej nie będzie sprzedawców golda i itemków na alegro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 00:00, ZubenPL napisał:

No cóż przynajmniej nie będzie sprzedawców golda i itemków na alegro :)


Będą będą, naiwni zawsze się znajdą. Jeśli czyste konta steam ludzie kupowali, to i złoto z gry kupią ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 00:06, aope napisał:

Będą będą, naiwni zawsze się znajdą. Jeśli czyste konta steam ludzie kupowali, to i złoto
z gry kupią ;)


Tylko każda bardziej rozgarnięta osoba będzie mogła sobie za darmo załatwić nieskończone ilości golda :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.08.2012 o 00:12, ZubenPL napisał:

> Będą będą, naiwni zawsze się znajdą. Jeśli czyste konta steam ludzie kupowali, to
i złoto
> z gry kupią ;)

Tylko każda bardziej rozgarnięta osoba będzie mogła sobie za darmo załatwić nieskończone
ilości golda :)


Czyli standard, jak w każdej innej grze tego typu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście też jestem zdania, że bez zamkniętych serwerów, to już nie to samo. Przede wszystkim jakikolwiek handel w tej grze w zasadzie nie będzie miał racji bytu. A sama gra dla gry, to ileż można... nawet ze znajomymi.
Szczerze mówiąc bardziej oczekuję na otwartą betę PoE bo istnieje szansa, że będzie to właśnie taki TL2 z zamkniętym Battle.netem. :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W konću coś konkretnego wiadomo. Od maja czekam na jakieś informacje odnośnie premiery, koniec lata się zbliża więc może przed samą jesienią wypuszczą. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W końcu :) przynajmniej będzie można się poddać niczym nie skrępowanej rozrywce :)

A teraz czekamy na tuby medialne Blizzarda, co by próbowały rozkręcić flame tutaj...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować