Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Konkurs Niezniszczalni 2 - zgarnij egzemplarz gry na Xbox 360!

62 postów w tym temacie

Elita Niezniszczalni zostali poinformowani o uprowadzenie prezydenta USA Baracka Obame przez terrorystów z Afganistanu,zostali więc wysłani na tajną misje przez George Bush na uratowanie Prezydenta USA Baracka Obame.
Główny dowodzący Niezniszczalnych Sylwester Stallone,rozpoczął tajną misje ze swoją grupą elity Niezniszczalni aby uratować prezydenta.Elita rozpoczeła walke z terrorystami wpadli w pułapke w kanionach,ale dla Elity Niezniszczalnych to nie problem szybko załatwli wrogów i zaczeli szukać i tropić w pomieszczeniach Prezydenta USA,zabijając każdego po kroku.Gdy wchodzą do budynku Elita sieje tysiące kuli na wrogów głośno i bezboleśnie,Prezydent USA siedział na krześle przywiązany,gdy dowodzący Sylwester Stallone pojmuje prezydenta wkracza Jean-Claude Van Damme wróg dowodzącego grupy Niezniszczalni,Stallone nie poddaje się gdyż został postrzelony w ramię i wygrywa w walce i go zabija.Kiedy grupa Uciekła z budynku Stallone załatwił ewakuacje Hindem(Śmigłowcem).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zaczęło się gdy niezniszczalni zostali wysłani do nowego yorku by powstrzymać dwóch zagrażających ludzkości zmodyfikowanych genetycznie ludzi chodzi o aleksa mercera i jamesa hellera ci dwaj połączyli siły żeby zniszczyć nowy york całe usa a nawet świat przywódcy onz oraz nato wiedzieli że tylko niezniszczalni mogą ich pokonać
Tak więc wysłali ich do nowego yorku z najnowocześniejszym sprzętem do pokonania tej dwójki w momencie gdy lecieli dwoma śmigłowcami oba zakatowali mercer i heller nasi bohaterowie wydostali się z helikopterów i nawiązali walkę w której niestety jeden z nich zmarł a był on snajperem wyborowym więc strata była wielka niezniszczalni pomyśleli wtedy że nie jest to tylko zwykła misja a zemsta tak więc gdy heller był sam na dachu jednego wieżowca dorwali go niezniszczalni walczyli z nim około dwóch godzin i zabili go w spektakularny sposób do ledwo żywego hellera przyczepili 2 ładunków c4 zrzucili go na ulice i zdetonowali gdy mercer się o tym dowiedział wpadł w szał i postanowił się zemścić w swojej zemście zabił kolejnych dwóch członków niezniszczalnych ale zginął przez jeden nieudany skok na pole minowe oczywiście to przeżył ale około czterech to ołowiu wystrzelonego w niego załatwiło sprawę ale onz wysłało tam jeszcze sas grom neavy seals po to by wyeliminować niezniszczalnych ponieważ onz widziało w nich zagrożenie jednak te jednostki specjalne poległy a o niezniszczalnych słuch i ślad zaginął
Pomysł zaczepnięty z gry Prototype 1 i 2
mam nadzieję że się podobało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ekipa Niezniszczalnych dociera do Nowego Tristram gdzie na starą katedrę spadła gwiazda, któe przebudziła zmarłych. Okazuje się, że jest to Archanioł imieniem Tyrael, który porzucił swoją naturę by chronić ludzkość i przekazać, że dwóch pozostałych przy życiu Lordów Piekieł - Azmodan i Belial chcą zawładnąć całym światem. Bohaterom udaje się z pomocą wiedźmy Adrii pokonać Demony i zamknąć je w Czarnym Kamieniu dusz. Adria jednak okazuje się od początku podwójnym agentem, który przez dwadzieścia lat starał się przywrócić do życia swego pana - Diablo, również zamkniętego w kamieniu. Całą moc artefaktu przelewa w swoją córkę, która ostatecznie staje się złem absolutnym. Diablo przedostaje się do Nieba, które doprowadza do upadku. Nasi bohaterowie ścigają Pana Grozy aż na sam szczyt Srebrnej Iglicy, gdzie pokonują go i przywracają ład w świecie. DIABLO III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dominium nawet mającej po swej stronie Jima Raynora nie moze dać sobie rady z Królową Ostrzy i jej zergami. Wzywa więc Niezniszczalnych, których reputacja wywołuje strach wszeęzie gdzie sie pojawią. Powstaje nastepujący plan:
1. Ekipa złożona z Stallona, Stathama i Li ma otworzyć przejście przez pierwsze linie wroga uzywając swych specjalizacji - noże, pistolet i sztuki walki.
2. Lundgren, Schwarzenegger i Willis zabezpieczają jednostki lądowe przed atakiem z powietrza. Używają do tego wszystko co im się nawinie w łapy, wrzeszcząc przy tym w niebogłosy Yupickayey Motherfucker i I''m back. Lundgren ogłusza przeciwników swą paskudną gebą, a potem rozwala wielkią maczetą.
3. Crews i Couture rozprawiają się z ciężkimi jednostkami za pomocą przepotęznej strzelby automatycznej i marudzenia.
Gdy zostanie tylko Królowa Ostrzy, cała ekipa zostaję pochwycona dzieki jej mocy. I tu zjawia się Chuck Norris. Nie musi nic robić. Królowa z miejsca zamienia się spowrotem z Kerrigan, a niedobitki zergów stają się potulnymi zwierzatkami kanapowymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Akcja się rozpoczyna na wyspie Manhattanu gdzie rozpętała się zaraza . Elita Niezniszczalnych musi uratować wyspę przed wirusem i przed Aleksem Mercerem który stał się ofiaro infekcji zyskuje moc zmieniania kształtu własnego ciała. Aleks rozwala wszystko na swojej drodze lecz mu przerywa Elita Niezniszczalnych walczą lecz poległ Terry Crews i Jet Li . Aleksowi zdołało się uciec lecz Elita pomścić swoich towarzyszy ruszają za nim w ten sposób docierają na Lotnisko i tam zaczyna się akcja . Gdy walczyli nikt nie dał mu rady wszyscy polegli oprócz Chucka Norrisa . Chuck Norris patrząc na swoich poległych towarzyszy wpada w furie podbiega do Aleksa i go zabija waląc go z półobrotu . (Prototype)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grupa Niezniszczalnych zostanie wyslana na misje pokojowa do Afganistanu. Musza spokojnie porozmawiac z przywódca terrorystow, lecz gdy dojda na miejsce okaze sie ze to byla pulapka, znajda sie w samym srodku jakiegos dziwnego miasta opanowanego przez terrorystow, do dyspozycji beda mieli tylko pistolety P2000 i 2 magazynki, schowane za pasem, terrorysci zaprowadza ich do pomieszczenie z ktorego nie da sie wyjsc. Gdy zostana uwiezieni musza wymysleci jak wyjsc. Gdy straznicy otworza drzwi niezniszczalni polamia im karki. Potem musza wyjsc z pomieszczenia i odrazu skontaktowac sie z baza. Ich zadaniem bedzie niespostrzerzenie wyjsc z miasta, ewentualnie gdyby ktos ich zauwarzyl starali sie przetrwac az do nalotu samolotowi. Na samym poczatku udadza sie do magazynu gdzie terrorysci przetrzymuja bron, kazdy wezmie sobie po AK-200 z tlumikiem. Potem wydostana sie budynku w ktorym zostali przetrzymywani, ale dalej bedzie juz ciezej. Sniperzy na dachach i piechota na wszystkich ulicach z psami. Najpierw musza wyeliminowac po cichutku sniperow, a potem wziasci sie za piechote w uliczkach. Nastepnie musza przejsci polowe miasta, lecz plan wymyka sie z pod kontroli i jeden z sniperow ktorych nie zestrzelili zobaczy ich w uliczce. Lecz niezniszczalni wyjda z tego calo przaz mala dziure w scianie poczym przedostana sie do budynku znajdujacego sie 400 metrow dalej by wezwac wsparcie lotnicze.Droga do budynko bedzie ciezka z tego powogu gdyz beda oni prawie pod ciaglym ostrzalem. Zeby sie dostac do budynku beda musieli wyeliminowac wszystkich sniperow i przetrwac 4 fale terrorystow z RPG i z 2 czolgami. walka bedzie zaciekla lecz niezniszczalni wyjda bez szwanku. Gdy dotra na miejsce wezwa nalot nadana lokacjeby moglspokojnie wyjsc z miasta. nalot przyleci w ciagu 3 minut, a oni musza w ten czas przetrwac kilka kolejnych atakow terrorystow. Gdy na miasto posypal sie grad bomb niezniszczalni mogli juz wyjsc z piewnicy i poczuc swierzy zapach materialow wybuchowych.

(Przepraszam za brak polskich znakow lecz angielsie laptopy nie sa w nie wyposarzone)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się to zwykle dzieje, Mr. Chruch zwołuje ekipę Niezniszczalnych na tajne spotkanie, aby znów powierzyć im pewną ściśle tajną misję. Okazuje się, że o tej misji wiedzą tylko oni i nawet sam prezydent Stanów Zjednoczonych, Barack Obama, nie ma o niej zielonego pojęcia. Celem jest zniszczenie tajnej kolonii ludzi zainfekowanych przez zombii. Nagrodą za pomyślne wykonanie misji jest własny harem, więc wszyscy z ekipy są zdolni zgodzić się na każde warunki i bez zastanowienia ruszają do wykonania zadania. Gdy trafiają na miejsce, okazuje się, że cała metropolia w której ekipa Mr. Chrucha miała znaleźć zombiaki, tętni życiem i nie ma mowy o żadnej infekcji. W dodatku po drodze, Gunner, Brooker i Trench natrafiają na tajemnicze pudełko na którym widnieje wielki i chwilowo nic im nie mówiący napis "THE SIMS". Po otwarciu pudełka, znajdują w niej płytę wraz z instrukcją. Dowiadują się z instrukcji, o projekcie, którego celem jest stworzenie wirtualnego bytu symulującego ludzkie życie począwszy od narodzin aż po samą śmierć z zachowaniem towarzyszących temu procesowi wydarzeń (pierwszy pocałunek, małżeństwo, przejście na emeryturę etc.). Hale wkurzony całą sytuacją wyrywa kumplom płytę DVD z tajnymi materiałami, po czym wkłada ją do swojego iLaptoka. Standardowo
wyskakuje mu "Błąd 37", jednak po kilku k***ach, udaje mu się zainstalować tajne materiały. Tak... projekt "THE SIMS" nie jest tylko zwykłym projektem, to coś więcej - to GRA KOMPUTEROWA. Jak zauważa, dzięki poradom z samouczka, aby ukończyć misję i wydostać się z kolonii objętej projektem symulacji życia, cała ekipa Niezniszczalnych musi po kolei przejść grę "THE SIMS" - symulację życia. Wtedy otrzymają hasło niezbędne do wydostania się z kolonii. Zdenerwowani na Mr. Churcha, dzwonią do niego, jednak jego automatyczna sekretarka przekazuje Niezniszczalnym, że Mr. Chruch jest akurat zajęty graniem w Little Big Planet i chwilowo nie ma dla nich czasu. Nie pozostaje im nic innego jak przejść "THE SIMS", wydostać się z kolonii i dorwać Mr. Churcha...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niezniszczalni w pewnym momencie swej podróży natknęli się na wielkim, głęboki kanion, którego przejście jest dla nich kluczowe. Na domiar złego zaczęły ich atakować różnokształtne potwory, które po śmierci (którą zręcznie serwowała im ekipa z Chuckiem na czele) zastygały w dziwnych, lecz dziwnie regularnych pozach. Sylwester Stallone wpadł na pomysł, by wrzucać je do kanionu, aż powstanie bezpieczne przejście. Pomysł miał sens, więc każdy z członków oddziału na swój sposób zaczął wypełniać kanion, dbając, by jak najszczelniej wypełnić powstałe przy układaniu figur dziury. Był tylko jeden, mały problem. Jeżeli na jakiejkolwiek wysokości stwory ułożyło się ciasno od jednej ściany do drugiej, znikały. Ekipę czekało więc ciężkie zadanie...

/tetris

20120830102855

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czarnobyl, rok 2016

Ekipa Niezniszczalnych zostaje wysłana na tajną misję w pobliżu miasta Prypeć na Ukrainie. To tu doszło do jednej z największych katastrof jądrowych XX wieku. Teraz, w 30 rocznicę tego zdarzenia w pobliżu starej elektrowni dochodzi do dziwnych anomalii – zwiększone promieniowanie, trzęsienia ziemi, dziwne opady atmosferyczne. To, co początkowo wydaje się być tylko scenariuszem z filmu sci-fi, okazuje się być czymś poważniejszym – rosyjski milioner Makarow jest bliski stworzenia największej w dziejach bomby atomowej, która zniszczy pół globu. Godziną zero jest dzień 26 kwietnia, tak aby równo z datą awarii elektrowni odpalić bombę. Niezniszczalni mają coraz mniej czasu, zegar tyka…

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misja: Wasted

Expy. po kolejnym udanym zadniu, postanawiaja lekko sie sponiewierac w lokalnym klubie. Jak wiadomo Tajlandia slynie ze swojego imprezowego repertuary, a wdzieki tamtejszych kobiet, bardzo sprzyjaja w podjeciu decyzji o nocnej eskapadzie. Barney jak to Barney, zapil, znalazl sobie chożą dzieoje, odlaczyl sie od towarzyszy... Pech chcial ze sliczna Pei (nocna towarzyszka Barney) byla podstawiona agentka wywiadu wroga - dosypala naszemu bohaterowi rohypnol do alkoholu. reszty mozemy sie domyslic - nad ranem towarzysze, nie zastawszy kolegi w lozko, zaczeli cos podejrzewac. Jedynym sladem, ktory jak kolwiek mogl by ich doprowadzic do zaginionego kolegi, jest zerwany biustosz Pei.

Uruchamiając swoje kontakty, chca sie przedostac do labolatorium w celu zidentyfikowania DNA porywaczki - jak sie domyslamy, nie jest to za specjalnie latwe, poniewaz wrazy agenci czychaja na kazdym kroku. Jak sie juz dostaja do labolatorium, tylko chwila bezwstydnej perswazji pomaga, aby niezbyt skory doktorek rozpoczal analize DNA.

Jak juz nasi bohaterowie wiedza gdzie szukac Pei z WW, z cala moca ruszaja na odsiecz koledze, wymiatajac po drodze cale plutony WW. Baza okazuje sie stara rudera portowa. Po niezbyt trudnej walce, bohaterowie dowiaduja sie od przechwyconego agenta,m ze Barney zostal zabrany na statek, ktory odplynal pare kwadransow temu. Wsciekle Expy. odszukuja kuter rakietowy z czasow WW2, ruszajac w pogon za frachtowcem.

Oczywiscie po drodze WW nie spi, utrudniajac dostanie sie na statek. Coz, w koncu sie udaje - brnac prze zkolejne fale wrogow, w akompaniamencie dewastowanego frachtowca - dochodzi do konfrontacji z Pei i jej mocodawcami . Bohaterowie zwiabieni w luk zaladunkowy, ostrzeliwani ze wszystkich stron z gory z dolu z boku, daja rade przezwyciezyc trudnosci (zapewne sila argumentow i granatow byla spora ;) ), zabijaja reszte agentow WW, walac w twarz umierajacej Pei jakis kwasno-szorstki komentarz - uciekaja z tonacego statku i udaja sie na kolejne opijanie udanej kacji - bo przeciez wysilki i rany trzeba opic :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

*** OPIS MOŻE ZAWIERAĆ DELIKATNE SPOJLERY DOTYCZĄCE FABUŁY GRY BATTLEFIELD 3 (ALE HISTORIA ZDRADZA MAŁO I JEST ALTERNATYWNA) ***

Niezniszczalni zostali przydzieleni do zadania w Paryżu. Wszystkie informacje otrzymają na miejscu.
W mieście okazuje się, że mają współpracować z Rosjanami o kryptonimach "Kirył", "Dima" i "Vladimir".

Misja:
Przechwycić sprzedaną przez rosyjskiego handlarza broni bombę walizkową, która znajduje się obecnie w posiadaniu rebeliantów z PLR.

Cele:
Wyeliminować zagrożenie ze strony PLR.
Przechwycić bombę.
W razie konieczności wyeliminować problem Rosjan.

Podczas gdy Rosjanie przedzierali się od strony parkingu podziemnego, Niezniszczalni wylądowali na dachu budynku i zaczęli schodzić do sali giełdowej. Po drodze nie napotkano większego oporu. Jedynymi ofiarami, które nie spodziewały się zejścia z góry byli trzej strażnicy. Po dotarciu na piętro sali wywiązała się wymiana ognia między Niezniszczalnymi, a Rosjanami. Na szczęście pomyłkę szybko naprawiono, a wszystko odbyło się bez ofiar.
Po wejściu do środka i wyeliminowaniu bezpośredniego zagrożenia zaczęto przeszukiwać pomieszczenie i zauważono jednego z rebeliantów, gdy uciekał z walizką bomby. Niezniszczali ruszyli w pościg ulicami Paryża, podczas gdy Dima i jego oddział został w sali.
Po kilkuminutowym pościgu i starciach z policją francuską, która była nieświadoma zaistniałej sytuacji, przechwycono walizkę, ale bez bomby. Niestety terrorysta uciekł przejeżdżającym pociągiem.
Dima był w posiadaniu zakłócacza fal radiowych. Podczas przeszukania sali giełdowej znaleziono bombę podłączoną do odbiornika będącym telefonem komórkowym i tym samym uratowano Paryż.
Niestety Rosjanie zostali uznani za agresorów, a Niezniszczalni musieli ukryć się na jakiś czas w prawdziwym świecie, wśród rodzin, ponieważ za incydent w Paryżu, uwzględniający śmierć kilkunastu policjantów i członków jednostek specjalnych poszukiwani byli przez Interpol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rok 2241. W krypcie 2, zbudowanej przed Wielką Wojną w celu schronienia najpotężniejszych ludzkich osiągnięć militarnych, zapalają się czerwone kontrolki i rozbrzmiewa syrena. Awaryjne generatory prądu odcinają energię z systemów podtrzymywania życia i przekierowują ją do systemu przebudzającego. W obłokach pary otwiera się tuzin kapsuł hibernacyjnych, z których powoli podnosi się oddział najlepszych najemników jakich tylko udało się znaleźć przed wielką zagładą. Drużyna nieoficjalnie znana kiedyś pod nazwą "Niezniszczalni" musi teraz opuścić próg bezpiecznego schronu i wyruszyć w głąb postapokaliptycznej Ameryki w celu odnalezienia przedwojennego prototypu niszczycielskiej broni - Świętego Granatu Ręcznego, który w tajemniczy sposób zniknął ze zbrojowni w trakcie hibernacji. Oddział rozdziela się na mniejsze grupy i opuszcza kryptę wczesnym rankiem, przybierając nową nazwę: Rycerze Króla Artura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grupa Niezniszczalnych budzi się w świecie ogarnięty przez mrok, muszą oni dowiedzieć się co jest przyczyną tego zdarzenia.Idąc drogą napotykają wiele zakażonych wieśniaków, którzy z minuty na minute przemieniają się w zombi, szkielety i inne tego typu paskudne potwory.Do odnalezienia celu mają niewiele czasu, w tej misji pomagają im stojący przy domach domownicy z wiosek, szukających pomocy. Dają im przydatne informacje dotyczące mroku jaki został zasiany. Bohaterom udaje się dotrzeć do dawnych wojowników Legionu, od których dowiedzieli się gdzie jest źródło tego zła i kto do tego doprowadził. Po wielu męczących bitwach, po przesłanej krwi z potworów, zakażonych dzików i wielu innych zmutowanych, zarażonych zwierząt i innych stworzeń, udaje się naszej grupie operacyjnej dotrzeć do celu. Okazało się, że to całe zło, cały mrok, który pokrył cały świat, stworzył znany wybitny czarodziej Legionu, który pragnął zawładnąć światem. Bohaterom udaje się pokonać mocnego, wyznawcy zła, druida. Świat znów pokryła zieleń, z wszystkich zarażonych została zdjęta klątwa, a na niebie znów zaświeciło słońce. Nasi bohaterzy,grupa wsparcia "Niezniszczalni" została oznaczona rowerami męstwa przez królów zebranych z całego świata, za uratowanie wszystkiego co dobre i pokonanie zła.
Nawiązałem do gry "Legend" :) Mam nadzieję że się podobało. :)
Pozdrawiam
Rzeźnik. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po nieudanym zamachu Tychusa Findlay''a na Sarah''e Kerrigan imperator Arcturus Mengsk I, żelazna ręka terrańskiego Dominium decuje się zatrudnić najbardziej zabójczą ekipę najemników w systemie planetarnym sektora Koprulu.
Misja Niezniszczalnych polega na wytropieniu i zlikwidowaniu Sarah''y Kerrigan, która ponownie wchodzi na ścieżkę wojenną i próbuje na nowo zebrać swój rój. Już na początku misji przekonują się, że nie wszystko w misji jest tym czym wydawało się być, znajdują się w niebezpiecznej sieci zdrady i manipulacji. Ekipa Barney''a Ross''a nie musi długo czekać, żeby dowiedzieć się, że Kerrigan jest ścigana przez inne rasy za zbrodnie, które popełniła jako Królowa Ostrzy. Szybko też poznają grupę rebeliantów i charyzmatycznego Jima Raynor''a, który wprowadza najemników w szczegóły dotyczące historii Sarah''y. Niezniszczalni muszą podjąć decyzję: pomogą Jimowi Raynor''owi w odzyskaniu Kerrigan czy zdecydują się wypełnić zadanie, które im zlecił Mengsk. Najemnicy stają przed ciężkim zadaniem, z którego ta banda braci może nie wyjść cało.
(Starcraft 2)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

„Niepokonani 2: Falling Star”

… Long, long time ago in a galaxy far, far away …

Minęło kilkanaście lat od upadku republiki. Imperium
opanowało już większość planet galaktyki. Przywódcą
rebeliantów po śmierci ojca zostaje młoda księżniczka
Leia.

Na Alderan do głównej kwatery rebeliantów przybywa
grupa tajemniczych najemników zwanych „Niepokonani”.
Księżniczka Leia zleca im wykonanie tajnej misji.
Mają udać się na Corusant i wykraść plany nowej broni
Imperium – Gwiazdy Śmierci.

Oddaje im do dyspozycji najszybszy statek powietrzny
w tej części galaktyki – Moonlight Eagle. Misja
otrzymuje kryptonim – Falling Star.

-------------------------------------------------------------------

Drużyna Niepokonanych po ciężkiej przeprawie na orbicie planety Corusant, w trakcie której zestrzeliwują niszczyciel imperium oraz dziesiątki myśliwców, ląduje tuż przy Centrum Badawczym Imperium. Na statku znajdują odpowiednie wyposażenie i uzbrojeni po zęby z tarczami energetycznymi rzucają się w wir walki. Sukcesywnie przesuwając się do przodu, torując sobie drogę pistoletami laserowymi, poprzez labirynt korytarzy w końcu docierają do centralnego komputera. Po skopiowaniu wszystkich danych ruszają w drogę powrotną. Korytarze wydają się dziwnie ciche i spokojne. W trakcie powrotu na statek nie spotykają ani jednego żołnierza imperium. Kiedy docierają do przestronnej sali wejściowej spotykają tajemniczą postać w długim czarnym płaszczu z naciągniętym nisko kapturem i czerwonym lśniącym mieczem świetlnym – Sitha, nieznanego ucznia Darth Sidiusa. Przed wszystkich wychodzi Chuck Noris, wyciąga zza pleców swój miecz świetlny żarzący się fioletem i mówi:
- Uciekajcie bocznym korytarzem, ja się nim zajmę.
Po zaciętym pojedynku na miecze Chuck kończy walkę rażąc przeciwnika błyskawicą wystrzeloną z dłoni. Wybiega przez główne wejście na plac, gdzie odbijając grad pocisków biegnie w kierunku startującego już statku. Długi kilkunastometrowym skokiem ląduje na rampie wejściowej.
Kiedy odlecieli już na bezpieczną odległość Sylwester Stalone pilotujący statek pyta Chucka:
- Uczył cię mistrz Joda, czy co?
Na co Chuck odpowiedział:
- Nie, to ja uczyłem mistrza Jodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ekipa niezniszczalnych zostaje wysłana do nowego yorku przez Church''a. Cel misji: zlokalizować i usunąć cel zamieszek.. na miejscu pierwsze co się rzuca w oczy naszej ekipie są walczące ze sobą anioły i demony!!? ekipa niezniszczalnych, jak na nich przystało, odrazu bierze udział w walce w niesamowitej strzelance...waleczni i dzielni najemnicy powoli tracą teren i prawdopodobnie by zginęli gdyby nie pojawienie się tajemniczego zakapturzonego czerwonego kolesia z wielkim mieczem... korzystając z okazji niezniszczalni uciekają do bazy by się przygotować do walki o trzeci świat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Scenariusz oparty o Gears of War 3.

Piętnaście lat brutalnej wojny, gdy oddziały COG próbują zatrzymać inwazję Szarańczy, działania ofensywne są bez skutku. Tym razem Marcus Fenix, Santiago i reszta Gearsów dostają wsparcie - ekipę NIEZNISZCZALNYCH! W okolicy ostatniego bastionu ludzkości - miasta Jacinto - ukryte jest skradzione przez byłego kapitana COG (dywizja Amper Golds) Marina Pitę - 60 ton złota, podstępem zawłaszczone od niedobitków ludzkości. Wydaje się niemożliwym, by to złoto zostało odzyskane!!! I tu do akcji wkraczają NIEZNISZCZALNI...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować