Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Artykuł: Far Cry 3 - już graliśmy w kampanię

38 postów w tym temacie

gram.pl

Developerzy posadzili mnie w odległości całych 20 cm przed 40-calowym ekranem TV. Jeżeli mieli w planach większe wciągnięcie graczy i wypalenie im oczu, to ich plan poskutkował. Oba cele zostały zrealizowane, ale przez to, co zobaczyłem, nie będę narzekał na stracony wzrok. Laser teraz naprawi wszystko, a kolory i tropikalną wyspę z gry z górką to cierpienie wynagradzają.

Przeczytaj cały tekst "Artykuł: Far Cry 3 - już graliśmy w kampanię " na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Okazuje się, że na szczycie znajduje się zepsute elektroniczne ustrojstwo, które po szybkim rzuceniu na warsztat ukazuje nam na mapie ciekawe miejsca." To anteny to jak punkty widokowe w Assassin''s Creedzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 11:44, diabolo20 napisał:

A co z grafiką na PC tylko te konsole omawiacie:(

Nie nudź już, bo spać mi się chce jak czytam te wypociny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 11:45, Henrar napisał:

> A co z grafiką na PC tylko te konsole omawiacie:(
Nie nudź już, bo spać mi się chce jak czytam te wypociny.

No jasne wszyscy mamy patrzeć na cudowną grafike z konsol które mają 6 lat plus rozdziałka 800 -600
Jak by shogun 2 wyszedł na konsoli bym się już tak niezachwycał grafiką to samo mogli zrobić z far cry 3 tylko na pc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:09, diabolo20 napisał:

No jasne wszyscy mamy patrzeć na cudowną grafike z konsol które mają 6 lat plus rozdziałka
800 -600

Pokaż mi grę z konsoli obecnej generacji (nie liczę Wii), która chodzi w tej rozdzielczości. Że co proszę? Nie ma? Ano właśnie :D

Dnia 31.08.2012 o 12:09, diabolo20 napisał:

Jak by shogun 2 wyszedł na konsoli bym się już tak niezachwycał grafiką to samo mogli
zrobić z far cry 3 tylko na pc

Yhy, już widzę, jak taka strzelanka sprzedaje się dobrze na PC. Czy Crysis was już czegoś nie nauczył? Robienie exa na PC jest nieopłacalne, zwłaszcza jeśli leci tylko w grafikę (pomijam RTSy i inne h&sy). Ale widzę, że jeszcze to do ciebie nie dotarło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:21, Henrar napisał:

> No jasne wszyscy mamy patrzeć na cudowną grafike z konsol które mają 6 lat plus
rozdziałka
> 800 -600
Pokaż mi grę z konsoli obecnej generacji (nie liczę Wii), która chodzi w tej rozdzielczości.
Że co proszę? Nie ma? Ano właśnie :D
> Jak by shogun 2 wyszedł na konsoli bym się już tak niezachwycał grafiką to samo
mogli
> zrobić z far cry 3 tylko na pc
Yhy, już widzę, jak taka strzelanka sprzedaje się dobrze na PC. Czy Crysis was już czegoś
nie nauczył? Robienie exa na PC jest nieopłacalne, zwłaszcza jeśli leci tylko w grafikę
(pomijam RTSy i inne h&sy). Ale widzę, że jeszcze to do ciebie nie dotarło.

ta rozdziałka to była ironia fakt 1280 naprawde robi hd haha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2012 o 12:30, diabolo20 napisał:

ta rozdziałka to była ironia fakt 1280 naprawde robi hd haha

Dziecko, naucz się zasad polskiej pisowni najpierw, a potem pieprz głupoty o konsolach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:35, Ifym napisał:


> ta rozdziałka to była ironia fakt 1280 naprawde robi hd haha
Dziecko, naucz się zasad polskiej pisowni najpierw, a potem pieprz głupoty o konsolach.

Ja poprostu niemam zamiaru się zachwycać na PC far cry 3 z marnymi teksturami i bloomem który jest po to by zamaskować niedorubki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 31.08.2012 o 12:21, Henrar napisał:

Czy Crysis was już czegoś
nie nauczył?

milion bodaj w kwartał, 90% gier o takim wyniku nie ma w ogóle co marzyć. Gdy analogiczny wynik w identycznym czasie osiągnął bez porównania ostrzej reklamowany LBP (dla przypomnienia, ex na PS3, i to tytuł uniwersalny wiekowo, więc z bez porównania szerszą bazą potencjalnych graczy) to mówiło się o niesamowitym sukcesie :D
Ach te wojenki fanbojów.. ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 12:56, dark_master napisał:

milion bodaj w kwartał, 90% gier o takim wyniku nie ma w ogóle co marzyć.

Milion w kwartał, ale zapominasz o jednej kwestii - budżecie. Nie bez powodu C2 już na konsole wychodził.
Gdy analogiczny

Dnia 31.08.2012 o 12:56, dark_master napisał:

wynik w identycznym czasie osiągnął bez porównania ostrzej reklamowany LBP (dla przypomnienia,
ex na PS3, i to tytuł uniwersalny wiekowo, więc z bez porównania szerszą bazą potencjalnych
graczy) to mówiło się o niesamowitym sukcesie :D

Yup, porównujmy platformówkę ze śmiesznym budżetem do shootera z najbardziej zaawansowanym silnikiem graficznym w swoim czasie (i do tej pory będącym w ścisłej czołówce). Fuck logic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 13:02, Henrar napisał:

Milion w kwartał, ale zapominasz o jednej kwestii - budżecie. Nie bez powodu C2 już na
konsole wychodził.

wychodził, bo i rynek się zmienił, C2 wyszedł na konsole na fali sukcesów CoDa, BFa i innych shooterów, to nie był żaden eksperyment. No i crytek nie był nikomu podległym studiem, więc nie miał prikazu, że ma wyjść tylko na tę jedną określoną platformę.
Zresztą, co tu samo PC, zacząć wymieniać ile serii ''PS2 only'' pojawiło się na 360, co na pierwszym klocku byłoby nie do pomyślenia?

Dnia 31.08.2012 o 13:02, Henrar napisał:

Yup, porównujmy platformówkę ze śmiesznym budżetem do shootera z najbardziej zaawansowanym
silnikiem graficznym w swoim czasie (i do tej pory będącym w ścisłej czołówce). Fuck
logic.

budżet to nie tylko gra, ale i promocja - LPB dalej nalezy do grona raptem kilku gier, które nawet u nas miały na co drugim przystanku plakaty, reklamy w TV plus billboardy w dużych miastach, o kreowaniu tej produkcji na system seller nie wspomnę.
Już pomijając, że część platformówkowa to tam była akurat najmniej ważna, bo clue projektu było stworzenie potężnego i łatwego w obsłudze edytora pozwalającego stworzyć co się chce + całą usługę sieciową służącą do wymiany swoich dzieł, ich oceny i tym podobnego stuffu, ale jak mówiłeś, fuck logic. To, że milion crysisów poszedł po kwartale, a od tego czasu zeszło pewno co najmniej drugie tyle (i co dalej jest wynikiem trudno osiąglanym nawet dla multiplatformowych killerów), też pomińmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Crysis nas nauczył jednego - że gra może być ładna i nie szpecić teksturami.
Inna sprawa to kwestia marketingu - Sony pchało LBP wszędzie gdzie się dało. Kto natomiast stał za Crysis, skoro w sumie w przypadku PC nie ma i nie było ogromnego koncernu w stylu MS dla ixa i Sony dla ps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

wychodził, bo i rynek się zmienił, C2 wyszedł na konsole na fali sukcesów CoDa, BFa i
innych shooterów, to nie był żaden eksperyment.

CoDy i BFy na konsole wychodziły i osiągały sukcesy na długo przed Crysisem.

Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

No i crytek nie był nikomu podległym
studiem, więc nie miał prikazu, że ma wyjść tylko na tę jedną określoną platformę.

Przecież nadal nie jest zależnym studiem. To nie jest studio EA, to nie DICE czy Bioware. Mają tylko umowę na zasadach EA Partners, która tak naprawdę niczego od nich nie wymaga.

Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

Zresztą, co tu samo PC, zacząć wymieniać ile serii ''PS2 only'' pojawiło się na 360,
co na pierwszym klocku byłoby nie do pomyślenia?

I? Najwidoczniej na PS2 sprzedawały się słabo. Developerzy chcą zarobić, to to robią i wydają gry na wszystko, co się da. No, chyba, że ktoś sypnie kasą w takiej ilości, że im się portować nie opłaca.

Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

budżet to nie tylko gra, ale i promocja - LPB dalej nalezy do grona raptem kilku gier,
które nawet u nas miały na co drugim przystanku plakaty, reklamy w TV plus billboardy
w dużych miastach, o kreowaniu tej produkcji na system seller nie wspomnę.

A Crysis to ogromnej kampanii reklamowej nie miał? Nie rozśmieszaj mnie. EA wydało od cholery na marketing tej gry.

Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

Już pomijając, że część platformówkowa to tam była akurat najmniej ważna, bo clue projektu
było stworzenie potężnego i łatwego w obsłudze edytora pozwalającego stworzyć co się
chce + całą usługę sieciową służącą do wymiany swoich dzieł, ich oceny i tym podobnego
stuffu, ale jak mówiłeś, fuck logic.

Który (ten edytor) wbrew pozorom zaawansowany nie jest (to nie dwójka) i nie kosztował tyle, co cały developing silnika i grafiki w Crysisie.

Dnia 31.08.2012 o 13:15, dark_master napisał:

To, że milion crysisów poszedł po kwartale, a od
tego czasu zeszło pewno co najmniej drugie tyle (i co dalej jest wynikiem trudno osiąglanym
nawet dla multiplatformowych killerów), też pomińmy.

I co z tego, skoro gra zarobiła na siebie tak mało, że aż po latach musieli wydać porta jedynki na konsole?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.08.2012 o 13:24, Henrar napisał:

> wychodził, bo i rynek się zmienił, C2 wyszedł na konsole na fali sukcesów CoDa,
BFa i
> innych shooterów, to nie był żaden eksperyment.
CoDy i BFy na konsole wychodziły i osiągały sukcesy na długo przed Crysisem.


A które to BFy wychodziły i osiągały sukcesy na długo przed Crysisem? Ten BF w liczbie 1 (słownie - jeden) o nazwie Battlefield 2: Modern Combat, który się nie sprzedał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować