Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czy w Dark Souls zostanie wprowadzony łatwiejszy poziom trudności?

148 postów w tym temacie

Nie! Nie róbcie tego! Stracę do was szacunek! Jeśli to zrobią, nie kupię DS PTDE na PS3 jak planowałem. Jak gra jest dla kogoś za trudna to jej nie przejdzie i tyle :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:26, Kadaj napisał:

A co komentującym powyżej szkodzi wprowadzenie dodatkowego poziomu trudności?
Wirtualny penis zmaleje?

Być może :/ Jak każdy noob będzie mógł sobie przejść tą grę i szpanować, to ta straci połowę "uroku". Będzie to kolejny krok w propagowaniu casualizacji gier. Gry są wystarczająco łatwe. Jak dla kogoś gra jest za trudna, to jej nie przejdzie i tyle. Jak chcesz przejść musisz się przyłożyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:27, EmperorKaligula napisał:

"klient nasz pan", czyli wprowadzą. "trve" gracze beda dalej mili swoj poziom trudnosci
- jak ktos chce na latwym, to ja nie mam nic przeciwko.


Tylko, że gra straci na swym uroku. Dzięki właśnie piekielnemu poziomowi trudności, gra jest świetna. Moim zdaniem źle zrobią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:35, Hulk131 napisał:

Być może :/ Jak każdy noob będzie mógł sobie przejść tą grę i szpanować, to ta straci
połowę "uroku".


to nie urok tylko jakieś problemy osobiste (ja coś tam to inni mieć tego nie mogą bo nie są godni!), gry w to nie mieszaj.

Dnia 03.09.2012 o 19:35, Hulk131 napisał:

Będzie to kolejny krok w propagowaniu casualizacji gier.


no tak trudna gra z opcja łatwej rozgrywki to momentalnie staje się gównem na ipady podczas srania, co ? ogarnij się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:39, vegost napisał:

Tylko, że gra straci na swym uroku. Dzięki właśnie piekielnemu poziomowi trudności, gra
jest świetna. Moim zdaniem źle zrobią.


ktoś Ci skasuje ten piekielnie trudny poziom trudności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zły pomysł. Tak jak np. w prawdziwych symulatorów lotu nie wprowadza się trybu arcade, tak i tutaj charakter gry nie powinien zostać zmieniony. To tak jakby do Stalkera wprowadzić autoregenerację zdrowia i możliwośc przyjęcia 10 pocisków na twarz. Bez sensu. Są pewne gry, które mają definiujący je "trudny charakter". I tak powinno zostać.

Inna sprawa, że mówią o tym dopiero teraz. Był Demon''s Souls na PS3, był Dark Souls wydany w zeszłym roku na konsolach, teraz zrobili konwersję na PC i nagle pojawiają się propozycje zmian w poziomie trudności. Ciekawe :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha! Wiedziałem, że tak będzie. Konsolowcy dostali Demons Solus / Dark Souls i było ok. Grę dostali PCtowcy i jest płacz, że gra za trudna. A ponoć to gry na konsolach są łatwe a PCtowcy uważają się za hardkorów. I nie, nie jestem jakimś fanbojem. Posiadam i to i to, ale gdy pojawiła się informacja o PCtowej wersji Dark Souls, wiedziałem że dojdzie do płaczu. Po prostu wywnioskowałem to z płaczu odnośnie trudności gry Wiedźmin 2 (a przecież Wiedźmin 2 na najtrudniejszym poziomie trudności i tak jest łatwiutki w porównaniu do Dark Souls).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:39, EmperorKaligula napisał:

to nie urok tylko jakieś problemy osobiste (ja coś tam to inni mieć tego nie mogą bo
nie są godni!), gry w to nie mieszaj.

Widocznie niektórzy nie są godni. Ech... nigdzie nie napisałem, że nie mogą mieć tej gry, tylko że jeśli nie potrafią przejść tej gry, to nie przejdą i bardzo dobrze.

Dnia 03.09.2012 o 19:39, EmperorKaligula napisał:

no tak trudna gra z opcja łatwej rozgrywki to momentalnie staje się gównem na ipady podczas
srania, co ? ogarnij się.

Nic takiego nie napisałem. Człowieku, ty się ogarnij, zapędziłeś się. Tobie casualu, widocznie wydaje się, że skoro kupiłeś grę, to masz święte prawo ją przejść do końca, nawet jak nie potrafisz i przez to developerzy wprowadzają kolejne ułatwienia :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po co? O to chodzi w tej grze że jest wymagająca. To jej kwintesencja bym powiedział. Z łatwiejszym poziomem trudności ta gra straci wiele. Nie mniej to że jest wymagająca wcale nie znaczy że jest jakaś piekielnie trudna, wystarczy trochę przysiąść i połapać się o co w tym chodzi i już jest z górki. Dlatego niższemu poziomowi mówię stanowcze NIE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:33, SpecShadow napisał:

Słowem-kluczem jest tutaj „pokusa".

Burzą się ci, co ulegną pokusie, poddadzą się. Tak samo ulegają marketingowi większych
wydawców.
Taka teoria.


Taa... i to jest problem dzisiejszych czasów... ale ja bym nie mówił o pokusie...
Tylko o psychicznych graczach co "muszo, po prostu muszoo" przejść każdy nowy tytuł w 1 słownie jeden dzień... bo przecież zaraz wychodzi kolejny wykur... echm... wyczesany w kosmos tytuł w który to "trza zagroć, no trza!".

Ja się w sumie nie czepiam From Software... bo skoro już poświęcili trochę swojego cennego czasu na konwersję to chcą wyciągnąć z tego jak najwięcej pieniędzy,a łatwiejszy poziom skusi kolejnych klientów... ot takie nasze życie oparte na pieniądzu... No, ale nie wszyscy jeszcze wiedzą co to praca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>To tak jakby do Stalkera wprowadzić

Dnia 03.09.2012 o 19:49, aope napisał:

autoregenerację zdrowia i możliwośc przyjęcia 10 pocisków na twarz.


I co by takie opcje zmieniły w stalkerze ? nagle ludzie przestali by robić mody, a fani szeroko pojętego gatunku "survivalu" z automatu przełączyli by na easy ? Litości... Na PC od lat są kody, komendy z konsoli czy trainery, kto chce iść na łatwizne i tak pójdzie.

Dnia 03.09.2012 o 19:49, aope napisał:

Inna sprawa, że mówią o tym dopiero teraz. Był Demon''s Souls na PS3, był Dark Souls
wydany w zeszłym roku na konsolach, teraz zrobili konwersję na PC i nagle pojawiają się
propozycje zmian w poziomie trudności. Ciekawe :]


w preorderach na PC pewno mieli więcej zamówień niż sprzedanych sztuk na PS3 to próbują każdemu dogodzić ;) nabijam się :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aope nie wiem czy grałeś w STALKERA -> uważnie bądź w ogóle , ale od Stalker Clear Sky wprowadzili auto regenerację zdrowia :PP co prawda powolna jak w Deus Ex , ale jendak była. Nomen omen w czasie późniejszym to nie tylko 10 kul w twarz można było przyjąć , ale i panzerfausta + granaty na klate :D , rozumiem jednak dobrze twoje porównanie , niech poziom trudności zostanie tak jak jest ,to że parę gimbusków sie od tego odbije to nic straconego :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 19:49, aope napisał:

Zły pomysł. Tak jak np. w prawdziwych symulatorów lotu nie wprowadza się trybu arcade,
tak i tutaj charakter gry nie powinien zostać zmieniony. To tak jakby do Stalkera wprowadzić
autoregenerację zdrowia i możliwośc przyjęcia 10 pocisków na twarz. Bez sensu. Są pewne
gry, które mają definiujący je "trudny charakter". I tak powinno zostać.

Inna sprawa, że mówią o tym dopiero teraz. Był Demon''s Souls na PS3, był Dark Souls
wydany w zeszłym roku na konsolach, teraz zrobili konwersję na PC i nagle pojawiają się
propozycje zmian w poziomie trudności. Ciekawe :]


No popatrz niemożliwe. Bo przecież przyhejtować PC''towców na boczku trzeba, a jak! Dodatkowy poziom trudności Wam zaszkodzi? Jak tak to pozdrowienia. Hulk131 rozumiem, że np. dziewczynie się już chwaliłeś, że przeszedłeś Dark Souls albo na wypadzie ze znajomymi. Nie rozumiem Was ludzie.

Pozdrowienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować