Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Czy w Dark Souls zostanie wprowadzony łatwiejszy poziom trudności?

148 postów w tym temacie

Dnia 03.09.2012 o 20:40, Riddl3r napisał:

Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę wiarę w ewolucję :)

Ja jak czytam takie posty jak twój, mam podobne odczucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:44, Hulk131 napisał:

> Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę wiarę w ewolucję :)
Ja jak czytam takie posty jak twój, mam podobne odczucia.


Widzisz, różnica pomiędzy nami jest taka, że ja potrafię wyjaśnić o co mi chodzi; a ty piszesz puste posty (nie wiem może nabijasz, jak tym się trudnisz to przepraszam), w których: obrażasz innych oraz teoretycznie nie dopuszczasz mniej [szyderamodeon] utalentowanych [szyderamodeoff] do gry :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:41, Hulk131 napisał:

Doooookładnie. Jak jakaś gra jest elitarna (wymagająca odrobiny skilla), to zawsze muszą
ją uprościć, żeby broń boże, casuale się od niej nie odbili.

Oezu... kiedy dotrze do was, że gry to BIZNES, a twórcy to nie Matki Teresy z Kalkut. Ich celem jest zarabianie pieniędzy. Nic im po "elitarności", jeżeli polecą na bruk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:43, EmperorKaligula napisał:

to się mylisz, dalej nie czytam bo nie ma sensu.


Dla mnie, to Ty się mylisz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:41, Hulk131 napisał:

Doooookładnie. Jak jakaś gra jest elitarna (wymagająca odrobiny skilla)


"skill" w grach PvE nazywamy małpią zręcznością. Sorry, ale w grach przeciwko sztucznej inteligencji rządzą schematy. Nie nazywaj skillem powtarzania danego etapu dwadzieścia razy zanim wpadniesz na "klucz".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smutne jest tylko to, jak wszyscy biegną za kasą. Kolejna gra, gdzie twórcy zmieniają swój zamysł, by przypodobać się graczom. Osobiście jestem zwolennikiem nie zmieniania pierwotnych założeń (patrz ME3, Sherlock Holmes). Jak autor ma dana wizje, to niech tak będzie, ale wiadomo. Kasa...

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:46, Riddl3r napisał:

> > Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę wiarę w ewolucję :)
> Ja jak czytam takie posty jak twój, mam podobne odczucia.

Widzisz, różnica pomiędzy nami jest taka, że ja potrafię wyjaśnić o co mi chodzi; a ty
piszesz puste posty (nie wiem może nabijasz, jak tym się trudnisz to przepraszam), w
których: obrażasz innych oraz teoretycznie nie dopuszczasz mniej [szyderamodeon] utalentowanych
[szyderamodeoff] do gry :]

Dobra, przeczytaj wszystkie moje posty. Kiedy kogoś obraziłem? Może tym "casualu", ok sorry, z tym że ty też nie jesteś lepszy: "Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę wiarę w ewolucję :) ". Dzięki, miło mi :). W którymś poprzednim poście napisałem, że IMO przyjemność z grania nie jest nierozerwalnie związana z jej przejściem. Czy musisz przejść grę, by się przy niej dobrze bawić? Ja nie koniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:41, majkel666 napisał:

Ale to nie chodzi o to by grę "zaliczyć"! Moim zdaniem gra, by dawać satysfakcję z rozgrywki,
musi byc trudna. Co z tego, że kupię i przejdę? Za miesiąc nie będe o niej już pamiętał.

Dlatego możesz i, nawet jeśli twórcy wydadzą patcha z ułatwieniami, nadal będziesz mógł się bawić po staremu.

Więc w czym problem? W tym, że ktoś może mieć inna wizję rozrywki i satysfakcji?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:50, EmperorKaligula napisał:

> Doooookładnie. Jak jakaś gra jest elitarna (wymagająca odrobiny skilla)

"skill" w grach PvE nazywamy małpią zręcznością. Sorry, ale w grach przeciwko sztucznej
inteligencji rządzą schematy. Nie nazywaj skillem powtarzania danego etapu dwadzieścia
razy zanim wpadniesz na "klucz".

No, widzisz jakie to proste? To po co ci ten łatwy poziom trudności? A jak ci się nie podoba formuła gry, to w nią nie graj :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:54, Hulk131 napisał:

> > > Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę wiarę w ewolucję :)
> > Ja jak czytam takie posty jak twój, mam podobne odczucia.
>
> Widzisz, różnica pomiędzy nami jest taka, że ja potrafię wyjaśnić o co mi chodzi;
a ty
> piszesz puste posty (nie wiem może nabijasz, jak tym się trudnisz to przepraszam),
w
> których: obrażasz innych oraz teoretycznie nie dopuszczasz mniej [szyderamodeon]
utalentowanych
> [szyderamodeoff] do gry :]
Dobra, przeczytaj wszystkie moje posty. Kiedy kogoś obraziłem? Może tym "casualu", ok
sorry, z tym że ty też nie jesteś lepszy: "Ale jak widzę posty takiego Hulka131 to tracę
wiarę w ewolucję :) ". Dzięki, miło mi :). W którymś poprzednim poście napisałem, że
IMO przyjemność z grania nie jest nierozerwalnie związana z jej przejściem. Czy musisz
przejść grę, by się przy niej dobrze bawić? Ja nie koniecznie.


Oczywiście, że tak. Poznawanie zakończenia w grach jest jedną z moich ulubionych rzeczy :] A za tamten tekst przepraszam :}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, to chyba się już dogadaliśmy, mimo że poprostu nie zgadzamy się w pewnej kwestii :) Fakt, zakończenie wieńczy dzieło. Ja jednak wolę, gdy, aby poznać zakończenie, trzeba się trochę postarać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:56, Hulk131 napisał:

No, widzisz jakie to proste? To po co ci ten łatwy poziom trudności?


proste ? nie mnie to oceniać. mnie ta gra kompletnie nie interesuje, ale gracza trzeba zachęcać do produktu i przywiązywać do marki - a nie lać go po ryju 20 powtórkami poziomu zanim przejdzie dalej, albo odsyłaniem do walkthrouga co 5 minut. Wiem, że są gracze którzy wolą sami przejść po 30 powtórkach, ale oni dalej będą mogli grać po swojemu. Czego nie jesteś w stanie zrozumieć.

Dnia 03.09.2012 o 20:56, Hulk131 napisał:

A jak ci się nie podoba formuła gry, to w nią nie graj :P


l2r, mnie ta gra nie interesuje kompletnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 21:02, EmperorKaligula napisał:

l2r, mnie ta gra nie interesuje kompletnie.

Skoro cię nie interesuje, po co się tak intensywnie udzielasz w poście jej dotyczącym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 21:01, EmperorKaligula napisał:

ignorance is bliss


Zabawne, że jak ktoś ma inne poglądy od innych to jest "głupi".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.09.2012 o 20:54, Hulk131 napisał:

Czy musisz
przejść grę, by się przy niej dobrze bawić? Ja nie koniecznie.

Jeśli dobrze się bawisz, to ukończenie gry (o ile da się ją skończyć, ciężko oczekiwać zakończenia od FIFY, FMa czy sieciowej strzelanki) jest tego naturalnym efektem. Dlaczego niby by jej nie skończyć? Jak w pewnym momencie przerywasz granie i już do niego nie wracasz, to znaczy że przestałeś się dobrze bawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra, która ogólnie jest promowana wszędzie jako tytuł naprawdę trudny i wymagający dostaje takiego "zonka"... i teraz bym się zastanowił czy tak powinno być. Są tytuły wymagające nawet na poziomie normalnym i nie ma łatwego. Jakby dać jej łatwiejszy poziom trudności to ciekawe co by się zmieniło- poziom walk czy cała otoczka związana z szukaniem i tak dalej. Bo jeżeli zmieniłoby się praktycznie wszystko to chyba nazwanie wersji Prepare To Die Edition jest dosyć śmieszne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować