Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Sonda #264: Którą profesję wybrałeś/aś dla swojej postaci w Guild Wars 2?

17 postów w tym temacie

Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba się to, że każda broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni, 1 leczący, 3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej, szybko nudzi się walka ciągle tymi samymi skillami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2012 o 13:52, Jeffero napisał:

Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba się to, że każda
broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni, 1 leczący,
3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej, szybko nudzi
się walka ciągle tymi samymi skillami.


Podpisuję się pod tym. Jedyne co mnie ratuje (jeszcze), to zmiana na drugą broń, gdzie mam dodatkowe 5 skilli, ale wbiję 80 lvl (mam już 51) i pewnie dam sobie spokój z tą grą, bo słyszałem, że end-game niczego tak naprawdę nie oferuje, a "wyrównane" szanse na PvP zupełnie do mnie nie przemawiają - brak nagród i rywalizacji z innymi zupełnie zabiło PvP. Guild Wars 2 jest dobrą grą i ma wiele świeżych i dobrych pomysłów, ale jest też strasznie uproszczoną grą, słabo zbalansowaną (balans poprawią z czasem oczywiście) i nudzącą się po wbiciu 80 lvla. Największym jej plusem jest brak abonamentu, czyli nawet jak dam sobie z nią spokój, to jak wypuszczą jakiś olbrzymi patch, to będę mógł bez problemu do niej wrócić. No cóż, za 3 tygodnie Mists of Pandaria :P

I wybrałem jedną z najpopularniejszych klas (profesji), czyli Nekromantę, ale bezproblemowo dorównują im też swoją popularnością Mesmerzy i Złodzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm... W Gw2 jest mało możliwości? Zastanówmy się:

Każda postać może nosić broń w każdej ręce. A więc taki wojownik pierwsze 5 skilli może ustawić na 19 różnych sposobów. Ale to nie wszystko bo do tego może nosić dwa zestawy broni. Czyli w sumie istnieją 342 kombinacje tych zestawów. Do tego może wybrać jedną z trzech umiejętności leczących 3 dowolne i 1 jedną elitarną. W GW1 można było wybrać dowolnie 8 skilli, ale skill elitarny istniał w praktycznie każdym "buildzie", więc tak naprawdę różnica dotyczy tylko 3 slotów. W GW2 każda postać może dowolnie ustawiać tzw. traity które mają wpływ na skille. Matematycznie do tego podchodząc, możliwości ustawień umiejętności wcale nie jest mniej. Na pierwszy rzut oka tak się jest, ale w rzeczywistości kombinacji jest o wiele więcej niż w Prophecies.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to skili jest w sam raz. Mnie by wystarczyło nawet te 5 pierwszych ale jak jest 10 to też nie narzekam. W tej grze nie chodzi o ilość a o jakość i umiejętność użycia poszczególnych skili w zależności od sytuacji. Gram inżynierem i rzadko wykraczam poza 5 pierwszych skili + leczenie, jeśli widzę że będzie gorąco to stawiam 2 wieżyczki czyli 7 i 8 skill i jest ok. Pod woda nawet nie używam harpuna tylko zestawu granatów żaden podwodny stworek mi nie podskoczy. Jeśli to ci widać na obrazku to mało to ja już nie wiem.

20120904154726

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hejterom zawsze pozostaje Pandaria. 1 talent point co 10 leveli powinien urozmaicić buildy, staną się z pewnością bardziej niepowtarzalne i skomplikowane. Do tego nowe questy na nowym kontynencie (już od pierwszego widać powiew nowości - zabij, przynieś, pozamiataj) oraz pokemoniaste walki petów.
Dzięki, ale zostanę przy 10 skillach mojego necro w GW2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2012 o 14:26, kotlecik5 napisał:

Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba się to,
że każda
broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni, 1 leczący,

3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej, szybko
nudzi
się walka ciągle tymi samymi skillami.


Naprawdę??... To ja, jako ,,wróżka stryjuszka" polecam byś powrócił do nudnego WoWa i ToRa gdzie skilli masz od... :)

Dnia 04.09.2012 o 14:26, kotlecik5 napisał:

Podpisuję się pod tym. Jedyne co mnie ratuje (jeszcze), to zmiana na drugą broń, gdzie
mam dodatkowe 5 skilli, ale wbiję 80 lvl (mam już 51) i pewnie dam sobie spokój z tą
grą, bo słyszałem, że end-game niczego tak naprawdę nie oferuje, a "wyrównane" szanse
na PvP zupełnie do mnie nie przemawiają - brak nagród i rywalizacji z innymi zupełnie
zabiło PvP. Guild Wars 2 jest dobrą grą i ma wiele świeżych i dobrych pomysłów, ale jest
też strasznie uproszczoną grą, słabo zbalansowaną (balans poprawią z czasem oczywiście)
i nudzącą się po wbiciu 80 lvla. Największym jej plusem jest brak abonamentu, czyli
nawet jak dam sobie z nią spokój, to jak wypuszczą jakiś olbrzymi patch, to będę mógł
bez problemu do niej wrócić. No cóż, za 3 tygodnie Mists of Pandaria :P

I wybrałem jedną z najpopularniejszych klas (profesji), czyli Nekromantę, ale bezproblemowo
dorównują im też swoją popularnością Mesmerzy i Złodzieje


A grałeś w GW? 8 skilli i lecisz a tu masz więcej możliwości i kombinowania z broniami . Fan GW wręcz jest w niebie w 2. Pro po q typu: weź q, idź zabić, przynieś ,,coś", wróć po nagrodę jest nudne... a zwłaszcza jeżeli programiści robią z tego główne zadanie w jakieś misji. Anetka na jednym z wywiadów powiedziała zresztą że prawie każdy gracz nie czyta wątku fabularnego a tylko gdzie ma się udać. W 2 QE jest świetnym rozwiązaniem i nie wiem dlaczego dla niektórych jest to nudne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2012 o 20:12, CptArtur napisał:

> Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba się to,

> że każda
> broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni, 1 leczący,

>
> 3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej, szybko

> nudzi
> się walka ciągle tymi samymi skillami.

Naprawdę??... To ja, jako ,,wróżka stryjuszka" polecam byś powrócił do nudnego WoWa
i ToRa gdzie skilli masz od... :)


Nigdzie nie będę wracał bo nigdy nie grałem w Wowa ani Tora na poważnie. Bardziej zagłębiłem się jedynie w GW Factions i Aiona.
Ja wyraziłem tylko swoją opinię, walka już naprawdę mnie zaczyna nudzić, a mam dopiero 11 lvl. Bronisz tego GW 2 jak bóstwa, nigdzie nie napisałem, że gra jest słaba...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trolololol
1# 36% "Nie interesuje mnie Guild Wars 2"
To by było na tyle jesli chodzi o zdanie społeczności gram.pl o GW2
trolololololo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2012 o 22:23, Jeffero napisał:

> > Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba się
to,
>
> > że każda
> > broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni, 1
leczący,
>
> >
> > 3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej, szybko

>
> > nudzi
> > się walka ciągle tymi samymi skillami.
>
> Naprawdę??... To ja, jako ,,wróżka stryjuszka" polecam byś powrócił do nudnego
WoWa
> i ToRa gdzie skilli masz od... :)

Nigdzie nie będę wracał bo nigdy nie grałem w Wowa ani Tora na poważnie. Bardziej zagłębiłem
się jedynie w GW Factions i Aiona.
Ja wyraziłem tylko swoją opinię, walka już naprawdę mnie zaczyna nudzić, a mam dopiero
11 lvl. Bronisz tego GW 2 jak bóstwa, nigdzie nie napisałem, że gra jest słaba...


I nie graj w wowa - taka dobra rada moja, bo ta gra czasy świetności i chwały ma juz dawno za sobą...Teraz dla bli$$a liczy się tylko kasa i masa zbędnych ułatwień psujących cały fun w tej grze - nic więcej :) Od patcha 3.0.8(WOTLK) aż do teraz tak zdąrzyli zjebać wowa, że aż mówić się o tym nie chce... hehe ;) Wiem co mówię, bo grałem w to 3 lata i bardzo dobrze się na bli$$ie zdąrzyłem poznać przez cały ten czas.Obecnie nie gram już od 26 czerwca i nie mam zamiaru wracać do tego szitu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 02:25, Daros_93 napisał:

> > > Mi się ogólnie klasy nie bardzo podobają, a jeszcze bardziej nie podoba
się
> to,
> >
> > > że każda
> > > broń ma skille... Sam pomysł nie jest zły, no ale 5 skili? 5 skili broni,
1
> leczący,
> >
> > >
> > > 3 dodatkowe i 1 elitarny = tylko 10 skilli... Oczekiwałem czegoś więcej,
szybko
>
> >
> > > nudzi
> > > się walka ciągle tymi samymi skillami.
> >
> > Naprawdę??... To ja, jako ,,wróżka stryjuszka" polecam byś powrócił do nudnego

> WoWa
> > i ToRa gdzie skilli masz od... :)
>
> Nigdzie nie będę wracał bo nigdy nie grałem w Wowa ani Tora na poważnie. Bardziej
zagłębiłem
> się jedynie w GW Factions i Aiona.
> Ja wyraziłem tylko swoją opinię, walka już naprawdę mnie zaczyna nudzić, a mam dopiero

> 11 lvl. Bronisz tego GW 2 jak bóstwa, nigdzie nie napisałem, że gra jest słaba...

>

I nie graj w wowa - taka dobra rada moja, bo ta gra czasy świetności i chwały ma juz
dawno za sobą...Teraz dla bli$$a liczy się tylko kasa i masa zbędnych ułatwień psujących
cały fun w tej grze - nic więcej :) Od patcha 3.0.8(WOTLK) aż do teraz tak zdąrzyli zjebać
wowa, że aż mówić się o tym nie chce... hehe ;) Wiem co mówię, bo grałem w to 3 lata
i bardzo dobrze się na bli$$ie zdąrzyłem poznać przez cały ten czas.Obecnie nie gram
już od 26 czerwca i nie mam zamiaru wracać do tego szitu ;)



zastanawia mnie czemu nazywasz gre ktorej poswieciles tyle lat szitem?

tez mam swoje zastrzezenia do tego w jakim kierunku blizzard zaprowadzil mojego ulubionego mmo, ale szitem nie nazwe gry, ktora dala mi tyle przyjemnosci i radosci.

WoW nadal jest wiodacy(10 milionow graczy - samo mowi za siebie) i bedzie tak do momentu kiedy albo nie zamkna serwerow albo nie wypuszcza nowego MMO.

Blizzard ma poprostu talent do robienia gier, do ktorych wracasz i ciagle w nie grasz. Maja tez talent do zabierania pomyslow innym i robieniu z nich najbardziej dopracowanej gry.

Starcraft to najlepszy przyklad. Mial byc gra na licencji Games Workshop i osadzony w swiecei Warhammer 40.000. Jednak cos im sie podzialo z kontraktem i zrezygnowali. Wiec Blizz pozmienial nazwy jednostek, retuszowal kilka rzeczy i masz gre, ktora jest miazdzaca i nadal najgrywalniejsza straregia online. (osobiscie jestem fanem C&C Tiberian Sun ale licze sie z potega SC)

to samo z Everquestem i Ultima online - wszystkie pomysly blizz wzial zapakowal do jednego pudelka i masz WoW - ktory dalej sie sprzedaje i dalej bedzie sie sprzedawac.

GW2 mam, gram i mi baaaardzo sie podoba. Ale nawieksza roznica jest taka miedzy tymi dwiema grami - w jednej jest abonament a w drugiej nie ma.

W GW2 grasz kiedy chcesz, a WoW musisz zainwestowac.

Osobiscie do GW2 czesto bede wracac i nie bede musial konczyc ze wzgledu na abonament (chyba ze np arenanet zamknie serwery) a w WoW nadal bede pykac, bo gram w niego od samego poczatku.

Bardzo nie podobaly mi sie dodatki (a zwlaszcza, to ze dali belfy do Hordy..), ktore wyszly az po Cataclysm, gdzie zmienili wyglad swiata calego i glownym zlym byl smok - oh yeah - taki lekki powiem Warcraftem 2.

chetnie zagram Panda, ale rownie chetnie zagram Charr''em (juz gram w sumie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 04.09.2012 o 15:13, HiddenNick napisał:

Hmm... W Gw2 jest mało możliwości? Zastanówmy się:

Każda postać może nosić broń w każdej ręce. A więc taki wojownik pierwsze 5 skilli może
ustawić na 19 różnych sposobów. Ale to nie wszystko bo do tego może nosić dwa zestawy
broni. Czyli w sumie istnieją 342 kombinacje tych zestawów. Do tego może wybrać jedną
z trzech umiejętności leczących 3 dowolne i 1 jedną elitarną. W GW1 można było wybrać
dowolnie 8 skilli, ale skill elitarny istniał w praktycznie każdym "buildzie", więc tak
naprawdę różnica dotyczy tylko 3 slotów. W GW2 każda postać może dowolnie ustawiać tzw.
traity które mają wpływ na skille. Matematycznie do tego podchodząc, możliwości ustawień
umiejętności wcale nie jest mniej. Na pierwszy rzut oka tak się jest, ale w rzeczywistości
kombinacji jest o wiele więcej niż w Prophecies.


Naprawdę się cieszę, że porównujesz GW2 do GW1, tylko co z tego? 342 kombinacje? Zajefajnie, że możesz "nieskończenie" kombinować ze swoimi skillami, szkoda tylko, że możesz mieć 5 skilli i dodatkowe 5 w zapasowej broni, tylko to nie daje ci 10 skilli, bo raz: musisz zmienić najpierw broń, a dwa: po zmianie masz cooldowna i nie możesz zmienić z powrotem na poprzednią, więc masz 5 skilli, którymi głownie nawalasz i tak nie używasz wszystkich w PvE, bo się nie opłaca, najlepiej spamować pierwszy skill i od czasu do czasu użyć innych (tutaj już zależy od profesji i i broni). Widziałeś jak się gra Thiefem z dwoma pistoletami? 1 1 1 1 3 1 1 1 1 3 1 1 1 1 3 I tak cały czas. Używasz AŻ 2 skilli w PvE, bo innych się nie opłaca, bo tracisz czas i damage''a. 2-4 skille leczące na profesję? Też fajnie, ale możesz używać tylko jednego, i już masz zmarnowany 1 slot na przymusowe leczenie. Utility Skills, które ustawiasz pod 7 8 9, większość z nich jest bezsensu, za słaba i nieprzydatna, a wysokie cooldowny niektórych skilli wręcz je zabijają. I tak każdy przeważnie biega z Signetami, bo dają pasywne bonusy, a aktywnych skilli z Signetów też się nie używa, bo użycie ich wyłącza passive''a. No i zostaje elitka, którą każdy też jest zmuszony mieć (w przypadku Nekromanty pozostaje Golem, bo niczego innego się nie opłaca tak naprawdę używać). Więc masz swojego Thiefa z 2 skillami, leczeniem i elitką, brzmi jak świetna zabawa na długie godziny gry, aż do 80 poziomu. Traity? Pakujesz w Traity, które dają ci Power i Precision, bo wtedy masz największego boosta. Po cholerę ci Healing, Toughness czy Vitality, skoro możesz dużo mocniej nawalać i nie mieć żadnych problemów z expieniem. Przejrzyj sobie itemy na AH, rzeczy, które dają Toughness/Vitality są gówno warte, gdzie rzeczy, które dają Power/Precision są bezcenne. Ekonomia jest zryta, niebieskie i zielone rzeczy na AH są troszeczkę droższe od ceny sprzedaży ich vendorowi. Za zółte da się czasami coś zarobić, ale to tylko na wyższy poziom. O PvP i braku end-game''a już pisałem. Chciałeś matematyczny punkt widzenia to masz. Wątpię, żebyś się ze mną w czymkolwiek zgodził, bo twoje fanboystwo ci na to nie pozwoli.

P.S. Tak jakby mnie obchodziło, czy osoba, której nawet nie znam będzie za mną tęskniła, czy nie.

@lechu515 Hejterom zawsze pozostaje GW, bo WoW ich po prostu przerasta. Widać, że o WoWie wiesz tyle ile ja o balecie. Następna osoba z serii "nie grałem, ale słyszałem, więc hejtuję i powtarzam to co inni". Zostań przy 10 skillach swojego Necro, ale i tak będziesz spamował tylko jedynkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować