Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Niemożliwe staje się faktem! Ubisoft znosi krytykowany DRM!

91 postów w tym temacie

Dnia 05.09.2012 o 13:13, aope napisał:

Pozazdrościć :] U mnie występowała masa glitchy, responsywność na polecenia również zawodziła,
kilka razy błędy uniemozliwiły mi popchnięcie fabuły do przodu, skopane było przełaczanie
się między mapą mapą "wewnętrzną" a mapą świata w celu przeniesienia się w konkretne
miejsce (przynajmniej z tego co pamietam 2 razy trzeba było z tego skorzystać, niestety
w moim przypadku - nie zawsze działało, dopiero po patchu było ok) i wiele innych problemów
:] Kierunek serii? Tak jak juz gdzies pisałem - system lootu, bajka. Niestety m.in. pusty
świat a tym samym niewykorzystany potencjał, fatalna fabuła, tragiczne zakończenie, niewielkie
zróżnicowanie lokacji nie przypadły mi do gustu. IMO jedynka była znacznie lepsza.


a no tak był jeden crash na całą grę - własnie przy szybkim podróżowaniu, bałem się jak cholera o sava :D To też powinni zmienić - tworzyć osobne sloty, albo pozwolić w każdej chwili skopiować sava na inny slot. Fabularnie miodzio (dużo więcej dialogów i lore niz w jedynce, do tego bohater mówiący coś ponad jedno zdanie na questa), zakończnie daje radę (chociaż to taki wybór bez wyboru, jeśli chodzi o przyszłość postaci) Niewielkie zróznicowanie lokacji ? Ty chyba naprawdę w jedynke nie grałeś :D Tam wszytko wyglądało tak samo. Tutaj zróżnicowanie kolorystyczne i architektoniczne jest przeogromne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 13:18, Janek_Izdebski napisał:

Co ciekawe na klawiaturze i myszce Sleeping Dogs jest niegrywalny, a kuriozum
jest to, że ruchów nie można przypisać do "strzałek" - obsługują one in-game PDA. A jak
chciałem przypisać sprint do prawego shifta, to z automatu włączała mi się funkacja "Klawisze
filtru". Bezsens totalny. Ogólnie jednak zgodzę się, że "SD" na PC to fajna gierka.
:)


on grał na padzie ;) czy niegrywalne SD na myszce ? szło sie przyzwyczaić - gameplay jest troche prymitywny (nie trzeba super czułego sterowania by wszytko dobrze robić). Skończyłem na myszce i nie bylo tak zle. Teraz cos patchowali powaznie, moze poprawili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 13:13, EmperorKaligula napisał:

w anno przecież mogłeś grać offline, tylko nie miałeś dostępu do szeregu opcji spolecznosciowych/bonusów,
do których wymagane było połączenie z netem.

Hmm ogólnie trzymam się z daleka od wszystkiego co ma DRM... cały ten spyware i w ogóle... Jak to jest w przypadku 2070? Trzeba instalować jakieś dodatkowe oprogramowanie etc.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze do gier które tego wymagały wyjdą stosowne łatki ?? znoszące obowiązek połaczenia z netem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 11:48, khizbu napisał:

A co z uplay?


Bardzo dobre pytanie. Obawiam się, że zostaje. Czyli nawet chcą pograć przez Steam, musisz jeszcze instalować drugie gówno... :/ Valve powinno wprowadzić doktrynę "tylko jeden DRM". W GTA IV oprócz Steam jest jeszcze GfWL i R* Social Club. >:[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 11:48, khizbu napisał:

A co z uplay?


właśnie zainstalowałem znowu anno 2070 - ciągle jest, tylko jeszcze bardziej utuczony - zaczyna przypominać kolejnego steama/origina, gdzie przy premierze anno bylo to male okno z logowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 13:47, Hubi_Koshi napisał:

Hmm ogólnie trzymam się z daleka od wszystkiego co ma DRM... cały ten spyware i w ogóle...
Jak to jest w przypadku 2070? Trzeba instalować jakieś dodatkowe oprogramowanie etc.?


uplay sam z siebie sie zainstalowal w ramach "patchowania gry" - kolejny szpion na miare steama/origina :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetna wiadomość na początek dnia :) Ubik zyskuje w moich oczach, ale teraz nie wiadomo jaki system zabezpieczeń (nowy) będzie obowiązywał w nowych grach :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.09.2012 o 13:51, EmperorKaligula napisał:

uplay sam z siebie sie zainstalowal w ramach "patchowania gry" - kolejny szpion na miare
steama/origina :/

Innymi słowy w zamian za DRM dostajemy podróbkę Steam''a?... Ech...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Polecam przeczytać cały, BARDZO ciekawy wywiad na Rock, Paper, Shotgun:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/09/05/ubisoft-drm-piracy-interview/

Pepsi oczywiście nie raczył podać linka, no bo przecież po co? Jeszcze by wyszło, że z angielskim bywa u niego różnie.

Co do samego wywiadu: wypowiedzi przedstawicieli U* poraziły mnie (choć nie zaskoczyły) brakiem jakiejkolwiek skruchy ws. szamba, które wielokrotnie się wylewało przy okazji ich różnych pecetowych premier. Zero, null, nic. Niesamowity kontrast w porównaniu do usposobienia i komunikacji Runic Games, CD Projekt RED, Frictional Games, Sauropod Studio czy Double Fine. Przepaść. Nie, nie przepaść. Otchłań, po prostu kosmos, galaktyczny dystans dzielący krawaciarski, korporacyjny beton od graczy - zamiast gier równie dobrze mogliby sprzedawać pastę do zębów czy maść na porost włosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak działają po prostu korporacje :D Ubi wyróżnia się pod tym względem, że dział PR u nich w ogóle nie działa albo go nie posiadają - wypowiedzi różnych ludzi z Ubi to tylko potwierdzają :D szkoda tylko, że robią dobre gry ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

CharonPL
Heroes VI to bardzo dobra gra, nie odstaje od innych części serii i nie wiem co masz do niej. Jak dla mnie nie miałem jeszcze problemów z Ubi oprócz bugów. Poza tym produkują świetne gry typu AC lub Anno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już napisano wyżej - ten drm przemienił się w Uplay, i z tym brakiem konieczności dostępu do neta, jest trochę jak z brakiem płatności w "darmowych" grach, niby się da, a się nie da :P Ograniczenie dostępnej zawartości dla graczy offline i opowiadanie jak to rezygnują z tego nielubianego drmu jest słabą zagrywką wymierzoną pod publiczkę... Mnie tylko ciakawi jak te wszystkie gry będą wyglądały, jak za parę lat pozamykają ich serwery? Będzie im się chciało patche wydawać korygująće ten cały onlinowy mechanizm? Czy raczej zostawią nas z takimi offline kalekami? Pewnie to drugie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że na tym nie poprzestaną. Wznowienie drukowania instrukcji do gier powinno być kolejnym krokiem ubisoftu. Nie zamierzam wydawać 100zł na samo opakowanie z płytą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować