Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Dodam jeszcze (jako że nikt nie wspomniał), że na forum gry trwa ankieta, w której gracze mogą zdecydować, czy chcą aby do projektu dodane zostały kolejne stretch goale opłacane za pomocą backer portalu. Tak więc jest szansa na dodatkową zawartość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc wolałbym, żeby już więcej nic niedodawali i całą dodatkową kasę przeznaczyli na dopieszczanie i testy gry przed jej wydaniem. Mam dosyć gier, do których trzeba 10 łatek, żeby do czegoś się nadawały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.12.2013 o 19:22, Jeggred napisał:

Szczerze mówiąc wolałbym, żeby już więcej nic niedodawali i całą dodatkową kasę przeznaczyli
na dopieszczanie i testy gry przed jej wydaniem. Mam dosyć gier, do których trzeba 10
łatek, żeby do czegoś się nadawały.


Na forum dużo jest takich głosów (padła np. propozycja stretch goala, żeby Obsidian po raz pierwszy zagrał swoją grę wcześniej niż gracze ;) i usunął wszystkie krytyczne bugi).
Pamiętajmy jednak, że już zapowiedziany jest dodatek (można go nabyć za 20$ jako add-on do deklarowanej kwoty) i gracze proponują, żeby te pieniądze szły w większy content do niego, co zostawiłoby proces produkcji podstawki w spokoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się - gra i tak ma masę opcji i jest bardzo duża. Lepiej dopieścić podstawkę. Jakiś czas temu zwątpiłem i zarzuciłem temat, ale teraz na nowo odradza się wiara w ten tytuł. Nie mogę się doczekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze cale tlo sprowadza sie do plaskiej, dwuwymiarowej mapy (byl filmik to prezentujacy - mimo, ze tlo wydaje sie trojwymiarowe, to przekreceniu kamery i zmianie perspektywy wszystko jest bardziej plaskie od stolu ;) ) to tworcy z tego co wspominali i pamietam, to wymagania nie powinny byc duze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się - ale wchodzą jeszcze shadery, jakość tekstur, oświetlenie itd. Wolałbym nie zmniejszać rozdziałki i grać na jawyższej możliwej na moim sprzęcisku (1280x800) przy jak najlepszych detalach - odbiór i jakość obrazu też wpływa na grywalność albo chęć grania dalej :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to świetnie, od razu przypomina mi się Icewind Dale :)
I w końcu ludki biegają a nie chodzą na wyprostowanych nogach jak na szczudłach.
Mam tylko nadzieję, że bufy nie będą sprawiać, że postać będzie wyglądać jak pisanka :P a o resztę się nie martwię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna ważna informacja - beta rusza 18 sierpnia. Mam nadzieję, że backer portal pozwoli na dokupienie do obecnej wpłaty add-onu z dostępem do niej, na razie można ją zdobyć jedynie kupując kolejny klucz na grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie walka jest na razie jakaś drętwa, ale nie zapominajmy, że to dopiero początek gry i nie ma tu pokazanych wszystkich umiejętności, jednak nawet na tym etapie gra mnie zainteresowała i będę śledził ten projekt tk samo jak nowe Divinity, które już mam i pograłem trochę ale czekam na polonizację,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować