Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Na sprzęcie z gramsajta grasz ?
To faktycznie dosyć wiekowy komp. Na moim emerycie generalnie wszystko śmiga. Klatek poniżej 35 jeszcze ani razu nie uświadczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2015 o 18:30, Zekzt napisał:

Na sprzęcie z gramsajta grasz ?


To jest stare jak świat.

Mam teraz:
Intel Pentium N3520 @ 2.16 GHz (4 CPUs),
4 GB,
Intel HD Graphics 4000


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odbieralem w piatek w MM swoja gre z zamowienia to Pani odbierajaca sie tylko usmiechnela i powiedziala, ze rozeszly sie raz dwa.

Satruss - zamiast objezdzac sklepy, warto zajrzec na www - mozna sprawdzic czy gra jest dostepna i zarezerwowac swoja sztuke.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wystepuje w GOGowej wersji (albo czy mnie juz nie dosieglo np. :( ), ale uwazajcie z zakladaniem czegokolwiek przez dwuklik. Traci sie swoje umiejetnosci i pomaga tylko wczytanie wczesniejszego save''a O_o

http://www.reddit.com/r/projecteternity/comments/30lmx2/psa_doubleclicking_equipment_bug/

http://webmup.com/aDSfX/vid.webm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sklepie i tak musiałem być (i to we wszystkich galeriach, dziewczyna kurtki szukała :P) :P Ale szok straszny, że 2 dni po premierze już nigdzie nie ma. W MM dowiedziałem się, że czekają na dostawę, ale nie wiedzą kiedy będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam wersję z GoGa, sprawdziłem teraz ten bug - u mnie nie występuje. Dziwne.

@edit

Faktycznie - ten bug występuje, nie doczytałem, ze pojawia się jak robimy dc przy podmiance itemów.
Na szczęście w tego typu grach sam nigdy tak gratów nie zakładałem xD

Czyli tradycji stało się za dość i "Obsydianowi" znowu dali ciała z bugami=)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2015 o 22:42, Zekzt napisał:

Masz tragiczna, zintegrowana kartę graficzną - nie da się tu nic zrobić.


Możliwe, ale to jest dziwne... Inne gry wymagające dobrej grafiki działają mi bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra się świetnie, ale te bug niszczą mózg. Jak można wypuścić tak zabugowaną grę? Przecież testowali, recenzowali... DAWAĆ PATCHA!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po spędzeniu popołudnia na tworzeniu coraz to nowych postaci mam parę uwag krytycznych:
1) Zbiorowe skradanie?? W tym momencie klasa łotrzyka jest bezużyteczna lub robi za ozdobnik. Jedyny wariant wyciśnięcia z niej potencjału to próba przejścia gry solo. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią :(
2) Brak skyptów zachowań dla towarzyszy... Ja wiem, że to jest gra dla betonu RPGowego i my, dziadki, cieszymy się na oldschool, ALE.... Dało radę w starożytności? Można było dać i w Roku Pańskim 2015. Przecież tutaj nie ma nawet optymalnego wyboru ścieżki i lezą te ludziki po linii prostej niczym owce na rzeź, nawet mając przed sobą wykryte pułapki (mozaika podłogowa z prologu).

Z czepialstwa za to dodam, że wolałbym klasyczne zdobywanie expa. Bardziej czułbym się jak "poszukiwacz przygód" a nie "japoński turysta" :P No i pytanie, czy po klasykach z Zapomnianych Krain mag nie dostaje po dupie nowym systemem odpoczynku? Chyba, że zestawy obozowe są hurtowo i łatwo dostępne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

2) Brak skyptów zachowań dla towarzyszy... Ja wiem, że to jest gra dla betonu RPGowego
i my, dziadki, cieszymy się na oldschool, ALE.... Dało radę w starożytności? Można było
dać i w Roku Pańskim 2015. Przecież tutaj nie ma nawet optymalnego wyboru ścieżki i lezą
te ludziki po linii prostej niczym owce na rzeź, nawet mając przed sobą wykryte pułapki
(mozaika podłogowa z prologu).


Amen. Dramat głupoty npc przebija wszystko.
No i to blokowanie się o siebie, jezu jakie to jest wnerwiające.

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

Z czepialstwa za to dodam, że wolałbym klasyczne zdobywanie expa. Bardziej czułbym się
jak "poszukiwacz przygód" a nie "japoński turysta" :P No i pytanie, czy po klasykach
z Zapomnianych Krain mag nie dostaje po dupie nowym systemem odpoczynku? Chyba, że zestawy
obozowe są hurtowo i łatwo dostępne?



Jest z tym problem, bo na wyższych poziomach - niestety, nie są.
A dymanie co i rusz od kupca do kupca to sztuczna, nudna, bieganina bez sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

Po spędzeniu popołudnia na tworzeniu coraz to nowych postaci mam parę uwag krytycznych:
1) Zbiorowe skradanie?? W tym momencie klasa łotrzyka jest bezużyteczna lub robi za ozdobnik.
Jedyny wariant wyciśnięcia z niej potencjału to próba przejścia gry solo. Mam nadzieję,
że coś z tym zrobią :(


Ktoś chyba o tym zupełnie nie pomyślał i na razie trzeba olać klasę łotrzyka :) niech popatrzą na Divinity, tam łotrzyk/skrytobójca został dobrze zrobiony.

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

2) Brak skyptów zachowań dla towarzyszy... Ja wiem, że to jest gra dla betonu RPGowego
i my, dziadki, cieszymy się na oldschool, ALE.... Dało radę w starożytności? Można było
dać i w Roku Pańskim 2015. Przecież tutaj nie ma nawet optymalnego wyboru ścieżki i lezą
te ludziki po linii prostej niczym owce na rzeź, nawet mając przed sobą wykryte pułapki
(mozaika podłogowa z prologu).


Niestety, obok pułapek trzeba ręcznie kazdgo członka drużyny kierować :D strasznie wkurzające :D

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

Z czepialstwa za to dodam, że wolałbym klasyczne zdobywanie expa. Bardziej czułbym się
jak "poszukiwacz przygód" a nie "japoński turysta" :P No i pytanie, czy po klasykach
z Zapomnianych Krain mag nie dostaje po dupie nowym systemem odpoczynku? Chyba, że zestawy
obozowe są hurtowo i łatwo dostępne?


O jakie klasyczne zdobywanie expa chodzi? Za zabijanie przeciwników? Ja bylbym za tym, żeby doświadczenie zdobywać i za ubite gadziny, i za zadania, i za odkrywanie. Wtedy każdy byłby zadowolony :)
Zestawy obozowe tylko na poczatku wydają się dość drogie, później to taniocha :D problem jest tylko w tym, że mamy ich bardzo ograniczoną liczbę - na trudnym poziomie tylko 2. Po najtrudniejszych walkach praktycznie zawsze wypoczynek jest konieczny. Myślałem, że z tym systemem odpoczynku będzie problem, ale nie jest źle. Magowie z czasem stają się coraz potężniejsi i taki system odpoczywania ich w jakiś sposób ogranicza.


Jakie tworzycie zestawienia klas w drużynie? Ja miałem wcześniej wojownika, kapłana, dwóch pieśniarzy i dwóch magów, ale wymieniłem pieśniarza na barbarzyńcę. Docelowo miał byc takim tankiem, ale w praktyce jest nim wojownik :D muszę się też zastanowić czy lepszy pieśniarz (z arkebuzem), czy tropiciel (czy jak się ta klasa zwie) oraz czy nie wymienić jednego maga za druida :) Generalnie doświadczenie uczy, że dwóch magów na wyższych poziomach to prawdziwa potęga, ale może tutaj druid też wymiata. Jak myślicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

1) Zbiorowe skradanie?? W tym momencie klasa łotrzyka jest bezużyteczna lub robi za ozdobnik.


Biorąc pod uwagę to, że tylko on może niezauważony zbliżyć się do wroga, obrażenia które zadaje należą do najwyższych w grze, żadna z pozostałych klas nie będzie miała tak szybko dostępu do otwierania / rozbrajania pułapek jak on, to tak ozdobnik. Można też wspomnieć o niezłej mobilności na polu walki (czy znikaniu).

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

Jedyny wariant wyciśnięcia z niej potencjału to próba przejścia gry solo. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią :(


Gra stawia na pełną drużynę - specjalnie - różnica w ilości doświadczenia pełnej a jednego bohatera to podobno ~50% bonusu - więc prawie nic. Szczególnie z maksymalnym

Spoiler

12

poziomem.

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

2) Brak skyptów zachowań dla towarzyszy...


Jest dobrze, skryptów nie potrzebuje, bo pełna kontrola należy do gracza, nie AI. O to tutaj chodzi.

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

Z czepialstwa za to dodam, że wolałbym klasyczne zdobywanie expa.


Zdobywasz, tylko stopniowo z pewnym ograniczeniem które uniemożliwia wbijanie kolejnych poziomów na łatwych przeciwnikach.

Dnia 28.03.2015 o 23:15, ChrisBgnr napisał:

No i pytanie, czy po klasykach z Zapomnianych Krain mag nie dostaje po dupie nowym systemem odpoczynku?


Dostaje, szczególnie jeżeli brać pod uwagę graczy którzy odpoczywali notorycznie wykorzystując nawet w stosunkowo prostej walce wszystkie dostępne czary - tutaj trzeba się zastanowić i mądrze gospodarować zasobami - nie tylko czarami. Mi to pasuje, zobacz sobie jak przyjemnie się gra na najwyższym poziomie trudności z trybem eksperta. Nawet zasięg czarów nie jest zaznaczony :D

@pawbuk

Gram właśnie druidem - żadnych nowych postaci nie tworzyłem, przyjmuje to co jest - bo tak byłoby jeszcze łatwiej. Druid jest potężny, szczególnie w formie, czary też potrafią zrobić sporo zamieszania, wszystko jednak zależy od statystyk i tym na czym się skupisz. W każdym razie dobrze mieć jednego w drużynie.

Skończę grę i odpalę Trial of Iron - wtedy pewnie stworzę całą drużynę od podstaw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować