Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Dnia 31.03.2015 o 17:21, Arcling napisał:

-Czy są jakieś uciążliwe bugi?

Niestety tak - mimo wszystko co obsidian, to obsidian.
Dwuklik w celu założeniu przedmiotu potrafi skasować pasywne talenty postaci. Znajomy musiał zacząć grę od nowa po tym, jak pet jego Rangera zniknął gdzieś za mapą i uniemożliwił wyjście z lokacji.
Do tego postacie szukają ścieżek jak szukają, czyli... właściwie nie szukają i zacinają się bardzo często, akcje w walkach są wykonywane dość szybko a trzeba tracić czas na wyznaczanie drogi krok po kroku...

Natomiast na korzyść gry świadczy to, że (pomijając te game-breaking) nawet z bugami gra wciąga i ciągle chce się więcej. ;)

Co do klasy postaci niestety się nie wypowiem, nie miałem styczności i pewnie do ponownego przechodzenia gry nie będę miał. ;)

@In_The_End

Dnia 31.03.2015 o 17:21, Arcling napisał:

Jak wygląda rozwój postaci? Coś ala DD(średnio lubiłem) Gdzie jest to fajnie opisane :) ?

Kilka rodzajów statystyk, dodatkowo aktywne/pasywne umiejętności. Dość zbliżone do D&D, ale chyba lepiej opisane i wykorzystane - na dobrą sprawę każda z cech bazowych przydaje się każdej postaci, mniej lub bardziej, ale zawsze. Opisów szukałbym na wiki, myślę, że tam coś będzie. No i dobrze opisane jest to też w samej grze. :P

Dnia 31.03.2015 o 17:21, Arcling napisał:

W czasie walki jest możliwość pauzy ?

Tak. Plus oczywiście możliwość ustawienia autopauzy w konkretnych okolicznościach (wykrycie wroga, znalezienie pułapki, etc).

Dnia 31.03.2015 o 17:21, Arcling napisał:

Poziom normalny jest wystarczająco satysfakcjonujący ? Po kilku godz gry nadal jest trudno ?

Zależy czego się oczekuje zapewne... Co prawda gra próbowała mi wjechać na ambicje stwierdzeniem, że dla weteranów gier na Infinity Engine jest poziom trudny, ale gram na normalnym bo bardziej mi zależy na historii i postaciach niż optymalizacji. A sam poziom trudności, cóż - niby tak, chociaż jak zwykle są pewne opcje, po odkryciu których jest łatwiej (np. odpowiedni dobór zaklęć czy umiejętności).
Zawsze można zacząć na trudnym i w razie czego redukować poziom trudności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał problem z zacinaniem się gry najczęściej kiedy przeskakuje się pomiędzy postaciami w ekwipunku lub zawsze gry przenosi się w ekwipunku przedmioty ? Ma ktoś jakieś pomysły ?

Procesor Intel® Core™ i7 3610QM
Windows 7 Home Premium
NVIDIA® GeForce® GTX 660M z 2GB GDDR5
8 gb ramu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Losowo - tak.
Generalnie tytuł bardzo przeciętny technicznie [zamordował mi GTXa 980 kilka razy, tak samo jak w becie z resztą zamordował mi 780 =P], może kolejne patche coś wniosą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, ostrzegam przed bugiem - Akt 2

W

Spoiler

Lecznicy Dusz

już po pokonaniu
Spoiler

golemów i uwolnionych z cel pacjentów

zamiast iść od razu do
Spoiler

Caedmana Azo ( tego od niemoralnych eksperymentów)

wyczyście z przeciwników środkowe pomieszczenie z pacjentami. Jeśli je pominiecie, pozostawione przy życiu stwory "zabiją" zbugowanych pacjentów a gra uzna że zrobiliście to sami, przez co całe pierwsze piętro zaatakuje was po wejściu po schodach ( i stracicie sporo reputacji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Ile trwa kampania i zrobienie wszystkiego co się ?


Z tego co wiem, to ok 80 godzin.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Jak wygląda rozwój postaci? Coś ala DD(średnio lubiłem) Gdzie jest to fajnie opisane
:) ?


Prosty jak konstrukcja cepa. Awansujesz, wybierasz sobie nowy talent (co drugi poziom bodajże), wybierasz nowe skille (masz kilka punktów do rozdania np. do skradania, atletyki itd) i gra dodaje Ci sama do współczynników.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

W czasie walki jest możliwość pauzy ?


Nawet konieczność. Bez pauzy będziesz gryzł piach w wielu walkach na normalnym poziomie trudności.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Poziom normalny jest wystarczająco satysfakcjonujący ? Po kilku godz gry nadal jest trudno
?


Tak. Czasem wejdziesz do niewłaściwej lokacji i wróg cię pozamiata zanim wciśniesz pauzę xD
Jak ktoś sobie radzi, to są wyższe poziomy trudności, a oprócz tego jakieś specjalne tryby typu bez zapisania stanu gry itd ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Ile trwa kampania i zrobienie wszystkiego co się ?


Wszystko zależy od tego jak szybko czytasz, ile czasu poświęcisz na wykonywanie zadań (większość z nich można zakończyć na wiele sposobów), ile z nich będzie stanowiło te poboczne, jaki poziom trudności wybierzesz etc.

Prostej odpowiedzi tutaj nie znajdziesz. Główny wątek można podobno zakończyć dość szybko 15-25h, z dodatkowymi zadaniami, książkami - co najmniej podwoisz ten czas.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Jak wygląda rozwój postaci? Coś ala DD(średnio lubiłem) Gdzie jest to fajnie opisane :) ?


Przypomina, jednak to nie to samo - kupisz grę, będziesz miał dostęp do do materiałów czy to drukowanych czy w wersji elektronicznej. Do tego masz PoE wiki.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

W czasie walki jest możliwość pauzy ?


Podstawa, bez tego nic nie zrobisz, ''trochę'' warunków z nią związanych znajdziesz po odpaleniu gry.

Dnia 31.03.2015 o 18:02, In_The_End napisał:

Poziom normalny jest wystarczająco satysfakcjonujący ? Po kilku godz gry nadal jest trudno ?


Zależy ile czasu spędziłeś w podobnych grach, moim zdaniem dla kogoś kto pamięta poprzednie tytuły normalny będzie zbyt łatwy. Wszystko zależy od Twojej pomysłowości, łączenia czarów, umiejętności, wybranego miejsca walki i innych podobnych czynników.

Gram na ścieżce potępionych z trybem eksperta, kilka walk sprawiło mi trochę trudności, jednak przy pomysłowym wykorzystaniu lokacji + dobraniu odpowiednich czarów, każdego da się położyć.

Jedyne co psuje całość to momentami ''głupawka'' towarzyszy - kilka razy musiałem przez jednego kretyna powtarzać potyczkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zmusić mojego chantera, by trzymał się z tyłu? Mam dwóch wojowników, dwóch awanturników do walki z dystansu i jednego chantera. Ze względu na jego zaklęcia chciałem, by trzymał się tuż za wojami (dałem mu włócznię; ponoć umożliwia atak zza pleców innych postaci), ten jednak ciągle goni do przodu "na tanka". Jak sprawić, by się nie wychylał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 19:03, Jave napisał:

Jak sprawić, by się nie wychylał?


Wyłączyć w opcjach automatyczny atak. Na wyższych poziomach to wręcz konieczność, całkiem uniemożliwia microwanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 19:03, Jave napisał:

Jak zmusić mojego chantera, by trzymał się z tyłu? Mam dwóch wojowników, dwóch awanturników
do walki z dystansu i jednego chantera. Ze względu na jego zaklęcia chciałem, by trzymał
się tuż za wojami (dałem mu włócznię; ponoć umożliwia atak zza pleców innych postaci),
ten jednak ciągle goni do przodu "na tanka". Jak sprawić, by się nie wychylał?


Może ustaw go w ostatniej linii i daj mu łuk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś tak że gra mu się zacinała jak otwierał ekwipunek głównej postaci a jak już ten ekwipunek otworzył to przy przenoszeniu przedmiotów też gra się leko zacina. Natomiast towarzysze i ich ekwipunki normalnie gra działa jak sie otwiera lub przenosi przedmioty jakieś pomysły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Świątyni Eothasa znalazłem hełm zwiększający statystyki postaci , choć w poradniku jest jasno napisane , że hełmy nie przynoszą żadnych profitów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 20:55, cmurder napisał:

W Świątyni Eothasa znalazłem hełm zwiększający statystyki postaci , choć w poradniku
jest jasno napisane , że hełmy nie przynoszą żadnych profitów


Przynoszą- nie zwiększają zbroi, ale dają inne bonusy.

btw dostałem questa w zatoce buntu, żeby znaleźć zaginioną broń-

Spoiler

trzeba się w tym celu udać do zalanych podziemi za miastem. Jest tam taki kolo imieniem Nridek- ja go puściłem wolno, ale zastanawiam się czy coś daje konkretnego jak się go zabije? Wyrzuca jakiś fajny drop?


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 21:12, Budo napisał:

btw dostałem questa w zatoce buntu, żeby znaleźć zaginioną broń-

Spoiler

trzeba się w tym
celu udać do zalanych podziemi za miastem. Jest tam taki kolo imieniem Nridek- ja go
puściłem wolno, ale zastanawiam się czy coś daje konkretnego jak się go zabije? Wyrzuca
jakiś fajny drop?



Gdzie takiego questa dostałeś? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co muszę zrobić żeby rzucać czary trzeciego poziomu? Aloth ma w grimuarze wyuczone czary trzeciego poziomu, ale nie mogę ich rzucać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 22:06, ThimGrim napisał:

Co muszę zrobić żeby rzucać czary trzeciego poziomu? Aloth ma w grimuarze wyuczone czary
trzeciego poziomu, ale nie mogę ich rzucać.


Za cienki w uszach jesteś, musisz awansować. 5 poziom jest potrzebny.

pawbuk---> w miedzianych alejach jest ta gildia poszukiwaczy przygód (sala odkrywców chyba) i tam musisz zrobić questa dla Osrica, a potem inny dżordż daje Ci tego. Na imię ma Wenan chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 22:20, Budo napisał:

pawbuk---> w miedzianych alejach jest ta gildia poszukiwaczy przygód (sala odkrywców
chyba) i tam musisz zrobić questa dla Osrica, a potem inny dżordż daje Ci tego. Na imię
ma Wenan chyba.


To ta misja, której nie chciał mi dać ze względu na związki z Rycerzami Tygla :D No nic, muszę się obejśc bez niej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 31.03.2015 o 22:20, Budo napisał:

> Co muszę zrobić żeby rzucać czary trzeciego poziomu? Aloth ma w grimuarze wyuczone
czary
> trzeciego poziomu, ale nie mogę ich rzucać.

Za cienki w uszach jesteś, musisz awansować. 5 poziom jest potrzebny.


WAT? Żeby rzucać czary 3 poziomu muszę mieć 5 level? O_o? A takiego fajnego fireballa się nauczyłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ta gra jest podobna do Divine Divinity ? Pamiętam, że przy "Boskiej Boskości :D " świetnie się bawiłem, moge liczyć na podobne wrażenia ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić dobrego tanka? Wszyscy wokół twierdzą: palladyn, bo się sam leczy.
Moja główna postać to więc paladyn. Ma najcięższą zbroję, największą tarczę i generalnie rzecz biorąc, to taki mały czołg.

I pada co chwilę.

Mam w drużynie Edera. Nie jest paladynem, ma trochę gorszy ekwipunek, a mimo to sam się leczy i wytrzymuje naprawdę długo. Co zrobić, by moja postać nie padała co chwilę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować