Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Dnia 02.04.2015 o 17:55, Kajdorf napisał:

Np to 5 godz w plecy. Akurat tutaj nie mam ręcznego save, tylko auto i quick. No to sobie
odpuszczam do jakiegoś porządnego patcha, bo jak mają bugi wyskakiwać z byle jakiej okazji
to ja nie mam zamiaru tracić czasu. To nie te czasy gdzie się miało całe wolne popołudnie
na swobodną grę.


Powiem szczerze, że dawno nie gralem w tak zabugowaną grę :D Na całe szczęście te, które do tej pory spotkałem nie są poważne i i nie skutkują niemożliwością przejścia gry. Odpukać... :D
Natomiast ludzie mają tyle poważnych błędów...
Ja co chwilę robię autosavy i co kilkanaście minut ręczne. Te starsze usuwam. Nawyki z Morrowinda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2015 o 18:00, Pawciu45 napisał:

Dobra postać ? I czy ktoś mógby mi podać staty dla paldyna ?


Stanowczość do 17-18. Potem moc/inteligencja w zależności czy walka w zwarciu, czy magia.

btw 19 godzin wg steama i właśnie wszedłem do miasta i zakończyłem I akt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2015 o 18:13, Net_com napisał:

Na laptopie z i5 4200m i integrą intel hd 4600+4gb ramu ddr3 mam jakieś 18 klatek. Ktoś
gra na podobnym sprzęcie, jakieś rady? Lepiej chodził już nawet pierwszy Batman na low.


Co tu można doradzić? Ewentualne czyszczenie systemu i czekanie na jakieś patche optymalizacyjne :D Gra jest po prostu technicznym bublem i czym dłuzej sie gra, tym bardziej staje się to oczywiste :D Czemu olewają tak betatesty?!
Tak tylko powiem, że miejscami i mój GTX970 chrupie, zwlaszcza jak kilka postaci rzuca w jednej chwili zaklęcia :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety przy relatywnie dobrym GPU i CPU wyłączenie msaa absolutnie nic nie daje [to pisze nie w kontekście twojej odpowiedzi dla kolegi kilka postów wyżej, bo jemu akurat może to coś dać].
Więc jak się ktoś z kartą rzędu gtxów 7XX-9XX napali na poprawę wydajności - dupa zbita, jak ma się zarznąć to się zarznie [jeśli się nie mylę lepszymi obecnie od 780 i 980 kartami są tylko nowe titany, jeśli ten tytuł do trzymania pełnych 60ciu fps wymaga titana - to coś tu kurteczka jest jednak nie tak xD]

Generalnie trzeba też dodać, ze ta komendę należy powtarzać po każdej zmianie mapy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 02.04.2015 o 19:45, pawbuk napisał:

Powiem szczerze, że dawno nie gralem w tak zabugowaną grę :D Na całe szczęście te, które
do tej pory spotkałem nie są poważne i i nie skutkują niemożliwością przejścia gry. Odpukać...
:D
Natomiast ludzie mają tyle poważnych błędów...
Ja co chwilę robię autosavy i co kilkanaście minut ręczne. Te starsze usuwam. Nawyki
z Morrowinda :D


Akurat dzisiaj miałem wolne to pomyślałem że sobie pogram dłużej. To dobrze, że nie poszedłem na zwolnienie jak się przeziębiłęm, bo grę już dawno bym odinstalował :P Zbyt dużo wolnego jednak szkodzi, lepiej było iść do pracy :P Akurat o tym bugu nie wiedziałem. Normalnie mam jakieś 2-3 godz wolnego na grę, to wtedy robiłem także ręczne savy, tym razem skoro mnie omijały wszystkie bugi to pomyślałem że spokojnie da rade pograć. No cóż. Pomyliłem się :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście nie natrafiłem jeszcze na jakiegoś gamebreaking buga. Jedynie ten exploit, który podbija statystyki naszym towarzyszom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bears and Cats can now be equipped with hats. This is most likely not a joke... but might be a joke.

Tak biorąc pod uwagę fakt, ze fixów dla druida i wielu fixów dla ciphera nie am to jest kurteczka żart...
Który mam nadzieję srogo się odbije czkawką przy następnym kickstarterze =.=

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, nie dali rady chłopaki wszystkiego załatać ale już planują ptach 1.04 więc moze nie będzie tak źle. Największe bugi załatano, oprócz tego z focusem dla ciphera, nie mam powodów do narzekań. Choć muszę przyznać, coś kiepskie te beta testy im wyszły.

@Budo
Jak wyjdzie i nic nie grzebałeś to prawie na pewno :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Beta testy był ok, byli testerzy ochotnicy. Ludzie zgłaszali dobre 60% tych bugów tylko wielkie O położyło na to laskę. Kiedyś im się to odbije ogłoszeniem bankructwa, bo cierpliwość nawet najwierniejszych fanów miewa swoje granice. Oczywiście można by napisać "hej mogło być gorzej", ale czy to jest powód do zadowolenia ? Imho bynajmniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra mnie tak bardzo wciągnęła, że na bugi specjalnie uwagi nie zwracałem więc mogę im wybaczyć. Moją reakcją na bug w

Spoiler

Raedric’s Keep

było wzruszenie ramionami i wpisanie komendy na teleportację do wioski. Exp sam się nie wbije, zadania same się nie wykonają a przeciwnicy nie popełnią samobójstwa. Mogło to wyjśc znacznie lepiej ale i tak jest dobrze. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To mnie boli - ten tytuł miał i ma potencjał. Jak mało który. Podobnie było z Wasteland 2. Ciągle coś nie chce wszystkim ekipom "zaskoczyć" z reanimacją izometrycznych cRPG w staro-szkolnym stylu...
Tu grę mordują bugi i warstwa techniczna. Jedyne co mnie pociesza to fakt, że pewnie za kilka tygodni tytuł sie w 90% "wypaczuje".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2015 o 00:22, Zekzt napisał:

To mnie boli - ten tytuł miał i ma potencjał. Jak mało który. Podobnie było z Wasteland
2. Ciągle coś nie chce wszystkim ekipom "zaskoczyć" z reanimacją izometrycznych cRPG
w staro-szkolnym stylu...
Tu grę mordują bugi i warstwa techniczna. Jedyne co mnie pociesza to fakt, że pewnie
za kilka tygodni tytuł sie w 90% "wypaczuje".


Unity i wszystko jasne :) Silnik wsam w sobie jest zasobożerny. Wasteland, jeśli chodzi o optymalizację miał bardzo podobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2015 o 00:22, Zekzt napisał:

To mnie boli - ten tytuł miał i ma potencjał. Jak mało który. Podobnie było z Wasteland
2. Ciągle coś nie chce wszystkim ekipom "zaskoczyć" z reanimacją izometrycznych cRPG
w staro-szkolnym stylu...
Tu grę mordują bugi i warstwa techniczna. Jedyne co mnie pociesza to fakt, że pewnie
za kilka tygodni tytuł sie w 90% "wypaczuje".

Wiesz no... takie gta 5 kosztowało prawie 300 mln $, pierwszy Wiedźmin około 100 mln zł(~25mln $), za to PoE około 5 marnych baniek, nie ma co oczekiwać więc cudów na kiju. Tym bardziej że pomimo śmiesznego jak na dzisiejsze czasy budżetu (podobnie jak Wasteland 2) udało im się zrobić złożoną, wymagającą i olbrzymią... kompletną po prostu grę, ocierającego się nawet o bycie ''tym najlepszym epegiem''. Ja osobiście jestem pełen podziwu dla tego co udało się Obsidianowi osiągnąć Pillarsami, i cieszę się że w instrukcji napisali że PoE to ''dopiero pierwsza podróż'' po tym świecie. Bugi prędzej czy później znikną, a zostanie ponadczasowy, kompleksowy erpeg.
Jakby twórcom Wastelanda/Pillarsów sypnąć dziesiątkami milionów $ to by można było oczekiwać ideału, a tak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gra kosztuje 120 zł, czyli podobnie jak większość nowych gier na rynku. Jeśli płacę tyle samo, to wymagam tego samego :D Nie interesuje mnie ile gra kosztowała. Trzeba mierzyć siły na zamiary...
Jak kupujesz np nowy samochód to interesuje Cię ile firma wydała na jego opracowanie i wdrożenie do produkcji? Ma jeździć i się nie psuć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2015 o 14:48, pawbuk napisał:

Gra kosztuje 120 zł, czyli podobnie jak większość nowych gier na rynku. Jeśli płacę tyle
samo, to wymagam tego samego :D Nie interesuje mnie ile gra kosztowała. Trzeba mierzyć
siły na zamiary...
Jak kupujesz np nowy samochód to interesuje Cię ile firma wydała na jego opracowanie
i wdrożenie do produkcji? Ma jeździć i się nie psuć :D

Wskaż mnie palcem jedną chociaż grę która swoim ogromem byłaby zbliżona do PoE i wyszła bez błędów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 03.04.2015 o 15:14, misioo napisał:

Wskaż mnie palcem jedną chociaż grę która swoim ogromem byłaby zbliżona do PoE i wyszła
bez błędów.


Zależy jeszcze jakie to błędy :D Nie oczekuję oczywiście, że gra będzie absolutnie bez błędów (choć i w takie zdarzało mi się grać), ale że będą to błędy mało znaczące i raczej powodujące śmiech, a nie frustrację :D Bląd, który przekreśla ostatnie kilka godzin gry to wielbłąd :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować