Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Tak to efekt fixów na bug z podbijaniem statystyk.
W notkach patcha była informacja, ze ten fix naprawi i zresetuje do odpowiednich wartości staty całej drużyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem jeszcze jedną wkurzającą rzecz - brak odpoczynku w obrębie miasta. Jeśli skończą mi się zaklęcia (a są walki, w których muszę korzystać ze wszystkiego co mam), to muszę lecieć przespać się do gospody. 2 minuty oglądania moich postaci biegnących przez miasto :D Ja wiem, że szczegół...ale akurat nie lubię w grach niepotrzebnie tracić czasu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 22:35, pawbuk napisał:

2 minuty oglądania moich postaci biegnących przez miasto


Nie przesadzałbym - zawsze możesz włączyć tryb szybki i jedyne co może ( w zależności od sprzętu) zająć wtedy czas to ekrany wczytywania. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>ciach

Ok dzięki.

A którą profesje uważacie za taką, którą ciekawie sie gra, jest sporo możliwości a zarazem nie jest łatwa do ogarnięcia i nie jest za bardzo OP?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 22:41, Adjatha napisał:

Nie przesadzałbym - zawsze możesz włączyć tryb szybki i jedyne co może ( w zależności
od sprzętu) zająć wtedy czas to ekrany wczytywania. ;)


Włączam tryb szybki, mam mocny komputer, ale i tak oglądanie 5 czy 6 ekranów ładowania mnie średnio pociąga :D Zwłaszcza jeśli jest totalnie niepotrzebne.

@Piotrbov
Mag czy druid to naprawdę ciekawe klasy postaci - jest sporo możliwości rozwoju, na wyższych poziomach są podstawą. W tej chwili w drużynie mam dwóch magów i druida (wszyscy na 9 poziomie) i zazwyczaj to dzięki nim wygrywam potyczki. Druid ma znakomite czary ofensywne obszarowe, a magowie wyjątkowo różnorodne zaklęcia. Zwłaszcza przydatne są te powodujące zamęt wśród przeciwnikow ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 05.04.2015 o 22:56, pawbuk napisał:

Mag czy druid to naprawdę ciekawe klasy postaci - jest sporo możliwości rozwoju, na wyższych
poziomach są podstawą. W tej chwili w drużynie mam dwóch magów i druida (wszyscy na 9
poziomie) i zazwyczaj to dzięki nim wygrywam potyczki. Druid ma znakomite czary ofensywne
obszarowe, a magowie wyjątkowo różnorodne zaklęcia. Zwłaszcza przydatne są te powodujące
zamęt wśród przeciwnikow ;)

oj tak, wiesz co mówisz. moim faworytem był wachlarz płomieni na początku rozgrywki, później kula ognia i lanca (ten fioletowy), ale zamęt to istne zarzynanie rozbieganych owieczek :3 Da się przedłużyć czas zamętu? I gdzie spotkam drugiego maga po Aloth''u?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.04.2015 o 23:14, Accid napisał:

oj tak, wiesz co mówisz. moim faworytem był wachlarz płomieni na początku rozgrywki,
później kula ognia i lanca (ten fioletowy), ale zamęt to istne zarzynanie rozbieganych
owieczek :3 Da się przedłużyć czas zamętu? I gdzie spotkam drugiego maga po Aloth''u?


Wachlarz płomieni rzeczywiście na początku był fantastyczny :D Kula ognia nawet na znacznie wyższych poziomach jest przydatna, natomiast później dochodzą czary obszarowe wprowadzające zamęt wśród przeciwników... Uwielbiam tego używać i szczerze nie znoszę jak przeciwnicy używają tego przeciwko mnie :D Na całe szczęście w PoE nie zdarza się to często, ale w BGII - choćby łupieżcy umysłów. Nigdy nie zapomnę jak w trakcie co drugiej walki połowa mojej drużyny latała bez celu, albo atakowała drugą połowę.
Moja główna postać to mag, stąd mam ich dwóch w drużynie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/.../

Tutaj każdy może walczyć czymkolwiek, ale łowcy to raczej bronie dystansowe. Fajna klasa z minimalną ilością wymaganego mikro. Zwierzak jako tank, a Ty walisz z łuku z drugiej linii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Party i tak uzupełnisz o inne klasy postaci, jeśli nie zdecydujesz inaczej szybko wpadnie Ci do drużyny pięciu towarzyszy, są dostępni stosunkowo blisko, w rejonach otaczających pierwszą lokację. Główną postać najlepiej zrobić taką żebyś się z nią dobrze czuł, warto też zainwestować w jakieś statystyki poprawiające opcje dialogowe ponieważ nie ważne kogo wybierzesz rozmawia postać którą stworzyłeś.

Z towarzyszy nie ma tylko barbarzyńcy, mnicha i łotrzyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości przejrzałem sobie osiągnięcia, w dobie modyfikacji i innych oszustów nie mają najmniejszego sensu - bo większość wbije te najtrudniejsze przy ich wykorzystaniu. Mogli przynajmniej zablokować ich zdobywanie przy korzystaniu z modyfikacji :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cięzkie do zaimplementowania, bo obecne mody podmieniają bezpośrednio pliki gry. Bo niby jest folder override ale Obsidian nie chce nam podać [albo sami nie widzą] jak w nim układać strukturę plików, a standardowe logiczne wersje nie działają [czyli nie działa ani wrzucenie gołego zmodowanego pliku, ani wrzucenie go w stworzonej dodatkowo strukturze folderów i podfolderów].
Gdyby mody szły przez folder override banalnie by się dało acziki zablokować dla użytkowników modów. Pytanie tylko czy to by było fair - niektórzy korzystają tylko z modów zmieniających np hud [kolor, kształt, ramki], inni z dodatkowych portretów.
Nie powiesz mi, że nowy portret ułatwi ci wbicie jakiegokolwiek aczika :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 11:19, Shinigami napisał:

Z ciekawości przejrzałem sobie osiągnięcia, w dobie modyfikacji i innych oszustów nie
mają najmniejszego sensu - bo większość wbije te najtrudniejsze przy ich wykorzystaniu.
Mogli przynajmniej zablokować ich zdobywanie przy korzystaniu z modyfikacji :)


A niech sobie wbijają :D Mi się zwyczajnie nie chce tak kombinować dla jakichś osiągnięć, ja się chce zwyczajnie dobrze bawić :)
Niektóre z tych osiągnięć są naprawdę niesamowicie wymagające - cała gra bez towarzyszy? Brak odpoczynku? Ukończ grę, nie pozwalając, by Wytrzymałość któregokolwiek z towarzyszy spadła do zera? Ukończ grę w trybach Ekspert, Próba Żelaza i Ścieżka Potępionych, nie mając żadnych towarzyszy w drużynie po opuszczeniu Cilant Lîs?
Nie wiem czy to w ogóle możliwe :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 11:59, hammerfall87 napisał:

kapłan na ile jest przydatny da się go zastąpić czymś innym ?


Jest przydatny - mnóstwo czarów wspierających drużynę, a u mnie jeszcze nieźle walczy w zwarciu :) Natomiast nie wiem czy na tyle dobrze, aby biegać w pierwszej lini, bo tank to nie jest :D Mam go w drugiej linii, często stanowi ostatnią barierę przed magami.
Szkoda tylko, że limit zaklęć jest taki, że praktycznie używam tylko zaklęć leczących, a ma jeszcze kilka dobrych czarow wspierających drużynę i osłabiających przeciwnika.
W sumie przed kapłanem miałem na jego miejscu pieśniarza, też wspierającego śpiewem drużynę, ale jednak nie bylem zadowolony do końca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że się da, same osiągnięcia niezbyt mnie interesują, jednak podejście i wzywanie jakie oferują całkiem mi odpowiada, pewnie kiedyś spróbuję - tylko połatają jeszcze trochę. Bez modyfikacji i innych bonusów, bo część klas znacznie odstaje w takim wyścigu.

To co przy odpowiednim zestawie robi z przeciwnikami barbarzyńca solo jest strasznie przegięte. Grę skończyłem na PotD + Ekspert, początkowo było ciężko - później, przy doborze odpowiednich umiejętności momentami było wręcz banalnie.

W każdym razie nie uważam modyfikacji za zło, bo przecież każdy ma wolny wybór, chce sobie ułatwić grę nie ma sprawy - tylko wtedy osiągnięcia to wydmuszki :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.04.2015 o 09:24, Piotrbov napisał:

A co sądzicie o łowcy? Zawsze lubiłem nim grać w IW dwoma mieczami xD

Ma jakąś fajną mechanikę?


Jeśli o postacie z fajną mechaniką chodzi to poleciłbym ciphera lub chantera.

Mag średnio mi się podoba w tej grze - zaklęcia nie są za ciekawe, inne postacie czarujące mają jakieś fajne dodatkowe mechaniki i atuty (jak np. u druida przemiana), mag ma tylko (9 poziom mam i na tej podstawie się wypowiadam) atak obszarowy z 1 poziomu, który później mało robi. Przydałyby się jakieś sekwencje zaklęć, albo coś innego, bo księga zaklęć nie jest zbyt pojemna i ogranicza maga w stosunku do innych spellcasterów, a nie zauważyłem czegoś oczywistego, co by to wynagradzało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz na magu najwięcej zaklęć dostępnych przed odpoczynkiem. Dodatkowo masz dwa pierścionki które ci ilość tych zaklęć jeszcze podbijają. Więc rekompensata jest - czy adekwatna wzgledem innych klas - kwestia sporna =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować