Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Dnia 11.04.2015 o 15:40, Aurelinus napisał:

A właśnie ani świat ME ani Fallout nie miały żadnego zaplecza, a jednak zachwyciły.

ME zyskał przez filmowosc i rozmach (ale poległ na całej reszcie) a fallout tematyką
>Akurat

Dnia 11.04.2015 o 15:40, Aurelinus napisał:

ten świat wydaje mi się bardzo mdły i nijaki i nie dociera do mnie po co się kopiuje
coś, co już istnieje i to w dużo ciekawszym wydaniu.

Naprawde nie jest juz łatwe zrobic cos odkrywczego w światach fantasy bo wszystko juz gdzies bylo ;)
Taki juz mocno wyeksploatowany jest ten gatunek.

Dnia 11.04.2015 o 15:40, Aurelinus napisał:

W dobrych grach, które łączą widowisko, gameplay i fabułę. jedno bez drugiego jest tylko
namiastką tego, co chciałbym oglądać i grać. Dobry kierunek to KotORy, NWN 2, nowy Fallout,
po części Wiedźmin (który akurat nie jest moim ulubieńcem).

Masz rację tylko problem jest w tym ze ludzie wolą Mass Effecta niz NWN2 przykładowo. Po takim DA widac jak kolejne części musiały zmienic sie dla "większości".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2015 o 15:55, Longer napisał:

Masz rację tylko problem jest w tym ze ludzie wolą Mass Effecta niz NWN2 przykładowo.
Po takim DA widac jak kolejne części musiały zmienic sie dla "większości".

Dlatego - mimo wszystko - trzymam kciuki za W3, bo gdyby w tej grze nie zmuszano mnie do grania Geraltem (który nota bene nie jest tym z kart książek, tamten to był niezły wojak i kompletna życiowa ciota) i dodano jakiś coop to byłby ideał. Nie zrozumiem nigdy dlaczego to poszukiwania Geralta (np. jako jeźdźca tego całego Gonu) nie stały się kanwą do dania nam swobody tworzenia własnej postaci, bo i z pewnością przysporzyłoby to kilku egzemplarzy sprzedanych więcej tym dla których jakiś tam Geralt to czysta kartka.

Dnia 11.04.2015 o 15:55, Longer napisał:

ME zyskał przez filmowosc i rozmach (ale poległ na całej reszcie)

Akurat ME2 uważam za grę bliską ideału (kilka ciekawych dialogów więcej, kilka homoseksualnych, gównianych wstawek mniej i byłby ;)), do której ME1 i ME3 nie dorastają.

Dnia 11.04.2015 o 15:55, Longer napisał:

podobnie było z mechaniką

Akurat mechanika się bardzo udała, choć to tak naprawdę hybryda DnD 2.0 i 3.5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.04.2015 o 16:57, Aurelinus napisał:

Dlatego - mimo wszystko - trzymam kciuki za W3, bo gdyby w tej grze nie zmuszano mnie
do grania Geraltem (który nota bene nie jest tym z kart książek, tamten to był niezły
wojak i kompletna życiowa ciota) i dodano jakiś coop to byłby ideał.

coop? W grze RPG ? Serio ? Akurat o wiedźmina jestem spokojny bo gra bedzie raczej trzymała poziom. Tylko jak juz mowilem ja chce wiecej erpegow stricte drużynowych ...dlatego bardzo liczę na drugiego Pillarsa no i na Tormenta...w takie erpegi mogę grac caly czas;)
Nie zrozumiem nigdy

Dnia 11.04.2015 o 16:57, Aurelinus napisał:

dlaczego to poszukiwania Geralta (np. jako jeźdźca tego całego Gonu) nie stały się kanwą
do dania nam swobody tworzenia własnej postaci, bo i z pewnością przysporzyłoby to kilku
egzemplarzy sprzedanych więcej tym dla których jakiś tam Geralt to czysta kartka.

Weź pod uwagę, ze jednak Geralt to postać eksportowa i moze masz racje wielu przyciągnęło by do gry ale tez pewnie wielu by zrezygnowało. Czy sie to podoba czy nie to Geralt z Rivii jest ikoną całego uniwersum Sapkowskiego. Kto wie co dalej wymyślą Redzi ? ;)

Dnia 11.04.2015 o 16:57, Aurelinus napisał:

Akurat ME2 uważam za grę bliską ideału (kilka ciekawych dialogów więcej, kilka homoseksualnych,
gównianych wstawek mniej i byłby ;)), do której ME1 i ME3 nie dorastają.

Tak pod wzgledem klimatu to ME2 byl świetny...ale dla mnie to byla tylko gra akcji z elementami erpega a o lini dialogowej lepiej juz nie mowic ;) ale to moje zdanie tylko ;) . Dobra skończmy śmiecić temat bo od Pillarsów odeszliśmy za daleko ;)
Wracając do PoE ...dla mnie to najlepszy erpeg drużynowy od czasów genialnego KotOR''a ...

Dnia 11.04.2015 o 16:57, Aurelinus napisał:

Akurat mechanika się bardzo udała, choć to tak naprawdę hybryda DnD 2.0 i 3.5.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś próbował sprowadzić Aldhelmowi żywą ofiarę??? (misja nieskończone dziedzictwo). Jesli tak może się podzielić informacją skąd ofiara i jakie są efekty???

Spoiler

Wydaje mi się że pozwoli to na przejęcie dusz z maszyny ale nie wiem co to da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2015 o 18:59, Longer napisał:

Weź pod uwagę, ze jednak Geralt to postać eksportowa i moze masz racje wielu przyciągnęło
by do gry ale tez pewnie wielu by zrezygnowało. Czy sie to podoba czy nie to Geralt z
Rivii jest ikoną całego uniwersum Sapkowskiego. Kto wie co dalej wymyślą Redzi ? ;)

Chyba - niestety - tylko w Polsce, książka na liczących się rynkach growych jest kompletnie nieznana, vide w USA w ogóle nie wydana, poza wątłym nakładem pierwszych nowel. Jeśli ktoś poznał Geralta poza naszym krajem to raczej przez grę, a nie oryginał. I nie sądzę, żeby akurat to było magnesem.

Dnia 11.04.2015 o 18:59, Longer napisał:

Wracając do PoE ...dla mnie to najlepszy erpeg drużynowy od czasów genialnego KotOR''a

Dorzuciłbym tu Jade Empire i pewnie jeszcze Game of Thrones, The Fall i nawet RE5 (choć to akurat teoretycznie bardziej gra akcji, choć jak dla mnie lepszy RPG niż niejeden inny gniot).

Poza tym, nigdzie nie twierdzę, że jest zły, i pewnie jeszcze sequel bym strawił, ale czy więcej...? Wszystko zależy od poziomu gry. Powiedzmy, że baza powstała, ale do pełni szczęścia to jeszcze daleka droga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2015 o 19:27, Zand79 napisał:

Witam czy ktoś próbował sprowadzić Aldhelmowi żywą ofiarę??? (misja nieskończone dziedzictwo).
Jesli tak może się podzielić informacją skąd ofiara i jakie są efekty???

Spoiler

Wydaje mi
się że pozwoli to na przejęcie dusz z maszyny ale nie wiem co to da



Spoiler

Żywa ofiara Aldhelmowi jest potrzebna tylko po to, żeby się pożywić dzięki czemu zatrzyma na moment rozkład swojego ciała i duszy. Nie sądzę, by się w ogóle dało mu taką przyprowadzić, zresztą po co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

/ciach/

Dnia 11.04.2015 o 20:26, Reffan napisał:

Spoiler

Żywa ofiara Aldhelmowi jest potrzebna tylko po to, żeby się pożywić dzięki czemu zatrzyma
na moment rozkład swojego ciała i duszy. Nie sądzę, by się w ogóle dało mu taką przyprowadzić,
zresztą po co?


zasugerowałem się słowami Icanthy że dusze można przejąć i liczyłem na jakiś bonus do statystyk lub dodatkową umiejętnosć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, ze można, ale na to dla ciebie pewnie za późno. Najpierw trzeba odwiedzić szczyt wieży a potem iść do Icanthy. Żywe mięsko jest w jej domu. Bonusy nie są jednak jakies niesamowite, wiec nic straconego.


A sama wieżę zniszczyć radzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.04.2015 o 18:59, Longer napisał:

coop? W grze RPG ? Serio ?

O Divinity Grzech Pierworodny waćpan słyszał? Już nie mówiąc o tym że w oba Baldury można grać w coopie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>

Dnia 12.04.2015 o 11:12, misioo napisał:

O Divinity Grzech Pierworodny waćpan słyszał? Już nie mówiąc o tym że w oba Baldury można
grać w coopie.

Słyszał i grał co nie znaczy ze mi sie to podoba. Każdy ma swoje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trochę żałuje, że mam 6 osobową drużynę... jak ukończe grę zagram tylko jedną postacią... od początku dokońca :)

Mam też nadzieję, że pod wpływem tej gry ktoś jeszcze zrobi takiego rpg... moim ulubionym jest IWD... 3 razy podchodziłem i przegrywałem go ale... ani razu nie ukończyłem : D
Nie podobało mi się, że staty nie rosną tak jak np. w Divine Divinity (1). Oraz to że mam uciąg kg... nie wszystko można było zabierać... albo można było ale to wymagało czaaasu na chodzenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanika tych zadań dla Niezłomnego i Matki jest wręcz głupia. Faktycznie wystarczyło pospamować trochę razy odpoczynek w twierdzy po rozpoczęciu trzeciego aktu żeby dalej się coś ruszyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.04.2015 o 19:27, Zand79 napisał:

Witam czy ktoś próbował sprowadzić Aldhelmowi żywą ofiarę??? (misja nieskończone dziedzictwo).
Jesli tak może się podzielić informacją skąd ofiara i jakie są efekty???

Spoiler

Wydaje mi
się że pozwoli to na przejęcie dusz z maszyny ale nie wiem co to da



Spoiler

O ile dobrze pamiętam, to gdy uratowałeś dziewczynkę Saedę (misja Bezpieczne Schronienie), była opcja dialogowa, żeby wysłać ją do bramy lub na szczyt wieży.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się nieco poprowadzić zadania Niezłomnego do punktu "Kontynuuj podróż z Niezłomnym" (krok po tym, gdy było o znikających kręgach z kostura). Czy dalej należy spamować odpoczynki w gospodzie aby się pojawiała jakaś wizja/dialog? W porównaniu z poprzednimi coś długu to zajmuje.

Drugie pytanie dotyczy sposobu na Adrowego smoka. Zyskałem ten debuff z questa, który niby trochę go osłabia, ale i tak nie idzie go zabić. Na starcie walki kładzie większość drużyny, niezależnie od tego, gdzie stoją. Poziom średni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 03:58, Arcling napisał:

Drugie pytanie dotyczy sposobu na Adrowego smoka.

Chcesz zgodny z wizją twórców, czy lekko oszukańczy? Ja znam tylko drugi, choć nie wiem czy po patchu jeszcze działa. ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak masz to podaj. Próbowałem już różnych sposobów i rozstawień drużyny, ale mimo to potrafi zrobić oneshota na 3-4 osobach z drużyny jednocześnie. W każdym razie, z tą walką autorzy przesadzili. Wygląda to bardziej na to, że mechanikę walki trzeba "oszukać" dobrym sposobem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz w drużynie:
-Sagani
-Alotha, który zna Rolling Flame lub podobnie działający czar

Spoiler

Strategia:
-ustawiasz się blisko zejścia na poziom z bossem
-wysyłasz przed siebie tylko liska - co ciekawe smok się pojawi, będzie można porozmawiać, ale nie będzie widział drużyny i sam nie zaatakuje
-rzucasz Rolling Flame w kierunku gada, pauzujesz i szybko wchodzisz na górę (możesz to zrobić tylko, gdy nie walczysz, więc musisz zdążyć zanim czar sięgnie smoka i ten ruszy do boju)
-rozwalasz go bez problemu z góry używając broni dystansowych : >



Zabiłem go jeszcze przed patchem, więc nie wiem czy to nadal działa.

20150415043835

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A już myslałem, ze ktoś się pochwali ''normalna'' taktyką :). Również nie dalem temu przeciwnikowi rady i również uważam, ze ciezko tu znalezc jakas ludzka strategie. BG dawał jednak wieksze pole popisow i improwizacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwa pozostałe smoki nie były problemem, natomiast ten jest praktycznie niezniszczalny :D Nawet przy obniżonych statach (

Spoiler

umiejętność nabyta od łowczyni smoków oraz czary uśpienia

) moje najmocniejsze czary nie robią mu żadnej szkody.
W dodatku
Spoiler

jednym atakiem kładzie pół mojej drużyny

:D Chyba sobie go odpuszczę i skończę grę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować