Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

Dnia 15.04.2015 o 20:29, Aurelinus napisał:

Po prostu ten system jest jeszcze bardzo daleki od dopracowania.


Delikatnie powiedziane =P

Dnia 15.04.2015 o 20:29, Aurelinus napisał:

Adrowy ma mnóstwo, wysokich odporności (wbrew temu co ktoś tam twierdzi)


Nie chodzi o wysoką wartość odporności [typu wola, refleks, odbicie itp], chodzi o braki w systemie całkowitych odporności. Absurdem jest fakt, że można smoka powalić albo zauroczyć [a jak się uprze i dobrze zboostuje przed walką to można]. Niektóre typy stworów powinny mieć pełną niewrażliwość na niektóre typy ataków oraz statusy.

Dnia 15.04.2015 o 20:29, Aurelinus napisał:

Walk w całej grze jest za dużo, i szybko zaczynają nużyć, bo nie ma w nich żadnej finezji,
konia z rzędem kto zapamiętał choć jedną inaczej niż "klep aż padnie", jeśli w ogóle
jakąś zapamiętał.


Na najwyższym poziomie trudności jest nieco inaczej - walki nie są ciekawsze, ale przez fakt, ze wrogowie mają podbite statystyki podchodzi do nich mniej "olewczo" niż np na normalu. Aczkolwiek jak się już raz grę skończyło to człowiek widzi jak na dłoni który układ drużyny się najlepiej sprawdza, jakie czary są wydajne i od 6tego poziomu w zasadzie jest już możliwość zdjęcia każdej wrogiej ekipy na 2-3 tury [dobrze ustawione zaklęcia obszarowe + buff i wszystko się dosłownie "zmywa" z ekranu]

Mam nadzieję, ze patche coś w tej materii poprawią a ewentualny dodatek grę mocniej rozbuduje. Natomiast pełnoprawna kontynuacja - no cóż tu oczekuję naprawdę wiele usprawnień i rozbudowania systemu wzgledem produktu obecnego [bo nie wątpię w sequel]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 20:29, Aurelinus napisał:

Walk w całej grze jest za dużo, i szybko zaczynają nużyć, bo nie ma w nich żadnej finezji,
konia z rzędem kto zapamiętał choć jedną inaczej niż "klep aż padnie", jeśli w ogóle
jakąś zapamiętał.


Ja zapamiętałem raptem 3 czy 4 walki, z tego dwie w

Spoiler

Latarni Morskiej

. Generalnie to
Spoiler

adrowy smok

zepsuł mi nieco zabawę - wiem, że muszę go pokonać, żeby z czystym sumieniem skończyć grę, a zupełnie mi się nie chce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 20:55, Zekzt napisał:

Mam nadzieję, ze patche coś w tej materii poprawią a ewentualny dodatek grę mocniej rozbuduje.
Natomiast pełnoprawna kontynuacja - no cóż tu oczekuję naprawdę wiele usprawnień i rozbudowania
systemu wzgledem produktu obecnego [bo nie wątpię w sequel]


Tu nie ma co wątpić. Sami zapowiedzieli powstanie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ehh draźni ten odpoczynek....

Spoiler

drużyna musi uciekać z twierdzy Raedrika bo skończyły sie zestawy do odpoczynku :/ A tak w ogóle to którędy lepiej przebić się do Raedrika? Przez pnącza czy ścianę? Bo główna brama nie wchodzi w grę ;)


Tylko ja mam takich słabych magów ? 3/4 starcia i gościu ledwo dyszy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 21:49, Longer napisał:

Ehh draźni ten odpoczynek....

Spoiler

drużyna musi uciekać z twierdzy Raedrika bo skończyły
sie zestawy do odpoczynku :/ A tak w ogóle to którędy lepiej przebić się do Raedrika?
Przez pnącza czy ścianę? Bo główna brama nie wchodzi w grę ;)


Tylko ja mam takich słabych magów ? 3/4 starcia i gościu ledwo dyszy ...

Nie sądzę, czysty mag jest w tej grze beznadziejny. Dochodzi do tego niekreślony zasięg większości castów i mag jak idiota wyskakuje przed szereg po czym nie ma czego z niego zbierać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 21:15, pawbuk napisał:

sumieniem skończyć grę, a zupełnie mi się nie chce :D

ja zapamiętałem walkę z Adrowym tylko z powodu rozwalenia go w dwóch salwach za pierwszym podejściem i bez żadnych uprzejmości w postaci robienia questu (drużyną na 10 lvl). Smok w Świątyni Hylei rozbawił mnie padając po pierwszej salwie z broni dystansowych... nawet się zbufować nie zdążyłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to nie mam pojęcia o co w ogóle chodzi, bo ja całą drużyną na 12 poziomie i najpotężniejszymi czarami nie robię mu żadnej krzywdy :D
Jakiś błąd może miałeś? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.04.2015 o 22:37, pawbuk napisał:

No to nie mam pojęcia o co w ogóle chodzi, bo ja całą drużyną na 12 poziomie i najpotężniejszymi
czarami nie robię mu żadnej krzywdy :D
Jakiś błąd może miałeś? :D

Hmm, wyobraź sobie moje zdziwienie, bo naczytałem się o tych smokach i szykowałem się na coś naprawdę porównywalnego z BG2. Nie, nie miałem żadnych bugów, wydaje mi się, że po prostu skrypty zawodzą, gdy się stosuje bardziej wymyślną taktykę niż to, co przewidzieli developerzy. Z drugiej strony wyposażenie tez robi swoje gdy masz komplet postaci w odpowiednich pancerzach i na poziomie "znakomite" co najmniej + wzmocnienie przeciw zwierzakom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ukończyłem grę.

Spoiler

Wybrałem zakończenie ze zniszczeniem duszy Thaosa oraz pozostałch. Trochę przy nich majstrował, więc wydawało się to logiczne. Wszyscy kompani żywi i raczej z pozytywnymi zakończeniami. Gorzej tylko skończyła Zatoka Buntu z prześladowaniami animantów i wygnaniem Rycerzy Tygla, gdzie Dwunastka bez nich sobie niezbyt poradziła :D Za to twierdza, Złocona Dolina (po zabiciu Raedrica na dobre) i Jeleni Bród (z Ederem jako burmistrzem) prosperowały.

Ogólnie pomimo pewnych niedoróbek i braku balansu wśród niektórych klas oraz umiejętności, grę oceniam pozytywnie. Fabularnie od długiego czasu żadna gra tak nie wciągnęła, jak ta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wam cudowni partacze z Obisidanu za kolejny patch który zmienia index wszystkich plików, mimo tego, że realnie updateuje tylko kilak na krzyż. Wsparcie dla modderów jakie nam obiecaliście - zaiste cudowne =.=

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wykorzystać wszystkie podane tu taktyki, zmieniałem poziom trudności gry na łatwy, zmieniałem członków drużyny, wyposażenie...i nic :D Smok nadal jest dla mnie nie do ruszenia, nawet nie muszę go widzieć, a on i tak używa na mnie tego specjalnego ataku...i połowa mojej drużyny nie żyje :D
Chyba mam jakiegoś pecha - nie blokuje się, atakuje mnie z dystansu, uciekanie pojedynczym członkiem drużyny nic nie daje...
Poddałem się, chcę już skończyć tą grę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/36/?

http://www.nexusmods.com/pillarsofeternity/mods/19/?


Update do wersji 1.0.4.0.540 zrobiony.
Jeszcze raz wielkie wyrazy wdzięczności dla devsów - nie ma to jak trzepać tego samego moda od nowa przy każdym patchu i hotfixie =)


Gdybym sobie nie wykombinował drogi na skróty musiał bym każdy plik od nowa 2 razy zapisać, dwa razy edytować i na koniec wrzucać już gotowe zmiany na podstawowy modyfikowany plik tylko tym razem hex edytorem. Nie ma to jak dobra struktura patchy, takie kwiatki tylko w Obisidanie =P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Próbowałem wykorzystać wszystkie podane tu taktyki, zmieniałem poziom trudności gry na łatwy, zmieniałem członków drużyny, wyposażenie...i nic :D Smok nadal jest dla mnie nie do ruszenia, nawet nie muszę go widzieć, a on i tak używa na mnie tego specjalnego ataku...i połowa mojej drużyny nie żyje :D
Chyba mam jakiegoś pecha - nie blokuje się, atakuje mnie z dystansu, uciekanie pojedynczym członkiem drużyny nic nie daje...
Poddałem się, chcę już skończyć tą grę :D"
Wczytuj save tak długo aż uda ci się rzucić pertyfikacje na początku walki. Później można byle czym zabić, chociaż najlepsze są czary np magiczne pociski.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to skończyłem. Nieco ponad 70 godzin na wysokim poziomie trudności, myślę że w 100%,czytając co się da i zaglądając w każdy kąt. Grę gdzie mogłem oceniłem na 9/10, jeśli mam się do czegoś przyczepić to do nieco nierównego poziomu trudności, gdzie na początku musiałem często powtarzać parę razy walki tak ostatni akt pokonałem praktycznie nie odpoczywając z palcem w nosie. Wydaje mi się że pod koniec gry twórcy jakby stracili werwe, jakby tym bliżej końca tym bardziej sobie odpuścili. Bolą również nieco rozmaite babole ale myślę że jeszcze 2-3 patche i ciężko będzie się doszukać jakiś wad technicznych :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakiś porządek w którym trzeba robić questy? Jestem w mieście z drzewem, dołączyłem maga do drużyny. No i teraz jest problem: w podziemiach świątyni z jednym duchem daję radę, dwa już mnie klepią jak chcą. A w zadaniu z dostawą dla kowala spotykam trolle leśne ;)

Czy ja mam takiego pecha, czy po prostu połączenie klas barbarzyńcy i maga jest niezbyt szczęśliwe i wymagany będzie reroll klasy? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

We dwójkę jest ciężko. Idź do gospody i się prześpij. ;p

Spoiler

Będziesz miał możliwość dołączenia jeszcze jednego towarzysza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować