Zaloguj się, aby obserwować  
Strange101

Pillars of Eternity (Project Eternity) - temat ogólny [M]

930 postów w tym temacie

W przypadku tego questa zostaniesz sam powiadomiony jeśli wybrałeś tego drugiego władcę (Kolsc bodajże mu było) lub zabiłeś wszystkich. To będzie mieć dopiero miejsce w dalszym punkcie fabuły, gdy mocno ruszony zostanie główny wątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, gra robi stosowny zapis przed ''punktem bez odwrotu'' blisko końca gry. Więc zawsze można zacząć od tego momentu, szczególnie gdy nie zaczynaliśmy gry od początku.

Mimo wszystko podziwiam, jakoś nie mógłbym się zabrać do gry wiedząc, że to dopiero pierwszy ''odcinek'', oby drugi też ukazał się jeszcze w tym roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Generalnie skończyłem grę na tym poziomie przy pierwszym podejściu druidem z kompanami dobranymi z linii fabularnej, więc bez fajerwerków. Podejrzewam, że nawet po zmianach nie potrzebujesz jakieś specjalnie wyspecjalizowanej drużyny z optymalnym buildem. Ten poziom zmusza po prostu do korzystanie z wszystkiego co mamy pod ręką z dodatkiem paru asów w rękawie w formie sprytnego łączenia czarów i umiejętności bohaterów.

Z drużyną stworzoną od podstaw... to będzie wręcz spacerek.

Szczególnie, że z tego co widziałem magiem można teraz PotD solować ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.09.2015 o 00:36, hammerfall87 napisał:

Ok a taki łotrzyk da sobie rade ?


Jak grałem (zaraz po premierze) to łotrzyk był tragiczny, brat ma jednego w drużynie i teraz post 2.0 jest podobno znacznie lepiej, więc graj po prostu tym czym lubisz, moim zdaniem nie ma sensu składać drużyny gwiazd ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś dobry sposób na tego smoka z dodatku? Próbowałem te z forum Obsidian, ale w przypadku mojej drużyny nie działają. Eder nie wytrzymuje dłuższy czas, potem atak smoka kładzie drużynę. Wszystkich addów też tak szybko nie idzie zabić i potem nie zostaje nikt, na kim smok mógłby skupić swoją uwagę. I to na normal, na 14 poziomie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smok z dodatku okazał się powtórzeniem tego z podstawki. Przepakowany atak, który można było zneutralizować ponownie spamując zwoje i czar maga na paraliż. Do tego pomogły summony. Walkę głównie utrudniały moby towarzyszące smokowi. Potem już poszło znacznie łatwiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem sobie expansion passa, zainstalowałem co trzeba i... jakieś cuda się dzieją z polonizacją. A dokładniej w ekwipunku zjada ostatnie litery więc mam "lekki pancer", "szyj", "głow", "pa" etc. Ktoś się spotkał z czymś takim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.09.2015 o 09:23, Fimbulvinter napisał:

Dalej loadingi trwają wieczność?


Tak, nic w tym się nie zmieniło. Podobno w dwójce ma byc mniej loadingów i poziomy mają ładować się szybciej, ale póki co kontynuacja nawet nie jest zapowiedziana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.09.2015 o 11:48, Reffan napisał:

Kupiłem sobie expansion passa, zainstalowałem co trzeba i... jakieś cuda się dzieją z
polonizacją. A dokładniej w ekwipunku zjada ostatnie litery więc mam "lekki pancer",
"szyj", "głow", "pa" etc. Ktoś się spotkał z czymś takim?

U mnie jest to samo np. zamiast "pupil" jest napisane "pupi". W większości przypadków pozjadało ostatnie litery, zapewne jakiś błąd związany z wprowadzaniem przetłumaczonego tekstu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 01.05.2015 o 22:33, PrinceLaCroix napisał:

Przechodzę grę drugi raz i dochodzę do wniosku, że system walki w tej grze mi się nie
podoba. Fajnie, że mamy aktywną pauzę, ale już mechanika walki, pomysł autorów na coś
nowatorskiego w moim odczuciu nie wypalił. Mniejsza o absurdy, dziwne buildy i 70% zbędnych
czarów/umiejętności, ciach


Ja do tego wniosku doszedlem juz dawno, a drugi raz napewno w to grac nie bede. Walka jest nudna, jest zbyt wolna, jest jej zbyt duzo, za kazdym razem dziala taka sama taktyka (tak gram na najtrudniejszym poziomie w trybie ekspert), jest prosta wrecz banalna, ja nawet tanka nie uzywam bo nie ma po co. Sa potyczki ze nawet nie pauzuje gry. Ale jak widze ze na tym forum ludzie pisza ze mag jest beznadziejny to ja sie nie dziwie ze komus walka moze sprawiac problemy.

Do tego dochodzi historia ktora ma tak masakrycznie zolwie tempo ze ja nie daje rady grac dluzej jak 1h dziennie w ta gre bo mnie nuzy. Mam ja prawie od premiery a jeszcze jej nie skonczylem choc w koncu dowloklem sie do Aktu 3. Dodatkow nawet nie mam zamiaru kupowac bo pewnie tez sa takie same. Dla mnie Divinity Original Sin jest o wiele lepsze. Ba! Nawet Dragon Age Origins jest o wiele lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 25.09.2015 o 00:50, Cykada85 napisał:

Ale jak
widze ze na tym forum ludzie pisza ze mag jest beznadziejny to ja sie nie dziwie ze komus
walka moze sprawiac problemy.


Dalej twierdzę, że mag jest najgorszą postacią czarującą w grze (a z żadną walką problemów nie miałem, także na wysokim). Patche trochę to pozmieniały, ale na premierowym buildzie granie magiem było tak nudne, że szkoda gadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować