Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

S.T.A.L.K.E.R. 2 wciąż żyje. Prace nad grą mogą ruszyć, ale tylko na Wschodzie

29 postów w tym temacie

Ja tam nie wiem co myśleć :S W pierwszego Stalkera grałem dawno, ale nawet mi się podobał, niedawno zainstalowałem Czyste Niebo i gdzieś na początku gry była misja, w której miałem chyba oczyścić bazę wojskową. 7 razy z chorej odległość zdejmował mnie jakiś wojak, przez którego nawet się chowając, czy biegnąc na Rambo nic nie mogłem zrobić... Wkurzony grę wywaliłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@KMyL

STALKER to nie gry typu CoD, gdzie idziesz na hama. Fakt, ten zasięg widzenia A.I. jest dziwny, ale te miejsce można przejść sposobem i to dość prostym.

Co do Stalkera, to czekam z niecierpliwością. Grałem w Cień Czarnobyla i spodobał mi się, Czyste Niebo ukończyłem, lecz Zew Prypeci nie przypadł mi do gustu. Myślę, że dwójeczka byłaby idealna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka decyzja podyktowana jest racjonalnymi pobudkami: Siergiej uważa, że obcemu studiu nie uda się zachować unikatowego klimatu gry i nasączyć ją duchem „naszej” mentalności

I mają rację- jednak wcześniejsze części robione przez studio wschodnie miało taki klimacik, którego zapewne studio zachodnie by nie zrobiło. Tak więc zobaczymy co im z tego wyjdzie i kiedy wyjdzie.
@KMyL- podobnie jak kolega DeMichel: w Stalkerze fakt, są momenty kiedy można pójść ostro na chama, ale sam moment w Clear Sky kiedy "czyścimy" budowę ze złych typków (praktycznie pod koniec) to tam chyba spędziłem jakieś 2-3 godziny zanim za każdym rogiem powoli czyściłem każdego po kolei. Jakby w tej grze można było lecieć na chama w 100% to byłoby może jakieś 5 minut roboty i nie dawałoby to takiej frajdy jak dało mi to że wreszcie przeszedłem tego stwora po tych kilku godzinach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo liczę na powrót Stalkera w kanonach Zewu Prypeci który wg. mnie był najlepszą odsłoną serii. Cień też był bardzo udany natomiast Czyste Niebo troszkę zbyt dużo wagi przywiązało do strzelania w stylu CoD''a, co nie zmienia faktu iż też było udaną produkcją która wniosła dużo nowego do serii. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

STALKER miał swój klimat i za to tę grę kocham. Nie było szybkiej rozwałki jak w MW3(to jest fajne ale na parę h łacznej rozgrywki by się wyrzyć) do przodu i na pałę. Tu w Stalkerze niejedonkrotnie trzeba było wszytsko dobrze obysleć/zaplanować, łącznie z pora jaką atakujemy, bo gdy ciemno jest a my jesteśmy w koziej d... można szybko liczyć sie ze śmiercią :-) Gra ma swój klimacik, i już, trzeba uważać na wszytsko i na wszystkich jak w prawdziwej zonie przystało :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem ze zgadzam się. Przeszedłem 3 czesci Stalkera i nawet twierdze ze grajac w Czyste Niebo było momentami bardzo trudno, pujsc na zywioł skonczył się bardzo szybko, nieudanie. Cien jak dla mnie był najlepszy, klimat nocny i te zmutoany psy 4-5 i gracza nie ma. Zw Prypeci jak dla mnie za krotki.
Klimat wspaniały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W Survarium nie poczujesz klimatu Stalkera, bo po 20 sekundach grania dostaniesz headshota i tyle poniuchasz mapę. Spalker 2 powinien powstać i bardzo słusznie że jeżeli ktokolwiek go zrobi to będzie to ruskie studio. Bethesda zrobiłaby klona CoD-a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2012 o 12:18, Lailonn napisał:

kickstarter, wystarczy chcieć


Lol, już widzę, jak zbiorą co najmniej kilkanaście milionów dolców na grę tego typu. Kickstarter sprawdza się do relatywnie prostych gier (w sensie - z prostymi silnikami). STALKERowi pod tym względem daleko do prostoty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kilkanaście milionów? Żartujesz? Project Eternity - 1,1mln. Jestem pewien, że przy 2 bańkach by dali radę. Kwota może byc niższa gdy nie muszą dbać o zyski wydawcy etc a jedynie swoje. Zresztą Kickstarter nie musi prowadzić do finalizacji gry. Mogą zebrać kasę aby pchnąć projekt do przodu an tyle by zdobyć wydawcę, który wpakuje resztę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2012 o 16:09, Lailonn napisał:

Kilkanaście milionów? Żartujesz? Project Eternity - 1,1mln.

Lol, gooby, plz. Project Eternity - gra zrobiona na Unity, uproszczona grafika, gdzie tylko się da (w dodatku w rzucie izometrycznym), prawdopodobnie brak pełnego VO (będzie tak jak w BG/IWD/P:T), itp, itd.

Tymczasem STALKER2... Naprawdę muszę pisać o tym, co ta gra musi zawierać, by była godną kontynuacją tytułu?

Dnia 30.09.2012 o 16:09, Lailonn napisał:

Jestem pewien, że przy 2
bańkach by dali radę.

Przy dwóch bańkach nie byliby w stanie stworzyć klona Call of Duty, a co dopiero quasi-sandboksa będącego hybrydą FPS i cRPG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem... tzn. rozumiem Cie i zgadzam sie calkowicie, ze potrzebowaliby duuuzo wiecej kasy niz np. te 3-4mln. Ale fanow Stalkera troche jest, wiec moze by sie udalo uzbierac jakas "dobra" kwote ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.09.2012 o 16:33, Ichvander napisał:

Czy ja wiem... tzn. rozumiem Cie i zgadzam sie calkowicie, ze potrzebowaliby duuuzo wiecej
kasy niz np. te 3-4mln. Ale fanow Stalkera troche jest, wiec moze by sie udalo uzbierac
jakas "dobra" kwote ;)

Owszem, jest "trochę". A kasy potrzeba DUŻO. Kickstarter nie ma szans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować