Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Crystal Dynamics: posiadacze mocnych pecetów będą "bardzo, bardzo zadowoleni" z Tomb Raidera

17 postów w tym temacie

Mateusz Stanisławski

Brian Horton ze studia Crystal Dynamics zdradził kilka szczegółów na temat blaszakowej wersji Tomb Raidera. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra zaoferuje tekstury w wysokiej rozdzielczości.

Przeczytaj cały tekst "Crystal Dynamics: posiadacze mocnych pecetów będą "bardzo, bardzo zadowoleni" z Tomb Raidera" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2012 o 21:11, diabolo20 napisał:

No to to mi się podoba plus obsługa oświetlenia i teselacji z direxa 11 i można grać:)

Gdzieś o tym napisali w sumie? To chyba sobie nie pograsz :P
Choć tekstury Hi-Res mi się akurat podobają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, co oznacza " potężny sprzęt " i jak " potężny " on będzie musiał być?
czy mój sprzęt zalicza się do " potężnych ", czy potrzebny będzie GTX 680?
kurka, obawiam się, że już z " Crysis 3 " będę miał problemy a tu jeszcze " Tomb Raider " straszy wymaganiami ... cóż, może nie będzie tak źle, może będzie tak, jak w przypadku " Max Payne 3 ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że będą dostępne większe piersi w dodatku teselowane????? AWESOME. Dobra ogarniam się. Czyli przynajmniej nie będzie to port odwalony na 2 z minusem, aby tylko działał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PR, PR ;)
Wyższa rozdzielczość tekstur nikogo jeszcze nie zabiła. Wiecej szczegółów nie podano.
Także nie panikowałbym :P

PS. Osobiście nawet jakby zostali na tym z Underworlda, to nie płakałbym :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2012 o 21:18, Zgreed66 napisał:

> No to to mi się podoba plus obsługa oświetlenia i teselacji z direxa 11 i można
grać:)
Gdzieś o tym napisali w sumie? To chyba sobie nie pograsz :P

Pojawi się wiele tego typu detali, o których nie mogę jednak teraz mówić, ale pecetowa wersja z pewnością sprawi, że osoby posiadające potężny sprzęt będą bardzo, bardzo szczęśliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2012 o 22:31, Cthulhu_X napisał:

Pojawi się wiele tego typu detali, o których nie mogę jednak teraz mówić, ale pecetowa
wersja z pewnością sprawi, że osoby posiadające potężny sprzęt będą bardzo, bardzo szczęśliwe

Yhm, a teraz dekoduj to ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

acha czyli mając na mysli.... Mamy specjalny zespół ludzi, który dba o to, by wrażenia płynące z rozgrywki na pecetach były porównywalne z tym, czego doświadczą konsolowcy...
porównywalne to mogłyby byc wersje z konsol z tymi z pc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 05.10.2012 o 22:40, Zgreed66 napisał:

> Pojawi się wiele tego typu detali, o których nie mogę jednak teraz mówić, ale
pecetowa
> wersja z pewnością sprawi, że osoby posiadające potężny sprzęt będą bardzo, bardzo
szczęśliwe

Yhm, a teraz dekoduj to ;)

Deus EX miał DX11, nowy Hitman też będzie miał, po Tomb Raiderze nie spodziewałbym się niczego innego :) Nie wiem jak wyglądają te konwersje, czy są zlecane zewnętrznej firmie, ale pewnie SquareEnix zleca jakiś standard, który ma być zachowany, a takie dodatki są niezłe jako pomoce w reklamie gry.

Tesselacja i oświetlenie z DX11 w Hitmanie:
http://www.gamefront.com/hitman-absolutions-pc-only-features-include-dx11-and-pc-ui/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To może oznaczać, że posiadacze słabych pecetów mogą być wyraźnie niezadowoleni...
Ech a ja liczyłem na to, że pogram w pociągu na słabym laptopie, który spokojnie ciągnie TRU - na bateriach i z padem w ręku. A tu chyba zonk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2012 o 01:02, Cthulhu_X napisał:

Nie wiem jak wyglądają te konwersje, czy są zlecane zewnętrznej firmie,
ale pewnie SquareEnix zleca jakiś standard, który ma być zachowany, a takie dodatki są
niezłe jako pomoce w reklamie gry.

Tak zleca. ta firma to Nixxes. Owoce jej pracy to: "Deus Ex: Human Revolution", "Sleeping Dogs", "Hitman: Sniper Challenge" i zapewne "Hitman: Absolution". :) Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2012 o 01:02, Cthulhu_X napisał:

Szczerze?
Global Illumination, to tak naprawdę DX 10.1.
Nie wiem ile będzie teselacji, to ją sobie podaruję. Czasem ciężko ją znaleźć :P
Bokeh wydaje się ciekawym pomysłem i chyba faktycznie wymaga DX11, choć to "detal".
No i teoretycznie wsparcie DX 11 kończy się na Eyefinity i HD3D.
A to faktycznie wymaga kompa, ale nie wiem nawet jaki promil graczy tego używa ;p
No i należy liczyć jeszcze rozdzielczość FHD (w której też sam nie gram)

Przypomnina mi się w sumie sytuacja z Parralax Occlusion Mappingiem i DX11 w Crysis 2, podczas gdy był dostępny od biednych Radeonów X1800 (czyli DX9.0c).

Ze Sleeping Dogsami miałem do czynienia tylko tyle aby stwierdzić, ze... zgodziłbym się z Kottickiem (Boziu co ja wypisuje).
Grafika, a raczej garść efektów to jednak nie wszystko... W Deux Exie też chyba tylko tesselacji nie miałem dostępnej o ile się nie myle.
SSAO już miałem (A mam Radeona 4870 - SSAO od DX10 bodaj jest). Skonczyło się na tym, ze nawet AA włączyłem :) (choć kompletnie nie potrzebne było)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 06.10.2012 o 10:14, Zgreed66 napisał:

> Tesselacja i oświetlenie z DX11 w Hitmanie:
> http://www.gamefront.com/hitman-absolutions-pc-only-features-include-dx11-and-pc-ui/

Szczerze?
Global Illumination, to tak naprawdę DX 10.1.
Nie wiem ile będzie teselacji, to ją sobie podaruję. Czasem ciężko ją znaleźć :P
Bokeh wydaje się ciekawym pomysłem i chyba faktycznie wymaga DX11, choć to "detal".
No i teoretycznie wsparcie DX 11 kończy się na Eyefinity i HD3D.
A to faktycznie wymaga kompa, ale nie wiem nawet jaki promil graczy tego używa ;p
No i należy liczyć jeszcze rozdzielczość FHD (w której też sam nie gram)

Przypomnina mi się w sumie sytuacja z Parralax Occlusion Mappingiem i DX11 w Crysis 2,
podczas gdy był dostępny od biednych Radeonów X1800 (czyli DX9.0c).

Ze Sleeping Dogsami miałem do czynienia tylko tyle aby stwierdzić, ze... zgodziłbym się
z Kottickiem (Boziu co ja wypisuje).
Grafika, a raczej garść efektów to jednak nie wszystko... W Deux Exie też chyba tylko
tesselacji nie miałem dostępnej o ile się nie myle.
SSAO już miałem (A mam Radeona 4870 - SSAO od DX10 bodaj jest). Skonczyło się na tym,
ze nawet AA włączyłem :) (choć kompletnie nie potrzebne było)

Akurat w deux ex niewidziałem teselacji ale gra jest fantastycznie zoptymalizowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować