Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Treyarch: silnik IW zapewnia 60 fps i jest świetny, po co go zmieniać?

59 postów w tym temacie

Dnia 10.10.2012 o 20:15, dzl2008 napisał:

"Czym dokładnie może on kogoś denerwować?"

-Grafiką, jak z przed kilku lat.
-Brakiem jakiejkolwiek fizyki(!)


"egzakli!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale tak naprawdę - po co w CoDzie zaawansowana fizyka i superekstra grafa?
Ta gra ma być jak najprostsza i trafić do jak największej liczby odbiorców. A, że silnik jest znany twórcom a do tego nie sprawia, że kompy i konsole grzeją się tak, że można na nich usmażyć jajko, to wyłącznie zaleta.
Więc gość ma sporo racji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Grafika, wbrew popularnej opinii ma duże znaczenie przy odbiorze gry przez gracza. Zrozumiałbym 2-3 letni zastój ale tutaj od premiery CoD4 niewiele się zmieniło, dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest przecież oczywista oczywistość.
Generalnie goście przymierzają się już do nowych generacji konsol/PC. Nikt w związku z tym nie chce przyinwestować grubych milionów w rozwój nowego silnika, tylko po to, żeby po 1 grze wywalić go do śmieci bo są nowe platformy, na które chcąc nie chcąc będą musieli dać coś naprawdę nowego.
Nie ma znaczenia fakt, że przy volumenie sprzedaży CoDa taka inwestycja i tak by się zwróciła - mieć 10 mln USD a nie mieć 10 mln USD to już 20 mln USD- takich pieniędzy w piach się nie wywala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahahahahah...mam nadzieję, że to był żart.Naprawdę świetne poczucie humoru ma ten pan

PS:Gdyby tak wszyscy twórcy robili tak jak ci panowie, to nie było by po co grać, bo ciągle to samo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 20:57, Kajmal napisał:

PS:Gdyby tak wszyscy twórcy robili tak jak ci panowie, to nie było by po co grać, bo
ciągle to samo!

Jak to samo? Silnik nie oznacza, że gameplay pozostaje taki sam. Ale komu ja to tłumaczę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 20:57, Feallan napisał:

BTW co wy wszyscy macie do tych 60 klatek? Dla mnie 25-30 klatek jest ok, przynajmniej
grając na PC.

Tym, że w wypadku małych spadków przy 60 FPSach ma się większy margines spadku bez odczucia (czytaj - jak z 60 spadnie do 50 - 40 to tego się nie odczuje. Natomiast przy 30 spadających na 15 - 10....)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taki zamysł koncepcyjny. Jakby próbowali wprowadzać większe zmiany, to skończyłoby się na shitstormie wywołanym przez fanów serii, którym brak większych zmian odpowiada.

Anyway, Treyarch jeszcze się stara coś w CoDach zmienić (polecam poczytać o zmianach w BO2), ale techniczne wykonanie u tej ekipy woła o pomstę do nieba. Zupełne przeciwieństwo IW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 21:00, Henrar napisał:

> PS:Gdyby tak wszyscy twórcy robili tak jak ci panowie, to nie było by po co grać,
bo
> ciągle to samo!
Jak to samo? Silnik nie oznacza, że gameplay pozostaje taki sam. Ale komu ja to tłumaczę...


Serio nawet nie próbuj. Stoczyłem niezliczone wojny z ludźmi którzy nie potrafią ogarnąć istnieją ludzie na świecie i jest ich całkiem sporo których nie obchodzi to czy gra korzysta z najnowszych zdobyczy techniki czy nie. Po prostu chcą przeżyć świetną epicką przygodę. Przeżyć katastrofę lotniczą, rozwalić łódź podwodną i epicko uciec do helikoptera... to się liczy w tej grze! Nowy silnik nic nie zmieni! Po prostu mniej ludzi będzie mogło uruchomić grę bo im najzwyczajniej w świecie nie pójdzie :(

już widzę jak główny programista idzie do rady nadzorczej:
- Szanowna rado nadzorcza. Nasza gra sprzedaje się najlepiej na świecie ale zmienimy silnik graficzny tak żeby wyglądała lepiej. Jasne że spadnie nam grono graczy o połowę a efekt będzie zauważalny może przez 20 % naszych fanów ale w końcu przestaną po nas jeździć na forach internetowych.

Następnego dnia koleś wylatuje z roboty :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I dlatego koleś nie powinien się wypowiadać skoro nie potrafili zoptymalizować gry używając silnika na której 4 na byle złomie działała. Pamiętam BO1 dzień premiery cholera tuż to crysis warhead był lepiej zoptymalizowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 21:27, Numenpl napisał:

I dlatego koleś nie powinien się wypowiadać skoro nie potrafili zoptymalizować gry używając
silnika na której 4 na byle złomie działała. Pamiętam BO1 dzień premiery cholera tuż
to crysis warhead był lepiej zoptymalizowany.


Optymalizacja warheada była w porządku choć żadnym mistrzostwem bym tego nie nazwał, a BO1 to w dniu premiery była istna katastrofa(na części komputerów).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież sami mówią o tym, że ten silnik wiele wspólnego z tym, co był w czwórce, nie ma. Anyway, Black Ops źle zoptymalizowany nie był. To jest jakiś wewnętrzny bug silnika, bo na części komputerów ta gra chodzi, tak jak MW2/3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować