Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Treyarch: silnik IW zapewnia 60 fps i jest świetny, po co go zmieniać?

59 postów w tym temacie

Wg tej logiki UE3 nie jest nowym silnikiem, bo część kodu pamięta UE1, Source też nowym silnikiem nie jest, ob pamięta czasy GldScr, który z kolei również pamięta idTech 1.

Ten silnik, który teraz jest w CoDach nie ma nic wspólnego z tym, co było w dowolnym Quake''u. Za dużo modyfikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 22:49, Laston napisał:

Nie porównuj UE3 z silnikiem CoDa który pamięta Quake''a 1.


I co z tego? Przecież w tym silniku nic z niego nie zostało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze słówko o UE3. Silnik UE3 od swojej premiery(2006) jest ciągle rozwijany, czego dowodem są coraz nowsze buildy UDK. Programiści jakoś potrafią wycisnąć na nim 60FPS prezentując bardzo ładną grafikę np. Batman AC.

BTW: Pamiętam jak w CDA recenzowali BF3 i COD MW3, gdzie Call of Duty dostało ocenę za grafikę o jeden punkt mniejszą(sic!). Pominę milczeniem fakt, że przy MW3 na drzwiach można spotkać płaskie klamki(sama tekstura), a magazynki od broni są tylko bryłą bez żadnych naboi(można to zobaczyć po wyjściu za rozbitego helikoptera z Sandmanem, gdy ten ofiarowuje ci magazynek, a także czasami przeładowując ak-47su).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.10.2012 o 21:13, Henrar napisał:

Anyway, Treyarch jeszcze się stara coś w CoDach zmienić (polecam poczytać o zmianach
w BO2), ale techniczne wykonanie u tej ekipy woła o pomstę do nieba. Zupełne przeciwieństwo
IW.


Pomimo że lubię BO, to muszę się zgodzić z tą niestarannością techniczną. Mam nadzieję, że w nowej części kompani nie będą przebiegać koło przeciwników i zostawiać ich nietkniętych by gracz sam się nimi zajął ;d Treyarch oprócz wymyślania różnych nowości niech się przyłoży do testowania i dokładnie dopracuje swój tytuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z takim podejściem jakie ma ten facet to nadal siedzielibyśmy w jaskiniach, a średni wiek życia wynosiłby 30 lat. Zarabiają takie kokosy na tej marce, że mogliby część wydać na nowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to grafa w ostatnich call of duty jest przyzwoita i stoi na wysokim poziomie co nie znaczy że nie powinni myśleć o jej ulepszeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oni nawet w BO nie umieli utrzymać tych swoich 60 klatek na konsoli. Więc nawet się niech już nie wypowiada. Framerate był w zakresie 30-60 z czego najwięcej czasu przy około 40fps.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Omfg. Przecież to sarkazm, "Czym dokładnie może on kogoś denerwować?", przecież on się śmieje sam do siebie. Nikt nie byłby w stanie na poważnie wymienić same zalety tego silnika i zakonczyć wlaśnie tym, ludzie, po prostu źle to odbieracie! ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2012 o 13:44, kodi24 napisał:

Tylko czemu to EA nie może ciągle dogonić Acti pod względem zaineresowania graczy swoim
flagowym shooterem? ;)

Bo CoD jest znacznie bardziej znany w USA, gdzie sprzedaje się najwięcej egzemplarzy. Do tego romans Acti z Microsoftem i czasową wyłącznością mappacków na X360 (najpopularniejszą w USA konsolą) i mamy hit idący w miliony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EA to tez nie niszowy wydawca, moze grac na podobnych zasadach jak Acti, z tym ze ten drugi po prostu jest zawsze o jeden krok do przodu. Poza tym jesli to faktycznie kwestia dupereli takich jak ekskluzywne paczki bez ktorych mozna sie obejsc tudziez kwestia duzego zainteresowania z racji ugruntowanej pozycji giganta na danym rynku to -idac za pytaniem goscia z Treyarch- po co to zmieniac? :) Skoro tyle raptem wystarczy by rzadzic na swiatowym poletku shooterow to moze aspekt audio-wizualny nie jest kluczowym kryterium wyboru dla kilkunastu milionow nabywcow rok w rok? Oczywistym jest, ze na pc lepsze silniki smigaja w 60 klatkach a na konsolach juz nie, ale kto powiedzial ze wyznacznikiem trendow marketingowo-deweloperskich jest tylko jedna skladowa platforma- wydawca trzepie kase na tym co jest, chcialo by sie rzec -strzyze owce- ale majac pewna, 15-milionowa armie klientow robisz co chcesz. Od graficznych kolosow sa ci, ktorzy musza sie dobrze wyblyszczec by zachecic pozostalych;

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować