Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Painkiller: Hell & Damnation: Gracze są znudzeni współczesnymi strzelaninami

18 postów w tym temacie

"Wielu graczy tęskni za starymi, dobrymi czasami, kiedy to w FPS-ie chodziło o strzelanie, zabijanie i destrukcję" to w nowych FPP chodzi o coś innego :P ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2012 o 17:16, cHICEK napisał:

"Wielu graczy tęskni za starymi, dobrymi czasami, kiedy to w FPS-ie chodziło o strzelanie,
zabijanie i destrukcję" to w nowych FPP chodzi o coś innego :P ?


Inczej: w dzisiejszych FPSach chodzi zazwyczaj i coś w stylu CoD- chowamy się za przeszkodami, mamy broń z magazynkami, realizm w jakimś stopniu i tak dalej. Staroszkolne FPSy to właśnie takie, w których chodziło bardziej o rozwalanie wszystkiego dookoła i trzymanie lewego przycisku myszy do dechy przy czym nie było czasu na krycie się za osłonami, więcej skakało się i robiło uniki przed wrogiem, a każdy ruch trzeba było przemyśleć w ciągu setnych sekundy. Po prostu porównaj sobie PK i CoD ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie wiem czy ostatnio mało było takich FPS''ów - Serious Sam 3 BFE, Hard Reset, kilka innych Painkille''ów (mniej lub bardziej udanych), i chyba jeszcze jakieś indyki. Ale mam obawy co do tej części...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zagracie i przestaniecie marudzić :) To nie Bulletstorm, który udawał tylko oldschoolowego FPSa a był maszynką do mielenia dla laików. Dosłownie nawet brak skakania... Tu będzie to co w starym PK i wiele więcej i wiele lepiej przygotowane w dodatku za 150 zeli w CDAction za miech... no kurde bomba! Już teraz singleplayer (tylko singleplayer) w CDA dostał 7+/10 czyli jest dobrze z plusem :) Z multi i coopem się przekonamy podczas premiery czy to co trzeba było poprawić, farma poprawiła, bo w becie to wszystko działało luks ale były niedociągnięcia. Dzieci COD trzymajcie się tej gry z dala i nawet o niej nie wspominajcie a tym bardziej NIE OCENIAJCIE. Wasze zdanie w tym wypadku sie nie liczy jeżeli porównacie PK z CODem... (A bo w COD można przeładować broń a tu nie... ale syf!!!! buuu!). Poprzednie słabe malutkie Painkillery raczej były czymś w formie kroplówki dla umierającej sceny, no ale w koncu ktoś przyniósł defibrylator i mamy prawdziwą zmartwychwstanie (nie to co Resurrection).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Osobiście więcej radochy miałem z rozwałki robotów w Hard Reset niż zombiaków w Dead Island! W odświeżonego Painkillera zagram równie chętnie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2012 o 21:21, Sulphuriel napisał:

W końcu jakiś FPS w którym się strzela a nie ocera o murki.

A w którym dokładnie FPSie na normalnym poziomie trudności trzeba ocierać się o murki?

Protip: TPSy a FPSy "trochę" się różnią.
Protip2: Ganianie na pałę w starych FPSach kończyło się równie tragicznie, co robienie tego samego w nowych, więc w ostateczności człowiek i tak szukał murku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znudzeni współczesnymi strzelaninami ja bym raczej powiedział znudzeni szajsem jakim nas obrzucają . Oprócz sieciówek nie zagrałem ostatnio w FPS''a z fajną kampanią .Ale taką naprwadę koks kampanią gdzie nawet przerywniki się fajnie ogląda. Taki wiedźmin tylko FPS najlepiej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.10.2012 o 21:51, DonZ napisał:

mam nadzieję że będą apteczki a nie samoregenerujące się życie i przez to nieśmiertelny
bohater


Jakby tak było to zapewne gracze zaczęliby zastanawiać się nad atakiem na siedzibę firmy. PK i samoregeneracja życia? Chyba w alternatywnej rzeczywistości, gdzie batonik zjada człowieka XD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też mi wybór, albo rail shootery albo głupie nawalanki... A chciałbym dostać grę z dużymi, ciekawie zaprojektowanymi mapami i rozbudowanym gameplayem, no, powiedzmy coś jak Unreal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować