Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

StarCraft II: Heart of the Swarm z opcją zdobywania poziomów doświadczenia

21 postów w tym temacie

Nie żebym narzekał, bo niby fajna, interesująca rzecz (sam takie coś lubię)... A jednak nie wiem czy takie coś jest potrzebne w SC2.
Może być to nawet szkodliwe dla samej gry bo istnieje przynajmniej 20% szans że pojawi się jeszcze więcej takich nerdów, co będą chcieli po pierwszych 5(lub jednym) meczu wylądować w brązie żeby łatać najsłabszych graczy za coś co tak naprawdę im g.... daje. Najbardziej niepozorni i niebezpieczni gracze potrafią się czaić za portretami Kaczyńsiego ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uh... patrząc na to co dają te "punkty doświadczenia", to brzmi to bardziej jak inaczej nazwane achievementy? Przecież te też bodaj otwierały nowe tagi czy jak to się tam zwało - oznakowania budynków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co wam taki system przeszkadza? To daje tylko jakieś avatary itp, a nie upgrady typu "+10% do szybkości poruszania się jednostek", więc w czym problem? Blizz chce trafić do większej rzeszy graczy, ludzie lubią jak gdzieś rośnie jakiś pasek albo licznik punktów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to nic nowego, bo poziomy doświadczenia były już w Warcrafcie 3. Poza tym już wcześniej się zdobywało avatary i oznaczenia za zwycięstwa, więc zanosi się jedynie na zmianę sposobu ich przyznawania. Być może chodzi o to, aby były one przyznawane częściej i więcej, bo wymóg w postaci np. 1000 zwycięstwa dla casuali był zbyt odstraszający? Żadna rewolucja.

Dla mnie i tak najważniejsza pozostaje kampania, a niestety dobrych fabularnych customów nikt nie robi (poza remake kampanii z jedynki). Blizzard w ogóle o to nie zadbał. Nawet arcade nie ma takiej kategorii. Powstają tylko jakieś minigry. Tutaj SC2 w sumie zawiódł, bo przez ograniczenia Blizzarda nie udało się powtórzyć tak świetnej sceny z mapami, jaką miał W3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 10:43, Artmaster88 napisał:

Może być to nawet szkodliwe dla samej gry bo istnieje przynajmniej 20% szans że pojawi
się jeszcze więcej takich nerdów, co będą chcieli po pierwszych 5(lub jednym) meczu wylądować
w brązie żeby łatać najsłabszych graczy za coś co tak naprawdę im g.... daje. Najbardziej
niepozorni i niebezpieczni gracze potrafią się czaić za portretami Kaczyńsiego ;]


Weź pod uwagę że zostanie dodany tryb nie rankingowy w którym też będzie można zdobywać poziomy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 18:49, Fang napisał:

No, no dwa lata robią dodatek który polega na kopiowaniu pomysłów innych i wrzucaniu
niepotrzebnego syfu gratuluje :)


dodatek zawiera "trochę" więcej niż to co jest opisane tutaj w newsie, ale hejterzy widzą tylko to co chcą widzieć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 19:05, EmperorKaligula napisał:

dodatek zawiera "trochę" więcej niż to co jest opisane tutaj w newsie, ale hejterzy widzą
tylko to co chcą widzieć ;)


A co takiego zawiera? 20 misji które zapowiadają się bardzo słabo (chociaż lepiej niż nudne jak flaki z olejem Wings of Liberty) i po kilka nowych jednostek... reszta to masa pierdół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile z tych misji widziałeś? Poza tym z tego, co czytałem to będzie jeszcze kilkanaście misji dodatkowych związanych z jednostkami i ich ulepszaniem. O ile ilość misji mnie nie zadowala, to o ich jakość jestem spokojny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 14:35, Arcling napisał:

Dla mnie i tak najważniejsza pozostaje kampania, a niestety dobrych fabularnych customów
nikt nie robi (poza remake kampanii z jedynki). Blizzard w ogóle o to nie zadbał. Nawet
arcade nie ma takiej kategorii. Powstają tylko jakieś minigry. Tutaj SC2 w sumie zawiódł,
bo przez ograniczenia Blizzarda nie udało się powtórzyć tak świetnej sceny z mapami,
jaką miał W3.


Szybko też mapy tracą popularność, co mnie wkurza. Mogli zostawić stary dobry sposób odpalania map i zakładania gier lub umieścić w grze obydwa.

Po kilku próbach z fabułą odpuściłem sobie to jednak kompletnie - takie misje i kampanie są zazwyczaj bardzo kiepsko napisane i nie zawsze trzymają wysoki poziom pod względem grywalności. A i remake''i są wkurzające, bo zamiast trzymać się tego, co było w oryginale dostajemy niepotrzebne zmiany (jak np. jednostki z Brood Wara w kampanii z podstawki) czy poziomy zmienione w durne FPS-y.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 21:41, Fang napisał:

A co takiego zawiera? 20 misji które zapowiadają się bardzo słabo


grałeś już ? czy zmyślasz/perfidnie trollujesz ?

Dnia 26.10.2012 o 21:41, Fang napisał:

reszta to masa
pierdół.


no tak nowe jednostki w multi w grze typowo "turniejowej" to pierdoły. A broodwar tez nic nie zmienił na scenie SC, co ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 22:27, EmperorKaligula napisał:

> A co takiego zawiera? 20 misji które zapowiadają się bardzo słabo

grałeś już ? czy zmyślasz/perfidnie trollujesz ?

A co może być odkrywczego w misjach SP w RTSie? Naprawdę się zdziwię, jeśli te misje nie będą nudne i sztampowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 23:10, Mercuror napisał:

A co może być odkrywczego w misjach SP w RTSie? Naprawdę się zdziwię, jeśli te misje
nie będą nudne i sztampowe.


Misje w jedynce byly mocno zróżnicowanie z masą "eventów" (lawa co jakiś czas, spalanie planety i przemieszczanie bazy, podział na dzień i noc) były też klasyczne misje na czas, misje gdzie się bronimy, misje z eskorta, na każdej mapie dobrze przemyślane dodatkowe zadania (z sensowną nagrodą), misje fabularne "chodzone" bez bazy, misje innymi rasami, "wybory" w kilku misjach (kompletnie różne), a stopniowe dodawanie nowych jednostek też urozmaicało gre (nie było to do końca przemyślane, ale pomysł sensowny). No i sc to jedna z niewielu gier z sensownymi achivmentami (wyzwania dopasowane do każdej misji). A dojdzie jeszcze rozwój głównej postaci...

w jakiego rtsa ostanio grałeś z większym zróżnicowaniem misji w kampanii ? bo rozumiem że w sc2 grales ?

ale jest za wcześnie by oceniać "jakość" singla (bo nikt go jeszcze nie widział), ale po bardzo dużym zróżnicowaniu misji w podstawce jestem dobrej myśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.10.2012 o 21:41, Fang napisał:

A co takiego zawiera? 20 misji które zapowiadają się bardzo słabo (chociaż lepiej niż
nudne jak flaki z olejem Wings of Liberty) i po kilka nowych jednostek... reszta to masa
pierdół.


To i tak więcej niż BW(choć już że lepszej jakości bym nie powiedział).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować