Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Assassin`s Creed III z mikrotransakcjami

59 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

W wielu grach, zdobywając kolejne poziomy, możemy odblokować z czasem różne przedmioty, ale jeśli nie poskąpimy grosza, możemy przyspieszyć ten proces. Ubisoft zamierza stosować ten system w swoich grach, poczynając od Assassin’s Creed III.

Przeczytaj cały tekst "Assassin's Creed III z mikrotransakcjami" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jakieś żarty? Takie mikropłatności to i tak przykra konieczność w grach F2P (ale zrozumiała)... Ale w grze, za którą płacę pełną cenę? No bez jaj : |

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To co się dzieje z tą branża to jest katastrofa. Dostajesz pełny produkt, ale płać za wszystko co jest dalej z nim związane? Serio ? Ubi, WTF ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba... Że to tylko w singlu. Wtedy by mi to nie przeszkadzało - kto chce, niech sobie kupi nowy toporek. W sumie na screenach i w oryginalnym newsie nie widzę nic o tym, że chodzi o multi, chociaż z drugiej strony - poziomy mamy tylko w multi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie te wszystkie mikropłatności i punkty do kupowania przedmiotów zniechęcają do gry ;P W AC Revelations nie było takich rzeczy, ale trzeba było kupować przedmioty za kredyty Abstergo (czy jakoś tak). Przez to grę w MP skończyłam na poziomie 39, a jak był Brotherhood, to z chęcią doszłam do maksymalnego poziomu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2012 o 14:06, weronika265 napisał:

trzeba było kupować przedmioty za kredyty
Abstergo (czy jakoś tak).

NIE TRZEBA było, nikt Cię nie zmuszał.

Dnia 28.10.2012 o 14:06, weronika265 napisał:

Przez to grę w MP skończyłam na poziomie 39, a jak był Brotherhood,
to z chęcią doszłam do maksymalnego poziomu :)

Nie rozumiem Twojej logiki. Levelowanie jest niemalże identyczne.

Co do newsa - już widzę tych runnerów, dachowców i snajperów osiągających lepsze wyniki niż spokojnie grające osoby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AC kupuję i tak tylko dla singla (i w sumie nawet nie mam zamiaru multi uruchamiac) wiec mnie to nie boli specjalnie.
Zreszta nawet jesli dotyczy to singla to nie musze (i nie zamierzam) wydawac dodatkowej kasy tylko po to by- jak to ktos napisal- odblokowac toporek pare/parenascie leveli wczesniej.
Nie zmienia to jednak faktu ze Ubi robi sie wieksza plaga niz EA, z tym ze ci ostatni niszcza swoje gry przewaznie jeszcze w fazie pre produkcji a Ubi stara sie chyba najmocniej jak potrafi zrazic graczy swoimi "madrymi" pomyslami w dniu premiery.
Nie ma to jak strzelac sobie w stope.
Good job ubi and fuck your "good" ideas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież o takiej metodzie na kolejne łupienie graczy trąbi nie tylko sam Ubi, ale i inni producenci gier. Łatwo wywnioskować, że cała nagonka ma na celu "zareklamować" sposób, w jaki będą działać kolejne tytuły na nowe konsole. Widać DLC to za mało. Aby niemalże ograniczyć do minimum ludziom możliwość obrony przed płatnymi dodatkami w formie wspomnianego przed chwilą DLC rozszerzono działalność o mikro transakcje. Faktycznie, jak tak dalej pójdzie to i za możliwość ukończenia gry będzie trzeba płacić. Niech tak robią. Znajdzie się garstka frajerów, którzy będą mieć z tego radochę, a reszta oleje. I producenci tacy, jak Ubi razem ze swoimi grami zostaną pochowani na własne życzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.10.2012 o 14:10, Harrolfo napisał:

> Przez to grę w MP skończyłam na poziomie 39, a jak był Brotherhood,
> to z chęcią doszłam do maksymalnego poziomu :)
Nie rozumiem Twojej logiki. Levelowanie jest niemalże identyczne.

A ja ją w pełni rozumiem. W BH miałeś bezpośrednie nagrody za zdobycie przedmiotów. W Rev musisz "farmić kasę", żeby sobie kupić "nagrody". Nie wyszło im to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować