Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

jak moge przejść misje z krwawym jesionem?? bo na filmie jest pokazane jak wieże niszczy czy mam go jakoś przyciągnąć?? gdzieś widzizłęm jakieś serce lasu mam je wziąć??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 18:33, Łukasz.G napisał:

jak moge przejść misje z krwawym jesionem?? bo na filmie jest pokazane jak wieże niszczy czy mam go jakoś przyciągnąć?? gdzieś widzizłęm jakieś serce lasu mam je wziąć??


Musisz zabrać serce lasu. Wtedy Krwawy Jesion będzie Cię gonił. Wystarczy, że doprowadzisz go do ostrzy, a on zacznie je niszczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 18:33, Łukasz.G napisał:

jak moge przejść misje z krwawym jesionem?? bo na filmie jest pokazane jak wieże niszczy czy
mam go jakoś przyciągnąć?? gdzieś widzizłęm jakieś serce lasu mam je wziąć??


Zrób tak jak napisał Egan Wolf, pamiętaj tylko, że przynętą na jesiona nie musi być twój awatar - może nią być każda jednostka która znajdzie się najbliżej niego. Dlatego też radzę ci żebyś przynętę uczynił z robotników mrocznych elfów i kilku z nich miał zawsze w odwodzie; jeśli zginą nie będziesz po nich rozpaczał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 21:12, Urias napisał:

A ma moze kto save z kampani Cien Feniksa ale kapmanie ostzre cienia a nie kamien feniksa


Przecież możesz grać postacią gotową zarówno z Zakonu Świtu jak i Oddechu Zimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie.Bo gram sobie teraz w Oddech Zimy i nie wiem jakie umiejętnoiści magiczne(wyłąćznie magiczne)teraz podnosić bo białą magie zacząłem mam narazie na 2 poziomie to to akurat to ważne żęby mieć uzdrawianie,i jeszcze zacząłem czarną magie śmierć podnosić i nie wiem czy dobrze zrobiłem i jaką umiejętność najlepiej jeszcze mieć magiczną,żeby dobrze się grało.

W zakonie śitu miałem magie lodu głównie ale w tym sobie pomyślałem żę lód to będzie główna magia głównych wrogów choćby nawet elfek które mają magie lodu dzięki Arynowi.

Poradźcie mi jaką imiejętność mógłbym jeszcze specjalizować,która będzie najlepsza(MAGICZNA)??????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.12.2005 o 22:29, ilius-mage011 napisał:

W zakonie śitu miałem magie lodu głównie ale w tym sobie pomyślałem żę lód to będzie główna
magia głównych wrogów choćby nawet elfek które mają magie lodu dzięki Arynowi.
Poradźcie mi jaką imiejętność mógłbym jeszcze specjalizować,która będzie najlepsza(MAGICZNA)?


Nie chcę ci psuć zabawy, ale lodowe elfki wcale nie są takie złe na jakie wyglądają ;) Ja w Oddechu zimy grałem magiem lodu/ognia/uzdrawiania (magia na zasadzie przeciwieństw: jeśli przeciwnik będzie odporny na lód, to będzie bardziej podatny na ogień i odwrotnie; uzdrawianie zaś to był taki dodatek i było trochę mniej rozwinięte, ogólnie jednak dzięki białej magii można nosić lepsze szaty) i grało mi się bardzo dobrze, choć przyznam, że początki miał trudne (zwłaszcza pierwsza i druga plansza); wynikało to jednak z faktu, że początkowe zaklęcia są bardzo słabe i przez to musiałem sobie odpuszczać walki z wieloma wrogami. Nie brałem nigdy magii śmierci, więc nie wiem jak tobie będzie się grało. Dam ci jedną radę: optymalnie jesteś w stanie rozwinąć trzy umiejętności magiczne z dwóch kategorii; jeśli więc masz już białą magię (uzdrawianie) i czarną magię (śmierć) to weż sobie już tylko jedną umiejętność magiczną z którejś z tych kategorii - na podnoszenie innych nie starczy ci punktów umiejętności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sie konczy ta kampania rozni sie co od tej z Zalpmu Świtu

Dnia 21.12.2005 o 21:33, Raylin napisał:

> A ma moze kto save z kampani Cien Feniksa ale kapmanie ostzre cienia a nie kamien feniksa


Przecież możesz grać postacią gotową zarówno z Zakonu Świtu jak i Oddechu Zimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2005 o 14:32, Urias napisał:

Jak sie konczy ta kampania rozni sie co od tej z Zalpmu Świtu


Cień Feniksa przechodzony postacią z Zakonu Świtu i Oddechu Zimy różnią się trochę między sobą, ale tylko w sprawach które dotyczą samej postaci, historia w której uczestniczysz i zwiedzane mapki są takie same; inne są może cele postaci, ale prowadzi to do tego samego - koniec jest ten sam i jest to zrobione dobrze, bo pod koniec gry spotkasz drugiego bohatera i razem kończycie grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem w Kryptach zegarowych i już doszedłęm do tego momentu gdzie są nade mną te pięć głów i oczy mają się zaświecić ich wszytkie żęby chyba przejście się otworzyło.Tylko jak ja mam to zrobić żeby te ich oczy się zaświeciły???Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2005 o 16:54, ilius-mage011 napisał:

Jestem w Kryptach zegarowych i już doszedłęm do tego momentu gdzie są nade mną te pięć głów
i oczy mają się zaświecić ich wszytkie żęby chyba przejście się otworzyło.Tylko jak ja mam
to zrobić żeby te ich oczy się zaświeciły???Proszę o pomoc.


Po pierwsze: czy są to głowy stojące po drodze do skarbca? Bo jeśli tak to z nimi nic nie zrobisz. Jeśli przechodziłeś przez komnatę z pająkami to naprzeciwko wyjścia z niej (najbardziej na wschód jak tylko możesz) jest wejście do labiryntu (widać za drzwiami trawę i minotaury) - to tam znajduje się pięć głów, przy których musisz ustawić swoich bohaterów, żeby zaświeciły im się oczy (będzie filmik). Zeby otworzyć te drzwi musisz z komnaty ze strażnikami iść w lewo, otworzyć tamtą komnatę, przejść przez nią, potem przez szachownicę i dojdziesz do Xalabara. Zgódź się na jego propozycję i da ci klucz (teraz będziesz mógł już go zabić).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ojj sorry dopiero za czaiłem że tak to główy pięć głów i właśnie tak jest obok wejście do skabca no ale jak już wyżej napisałem duch Uru mi mówiła żę muszą się im zaświecić oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 22.12.2005 o 20:13, ilius-mage011 napisał:

Ojj sorry dopiero za czaiłem że tak to główy pięć głów i właśnie tak jest obok wejście do skabca
no ale jak już wyżej napisałem duch Uru mi mówiła żę muszą się im zaświecić oczy.


Tym przed wejściem do skarbca nie będą się świecić oczy. W poprzednim poście napisałem ci co masz zrobić - przy każdej głowie masz ustawić (i zostawić tam) po jednym ze swoich runicznych bohaterów, ale to chodzi o te głowy które znajdziesz w labiryncie na wschodzie; będziesz tam musiał zabić mnóstwo minotaurów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeden ogromny MINUS daje tym dwóm dodatkom.A konkretnie chodzi mi o to żę jak naprzykład jest się magiem no i podczas walki dojdzie do tego że walczy się obok siebie to nie możne wcale rzucić zaklęcia żadnego tylko jak zaczyna czarować to przerywa mu jakiś cioc zadany.To jest takie pojebane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(przepraszam za wyrażenie) ale jestem w kryptach zegarowych i tam jest tak trudno szczególnie z tymi oczami i dżwigniami.
Kurde i niech mi ktos pomoże bo poustawiałem koło tych głów w tym labiryncie prowadzącym do skarbca swoich bohaterów akurat jest ich pięć i pięć głów.I wcale nie ma fiomiku że im się zaświecają oczy.
A jeśli chodzi o to co pisał Raylin to tam gdzie są strażnicy.To tam w lewo tak dokłaDNIE TO JEST WYJŚCIE OD TYCH STRAŻNIKÓW I JEST DALEJ WYLĄGARNIA PAJĄKÓW,A PRZED WEJŚCIEM DO WYLĘGARNI PAJĄÓW JEST MAŁE PRZEJŚCIE I SIĘ WYCHODZI NA SZACHOWNICE.NO I PRZECHODZĘ PRZEZ SZACHOWNICE I SĄ DWIE SKRZYNIE A NA ŚRODKU TAKIE JAKBY ''LAMPY" I NIMI CAŚ TRZEBA ZROBIĆ RZEBY SIĘ OTWORZYŁY KUFRY TYLKO JA NIEWIEM JAK JUŻ PRÓBOWAŁEM ALE TO CIĄGLĘ MI ZOSTAJE TEN JEDEN ZAWSZE.pOMOCY!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W labiryncie w Zegarowych kryptach jest miejsce gdzie stoi obelisk, a za nim zamknięta brama. Gdy dotknę obelisku pisze mi, że jest wgłębienie kształtu gwiazdy. Jestem przy ukończeniu całej gry i nadal nie zdobyłem nic co przypominałoby gwiazdę. Na dodatek na północy tego labiryntu też jest jakiś obelisk, na którym są jakieś wyrazy w innym języku np. "mania" i pisze, że pozostałe 11 czy 7 (nie pamiętam) wyrazów jest zamazane i nie da się odczytać. Może ma to jakiś związek z tym drugim obeliskiem. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2005 o 09:49, Paździoch1991 napisał:

Na dodatek na północy tego labiryntu
też jest jakiś obelisk, na którym są jakieś wyrazy w innym języku np. "mania" i pisze, że pozostałe
11 czy 7 (nie pamiętam) wyrazów jest zamazane i nie da się odczytać.


Te wyrazy (właściwie fragmenty wyrazów) na obelisku to taka podpowiedź w jakiej kolejności otwierać skrzynie w skarbcu; na każdej skrzyni, jest wyraz (czytasz go w chwili kiedy karzesz swojej postaci ją otworzyć) i z tego można wywnioskować jaka ma być kolejność (jest to trudne, więc lepiej w tym przypadku skorzystać z solucji) - jeśli będziesz otwierał w złej kolejności to nie będziesz mógł otworzyć wszystkich. Co do klucza w kształcie gwiazdy, to jest on właśnie w jednej z tych skrzyń.


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2005 o 09:48, ilius-mage011 napisał:

ale jestem w kryptach zegarowych i tam jest tak trudno szczególnie z tymi oczami i dżwigniami.


Gra magiem nie ma tu nic do rzeczy. Przeciwników w Kryptach Zegarowych jest niewielu, a poza tym zawsze możesz wezwać swoich bohaterów runicznych (portal jest na północ od komnaty ze strażnikami obdartymi ze skóry; możesz tam też uwolnić tytanów, jeśli rozwiążesz zagadkę). Poza tym jeśli nie chce ci się tego przechodzić to nie musisz - twoim głównym zadaniem jest przedostanie się w południowo-zachodni róg mapy i przejście do następnej planszy, zagadki to takie zadania poboczne.

Dnia 23.12.2005 o 09:48, ilius-mage011 napisał:

Kurde i niech mi ktos pomoże bo poustawiałem koło tych głów w tym labiryncie prowadzącym do
skarbca swoich bohaterów akurat jest ich pięć i pięć głów.I wcale nie ma fiomiku że im się
zaświecają oczy.


Mówiłem ci, że to NIE chodzi o te głowy, które stoją przed skarbcem tylko o te za przejściem po prawej - te głowy stoją na zielonej trawie, łatwo je rozpoznasz.

Dnia 23.12.2005 o 09:48, ilius-mage011 napisał:

A jeśli chodzi o to co pisał Raylin to tam gdzie są strażnicy.To tam w lewo tak dokłaDNIE TO
JEST WYJŚCIE OD TYCH STRAŻNIKÓW I JEST DALEJ WYLĄGARNIA PAJĄKÓW,A PRZED WEJŚCIEM DO WYLĘGARNI
PAJĄÓW JEST MAŁE PRZEJŚCIE I SIĘ WYCHODZI NA SZACHOWNICE.


Chodzi mi o komnatę ze strażnikami obdartymi ze skóry (tych koło których trzeba przejść niezauważenie i którzy znikną gdy otworzysz skrzynie których pilnują). Ze środka tej komnaty idź w lewo i znajdziesz zamkniętą bramę; powinieneś mieć klucz żeby ją otworzyć. Po przejściu przez to pomieszczenie znajdziesz dopiero szachownicę o której mówiłem, ta gdzie ty jesteś to takie dodatkowe pomieszczenie, a skarby które tam są służą do rozwiązywania dalszych zagadek, ale to nie jest obowiązkowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się