Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

ok moze sie myle ale to jest opis przejscia krypt zegarowy napisany przez "plante" dnia 25.10.2005 o godzinie 15.43

Dnia 25.10.2005 o 15:43, plante napisał:

"Po wejściu do krypt należy w takich kombinacjach ustawić dźwignie:
PÓŁNOC:
Prawy, lewy, prawy,
Prawy ,lewy, prawy,
Prawy, lewy, prawy,
Pułapka pierwsza.
Prawy, prawy, lewy,
Prawy, lewy, prawy,
Prawy, lewy, prawy,
Dla drugiej.
Zabierz zawartość skrzyń. Uwaga, nie sprzedawajcie żadnej monety. W kampanii Aryna również.
Zabierzcie język z kamiennej głowy.
POŁUDNIE:
Prawy, lewy, prawy
Lewy, prawy, lewy,
Prawy, lewy, prawy.
Dla pierwszej,
Prawy, prawy, lewy,
Prawy, prawy, prawy,
Lewy, prawy, lewy,
Oczyśćcie skrzynie. Dla mniej cierpliwych dodam, że bez czaru magii umysłu – iluzja –
nie przebiegniecie żywi posterunków szkieletów które pojawią się gdy podejmiecie siłowe rozwiązanie.

W niektórych miejscach będzie trzeba rozmawiać z duchem Uru.
Korytarzem w górę będzie monument bohaterów. Aby aktywować otwarcie klatek z tytanami obejrzyjcie
filmik po dotknięciu kamienia w środku „sceny”. Powtórzcie dokładnie kolejność
i otrzymacie tytanów światła. Innych nie dadzą. W monumencie bohaterów najpierw obudźcie Ankthara.
Pojawią się Zerbici. Zabij Ankthara i daj jego runę duchom. Zyskasz przyjaciół.
Obudź najlepszych swoich pamagierów + tytani, i idź naprzeciw do sali strażników. SAM!
Skrzynie ułożono wg prostej układanki. Aby otworzyć drugą, musisz mieć klucz z pierwszej.
Otwieraj je tak, jak nakazuje kolejność od 1 do 9. Staraj się podążać tak, by nie narażać się
strażnikom obdarciuchom. To że mają 45 poziom, (a ty np.46) to nie ważne. Mają czar śmierć
na 20 poziomie. Kiedy zdobędziesz wszystkie skrzynie, strażnicy znikną. Wówczas weź ekipę,
i po prawo od tej sali, jest sala pająków. Poziomy od 34.... . Załatw je i w dołku jest szefo.
On ma klucz. Zabij go. Powyżej jest kamień. Otwórz bramę. Idź dalej. Pojawiają się głowy (takie
jak ta od języka). Wkładając im język do ust możesz usłyszeć wskazówki. Cały czas miej ekipę.
Otwieraj kolejno bramki i likwiduj demony. Dojdziesz w ten sposób do kamienia runicznego i
oczekującej na ciebie Uru. Zarejestruj się w kamieniu i pogadaj z Uru. I tu jest najwięcej
niedomówień. Trzeba oświetlić jednocześnie 5 głów. Nie wysilajcie się. To jest cała zabawa.

W skrzyni obok kamienia jest klucz do sali umarłych. Wróć z ekipą do sali strażników(tej ze
skrzyniami 1-9). Po lewo jest kamień i bramka. Otwórz ją. Rozwalcie wszystko i wszystkich.
Są 2 możliwości. Można iść na całość i do przodu. Albo ponad durniami z kości są wąskie korytarze,
którymi dojdziecie do następnego punktu. W walce zdobywacie punkty doświadczenia. Ginąc wasz
awatar traci je mimo, że się odradza. Dojdziecie do szachownicy. NIE MUSZĘ PRZYPOMINAĆ, ŻE
ZBIERACIE WSZYSTKO CO ZNAJDZIECIE.
Są korytarza którymi można ominąć szachownice, ale jeżeli zdecydujecie się iść nią ( są tam
rożne skrzynki) to uważajcie by pod żadnym pozorem, nie nadepnąć na trupy albo krew. Budzą
się mumie 41 poziom. Z jedną sobie poradzicie, ale z 5 ...?
Najlepiej, jak twoi kompanii ominą szachownicę (jest wiele kombinacji), a ty ostrożnie manewrując
zbierzesz zawartość skrzynek i spotkasz się z nimi przy drugim monumencie bohaterów. Tam będzie
Uru. Pogadasz (aktywujesz monument) z nią i pójdziesz dalej. Spotkasz z Xalabarem. Zgodzisz
się znaleźć mu berło wiatrów, a on da ci klucz do labiryntu.
Jak już ci go da, nie odchodź, ale znów z nim pogadaj. Odmów pomocy i zabij jego i wszystkich
jego zwolenników. Jak się postarasz, to bez strat.
Teraz idź do sali strażników. Idąc w dół od niej korytarzami dotrzesz do sali, gdzie będą 2
skrzynie otoczone przez pochodnie. Postaw ekipę po środku sali, a sam(a) zajmij się świeczkami.
Zawartość jest cenna.
LEWA STRONA: PRAWA STRONA:
1 –7 – 5 – 2 5 – 3 – 8 - 2

4 3 2 1 1 2 3 4

SKRZYNIA SKRZYNIA

5 6 7 8 5 6 7 8

Dalej są ruchome głowy i promienie walące w szachownice. Omijaj je w miarę możliwości i dojdź
do sali z latarkami. Jeżeli trafisz na promień, pojawi się mumia 41 poziom. Wówczas wiej do
swoich i razem ją załatwcie. W miejscu gdzie raz pojawiła się mumia, więcej ich nie ma. W sumie
jakieś 8 sztuk na tej planszy. Ja zabiłem wszystkie, ale miałem tam już poziom 46. (Jak? Lubię
z ciekawości wypełniać skrupulatnie wszystkie misje i zaglądać pod każdy „kamień”).
Jeżeli dobrze ci poszło i nie obudziłeś mumii, wyślij swoich szeryfów do kamienia nieopodal
głów. Tam poczekają na ciebie, bo pozostały ci tylko zagadki nie siła.

Ustawienie latarek. Aby dostać się do obu skrzyń, musisz zapalić wszystkie latarki dla lewej,
i zgasić wszystkie dla prawej. Przyznam się – bez bicie – że krew mnie zalewała
w tych kombinacjach. Doszedłem chyba przypadkiem w gorączce wściekłości.


1

7 2
4
6 3

5
Jak znajdziesz się przy latarkach, zauważysz, że palą się 1 i 5. Każda latarka obsługuje 3
lampy. Zapalaj 4.Później obojętnie którą 1 lub 5.
Weź zawartość skrzynki. Wróć do latarek. Zrób sava. Zagaś 7 lub inną po przekątnej. W tym przypadku
nie pamiętam. Ale myślę, że po przekątnej w lewo.
Dalej jest to co przy wejściu do krypt. Z jednej strony ty, z drugiej zerbita.

Ustaw dźwignie tak:
Lewa, prawa, lewa,
Prawa, prawa, prawa, (ostatnia w tej linii wajcha nie działa, ale to nic. Zrób inne jak podałem)

Lewa, prawa, lewa.
Teraz uzbrój się w cierpliwość. Gostek musi pomanipulować z 10 minut, nim znikną oczka. Wówczas
nie oglądając się na nic wal na drugą stronę. Zerbita zniknie. Rozwal wszystkie groby. Idź
do kamienia. Otwórz bramkę i weź zawartość skrzynki.


Wejdź do labiryntu. Większość minotaurów będziecie musieli zlikwidować samemu, dlatego wskazane
jest od początku gry realizować dokładnie wszystkie pod misje i boczne zadania. Dużo walk,
minimum inkarnacji. Gdzie otworzysz wrota i możesz wprowadzić ekipę, to zrób to. Niech dla
ciebie załatwiają zwierzoludzi. Kiedy okryjesz wszystkie 5 dużych głów, postaw na ich przeciw
po bohaterze. Wówczas zapalą się im i tym 5 przy kamieniu runicznym oczy, i otworzy ci się
wejście do skarbca. W ten sposób zdobędziesz zawartość.
U rzemieślniczki u której masz do naprawy kostur i tarczę – jak już znajdziesz 3 łzy
Zerbity napraw kostór. Daje siłę zabijania 51 poziom, zamraża, zapala i zabija. W kwestii Tuomi,
to można jej nie pomagać. Zabij ją. W przeciwnym razie – gdy jej dasz znaleziska –
w grze mistrzów w kryptach zegarowych przegrasz pojedynek, nawet jeżeli z twojego punktu nie
popełnisz błędu, Zerbita powie „ dwie figury tego samego koloru stoją na tej samej linii”.
Powtarzałem rozgrywkę kilka razy, i pilnowałem by nie było błędu. A i tak przegrałem.

Na północ u samej góry labiryntu jest portal prowadzący do innego skarbca. Są tam dwa demony
po 48 poziom – Niepokonani. Mając 50 poziom nie mogłem ich pokonać. Są też 2 inne portale.
Wejdź do nich.
W pierwszym po lewej znajdziesz ( w drugim też ) 3 skrzynie i 6 latarek.
Wartości latarek to :

1 32 16
2 4 8

Skrzynie mają oznakowanie oznakowanie cyfrowe. Lampki też. Musisz tak dodać cyferki by włączyły
się latarki a ty otworzysz skrzynie. Gdzie jest 8 wystarczy jedna lampka.

Wartość na skrzyniach to: 21, 5 i 8. Aby uwolnić demona zapal : 16+4.

Zanim opuścisz pomieszczenie zapal latarki tak: 8 + 4 + 1 = 13 czarny

W drugim jest tak:


13 3 5
7 2 11

Wartość na skrzyniach to: 66, 7 i 130. Aby uwolnić demona zapal : 2, 33 i 10


66 to 11 * 2 * 3. 130 to 13 *5 * 2

Zanim opuścisz pomieszczenie zapal latarki tak:: 3 * 2 * 5 * 11 = 330 czerwień.

Te ostatnie ustawienia pozwolą ci otworzyć skrzynię z cyframi 330 i 13.

Z demonami nie walcz. Musisz je w uliczkach sali wymanewrować na tyle, by otworzyć skrzynie.
Są powolni. Skrzynie otwierasz monetami zebranymi wcześniej.
Najlepiej zaglądać robiąc najpierw quicksava. Jeżeli nie ma interesujących nas rzeczy, nie
warto ich brać. Bierz rzeczy dla Tuomi – jak musisz – (możesz je sprzedać,), chyba
że jesteś na 17 poziomi magii umysłu, to weź sobie. Wybór należy do ciebie.
To tyle jeśli idzie o krypty.

Z szacunkiem
Elshin elf Shenwen



orginalna wersja dostepna na stronie http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=80&page=6 (to taki dlugi post nie da sie przeoczyc)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie było wątpliwości: to nie krytyka, tylko taka rada na przyszłość - jeśli odnalazłeś już konkretnego posta, w dodatku tak długiego jak ten, to nie musisz wklejać jego treści, ani na niego odpowiadać, po prostu obok przycisku "odpowiedz" masz przycisk "URL" (adres konkretnego posta) - klikasz na niego, kopiujesz adres i wklejasz w poście w którym odpowiadasz konkretnej osobie. W ten sposób oszczędzisz trochę miejsca, bo nie każdemu chce się przebijać przez pół strony na sam dół ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2005 o 11:51, Raylin napisał:

Zeby nie było wątpliwości: to nie krytyka, tylko taka rada na przyszłość - jeśli odnalazłeś
już konkretnego posta, w dodatku tak długiego jak ten, to nie musisz wklejać jego treści, ani
na niego odpowiadać, po prostu obok przycisku "odpowiedz" masz przycisk "URL" (adres konkretnego
posta) - klikasz na niego, kopiujesz adres i wklejasz w poście w którym odpowiadasz konkretnej
osobie. W ten sposób oszczędzisz trochę miejsca, bo nie każdemu chce się przebijać przez pół
strony na sam dół ;)

dobra i dzieki za rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porzeczytaniu tego posta o przejściu krypt zegarowych zwątpiłem i straciłem ochotę na przechodzenie tego dodatku Cień Feniksa.

A tak na marginesie to co jest po tym jak się przejdzie krypty zegarowe.Co tam się dzieje dalej w fabule gry i ile jest jeszcze do końca przejścia całej gry ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh, ja tez sobie dalem spokoj ze spellforce jak doszedlem do krypt zegarowych...aba aba zasilacz mi sie spalil w 2 kompie n aktorym gralem w spellforce i moge stracic zapisy,wiecie zyjemy w polsce i nigdy nic nei wiadomo, z tad moj epytanie...da sie z kas sciagnac save''y,albo jakis sposob zeby szybko przejsc spella??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.12.2005 o 14:00, ilius-mage011 napisał:

A tak na marginesie to co jest po tym jak się przejdzie krypty zegarowe.Co tam się dzieje dalej
w fabule gry i ile jest jeszcze do końca przejścia całej gry ???

prawde mowiac nie wiem ale ktos kto wto gral moze ci powie. Raylin pewno wie. mi ta przyjemnosc zostanie dana dobiero w przyszlym roku i zaczne raczej od swobodnej gry mrocznymi elfami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Uchhhh........Nareszcie udało mi się zwiać z tych krypt zegarowych ale bezkitu ten cień feniksa to jest strasznie trudny.Ja w tych kryptach po zabiciu Xalabara poszedłem treoszeczke dalej i był wyczekiwany portal do tych gór mrocznego wiatru.I teraz mam pytaniebo jako misja to jest tam że trzeba obronić swoje obozy i co jakiś czas nadchodzą na mnie armie zamaskowanego.I nie wiem czy po 3 takich najściach to one cały cza sbędą nachodzić i po którymś razie to poprostu iść zdobywać kolejny monument elfów czy czekać i się skończy w końcu te najścia armi tych????????To pytanie zapewne znów kieruje do Rayliego bo on na wszystkim się zna.
No i pytanie ile jeszcze światów do końca dodatku cień feniksa od tycvh gór mrocznego wiatru????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie mogę się zabrać porządnie do Oddechu Zimy :/
Znów gram magiem lodu/nekromantą... Są inne przedmioty, kilka potworów, ale gra generalnie wygląda tak samo...

Fabuła jak narazie mnie też nie zaciekawiła... Może zrobię sobie przerwę na Baldur''s Gate II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Siemanko wam wszystkim w te święta
Mam pytanko
Ile jest dokładnie plansz w spellforce bez dodatków, i na jakim poziomie się go kończy

Wesołych Świąt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wesolych swiat iszczesliwego nowego roku zyczy Riven

Dnia 24.12.2005 o 01:28, matios_ napisał:

Mam pytanko
Ile jest dokładnie plansz w spellforce bez dodatków, i na jakim poziomie się go kończy


P.S. matios_ jesli spodziewasz sie szybkich odpowiedzi to pisz popoludniu (po 12.00) bo wtedy jest Raylin a on wszystko wie a spellforca konczy sie maksymalnie na 30 poziomie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem na planszy Miasto dusz w dodatku Cień fenixa. Otóż jak zabić te dwie grupy potworów jedne wielkie czerwone na 50 lvl na wschodnim krańcu mapy, a drugie niedaleko posłańca bogów ? za każdym razem jak jakiegoś zabije to sie odradza i tak w nieskonczonosc. o co w tym chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2005 o 01:28, matios_ napisał:

Siemanko wam wszystkim w te święta
Mam pytanko
Ile jest dokładnie plansz w spellforce bez dodatków, i na jakim poziomie się go kończy

Wesołych Świąt


W Zakonie Świtu jest dokładnie 21 plansz, B. Riv napisał ci na jakim max poziomie kończy się grę; dodam tylko że bez użycia jakichś specjalnych strategii (w stylu otoczenia miejsc z których powstają potwory kilkoma wieżyczkami) średnio na końcu ma się 28 poziom.

--> B. Riv
Przeceniasz mnie, nie ma człowieka który wie wszystko ;)

Ja również, podobnie jak koledzy, życzę wszystkim Wesołych Świąt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 24.12.2005 o 20:22, kilgor16 napisał:

Mam problem na planszy Miasto dusz w dodatku Cień fenixa. Otóż jak zabić te dwie grupy potworów
jedne wielkie czerwone na 50 lvl na wschodnim krańcu mapy, a drugie niedaleko posłańca bogów
? za każdym razem jak jakiegoś zabije to sie odradza i tak w nieskonczonosc. o co w tym chodzi
?


Te grupy potworów są nieskończone i służą jedynie nabijaniu doświadczenia; innym celem ich istnienia jest pewnie udowodnienie ci że nie jesteś niepokonany ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.12.2005 o 19:25, ilius-mage011 napisał:

I teraz mam pytaniebo jako misja to jest
tam że trzeba obronić swoje obozy i co jakiś czas nadchodzą na mnie armie zamaskowanego.I nie
wiem czy po 3 takich najściach to one cały cza sbędą nachodzić i po którymś razie to poprostu
iść zdobywać kolejny monument elfów czy czekać i się skończy w końcu te najścia armi tych?


Radziłbym ci albo przejście tej planszy jeszcze raz, albo teleportować się na inną mapę i wrócić. Moim zdaniem po prostu powinieneś zabić samym swoim awatarem i bohaterami runicznymi (bez aktywacji monumentów) wszystko co się da - czyli wszystkich przeciwników aż do dużej grupy wojowników Sha (nie wiem jak to się pisze, ale chodzi o jaszczurki), przede wszystkim opanować źródła surowców na górach po prawej (jest tam do pokonania sporo małp), oczyścić sanktuarium (i jak chcesz wrócić do driady, każe ci oczyścić ostatnie) i pokonać przeciwników w pobliżu monumentu elfów. Po pewnym czasie zaczną atakować cię przeciwnicy, ale początkowo poradzisz sobie bohaterami i używając wieżyczek, kiedy jednak ataki przybiorą na siłę wykorzystaj monumenty na południowym wschodzie (przejście doliną po prawej) - tam już nie powinni cię atakować i powinieneś mieć czas na zbudowanie maksymalnej armii.

Dnia 23.12.2005 o 19:25, ilius-mage011 napisał:

No i pytanie ile jeszcze światów do końca dodatku cień feniksa od tycvh gór mrocznego wiatru????


Zostało ci już po tym tylko dwie plansze.

Odpowiedzi na pytania z następnego posta:
1. Moim zdaniem Oddech Zimy jest łatwiejszy, chociaż na początku jest dosyć ciężko, często mi się zdarzało loadować gry i unikać początkowych walk, do których jednak bez problemów podchodziłem później.
2. Już o tym pisałem: http://www.gram.pl/forum_post.asp?tid=80&pid=730

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem już w której to planszy było ale było coś takiego że byy dwa portale na jednej mapie i jeden to był w jednym krańcu mapy (portal do którego miałem się udać w misji głównej) i był drugi portal do Miasta Dusz.I teraz ja już jestem daleko od tego świata gdzie były te dwa portale i wtedy przeszedłem tym portalem którym muisałem bo tak kazała misja główna a teraz się zastanawiam czy potrzebna jest ta wizyta w tym świecie Miasto Dusz???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To powiedźcie mi czy dobrze stoje z levelem (chciałbym ten 30 heee)
Jestem teraz na poziomie 16 ,a w planszy Krkuhu Sowhuty (jakoś to się tak pisze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.12.2005 o 20:33, Raylin napisał:

Przeceniasz mnie, nie ma człowieka który wie wszystko ;)

no ale o spellforcu to chyba tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się