Seqiu

SpellForce - problemy z misjami

8032 postów w tym temacie

Dnia 08.05.2006 o 14:25, Treant napisał:

> Na takim kompie powinien ruszyc bo ja kiedys grałem na Duronie 800,384 ram i ta sama karta

> tylko 32 MB i windows xp. Niewiem moze to wina windowsa ale raczej ruszyc powinien, mozliwe

> ze te demo jest zrąbane
Chyba nie, bo u kolegi z mocniejszym sprzętem działało. Różnica była jeszcze taka, że on posiada
XP, jednak w wymogach systemowych jest także 98. Chciałem sobie zakupić tę gierkę, ale nie
wiem czy nawet ruszy...

to wrąb sobie xp i pewnie będzie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2006 o 16:15, amster22 napisał:

Może mi ktos powiedzieć dlaczego ta gra tak długo sie włącza tj. odczytuje saeva???

Na to niestety nic nie poradzisz kazdemu nawet na dobrym kompie długo sie ładuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2006 o 16:17, Istvan napisał:

> Może mi ktos powiedzieć dlaczego ta gra tak długo sie włącza tj. odczytuje saeva???
Na to niestety nic nie poradzisz kazdemu nawet na dobrym kompie długo sie ładuje

A nie ma żadnego ulepszenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2006 o 16:17, amster22 napisał:

> > Może mi ktos powiedzieć dlaczego ta gra tak długo sie włącza tj. odczytuje saeva???

> Na to niestety nic nie poradzisz kazdemu nawet na dobrym kompie długo sie ładuje
A nie ma żadnego ulepszenia?

Chyba jedyne ulepszenie to kupno lepszego komputera
Jak grałem z kompem 256 ram 750mhz to gra ładowała mi się 5 minut, teraz z kompem 512 ram 2,6ghz łąduje mi sie 1-2 min czasami mniej ale to rzadko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2006 o 16:12, axedi napisał:

to wrąb sobie xp i pewnie będzie dobrze

Szkoda w mój obecny komputer tyle kasy ładować, poza tym nie ma żadnej gwarancji, że problem tkwi w tym miejscu. Pełna gra też w ten sam sposób sie wykrzacza (podczas ładowania interfejsu gracza). Może chociaż jakiegoś patcha znajdę. Jeśli nie, to gierka sobie na półce na lepsze czasy poczeka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mojego kolegi który ma 1024 MB ram ładuje sie jakies 15 sekund :D:D . Jak to zoabczyłem to mnie zatkało bo u mnie sie ładuje z 5 minut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 08.05.2006 o 21:03, gwron napisał:

mam kodeki do zakonu świtu ale cos mi nie chodza albo zle wpisuje czy powie mi ktos jak je
wpisac


Jeżeli chodzi ci o Tips-y to masz
Podczas gry włącz konsolę klawiszami [Ctrl] oraz []] (zamknięcie nawiasu kwadratowego). Pojawi się okienko, w którym wystarczy wpisać dowolny z poniższych kodów:

Application:SetGodMode(1) - god mode
Application:SetNoManaUsage(1) - nieskończona mana
Application:FastHeroCast(1) - szybkie tworzenie bohaterów
Application:SetBuildingFastBuildMode(1) - szybkie budowanie
Application:SetFigureTechTreeMode(1) - wszystkie jednostki
Application:GiveMeGoods(99999) - dodaje surowce
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - wszystkie budynki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety patcha żadnego nie znalazłem. Spróbowałem podkręcić procesor, ale rezultat identyczny. Mogę jeszcze co najwyżej pożyczyć od kolegi lepszą kartę (GF FX 5200) i zobaczyć czy coś się zmieni. Od posiadacza słabszego sprzętu dowiedziałem się, że miał identyczny błąd dokładnie w tym samym miejscu, ale jeszcze nie mogę wysnuć wniosku, że mój sprzęt jest za słaby, ponieważ on także ma Windows 98. Czy komuś udało się uruchomić grę na tym systemie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już działa. Okazało się, że potrzebne były starsze sterowniki - takie rozwiązanie problemu znalazłem w pomocy technicznej do jednej z części SpellForce, natomiast nie było go w SF: ZE. Ale komputer mam rzeczywiście dość słaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o te kody:
Application:SetFigureTechTreeMode(1) - wszystkie jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - wszystkie budynki

To one sa dziwne bo nic się nie dzieje jak się je wpisze???Na czym one polegają???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2006 o 15:02, ilius-mage011 napisał:

Jeśli chodzi o te kody:
Application:SetFigureTechTreeMode(1) - wszystkie jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - wszystkie budynki

To one sa dziwne bo nic się nie dzieje jak się je wpisze???Na czym one polegają???

Działają tylko nie na wszystkich mapach. Tak w ogóle to nie polecam kodów ze wzgledu na to że z kodami nigdy nie zdobędziesz tyle doświadczenia, co bez kodów, bo szybciej oczyścisz mapę. Skorzystałam z kodów na jednej mapie w Oddechu Zimy i potem by nie skończyć go na 26,5 poziomie musiałam "dobijać" gdzie się dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem w Otchłani. Mapka trudną dosyć jest, samym awatarem jej na pewno bym nie przeszedł, więc aktywowałem monument elfów (wolę je niż orków) i dorobiłem się armii - 10 druidek i 20 łuczniczek wiatru. Zaatakowałem pierwszy obóz (słabszy) mrozowilków i padła połowa druidek. Poszedłem na drugi i co się okazało - wilki mnie tępią jak chcą! Rzadko kiedy wchodzi w nie zamrożenie łuczniczek, a druidki padają jak muchy. Ktoś mógłby podać jakiś pomysł na przejście tej planszy? W dzienniku pisze by wykorzysać słabe strony przeciwników, więc myślałem, żeby aktywować orków i robić ogniomistrzów - ogień na pewno lepiej by wchodził - a na cesarskich dopiero wysłać elfy (przeciwne żywioły). Czy taka koncepcja jest dobra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2006 o 17:01, Lord Andre napisał:

Mam problem w Otchłani. Mapka trudną dosyć jest, samym awatarem jej na pewno bym nie przeszedł,
więc aktywowałem monument elfów (wolę je niż orków) i dorobiłem się armii - 10 druidek i 20
łuczniczek wiatru. Zaatakowałem pierwszy obóz (słabszy) mrozowilków i padła połowa druidek.
Poszedłem na drugi i co się okazało - wilki mnie tępią jak chcą! Rzadko kiedy wchodzi w nie
zamrożenie łuczniczek, a druidki padają jak muchy. Ktoś mógłby podać jakiś pomysł na przejście
tej planszy? W dzienniku pisze by wykorzysać słabe strony przeciwników, więc myślałem, żeby
aktywować orków i robić ogniomistrzów - ogień na pewno lepiej by wchodził - a na cesarskich
dopiero wysłać elfy (przeciwne żywioły). Czy taka koncepcja jest dobra?


Hmm dla mnie ta mapa była stosunkowo łatwa i przeszedłem ją samym awatarem. Jak grasz ciężkim wojownikiem to spróbuj zniszczyc te obozy samym awatarem bo mi sie udało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 09.05.2006 o 17:01, Lord Andre napisał:

Mam problem w Otchłani. Mapka trudną dosyć jest, samym awatarem jej na pewno bym nie przeszedł,
więc aktywowałem monument elfów (wolę je niż orków) i dorobiłem się armii - 10 druidek i 20
łuczniczek wiatru. Zaatakowałem pierwszy obóz (słabszy) mrozowilków i padła połowa druidek.
Poszedłem na drugi i co się okazało - wilki mnie tępią jak chcą! Rzadko kiedy wchodzi w nie
zamrożenie łuczniczek, a druidki padają jak muchy. Ktoś mógłby podać jakiś pomysł na przejście
tej planszy? W dzienniku pisze by wykorzysać słabe strony przeciwników, więc myślałem, żeby
aktywować orków i robić ogniomistrzów - ogień na pewno lepiej by wchodził - a na cesarskich
dopiero wysłać elfy (przeciwne żywioły). Czy taka koncepcja jest dobra?

Tak, zgadza sie dokładnie w ten sposób musisz to rozegrać i pójdzie gładko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie misja faktycznie jest trudna, ale tylko na początku, gdy musiamy sobie radzić z atakami mrozowilków.
Koncepcja z nasyłaniem na przeciwników jednostek o przeciwstawnym żywiole jest niezła, jednak bardzo czasochłonna.
Ja przeszedłem tą misję tylko elfami. Gdy tylko zajmiesz monument musisz jak najszybciej wyprodukować około 30 łuczniczek wiatru. Daruj sobie trenowanie druidek, bo to strata czasu i surowców, no i, jak się przekonałeś, szybko giną. W trakcie produkcji musisz radzić sobie tylko awatarem. W tak zwanym międzyczasie przy południowym wejściu do bazy zacznij stawiać jak najwięcej wieżyczek łuczniczych. Tak z 15 powinno wystarczyć, aby nie dopuścić mrozowilków do bazy. Gdy już będziesz miał te 30 łuczniczek zniszcz obóz mrozowilków na północym-zachodzie. Nie obędzie się bez strat, więc gdy zniszczysz pierwszy obóz odbuduj siły. Do tej pory powinieneś mieć już wystarczająco dużo jedzenia, aby zwiększyć limit do 40. Zrób to koniecznie. Całymi siłami udaj się na południe. Niestety nawet z taką armią walka jest trudna, bo przeciwników kupa. Ja zastosowałem taktykę wywabiania części wrogów za pomocą awatara w zasięg ostrzału. Potem jak najszybciej niszczyłem budynki. Jeśli będziesz ostrożny, to wszystko powinno pójść cacy. Potem będzie już z górki, bo cesarscy padają jak muchy od lodowych strzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dnia 09.05.2006 o 17:20, Xanax napisał:

Koncepcja z nasyłaniem na przeciwników jednostek o przeciwstawnym żywiole jest niezła, jednak
bardzo czasochłonna.
Ja przeszedłem tą misję tylko elfami.


A ja aż do finalnego ataku na Cesarskich korzystałem tylko z Orków. Potem miałem jednocześnie Orki i Elfy i taką armią zniszczyłem Cesarskich. :)
Polecam też inną metodę: ponieważ żywiołaki maja tylko 2 lub 3 obozy, można je zniszczyć samym awatarem przed uruchomieniem któregokolwiek monumentu i potem skupić się na tworzeniu armii i obroną przed mrozowilkami. Dużo łatwiej jest również gdy zniszczy się zachodni obóz mrozowilków. To, co zostanie i tak da jeszcze sporo exp.

Cyke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się