Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pilot nie działa na Gatesa

56 postów w tym temacie

Dnia 27.05.2006 o 15:37, 1602 napisał:

Wytłumacz mi w czym według Ciebie ma być gorsze sterowanie na Wii od zestawu mysz + klawiatura,
bo kompletnie Cię nie rozumiem?


A widziałeś kiedyś jak gra się choćby w Q3 po sieci ?? Mysz + klawiatura pozwala na znacznie szybsze i precyzyjniejsze reagowanie niż celowanie pilotem w TV z odległości dajmy na to 2-3 metrów. Po prostu machanie tym ustrojstwem będzie raz ,że dużo wolniejsze od minimalnego ruchu myszą na dużej czułości, dwa ,że o ładowaniu z raila na pełnym biegu możesz zapomnieć (nie ta precyzja) ,a trzy ,że od szybkich ruchów w kilku płaszczyznach nawet z minimalnym obciążeniem (bo zakładam ,ze ten pilot jest dość lekki) sam nie będziesz wiedział kiedy ci nadgarstki szalg trafi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2006 o 15:49, Seldon napisał:

A widziałeś kiedyś jak gra się choćby w Q3 po sieci ?? Mysz + klawiatura pozwala na znacznie
szybsze i precyzyjniejsze reagowanie niż celowanie pilotem w TV z odległości dajmy na to 2-3

Zwiedzający E3 mają inne zdanie niż Ty.
Pad jest bardzo czuły i reaguje natychmiastowo nawet z odległości 10 metrów.

Dnia 27.05.2006 o 15:49, Seldon napisał:

Po prostu machanie tym ustrojstwem będzie raz ,że dużo wolniejsze od minimalnego ruchu
myszą na dużej czułości

Jak wyżej. Pad jest czuły i nawet minimalny ruch jest wychwytywany przez konsolę.
Jeszcze raz to napiszę:
Padem Wii nie trzeba machać, za pomocą samego ruchu nadgarstkiem, można poruszać celownikiem po całym ekranie telewizora.

Pad Wii jest bardzo czuły i pod tym względem nie jest gorszy od myszki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2006 o 15:57, 1602 napisał:

Pad Wii jest bardzo czuły i pod tym względem nie jest gorszy od myszki!


Ja nie mówię o czułości pada, tylko o precyzji gracza. Mało który człowiek bedzie w stanie precyzyjnie trafiać tym "diwajsem".
Proste przeliczenie: z odległości jakiś 3 metrów, ekran o przekątnej jakiś 30 cali, będziesz obejmował kątem (licząc dla ułatwienia po skosie) jakiś 15 stopni. Stąd wynika prosty wniosek ,że żeby przesunąć celownik o 5 cm po skosie musisz zmienić kąt o około jeden stopień. Z chęcią zobaczę tą prezycję za pomocą gadżetu wielkości dużego pilota do TV robisz takie coś :P O headshotach już nie wspominam , bo trafienie w element wielkości powiedzmy 1-2 cm będzie nie lada wyczynem (jedną piąta stopnia to i z kątomierzem jest problem strzelić) ;).
Oczywiście będą pewnie FPS''y robione pod tego pilota, w których będzie wiele elementów ułatwiających sterowanie ale raczej nie bedzie to miało odniesienia do MP w grach PC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2006 o 16:27, Seldon napisał:

Proste przeliczenie: z odległości jakiś 3 metrów, ekran o przekątnej...

Oglądałeś filmiki z E3? Widziałeś żeby ktoś tam miał takie problemy?

Celowanie jest perfekcyjne co przyznało wielu developerów, więc Twoje przypuszczenia są bezpodstawne:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym osoba, która nie ma problemów z trafieniem myszką w ikonę, nie powinna ich mieć także z padem Wii w Zelda:TP za pomocą pada (kursor) przyciska się małe ikony na ekranie, więc jakoś się da:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Heh , dobra, widzę ,że się nie dogadamy. Przyznaję ,że jestem sceptycznie nastawiony do tego kontrolera, choć może będzie to pozytywne zaskoczenie. Na razie poczekjmy na premirę tego cuda, wtedy wrócimy do tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.05.2006 o 17:39, Seldon napisał:

Przyznaję ,że jestem sceptycznie nastawiony do tego kontrolera

Widać ten sceptycyzm:]

Dnia 27.05.2006 o 17:39, Seldon napisał:

Na razie poczekjmy na premirę tego cuda,
wtedy wrócimy do tematu.

OK czyli za ok. 4 miesiące:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dodam od siebie ze to troche smieszne o co sie klucicie, bo po 1: Q3 ani CS na Wii raczej nie zobaczymy a raczej multi miedzy roznymi platformami sie nie zdarza (a po co mi mysz+klaw do Wii skoro mam kompa i na nim moge tak grac? :P), po 2: tu chodzi o fun z gry a nie o "prowesjonalne granie" (a nawet jesli to znowu klaw+mysz mam na kompie). :P Mysle ze to musi byc ciekawe, celowac z pistoletu w przeciwnika niz namierzac go myszka, jak to wyjdzie zobaczymy, w sumie, niedlugo, ale nie dajcie sie zwariowac ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to nie ten sam Bill Gates powiedział kiedyś, że 64 kb pamięci powinno starczyć każdemu? Co ten sam? Nie mam więcej pytań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W FPS na konsolach zawsze grało się kiepsko z powodu analoga, więc Wii jest milowym krokiem w spopularyzowaniu tego gatunku.
Twierdzę, że gra na Wii w FPS będzie dużo przyjemniejsza/wygodniejsza niż na PC i mam ku temu podstawy (E3 2006), a zaczekamy jeszcze trochę i powstaną strategie, bo już jedna jest zapowiedziana, więc wszystko na dobrej drodze:)

A co do dokładności pada, na Wii powstaje gra w której będzie się przeprowadzało operacje, a jak wiadomo bez precyzji niewielu pacjentów wytzryma zabawy skalpelem;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten kontroler po prostu przebije wszystko czy wy tego nie rozumiecie!
Kazdy sie pyta "Jak sie bedzie tym grali w FPS''y?" bedzie sie gralo tak znakomicie, jak myszka i klawiatura na komputerze!
Gates pierniczy głupoty ;[.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

-> wojman (i inni);

gates mówił o 640 Kb ROM; czytajcie inne posty, było to juz tu napisane;

co do wii - nawet Bill wyszedł kiedyś ze swojego garażu z pomysłem, i wtedy nikomu się nie śniło (nawet jemu samemu), że w pewnym momencie będzie najbogatszym człowiekiem na świecie, bo jego pomysły/projekty się sprawdzą.

czekam z niecierpliwością co Nintendo nam pokaże (chodzi mi o gotowy produkt i późniejszy support, wiecej gier)

a co z mieczem sietlnym ze StarWars; fani traciliby całe kilogramy wagi grajac całymi nocami i machając "pilotem"; no zreszta tu chodzi nie tylko o SW; a cała reszta - np. rpg? miecze, topory, rzucanie czarów; możliwość salutowania itp. wskazywania kierunku innym graczom palcem(postaci w grze) w takim np. call of duty, MoH?

trzeba tylko poczekac - jesli wii sie przyjmie; bedziemy mieli całkiem nowy standard!

trzymam kciuki!

aby oni też zarobili na tym swoje miliony, to beda to dalej rozwijac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załosne, najbardziej denerwują mnie komentarze o obietnicach Billa o pamięci...
To ja Wam powiem że zjem dzisiaj śniadanie i sie napewno najem, jakos zjadlem i jestem dalej głodny... uważacie sie za takich ultra znawców, niepodoba sie wam Bill Gates(on jest konstruktorem PC) to sie przesiądź na Maca, albo weź najlepiej sam zrób swój komputer oparty na nowej architekturze, wtedy też byś gadal że te parametry ktore są w tym sprzęcie starczą ci na lata, zobaczylibyśmy czy dalej taki mądry jestes.
Pozatym kontroler Wii niepodoba mi sie zbytnio, bo wole zwykłą myszke+keyboard i jakoś cięzko mi sie widzi sterowanie tym cackiem w RPGach takich jak GW...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Eh jak ten Bill mnie wnerwia - "nie mamy tego na naszej konsoli więc jest dupne" -_-. IMO ma on trochę racji - po krótkiej partyjce w FPS''a na Wii (był to bodajże Red Steel) u znajomego, miałem mieszane uczucia co do kontrolera... Kompletnie nie nadaje się on do "strzelanek" - po około 30-minutowej zabawie, zaczęła mnie ona po prostu męczyć. Wątpię też by wymyślono bardziej precyzyjne urządzenie do grania w tego typu gry niż komputerowy "gryzoń".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować