Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Twórca Mafii ostro o Dead Space 3: Tej gry nikt nie polubi

31 postów w tym temacie

Nic nie trzeba sądzić. Wystarczy patrzeć co się stało z markami u wielkich wydawców które odniosły sukces. I z firmami które je robiły.

Nie tylko Dead Space dobrze zaczął po to by źle skończyć. Dragon Age, Mass Effect (Bioware), Command & Conquer, Commandos (ostatnia gra to była kompletna klapa i dodatkowo zrobili strzelankę), Duke Nukem (ostatni był tragiczny), Quake (po świetnej jedynce, genialnej dwójce dostaliśmy najpierw sieciową cukierkową strzelankę a później jakiegoś gniota znanego pod nazwą Quake 4), Old Republic (w SWTOR 1 i 2 grałem przez lata wielokrotnie a w TOR wytrzymałem niecałe 2 miesiące i na tym się skończyło) i wiele innych gier.

Taki już los gier że trafiły w ręce ludzi którzy nie grają a którzy tylko liczą pieniądze i którzy są gotowi zniszczyć wszystko by coś zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ehh, zawsze rozbraja mnie jak jedni twórcy besztają drugich, że "wasza gra będzie słaba, bo cośtam"...
Żeby nie było, nie bronię DS3, robienie z tej produkcji kolejnych Gears of War nie jest moim zdaniem dobrym pomysłem, ale Mafia wcale ideałem nie była.

Mafia była jedyną grą, którą lepiej mi się oglądało niż w nią grało ><
fakt, twórcy starali się wprowadzić sporo elementów "klimatycznych" - jakaś rozmowa podczas przejażdżki samochodem, itp, ale jechać 5 minut autem i słuchać dialogu...to może przejdzie w filmie, ale raczej odpada w grze.

Nie dałem tej produkcji rady grając, usnąłem zaraz po wstąpieniu do "rodziny", ale gameplay obejrzałem z wielką przyjemnością, po 20 minutek do śniadania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu nie powinno się ze wszystkiego robić gier akcji... Cała nadzieja w studiach, które nie wydają gier co roku. Jak Naughty Dog. Zrobili Unchartedy, a teraz pokazują, że mogą zrobić coś nieco innego. Dead Space 3 dla mnie w ogóle mógłby nie mieć "Dead Space" w tytule ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak widać "dissowanie" innych to świetny sposób na podbicie własnej popularności nie tylko wśród celebrytów, ale także twórców gier.

" Trzeci Dead Space, przynajmniej z tego co widziałem do tej pory, wygląda na znakomity przykład tego, jak zamienić coś interesującego w coś, co nikomu się nie będzie podobać"

Mafia II to też znakomity przykład.

BTW Dead Space mnie, ani ziębi, ani grzeje. Podobnie jak całe EA.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Scenariusz fajny, ale wykonanie kulało bardziej niż pijany kuternoga w porcie. Brakowało podziału na część grową a część budującą klimat i prowadzącą fabułę. Proporcje nie były zachowane, dlatego gra po części cierpiała na syndrom "Chcę już to skończyć i mieć spokój". Przynajmniej w moim przypadku.

Co do Dead Space 3 to powtórzę - średniawych gier akcji jest sporo, ja podziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2012 o 15:43, Macio25 napisał:

-1 :(
Mafia 2 była świetna, w porównaniu do większości innych gier jej scenariusz to arcydzieło.


scenariusz był super, klimat był boski, a bohaterowie wyraziści...tylko jakoś nie było w niej "grania"...nie czułem się uczestnikiem, bardziej obserwatorem...albo szoferem patrząc na to, że każda postać w grze kazała się gdzieś wieźć i to zazwyczaj swoim autem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mafia II miała świetny scenariusz ale w porównaniu do części pierwszej była strasznie liniowa i.....no sorry ale ok 12 godzin (bez DLC) w przeciągu 3 dni i po gierce...troche za mało. Niedosyt pozostał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mafia II miała świetny scenariusz ale w porównaniu do części pierwszej była strasznie liniowa i.....no sorry ale ok 12 godzin (bez DLC) w przeciągu 3 dni i po gierce...troche za mało. Niedosyt pozostał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mafia II miała świetny scenariusz ale w porównaniu do części pierwszej była strasznie liniowa i.....no sorry ale ok 12 godzin (bez DLC) w przeciągu 3 dni i po gierce...troche za mało. Niedosyt pozostał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze prawi, polać mu. Kiepskie pomysły trzeba piętnować, aby "wielcy wydawcy" wybili sobie je z głowy. Zrobienie z fajnego horroru kosmicznego, strzelanki FPP z cover systemem to cios poniżęj pasa. Ogólne ogłupienie i oszpecenie marki, która będzie od tej pory postrzegana przez pryzmat tego "potworka". Coś w stylu afery z zakończeniem ME3. Przez zakończenie nie mam ochoty przechodzić już żadnego Mass Effecta, nawet genialnej jedynki :( To samo robią z DS, tylko że tutaj kiepskie jest nie zakończenie, a cała gra (widzę już po gameplayach, że nie przypadnie mi do gustu).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, scenariusz to na pewno jej najmocniejsza strona, tyle, że nawet ten to ogromny krok w tył w porównaniu do pierwszej części. Nie wspominając o innych aspektach tej produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polubię Dead Space 3 z jednego powodu: bo wygląda jak Lost Planet. Pierwsze co pomyślałem jak zobaczyłem screeny- Lost Planet. Ktoś nawet tutaj na gramie pomylił tą grę (umyślnie czy też nie) z tytułem od Capcomu. Tak więc w jedynkę zagrałem, dwójki jeszcze nie ograłem i mam zamiar to zrobić. Trójki raczej nie tknę, bo już to gdzieś widziałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2012 o 16:37, Henrar napisał:

Do Dead Space 1 był horrorem? Ludzie, bez przesady - to tak, jakby powiedzieć, że Mirror''s
Edge to strzelanka.


A czym byl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.11.2012 o 16:48, zermithon napisał:

A czym byl?

Grą akcji?
Horroru to tam niewiele było. Gra straszyła w standardowy i oklepany sposób (coś wyskakuje i krzyczy "Buuu" w nekromorfskim). Jeżeli będziemy ją oceniać jako horror, to wyjdzie gra średnia.

Z DSem jako grą akcji też jest problem, bo większość broni (czyt. wszystkie poza Plasma Cutterem i Line Gunem) są praktycznie bezużyteczne. Dwójka przynajmniej nie udawała, do której kategorii chce należeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Głupoty gość plecie: nie ważne czy się spodoba, ważne jak się sprzeda.

Zdenio=>
Czy Uncharted to nie jest aby jedna z tych gier bazujących na "momentach WOW" właśnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować