Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Ostatni odcinek pierwszego sezonu gry The Walking Dead z datą premiery

25 postów w tym temacie

Czekam z niecierpliwością i obym nie musiał kombinować z save-ami ponownie, żeby móc zagrać w nowy epizod z zachowaniem wyborów z poprzednich epków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świetnie, a co najważniejsze (przynajmniej dla mnie) europejski PSN dostanie ten epizod równo z resztą świata. Mam nadzieję, że w przypadku drugiego sezonu będzie to już norma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 10:01, mati285 napisał:

Świetnie, a co najważniejsze (przynajmniej dla mnie) europejski PSN dostanie ten epizod
równo z resztą świata. Mam nadzieję, że w przypadku drugiego sezonu będzie to już norma.


Skąd wiesz? Skąd takie info? Wszystkie pozostałe też rzekomo miały być bez obsuwy.

Anyway mam nadzieje, że chociaż ostatni odcinek wszyscy dostaną na równi i nie będę musiał znowu czekać 2-4 tygodnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

http://www.telltalegames.com/community/blogs/id-999

Przy poprzednich epizodach Telltale pisało, że ogłoszą europejską datę premiery na PS3, gdy dogadają się z SCEE. Tutaj jest wyraźnie napisane : November 21 on PlayStation Network (EU) to znaczy, że wszystkie formalności już załatwili i data premiery jest oficjalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ech.. To teraz tylko skończyć Dishonored i będę mógł zająć się całym sezonem TWD :) Choć zakupiłem na Steam cały sezon do tej pory nie zagrałem nawet w pierwszy epizod... Teraz będę delektował się całym daniem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 11:35, doctorwho napisał:

Ostatni odcinek pierwszego sezonu.

Tia :p, ale patrząc tak na czas to zanim zapowiedzą nowy sezon pewnie trochę minie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TWD to naprawdę świetna gra - moje największe zastrzeżenia budzi interfejs, który w wersji PC nie został odpowiednio dostosowany pod myszkę i klawiaturę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:12, Vojtas napisał:

TWD to naprawdę świetna gra - moje największe zastrzeżenia budzi interfejs,
który w wersji PC nie został odpowiednio dostosowany pod myszkę i klawiaturę.

Zawsze możesz kupić do PC pada od Xklocka, Vojtas. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:15, Janek_Izdebski napisał:

Zawsze możesz kupić do PC pada od Xklocka, Vojtas. :)


Pad w grze, która powszechnie klasyfikowana jest jako przygodówka, to herezja. Dlatego m.in. moim zdaniem przygodówką nie jest. Za dużo QTE. To raczej hybryda adventure-action (w tej kolejności).

TWD powinien być dostosowany pod m+k, bo to, po pierwsze - podstawowe kontrolery na PC, zaś po drugie - nie wymagało to nie wiadomo jakiego wysiłku. Telltale po prostu olało ten aspekt totalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości to jak to sterowanie na PC wygląda, że tak bardzo cię to bulwersuje? Bo TWD po wyjęciu z niego QTE to klasyczny point&click. Nie bardzo wiem jak można to spieprzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:23, mati285 napisał:

Tak z ciekawości to jak to sterowanie na PC wygląda, że tak bardzo cię to bulwersuje?
Bo TWD po wyjęciu z niego QTE to klasyczny point&click.


Klasyczny point''n''click ma zagadki, których w TWD jest jak na lekarstwo i do tego są banalne.

Dnia 15.11.2012 o 15:23, mati285 napisał:

Nie bardzo wiem jak można to spieprzyć.


Heh, ano można. Np. gdy chcesz z kimś porozmawiać, to nie wystarczy, jak sztuka nakazuje, wskazać kursorem postaci (w dowolnym miejscu np. jej głowę, rękę, korpus etc.) - musisz wskazać konkretny punkt na tej postaci (najczęściej znajduje się w okolicach klatki piersiowej). Ma to duże znaczenie w sytuacji, gdy musisz coś wskazać na czas - musiałem powtarzać kilka sekwencji, bo nie udało mi się znaleźć punktu interakcji na czas. :/ Co gorsza nie można skonfigurować klawiszy/przycisków po swojemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:38, Vojtas napisał:

Klasyczny point''n''click ma zagadki, których w TWD jest jak na lekarstwo i do tego są
banalne.

Mówiłem o sterowaniu.

Dnia 15.11.2012 o 15:38, Vojtas napisał:

Ma to duże znaczenie w sytuacji, gdy musisz coś wskazać na czas - musiałem powtarzać
kilka sekwencji, bo nie udało mi się znaleźć punktu interakcji na czas. :/

Można włączyć w opcjach (przynajmniej na konsoli), by gra pokazywała, gdzie znajdują się te punkty interakcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:12, Vojtas napisał:

TWD to naprawdę świetna gra - moje największe zastrzeżenia budzi interfejs, który w wersji
PC nie został odpowiednio dostosowany pod myszkę i klawiaturę.


ze co ? skoncyzlem 4 epizody i zadnych problemow z obsluga nie stwierdzilem... to co opisujesz nizej to takie a nie inne umiejscowienie elementow interaktywnych. co ma do tego myszka/klawiatura nie mam pojecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>> Ma to duże znaczenie w sytuacji, gdy musisz coś wskazać na czas - musiałem powtarzać
>> kilka sekwencji, bo nie udało mi się znaleźć punktu interakcji na czas. :/

Dnia 15.11.2012 o 15:49, mati285 napisał:

Można włączyć w opcjach (przynajmniej na konsoli), by gra pokazywała, gdzie znajdują
się te punkty interakcji.


Nigdy nie gram z żadnymi podpowiedziami, mam ustawiony minimalny HUD. Powinno to być zrobione po prostu inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

>Powinno to być

Dnia 15.11.2012 o 16:00, Vojtas napisał:

zrobione po prostu inaczej.

Ok, rozumiem tylko, że zgadzam się z tym co mówi EmperorKaligula to nie jest kwestia sterowania na PC tylko kwestia sterowania w ogóle, ewentualnie konstrukcji gry, bo na konsolach wygląda to dokładnie tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:57, EmperorKaligula napisał:

ze co ? skoncyzlem 4 epizody i zadnych problemow z obsluga nie stwierdzilem... to co
opisujesz nizej to takie a nie inne umiejscowienie elementow interaktywnych. co ma do
tego myszka/klawiatura nie mam pojecia.


Ano to, że interfejs nie został dostosowany pod mychę i klawiaturę. W sytuacji gdy jest mało czasu na wybór opcji, musisz szybko znaleźć ten punkt interakcji. Małym kursorem trudniej to zrobić... Po drugie nie można inaczej skonfigurować klawiszy. Ja np. nigdy nie gram WSADem. Owszem, strzałki działają, ale wówczas Q+E jest dla mnie całkowicie nieporęczne, więc tak czy siak nie mam wyboru.

https://images.nonexiste.net/popular/2012/08/29/so-the-walking-dead-has-no-keys-mapping-option-and-im-a-left-handed-azerty-gamer/
Ktoś w ogóle zapomniał, że ludzie używają też zestawu M+K.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem 4 epizody na myszy i klawiaturze, zero problemów.

Gra po prostu genialna, z nieziemską i wciągającą historią. Nie mogę się doczekać 5 epizodu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować