Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Pierwszy screenshot z Dragon Age 3: Inquisition, silnik Frostbite 2 pozwoli rozwinąć skrzydła artystom

44 postów w tym temacie

Małgorzata Trzyna

Podczas Bradford Animation Festival zaprezentowano pierwszy zrzut ekranu pochodzący z Dragon Age 3: Inquisition, by pokazać, w jaki sposób zmieniła się oprawa graficzna gry.

Przeczytaj cały tekst "Pierwszy screenshot z Dragon Age 3: Inquisition, silnik Frostbite 2 pozwoli rozwinąć skrzydła artystom" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie zapowiada się, że dostaniemy szybko ten screen w wyższej jakości. Według tego co napisał Neil Thompson podczas rozmowy z [M-Reklama] "there are no official DA3 screen shots at this time." A szkoda, bo może publikując taki obrazek bardziej byliby otwarci na opinie fanów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:15, Severan napisał:

/ciach/


A jakiś link do tej rozmowy?

I reklama zewnętrznych portali jest na gram.pl zabroniona...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"Thompson wyjaśnił, że stary silnik zmuszał twórców do skupiania się na ograniczeniach technicznych zamiast na jak najlepszej oprawie graficznej."

Szkoda tylko, że skupiają się na jakości graficznej zamiast na samej rozgrywce. Pewnie dzięki temu DA3 będzie takim samym czerstwym gniotem jak DA2. Bardzo lubiałem piewszą część, szkoda...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:23, Phobos_s napisał:

> /ciach/

A jakiś link do tej rozmowy?

I reklama zewnętrznych portali jest na gram.pl zabroniona...



Nic nie staram się reklamować. Po prostu podaję kolejne info w tej sprawie. Rozmowa prowadzona była poprzez prywatne wiadomości, więc nie za bardzo chcę udostępniać tego co osobiście piszę. Wystarczy tylko ta informacja.
[m-Reklama]


@mati285

Coraz bardziej widać, że dla graczy liczy się głównie ładny wygląd gry, nawet RPG. Na dalszy plan coraz bardziej schodzi fabuła, która akurat w tych gracz jest najważniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:05, EmperorKaligula napisał:

jak będzie combat taki jak w dwojce to nawet super oprawa graficzna nie pomoze... widac
gdzie maja priorytety.


A ja właśnie mam nadzieję, że będzie taki jak w dwójce i to w wersji z konsol (za atak odpowiada przycisk a nie postać napierdziela z auto ataku). Dość już mam tych wszystkich nudnych systemów, gdzie gracz jest tak naprawdę bierny. Oczywiście o walce rodem z Kingdom Amalur mogę pomarzyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:27, leszeq napisał:

"Thompson wyjaśnił, że stary silnik zmuszał twórców do skupiania się na ograniczeniach
technicznych zamiast na jak najlepszej oprawie graficznej."


Szkoda tylko, że skupiają się na jakości graficznej zamiast na samej rozgrywce. Pewnie
dzięki temu DA3 będzie takim samym czerstwym gniotem jak DA2. Bardzo lubiałem piewszą
część, szkoda...


Mi dwójka podobała się i to na tyle, że przeszedłem ją 3 razy (ostatni raz na konsoli) a jedynkę nie dokończyłem... bo walka była zbyt nudna. Ale wiadomo, każdy ma inne gusta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety, to prawda: nawet super piękna graficznie gra może być kiszką jeżeli wyjdzie coś takiego, jak w Dragon Age II. A o jakich ograniczeniach mówimy? Takich, że nie są w stanie zrobić fajnych miejscówek tylko ciągle walili "copy/paste"? Dragon Age: Origins zajmował dosyć sporo miejsca na dysku i świat był naprawdę fajny. DA II zajmuje o wiele mniej i wiadomo dlaczego. Tylko teraz pytanie: czy się twórcom nie chciało robić, czy naprawdę nie mogli zrobić lepiej mimo tego, że już było lepiej i wystarczyło zrobić coś podobnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.11.2012 o 15:38, TobiAlex napisał:

A ja właśnie mam nadzieję, że będzie taki jak w dwójce i to w wersji z konsol (za atak
odpowiada przycisk a nie postać napierdziela z auto ataku). Dość już mam tych wszystkich
nudnych systemów, gdzie gracz jest tak naprawdę bierny. Oczywiście o walce rodem z Kingdom
Amalur mogę pomarzyć...


a dla mnie z niezlej gry taktycznej (jak na dzisiejsze czasy pelne akcji) przejscie w bezmyslnego slashera jest ogromnym krokiem w tyl, niech sobie stworza nowa marke do mashowania przyciskow zamiast niszczyc cos co zostalo dobrze przyjete przez graczy. DA1 skonczony w 100% procnetach na wszystkie mozliwe sposoby. DA2 wywalony z dysku po paru godzinach - niegrywalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować