Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Zapomnijcie o gryfach i narracji ramowej w Dragon Age III: Inkwizycja

24 postów w tym temacie

Adam Berlik

Mark Darrah ze studia BioWare, producent wykonawczy gry Dragon Age III: Inkwizycja, odpowiedział na dwa pytania zadane za pośrednictwem Twittera. Dzięki jego wypowiedziom wiemy nieco więcej na temat „trójki”.

Przeczytaj cały tekst "Zapomnijcie o gryfach i narracji ramowej w Dragon Age III: Inkwizycja" na gram.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 13:20, mati285 napisał:

Hej, proteanie w serii Mass Effect też niby wyginęli...

No tak i nie było żadnego w serii żywego. Javik był zachowany a nie, że przeżył. Dobrze, że nie będzie tej głupawej narracji ze strony krasnoluda. Naprawdę to było denerwujące. Może w końcu BioWare poszedł po rozum do głowy i zrobi prawdziwą kontynuację pierwszej części ? Oby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo słabej drugiej części, czekam na trójkę. Pierwsze DA zrobiło na mnie wielkie wrażenie, cała mechanika, rozwój postaci, fabuła to było coś :) Wierzę, że ta seria jeszcze stanie na nogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 15:35, Moooras napisał:

Szara Straż lata na gryfach?! Pierwszy raz słyszę o czymś takim ;/

Gdzieś ty był, przecież w jedynce była o tym mowa ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 13:34, maggit napisał:

Ten styl narracji nazywamy kompozycją ramową. Frame narrative, to kalka z języka angielskiego.

Jeśli chodzi o kalki z angielskiego to gram.pl ma z tym duży problem.Czasem mam wrażenie że tak bardzo wierzą w swoje tłumaczeniowe talenty że powyrzucali słowniki. Niech przykładem będzie tłumaczenie angielskiego "economy" za każdym razem jako ekonomia a nie gospodarka LOL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 16:28, Galder_Grasfiord napisał:

Szkoda, że nie będzie Varrica jako narratora lub czegoś podobnego, to było świetne. A
gryfy, pierwszy raz słyszę o gryfach w uniwersum DA.

Toś chyba wcale nie grał w DA.
Raz że w jedynce jest od cholery mowy na ten temat dwa... dwa że właśnie na ikonce gry jest gryf na tarczy, nie żaden smok, jak co niektórzy myślą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krecimy już bezużyteczne infromacje aby nakręcać hype? Nie tym razem drogie BW. Tym razem nie uda się tyle ludzi na to złapać. Tym razem będę spodziewać się totalnego szajsu i może przypadkiem miło się rozczaruje, aczkolwiek wątpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 18:03, naczelnyk napisał:

BW już nie ma, umarło. Teraz jest EA BW.

Wyjaśnij mi mistrzu jaki związek, twoja wypowiedź ma z tym newsem?
W sumie, dobrze, że nie będzie już kompozycji ramowej. Moim zdaniem był to jeden z fajniejszych elementów DA2, ale jednak, co za dużo to nie zdrowo. Raz to było fajne, prowadzenie fabuły w ten sam sposób po raz kolejny byłoby już drogą na skróty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 18:22, Geeko napisał:

> BW już nie ma, umarło. Teraz jest EA BW.
Wyjaśnij mi mistrzu jaki związek, twoja wypowiedź ma z tym newsem?
W sumie, dobrze, że nie będzie już kompozycji ramowej. Moim zdaniem był to jeden z fajniejszych
elementów DA2, ale jednak, co za dużo to nie zdrowo. Raz to było fajne, prowadzenie fabuły
w ten sam sposób po raz kolejny byłoby już drogą na skróty.

Jakimś cudem jakość gier Bioware poleciała na pysk zaraz po przejęciu przez EA. W związku z tym nie zależnie od tego w jaki wybiorą sposób prowadzenia fabuły będzie to prawdopodobnie gniot. W porażce pt. DA2 był to marginalny problem wobec całej reszty idiotycznych decyzji.
Generalnie news o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 20.11.2012 o 18:59, michal_w napisał:

W porażce pt. DA2 był to marginalny problem wobec całej reszty idiotycznych decyzji.
Generalnie news o niczym.

Sęk w tym, że akurat fabuła w DA2 nie była tak tragiczna jak wykonanie gry. Tak, modele, lokacje itp. były robione na szybko, ale właśnie fabuła, była pierwszą, od lat, próbą zerwania Biowaru z jednym, utartym, schematem dzielenia wszystkiego na kilka pomniejszych historii, prowadzących do wielkiego finału. Narracja w postaci opowieści krasnoluda też byłą fajna. Szczególnie jego "luźna interpretacja" niektórych wydarzeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować